Ja, hij deed laatst mee aan de WBFF Worlds, maar hij werd slechts 3e... Arme Jacoquote:Op zondag 1 september 2013 18:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee vind m verder best prima eruit zien ja, vooral gezicht. Zou faceriden/10
Ja is wel nice, overal in de stad optredens van best grote namen. Tijd geleden een keer nachtje geweest omdat een vriend daar moest draaien.quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik las net dat in oktober Amsterdam Dance Event is.
Wie is hier naar toe gegaan wel eens, is dit leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
lkr hoowr sap heb je meerquote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Op deze foto zou ik haar wel geven:
[ afbeelding ]
Srs en nohomo
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
When will it be my turn..
[ afbeelding ]
Het is dat het make up op heeft en lang haar maar anders zou ik aan de hand van het gezicht zeggen dat het een dude is!quote:
kan over een jaar ook zo zijn, maar het leuke is dat de keuringen eind augustus begin september zouden zijn en ik nog geen mail heb ontvangen. Awesome_ heeft die mail al wel ontvangen.. Ik heb 2 x gebeld en lig bovenop de stapelquote:Op zondag 1 september 2013 20:51 schreef Djibril het volgende:
Tot wanneer kan je het te horen krijgen?
ze neemt jou, met haar big clitquote:Op zondag 1 september 2013 20:57 schreef Sapstengel het volgende:
Nou noem me dan maar gay want ik zou haar geven op die pic.
Alleen als het SS+GOMAD is.quote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Jongens ff snel vraagje?
Is SS ook aan te raden voor meisjes??
Snel antwoord graag, dankje!
ff srs heb een fatty gevonden misschien wel project voor lange termijnquote:Op zondag 1 september 2013 21:30 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dan worden ze als een vuowelijke bodybuilder.
Vrouwen meoten geen krachttraining doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |