Fuckjou. jij bent zelf een antilliaanse voorligsteun.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Lolbroek aan?
Voorligsteun nato-matras
ik denk dat carbon dit niet goed vindt hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:25 schreef fathank het volgende:
Kk mobiel OP wijzigen is kut
Morgenochtend update als k een laptop heb
Dehydratie, zodra jij weer een normale hoeveelheid water tot je neemt ga je het wel zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik word er alleen maar droger van lijkt wel.
wat is dit?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:24 schreef McNulty het volgende:
Etha waar ben je? Mjin bedje is zo leeg zonder jou.
Ja pas op straks wordt je nog voor kloon uitgemaakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik denk dat carbon dit niet goed vindt hoor.
Jazeker wel, mits er een aangename gymchick komt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik denk dat carbon dit niet goed vindt hoor.
Mooi stukje, right in the feels..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:06 schreef Levolution het volgende:
Zo heerlijk en verdrietig tegelijk, wakker worden met het raam open en die heerlijke dauwgeur opsnuiven elke keer als er een wind naar binnen komt. Geeft me een nostalgisch gevoel door de associatie met oude, vroege avonturen. Vaarwel jeugd.
Lol ben je homo ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:06 schreef Levolution het volgende:
Zo heerlijk en verdrietig tegelijk, wakker worden met het raam open en die heerlijke dauwgeur opsnuiven elke keer als er een wind naar binnen komt. Geeft me een nostalgisch gevoel door de associatie met oude, vroege avonturen. Vaarwel jeugd.
Tevreden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jazeker wel, mits er een aangename gymchick komt, natuurlijk.
brb ff fappequote:
Als je deze kanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef Susteren het volgende:
Wanneer mag ik nu lid worden van de onz gym
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:10 schreef GroningseGast het volgende:
voor het eerst sinds heel lang weer is een deadlift pr
Bro that's nasty as fuck.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik homo was, zou ik de pitcher en jij de catcher zijn.
Wanneer je eerste haartjes op je kloten doorkomen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef Susteren het volgende:
quote:
je hebt al een naamTT gehad dus je bent allang lid joh gekkie. Wat zijn je stats?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef Susteren het volgende:
Ik sta niet tussen de membersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je hebt al een naamTT gehad dus je bent allang lid joh gekkie. Wat zijn je stats?
Ooh op die manierquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik sta niet tussen de members
Niet hoog hoor, we hebben geen bp rek en geen squatrek, dus moet alles zonder rek doen
Maar als ik met vrienden naar basicfit ga af en toe kan ik wel m'n max doen, bp is 45 8 reps, squat is 50 8 reps, dl is 60 5 reps.
Lift dan gewoon niet, dit lift een beginnende chick ook al.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Niet hoog hoor, we hebben geen bp rek en geen squatrek, dus moet alles zonder rek doen
Maar als ik met vrienden naar basicfit ga af en toe kan ik wel m'n max doen, bp is 45 8 reps, squat is 50 8 reps, dl is 60 5 reps.
16, 1.79, 74 kilo, 12% vet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ooh op die maniernee dat weet ik ook niet
En leeftijd/lengte/gewicht??
Geen bp rek is wel ultra povertydat heb ik echt nog nooit gehoord/gezien in een gym
Nja voor 16 jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lift dan gewoon niet, dit lift een beginnende chick ook al.
Ik begon op mijn 16e met een 50kg bench en zat daar al gauw flink overheen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nja voor 16 jaar.
Damn ik wou dat ik op mn 16e al het licht had gezien, zou ik nu echt shredded zijn denk ik
zonder natuurlijk niemand telt die stang tog mee??quote:
doe ik wel hoor lol en doe t gewicht ook altyd *9.81 want dat s de zwaartekrachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
zonder natuurlijk niemand telt die stang tog mee??
bij squat tel ik het gewicht van me bovenlichaam tog ook niet mee?
Jaaaa maar dat ben jij...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik begon op mijn 16e met een 50kg bench en zat daar al gauw flink overheen.![]()
SQ en DL kwam een jaar of 1-2 later pas.
ohja lol das wel slimquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
doe ik wel hoor lol en doe t gewicht ook altyd *9.81 want dat s de zwaartekracht
Zonderquote:
Niet meer naar basicfit gaan; ga naar Haefland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee, was destijds een slap excuus wegens geen motivatiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:12 schreef Beach het volgende:
Susteren jij wilde toch juist niet te gespierd worden?
mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:41 schreef Beach het volgende:
Morgen september no fap wie doet er mee voor de harde test gainz
Oke nice, zal er alleen geen testgainz van maken maar daar doe ik het niet voor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Natuurlijk. Seks met je partner mag gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |