SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ Bericht 48% gewijzigd door Snakey op 30-08-2013 12:40:59 ],,/![]()
Om even mijn vraag uit het vorige deel te herhalen:
Hoe doen jullie een deload week? Volledig off, op 50%, op 75%... ?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Volledig off (toevallig deze week), maar doe het niet zo vaak en doe het in een week waarop het me goed uit komt om even niet te trainen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:46 schreef star_gazer het volgende:
Hoe doen jullie een deload week? Volledig off, op 50%, op 75%... ?
Moet zeggen dat het me deze week wel bevalt, heb al veel zin om zondag weer te beginnen.![]()
![]()
Ah een mede-kelderwerkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:10 schreef GroningseGast het volgende:
voor het eerst sinds heel lang weer is een deadlift pr.
Zieke lift hoor, volgens mij ben jij ook degene die voor dat platformpje daar bij het squatrek heeft gezorgd of niet?Soukidan op je oogbal.![]()
Beest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:10 schreef GroningseGast het volgende:
voor het eerst sinds heel lang weer is een deadlift pr![]()
ja man, heb ik je wel is gesproken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:21 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ah een mede-kelderwerker.
Zieke lift hoor, volgens mij ben jij ook degene die voor dat platformpje daar bij het squatrek heeft gezorgd of niet?
dank, een beetje denk ik. in de vorige kelderwerk heb ik de vloer stukgedeadlift.![]()
Met zulke gewichten snap ik dat jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:29 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
ja man, heb ik je wel is gesproken?
dank, een beetje denk ik. in de vorige kelderwerk heb ik de vloer stukgedeadlift..
En niet echt meer gesproken dan 'moi, hoeveel sets moet je nog?' of 'heb je deze plates nodig?'Soukidan op je oogbal.![]()
50% OF zelfde gewicht helft van het volume <. Voeding hoog houden omdat er tijdens deloads ook supercompensatie plaats kan vinden en dus ook spiergroei.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:46 schreef star_gazer het volgende:
Hoe doen jullie een deload week? Volledig off, op 50%, op 75%... ?
hoop dat het een beetje geholpen heeft![]()
![]()
Kelderwerkers, hoe werkt dit?http://www.kelderwerk.nl/tarieven.htmlquote:Een knipkaart voor 16x trainen kost ¤ 27,50.
Deze knipkaart is vier maanden geldig.
16x in totaal voor 4 maanden of 16x per maand en dat voor 4 maanden?This isn't even my final form.![]()
je kan 16x trainen in die 4 maanden totaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef Levolution het volgende:
Kelderwerkers, hoe werkt dit?
[..]
http://www.kelderwerk.nl/tarieven.html
16x in totaal voor 4 maanden of 16x per maand en dat voor 4 maanden?![]()
16x mag je trainen en daar heb je 4 maanden de tijd voor (mocht je een x een blessure of vakantie hebben oid.)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef Levolution het volgende:
Kelderwerkers, hoe werkt dit?
[..]
http://www.kelderwerk.nl/tarieven.html
16x in totaal voor 4 maanden of 16x per maand en dat voor 4 maanden?Soukidan op je oogbal.![]()
Bruut! Dit is echt wel het betere werk, hoor!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:10 schreef GroningseGast het volgende:
voor het eerst sinds heel lang weer is een deadlift pr![]()
Even over de OP: zoals eerder gezegd is een kleine update wel gewenst: ik wil nu even inventariseren wat er nodig is:
- Ik zie nu dat er onderaan een vid is toegevoegd: deze gaat uiteraard weer weg;
- Ik had volgens mij ooit foto's van de 2012 Mr. Olympia toegevoegd: de oude van 2011 zijn weer terug: mijn voorstel: updaten direct nadat 2013 uitslag bekend is en pics voorhanden zijn;
- Kleine toevoegingen over IF, koolhydraat-schommelen en Starting Stength als mogelijk beginnersschema.
- ...
Graag jullie input/voorstellen/feedback.
Edit: ik zie dat idd in het verleden wel foto's van Mr. O 2012 stonden. Ik ga nu uitzoeken wie dit verprutst heeft (zie ook hieronder).![]()
Die Newbie guide mag er wel uit. Als het al op Fok hoort, is het iets voor het fitnesstopic en mag het wel herschreven worden ipv directe Bodynet copy&paste
Mss zijn linkjes naar calorie calculators en US nave bf% calculater ook wel handig.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
dat dus!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:56 schreef CarbonC het volgende:
En ik zie dat iemand die poep in de newbie-spoiler weer heeft toegevoegd!![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Uitgezocht: de LUL van de eeuw is: Curlbrah: in deel 366 heeft hij een oude post, met oude pics en vooral die achterlijke "beginners"diaree toegevoegd. Ik ga nu e.e.a. melden bij Snakey.
Edit: gemeld bij Snakey: @Snakey: graag de OP vervangen door die van #365.![]()
Het erge is: dat hebben we in het verleden er al eens uitgehaald, maar poepzak Curlbrah vond het nodig om die onzin er weer in te plempen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef stinkie het volgende:
Die Newbie guide mag er wel uit. Als het al op Fok hoort, is het iets voor het fitnesstopic en mag het wel herschreven worden ipv directe Bodynet copy&paste
Mss zijn linkjes naar calorie calculators en US nave bf% calculater ook wel handig.
Edit: de vorige keer was in deel 168 door... Yuri_Boyka. Conclusie: Curlbrah is de kloon van Yuri.
[ Bericht 6% gewijzigd door CarbonC op 30-08-2013 12:08:46 ]![]()
Nice!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:10 schreef GroningseGast het volgende:
voor het eerst sinds heel lang weer is een deadlift pr
wat is je 1rm max?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Curlbrah was voorheen drumstickNL meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het erge is: dat hebben we in het verleden er al eens uitgehaald, maar poepzak Curlbrah vond het nodig om die onzin er weer in te plempen.
Edit: de vorige keer was in deel 168 door... Yuri_Boyka. Conclusie: Curlbrah is de kloon van Yuri.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
upperback rounding is geen probleem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:27 schreef Hiatus het volgende:
Ben ik de enige die zijn form gaar vind. Quasimodo rug steez
zijn onderrug blijft gewoon vrijwel straight.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Damn, beastmode.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:10 schreef GroningseGast het volgende:
Doe je wedstrijden?
Lol vind mijn eigen deadlifts wel vrij mietig nu.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
heb jaren terug is 312,5 gedaan maar toen was ik 15kg zwaarderquote:wat is er allemaal gaar aan me form?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:27 schreef Hiatus het volgende:
Ben ik de enige die zijn form gaar vind. Quasimodo rug steez![]()
ik heb een tijdje sterkste man gedaan op amateurniveau, maar zelfs daar wordt al gekuurd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:53 schreef esv7 het volgende:
[..]
Damn, beastmode.
Doe je wedstrijden?
Lol vind mijn eigen deadlifts wel vrij mietig nu.
Ik ben nu bijna 17 jaar bezig, dus waarschijnlijk heb je nog even.
heel misschien ga ik powerliften als ik tevreden ben over me stats.![]()
Dit. Plus:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
upperback rounding is geen probleem.
zijn onderrug blijft gewoon vrijwel straight.Weinig. OK, de laatste 2 reps iets minder, maar dat is normaal als je loopt te max-en.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
wat is er allemaal gaar aan me form?![]()
Nice!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:30 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
ik heb een tijdje sterkste man gedaan op amateurniveau, maar zelfs daar wordt al gekuurd.
heel misschien ga ik powerliften als ik tevreden ben over me stats.
Zelf net een jaar in het powerlift trainen gestapt, nog geen plannen voor wedstrijden, maar hoop ooit nog wel wat te doen!
Eerst maar even mijn lifts op leuke hoogtes krijgenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Mwah, je ziet m.i. duidelijk een kromming vanuit de onderrug. Gezien het gewicht snap ik het wel, maar het is wel te zien. Bij 1:06-1:09 zie je het goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
upperback rounding is geen probleem.
zijn onderrug blijft gewoon vrijwel straight.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik was laatst in de Harimau (proefles) waar 1 van de instructeurs me vroeg waarom ik squatte zonder riem. Ik was met mijn warming up bezig met 60 kilo_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Wat zijn goede explosieve oefeningen voor ijshockey? Doe nu jump squats en paar crossfit oefeningen.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Ik zou zeggen, power cleans en box jumps.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:06 schreef Susteren het volgende:
Wat zijn goede explosieve oefeningen voor ijshockey? Doe nu jump squats en paar crossfit oefeningen.![]()
oké nice, haha ja heb nog wel wat jaren om te oefenen hoop ik. Maar het motiveert wel zulke posts.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:30 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
ik heb een tijdje sterkste man gedaan op amateurniveau, maar zelfs daar wordt al gekuurd.
heel misschien ga ik powerliften als ik tevreden ben over me stats.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
270kgquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:10 schreef GroningseGast het volgende:
Ziek! Hoe lang heeft het geduurd tot je dat uberhaupt 1 keer kon optillen?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Klokov het volgende:
Ik was laatst in de Harimau (proefles) waar 1 van de instructeurs me vroeg waarom ik squatte zonder riem. Ik was met mijn warming up bezig met 60 kilo_!
Wat wordt er zo goed aan die nieuwe gym?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Klokov het volgende:
Whehe, welke van de instructeurs vroeg dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.![]()
Ik ga steeds meer squatten en deadliften, train 3 split. Na elke training doe ik nog wat buikspieroefeningen, hanging leg raises, crunches, side crunches, planken of spiderman planks. Op het eind wanneer ik rechtop ga zitten voel ik de kramp erin schieten waardoor ik meteen gestrekt moet liggen om het te voorkomen.
Maar het is vreemd eigenlijk want heb wel vaker intensief buikspieren getraind en toen kreeg ik nooit kramp, de laatste 3 keer telkens wel.![]()
Als ik het me goed herinner is Panzermaus o.a. zo groot geworden door veel chocomelk te drinken, wat is daar precies het voordeel van? De 12 gr carbs per 100ml? Eiwit is 3,5 gr (AH Huismerk overigens). Zit nog een beetje in m'n noobgainsperiode dus wellicht kan dit handig voor me zijn, litertje per dag wegtikken.![]()
Voordeel is makkelijke kcals.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef no1uknow het volgende:
Als ik het me goed herinner is Panzermaus o.a. zo groot geworden door veel chocomelk te drinken, wat is daar precies het voordeel van? De 12 gr carbs per 100ml? Eiwit is 3,5 gr (AH Huismerk overigens). Zit nog een beetje in m'n noobgainsperiode dus wellicht kan dit handig voor me zijn, litertje per dag wegtikken.This isn't even my final form.![]()
Dankequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voordeel is makkelijke kcals.![]()
![]()
Dat is het enige eigenlijk, er zijn 'gezondere' producten te bedenken, maar hij dronk dit gewoon graag voor zijn kcals. Voordeel van (choco)melk ten opzichte van ander drinken (zoals frisdrank) is natuurlijk wel dat je toch wat eiwitten, vetten en micro's binnenkrijgt.quote:This isn't even my final form.![]()
"Groot geworden door..." is onzin. Er zit niets bijzonders in chocomelk, maar als je moeite hebt genoeg kcals binnen te krijgen kun je het doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef no1uknow het volgende:
Als ik het me goed herinner is Panzermaus o.a. zo groot geworden door veel chocomelk te drinken, wat is daar precies het voordeel van? De 12 gr carbs per 100ml? Eiwit is 3,5 gr (AH Huismerk overigens). Zit nog een beetje in m'n noobgainsperiode dus wellicht kan dit handig voor me zijn, litertje per dag wegtikken.![]()
Sowieso kwam het door de Panda bij hem, die shit is anabool als fuck. Vind je het gek dat het uit de handel is gehaald?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
"Groot geworden door..." is onzin. Er zit niets bijzonders in chocomelk, maar als je moeite hebt genoeg kcals binnen te krijgen kun je het doen.This isn't even my final form.![]()
Groot is een groot woord natuurlijk. Aesthetic dat wel maar groot is Raymond bv met 100+ kg op 1.84 meter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef no1uknow het volgende:
Als ik het me goed herinner is Panzermaus o.a. zo groot geworden door veel chocomelk te drinken, wat is daar precies het voordeel van? De 12 gr carbs per 100ml? Eiwit is 3,5 gr (AH Huismerk overigens). Zit nog een beetje in m'n noobgainsperiode dus wellicht kan dit handig voor me zijn, litertje per dag wegtikken.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Weet zijn naam zo niet maar die vent was een lichtgetinte manlet, wel breed als een beer natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Whehe, welke van de instructeurs vroeg dat?Volgens mij gaan de faciliteiten redelijk bruut worden. Ze hebben het o.a. over een 'bootcampaccomedatie' (stormbaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat wordt er zo goed aan die nieuwe gym?) en crossgym (lees crossfit). Over crossfit kan je zeggen wat je wil maar ik kan de faciliteiten van een gemiddelde crossfit-gym meer waarderen dan de huidige gyms in NL.
Together We Will Live Forever
![]()
Vanaf 2:05, ziek! Naar zo'n hockey gym wil ik, maar die heb je niet in Nederland
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Lijkt een beetje op de groepslessen van de zumba classquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:22 schreef Susteren het volgende:
Vanaf 2:05, ziek! Naar zo'n hockey gym wil ik, maar die heb je niet in Nederland![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:52 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de groepslessen van de zumba class
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
quote:Nee wel tof hoor. Vooral die pistol squats waren goed. Over sommige dingen weet ik niet zeker of het wel invloed heeft op de sport zelf
![]()
![]()
Crossfit is in de essentie ook niet slecht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet zijn naam zo niet maar die vent was een lichtgetinte manlet, wel breed als een beer natuurlijk.
[..]
Volgens mij gaan de faciliteiten redelijk bruut worden. Ze hebben het o.a. over een 'bootcampaccomedatie' (stormbaan?) en crossgym (lees crossfit). Over crossfit kan je zeggen wat je wil maar ik kan de faciliteiten van een gemiddelde crossfit-gym meer waarderen dan de huidige gyms in NL.
Deathlift or Die.![]()
Zie laatste fitnessblog op Arnolds site.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Crossfit is in de essentie ook niet slecht.![]()
url?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zie laatste fitnessblog op Arnolds site.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
True.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Groot is een groot woord natuurlijk. Aesthetic dat wel maar groot is Raymond bv met 100+ kg op 1.84 meter.![]()
Wat is er mis mee? Is gewoon een continental clean.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:37 schreef Ethanolic het volgende:
Deze is toch wel prachtig.
Die grip op het begin van de lift telkens![]()
mixed grip continental clean & jerkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:21 schreef seto het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Is gewoon een continental clean.
Deathlift or Die.![]()
Mixed grip is heel normaal bij een continental clean.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mixed grip continental clean & jerk
Wel super lelijk, maarja.![]()
Hoeveel wegen die schijven?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:37 schreef Ethanolic het volgende:
Deze is toch wel prachtig.
Die grip op het begin van de lift telkens![]()
Ah, ik heb geen verstand van lifts maar het ziet er niet echt top uit ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:43 schreef seto het volgende:
[..]
Mixed grip is heel normaal bij een continental clean.
Wel super lelijk, maarja.
Deathlift or Die.![]()
Het is natuurlijk belachelijk om iets wat je overhead gaat liften met mixed grip pakt. Ik bedoel, als je het overhead krijgt moet je het makkelijk met een overhand grip van de grond kunnen krijgen.![]()
Over mixed grip gesproken, even van de gelegenheid gebruik maken om snel een vraagje tussendoor proppen.
Bij hoge noodzaak door gripverlies op de zware sets (uiteraard daarvoor zoveel mogelijk overhand grip), prefereren jullie dan de mixed grip of straps? Ik doe nu de mixed grip om toch de grip te versterken maar ik ben soms wel bang voor een bicep tear. Inb4 "jij lift nog lang niet genoeg voor een bicep tear", maar toch.This isn't even my final form.![]()
Ik merk wel dat ik door de mixed grip op de deadlift iets vainier ben in mijn linkerarm. Niet van het masturberen. Wissel de supinated arm nu continue door.BEASTMODE![]()
Precies, dat asymmetrische staat me niet echt aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik merk wel dat ik door de mixed grip op de deadlift iets vainier ben in mijn linkerarm. Niet van het masturberen. Wissel de supinated arm nu continue door.This isn't even my final form.![]()
Gewoon wisselen. Je vingers als bottleneck houden met de DL is zonde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies, dat asymmetrische staat me niet echt aan.BEASTMODE![]()
Wat bedoel je met bottleneck?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon wisselen. Je vingers als bottleneck houden met de DL is zonde.This isn't even my final form.![]()
Knelpunt, zwakste schakel. Ook al kunnen je benen en rug 300kg aan in de DL, je blijft zo sterk als je zwakste schakel. Vaak zijn dit je vingers bij de DL.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bottleneck?BEASTMODE![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:20 schreef Snakey het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk om iets wat je overhead gaat liften met mixed grip pakt. Ik bedoel, als je het overhead krijgt moet je het makkelijk met een overhand grip van de grond kunnen krijgen.![]()
Oh zo, ja klopt, ik verlies inderdaad op grip en niet op benen en rug. Vandaar dat ik de laatste set overga op mixed grip en dan gaat alles goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Knelpunt, zwakste schakel. Ook al kunnen je benen en rug 300kg aan in de DL, je blijft zo sterk als je zwakste schakel. Vaak zijn dit je vingers bij de DL.
Nu is de één-na-laatste set ook wel zwaar en daar lukt overhand nog wel, dus in principe is er sprake van genoeg grip-training.This isn't even my final form.![]()
Je kan ook een hook grip doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:30 schreef Levolution het volgende:
Over mixed grip gesproken, even van de gelegenheid gebruik maken om snel een vraagje tussendoor proppen.
Bij hoge noodzaak door gripverlies op de zware sets (uiteraard daarvoor zoveel mogelijk overhand grip), prefereren jullie dan de mixed grip of straps? Ik doe nu de mixed grip om toch de grip te versterken maar ik ben soms wel bang voor een bicep tear. Inb4 "jij lift nog lang niet genoeg voor een bicep tear", maar toch.![]()
![]()
Iemand hier die met Fat Gripz traint? Heb wel interesse in die dingen; heb begrepen dat het behoorlijk goed werkt
[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 01-09-2013 10:45:35 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ja klopt, maar continental clean doe je met een belt. Dan laat je de barbell op je belt rusten wanneer je van grip wisselt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:43 schreef seto het volgende:
[..]
Mixed grip is heel normaal bij een continental clean.
Wel super lelijk, maarja.
Niet zoals hier, waarbij je hem snel op moet vangen. Maarja crossfit
![]()
![]()
Ik heb ze, maar eigenlijk nooit echt gebruikt. Vorige week tijdens rugtraining voor het eerst gebruikt. Voelde m'n onderarmen de volgende dag zeuren, niet normaal.quote:Op zondag 1 september 2013 10:40 schreef star_gazer het volgende:
Iemand hier die met Fat Gripz traint? Heb wel interesse in die dingen; heb begrepen dat het behoorlijk goed werkt
Maar niet echt vaak genoeg gebruikt om er iets zinnigs over te zeggen.,,/![]()
Crossfit, not even once. Maar in zo een gym zou ik wel eens willen trainen idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet zijn naam zo niet maar die vent was een lichtgetinte manlet, wel breed als een beer natuurlijk.
[..]
Volgens mij gaan de faciliteiten redelijk bruut worden. Ze hebben het o.a. over een 'bootcampaccomedatie' (stormbaan?) en crossgym (lees crossfit). Over crossfit kan je zeggen wat je wil maar ik kan de faciliteiten van een gemiddelde crossfit-gym meer waarderen dan de huidige gyms in NL.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Fuck PWO - kijk dit xD
Overigens vind ik Elliot Hulse altijd wel goede filmpjes hebben! Soms wat te zweverig maar 9/10 keer zit er solide informatie tussen!..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Yes, zitten standaard in mn tas. Gebruik ze regelmatig, niet altijd maar wel op verschillende oefeningen.quote:Op zondag 1 september 2013 10:40 schreef star_gazer het volgende:
Benchpress, DB Rows, Shrugs of gewoon simpelweg DB vasthouden met Fat Gripz. Onderarmen kunnen dan best hard gaanIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Boys, ik heb een vraag die niet geheel bodybuilding gerelateerd is maar ik post liever hier dan in fitness. Ik ben sinds kort weer gaan rennen en het gaat nog niet geheel vlekkeloos. Logisch aangezien ik lange tijd weinig aandacht aan mijn conditie heb besteed. Echter heb ik last van zaken waar ik eerder nooit last van gehad zoals een steek in mijn borst. Eerder heb ik ook wat HIIT gedaan (heuvelop) maar dit heb ik vroegtijdig moeten afbreken doordat volgens mij mijn hart het niet trok. Na een paar minuten lopen werd dit niet beter en ben ik maar 5 minuten op de grond gaan liggen waarna het weer prima was.
Mijn vraag aan jullie is of dit vanzelf weg gaat of dat ik beter even langs de huisarts kan gaan?
Het is ~1,5 jaar geleden voordat ik voor het laatst een sport beoefend heb die de conditie op de proef stelt.Together We Will Live Forever
Gewoon rustig opbouwen. Als je 1,5 jaar niet in de sportschool staat verwacht je ook niet 120 kilo te deadliften.quote:Op zondag 1 september 2013 23:28 schreef Klokov het volgende:
Boys, ik heb een vraag die niet geheel bodybuilding gerelateerd is maar ik post liever hier dan in fitness. Ik ben sinds kort weer gaan rennen en het gaat nog niet geheel vlekkeloos. Logisch aangezien ik lange tijd weinig aandacht aan mijn conditie heb besteed. Echter heb ik last van zaken waar ik eerder nooit last van gehad zoals een steek in mijn borst. Eerder heb ik ook wat HIIT gedaan (heuvelop) maar dit heb ik vroegtijdig moeten afbreken doordat volgens mij mijn hart het niet trok. Na een paar minuten lopen werd dit niet beter en ben ik maar 5 minuten op de grond gaan liggen waarna het weer prima was.
Mijn vraag aan jullie is of dit vanzelf weg gaat of dat ik beter even langs de huisarts kan gaan?
Het is ~1,5 jaar geleden voordat ik voor het laatst een sport beoefend heb die de conditie op de proef stelt."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Goeie informatie vaak ja. Hij vindt zichzelf wel extreem interessant, daarom ben ik een beetje afgehaakt. Zijn laatste mailtje over hoe druk hij is geweest met herkend worden door mensen was de druppel.quote:Op zondag 1 september 2013 20:36 schreef Cataclyst het volgende:
Fuck PWO - kijk dit xD
Overigens vind ik Elliot Hulse altijd wel goede filmpjes hebben! Soms wat te zweverig maar 9/10 keer zit er solide informatie tussen!"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Worthless without stats.quote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat feel wanneer je je mannelijke collega verslaat met een wedstrijdje opdrukken.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Zeer netjes als je dat doet met goede form.
De standaard push-ups form is toch 10 cm zakken om vervolgens weer omhoog te gaan? Tenminste zo zie ik ze altijd uitgevoerd worden.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ik probeer altijd net niet de grond te kussenquote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Verbosity het volgende:
De standaard push-ups form is toch 10 cm zakken om vervolgens weer omhoog te gaan? Tenminste zo zie ik ze altijd uitgevoerd worden... buikspieren aanspannen zorgen dat ik niet te diep doorzak maar ook niet met mijn kont omhoog zit.
![]()
Borst op de grond. Zo kan je niet cheaten met je nek naar beneden.quote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Verbosity het volgende:
De standaard push-ups form is toch 10 cm zakken om vervolgens weer omhoog te gaan? Tenminste zo zie ik ze altijd uitgevoerd worden."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Deload time!
Alle compounds op 50%. Lekker rustig een beetje kloten met abs en foam rollers enzo deze week
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dit.quote:Op maandag 2 september 2013 00:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik probeer altijd net niet de grond te kussen.. buikspieren aanspannen zorgen dat ik niet te diep doorzak maar ook niet met mijn kont omhoog zit.
![]()
!!! Was dat tijdens het bierproeven? En hoe reageerde/ keek hij?quote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat feel wanneer je je mannelijke collega verslaat met een wedstrijdje opdrukken.![]()
Langzaam opbouwen met intervallen. Gebruik Start to run bv.quote:Op zondag 1 september 2013 23:28 schreef Klokov het volgende:
Het is ~1,5 jaar geleden voordat ik voor het laatst een sport beoefend heb die de conditie op de proef stelt.![]()
Zijn er hier mensen die een BB variant op de 5/3/1 doen? Zo ja, hoe bevalt het? Ik ben me voorzichtig aan het orienteren op de volgende stap na starting strength. Ik ben op zoek naar meer massa.
[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 02-09-2013 09:33:08 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: