Weet zijn naam zo niet maar die vent was een lichtgetinte manlet, wel breed als een beer natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Whehe, welke van de instructeurs vroeg dat?
Volgens mij gaan de faciliteiten redelijk bruut worden. Ze hebben het o.a. over een 'bootcampaccomedatie' (stormbaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat wordt er zo goed aan die nieuwe gym?
Lijkt een beetje op de groepslessen van de zumba classquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:22 schreef Susteren het volgende:
Vanaf 2:05, ziek! Naar zo'n hockey gym wil ik, maar die heb je niet in Nederland
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:52 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de groepslessen van de zumba class
quote:
Crossfit is in de essentie ook niet slecht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet zijn naam zo niet maar die vent was een lichtgetinte manlet, wel breed als een beer natuurlijk.
[..]
Volgens mij gaan de faciliteiten redelijk bruut worden. Ze hebben het o.a. over een 'bootcampaccomedatie' (stormbaan?) en crossgym (lees crossfit). Over crossfit kan je zeggen wat je wil maar ik kan de faciliteiten van een gemiddelde crossfit-gym meer waarderen dan de huidige gyms in NL.
Zie laatste fitnessblog op Arnolds site.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Crossfit is in de essentie ook niet slecht.
url?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zie laatste fitnessblog op Arnolds site.
True.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Groot is een groot woord natuurlijk. Aesthetic dat wel maar groot is Raymond bv met 100+ kg op 1.84 meter.
Wat is er mis mee? Is gewoon een continental clean.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:37 schreef Ethanolic het volgende:
Deze is toch wel prachtig.
Die grip op het begin van de lift telkens
mixed grip continental clean & jerkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:21 schreef seto het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Is gewoon een continental clean.
Mixed grip is heel normaal bij een continental clean.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mixed grip continental clean & jerk
Hoeveel wegen die schijven?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:37 schreef Ethanolic het volgende:
Deze is toch wel prachtig.
Die grip op het begin van de lift telkens
Ah, ik heb geen verstand van lifts maar het ziet er niet echt top uit ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:43 schreef seto het volgende:
[..]
Mixed grip is heel normaal bij een continental clean.
Wel super lelijk, maarja.
Precies, dat asymmetrische staat me niet echt aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik merk wel dat ik door de mixed grip op de deadlift iets vainier ben in mijn linkerarm. Niet van het masturberen. Wissel de supinated arm nu continue door.
Gewoon wisselen. Je vingers als bottleneck houden met de DL is zonde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies, dat asymmetrische staat me niet echt aan.
Wat bedoel je met bottleneck?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon wisselen. Je vingers als bottleneck houden met de DL is zonde.
Knelpunt, zwakste schakel. Ook al kunnen je benen en rug 300kg aan in de DL, je blijft zo sterk als je zwakste schakel. Vaak zijn dit je vingers bij de DL.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bottleneck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |