Vrouwen horen in de keuken niet in de gymquote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs heb een fatty gevonden misschien wel project voor lange termijn
als ik nu friendly doe met solid gym advies...
Nee, wel een barbell tijdens OHP.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Hebben jullie molen op je kop gehad ofzo.
niet die chubbies. Die koken niet cleanquote:Op zondag 1 september 2013 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwen horen in de keuken niet in de gym
KLB / Gasten die meisjes "een projectje" noemenquote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs heb een fatty gevonden misschien wel project voor lange termijn
als ik nu friendly doe met solid gym advies...
Dikkere stok gebruikenquote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet die chubbies. Die koken niet clean
nee dit is ander soort projectje als je me begrijpt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
KLB / Gasten die meisjes "een projectje" noemen
Waarom al die moeite als je meteen voor een goede chick kan gaan?quote:Op zondag 1 september 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee dit is ander soort projectje als je me begrijpt.
Ze is nu fatty als je zo iemand helpt en ze blijkt slank opeeens swanprincess te zijn... voel je me?
neequote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom al die moeite als je meteen voor een goede chick kan gaan?
Of kan je die niet krijgen Dima?
en als ze nog steeds lelijk als de nacht is?quote:Op zondag 1 september 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee dit is ander soort projectje als je me begrijpt.
Ze is nu fatty als je zo iemand helpt en ze blijkt slank opeeens swanprincess te zijn... voel je me?
Dan heeft ze een goed lichaam en er kan altijd nog een zak over dr kop.quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
en als ze nog steeds lelijk als de nacht is?
Uh...sinds lange tijd weer gedronken gisteren, was beetje lost. Vandaag een bierproeverij( lees om 11 uur al bier drinkenquote:
Met mijn werk, teambuilding uitje.quote:Op zondag 1 september 2013 22:39 schreef ChesterPerry het volgende:
wie gaat er nou weer naar een bierproeverij
our resident fag-hagquote:
hele dag zeeziek. Alle gains weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |