Naar de beachboywedstrijd, niet naar de echte.quote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef jeurse04 het volgende:
Jeff Seid mag naar de Olympia.
http://www.rxmuscle.com/b(...)hysique-results.html
Dancing is iets uit mijn jeugd, jullie weten niet eens wat dat is.quote:Op zondag 1 september 2013 11:01 schreef Levolution het volgende:
Maar CarbonC, hoe moet je anders pussy pullen in de gym?
Veel meer kwaliteitspussy dan in de dancing.
Ooh toch wel!? Ik dacht dat ie gewoon met Phil en Kai het podium op mocht man!!quote:Op maandag 2 september 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Naar de beachboywedstrijd, niet naar de echte.
niet dan??quote:Op maandag 2 september 2013 10:11 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ooh toch wel!? Ik dacht dat ie gewoon met Phil en Kai het podium op mocht man!!![]()
Haha ja past ie 4 keer in die man dat jochiequote:Op maandag 2 september 2013 10:11 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ooh toch wel!? Ik dacht dat ie gewoon met Phil en Kai het podium op mocht man!!![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 10:11 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]man o man: je ziet toch op een kilometer afstand dat dat compleet kansloos zou zijn. Verder is lezen (van je bron) ook een kunst.
Ja ik ben echt te weinig online voor die kaap. Plus ik zit vrijwel altijd mobiel waardoor ik te traag ben. Kan ik iemand anders niet ff die code passen?quote:Op maandag 2 september 2013 12:23 schreef Levolution het volgende:
Awesome_, je hebt weer de lapo gemist.
Plus die broek waardoor je z'n bovenbenen niet zietquote:Op maandag 2 september 2013 12:18 schreef Champy het volgende:
Pfff die foto's![]()
Flink in de nutella gerold
Hebben ze allemaal daarquote:Op maandag 2 september 2013 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Plus die broek waardoor je z'n bovenbenen niet ziet
qftquote:Op maandag 2 september 2013 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mensen met massive armen maar met 0 delts. Ziet er echt gaar uit. Juist door delts en traps lijk je breed, niet door syntholachtige biceps.
Heb ik ook altijd aanquote:Op maandag 2 september 2013 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Plus die broek waardoor je z'n bovenbenen niet ziet
En wat nou als je poseert in de Gym?quote:Op maandag 2 september 2013 13:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In de gym is nog 1 ding, maar tijdens het poseren: echt
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 2 september 2013 13:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En wat nou als je poseert in de Gym?
Verkeerde gym en/of buurt.quote:Op maandag 2 september 2013 14:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen idee, schijnt erbij te horen hier in de buurt
quote:Op maandag 2 september 2013 14:51 schreef no1uknow het volgende:
elke keer als ik de tt lees hoor ik in m'n hoofd 'CleanJerk off and jerkclean'
wtf brain
Zoek hulp nu het nog kan.quote:Op maandag 2 september 2013 14:51 schreef no1uknow het volgende:
elke keer als ik de tt lees hoor ik in m'n hoofd 'Clean off and jerk'
wtf brain
She can sit on my face and tell me that she loves me...quote:Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef McNulty het volgende:
Pls rape me and steal my cum![]()
[ afbeelding ]
Ofnie Sappie?
Ja goede ass inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef McNulty het volgende:
Pls rape me and steal my cum![]()
[ afbeelding ]
Ofnie Sappie?
alsof jy je frikandel dr niet in wil stoppe :Squote:Op maandag 2 september 2013 19:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon lelijke smaattie. Punt.
kan je dan helemaal niet trainenquote:Op maandag 2 september 2013 00:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Weer ns forever geblesseerd. 4e jaar op rij
Ze vreet hem op, sowieso.quote:Op maandag 2 september 2013 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
alsof jy je frikandel dr niet in wil stoppe :S
#opgespotenreetquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef McNulty het volgende:
Baby got Back![]()
[ afbeelding ]
No photoshop
ik had er even wat anders gezegd, in de smith, das vloeken in de kerkquote:Op maandag 2 september 2013 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Zij was net aan het squatten in de gym:
[ afbeelding ]
Wel in de smith
Ja ik vond het al wel goed dat ze iig aan het squatten was, mag wel wat meer massa op haar billen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had er even wat anders gezegd, in de smith, das vloeken in de kerk
zijn dat jouw bois?quote:Op maandag 2 september 2013 20:00 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Gym takeover
En ik ben weer de smalste![]()
jep.quote:
Jailbaitquote:Op maandag 2 september 2013 20:00 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Gym takeover
En ik ben weer de smalste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |