Nope, sinds een tijdje vol.quote:
4x dat die hier gepost is. (geen flame hoor)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
When will it be my turn..
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 1 september 2013 00:15 schreef Curlbrah het volgende:
Iemand kick-ass 2 gezien? die hoofdrol gast heeft ook wel natty gains gemaakt in 3 jaar.
nog steeds wel skinny maar compared met die vorige film dan hequote:
Blijft een Jood hequote:Op zondag 1 september 2013 00:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nog steeds wel skinny maar compared met die vorige film dan he
Zij zou mij zo hard hoofd mogen geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Heb net mn avondeten op.. en dit is wel een heel lekker toetje
Who the fuck cares wat je aanhebt in de gym. Gewoon een el-cheapo polyester shirtje (bv. INQ) en gaan met die banaan. Naar de gym ga je om mooi te worden, niet om mooi te zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil in tank top gaan trainen, ik kan dat nu wel hebben maar is dat wel handig met squatten ivm glij gevaar?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ok ik heb goed idee brah. Waarschijnlijk squat je in het begin dus trek dan shirt boven je tanktop aan. En dan na squatten als je begint te zweten trek je je shirt uit en komt je tanktop tevoorschijn.
Who the fuck cares wat je aanhebt in de gym. Gewoon een el-cheapo polyester shirtje (bv. INQ) en gaan met die banaan. Naar de gym ga je om mooi te worden, niet om mooi te zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Levolution het volgende:
bitches miren die shit ook als je stiekem een beetje je tanktop ook omhoog laat kruipen waardoor je ze kan teasen met je abs
nee, too much ditquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Basic Fit. Gasten met petjes, hasten die hun haar doen voor het sporten etc.quote:Op zondag 1 september 2013 10:52 schreef CarbonC het volgende:
Trainen jullie soms bij Shine For Free?
Beste tip ooit trouwens van jou. Die tanktops zijn echt zo fijn.quote:Op zondag 1 september 2013 11:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee Basic Fit. Gasten met petjes, hasten die hun haar doen voor het sporten etc.
Ik draag gewoon grijze mocro trainingsbroek en tanktop van WE.
Precies... Ik kwam gister dus een gymchick tegen van een jaar of 30-40. Beetje oude kop ala stifler's mom maar dan mooier en fit, een echte cougar (en ik ben typische toyboy). Ze had yoga pants + strakke top aan met decolleté waarbij haar roze BH aan de bovenkant ook uitpuilde, ze had dikke tieten en goeie bil ook. Bij sommige oefeningen die ik deed stonden we toevallig naast elkaar: squats, DL, BP.quote:Op zondag 1 september 2013 11:01 schreef Levolution het volgende:
Maar CarbonC, hoe moet je anders pussy pullen in de gym?
Veel meer kwaliteitspussy dan in de dancing.
Dem triceps of peace.quote:Op zondag 1 september 2013 00:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
4x dat die hier gepost is. (geen flame hoor)
Vind d'r wel kek, mja zal wel niet natty zijn (want ze is nog maar 17 las ik)
quote:Op zondag 1 september 2013 11:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Precies... Ik kwam gister dus een gymchick tegen van een jaar of 30-40. Beetje oude kop ala stifler's mom maar dan mooier en fit, een echte cougar (en ik ben typische toyboy). Ze had yoga pants + strakke top aan met decolleté waarbij haar roze BH aan de bovenkant ook uitpuilde, ze had dikke tieten en goeie bil ook. Bij sommige oefeningen die ik deed stonden we toevallig naast elkaar: squats, DL, BP.
Toen ik eenmaal op het BP bankje zat te rusten liep ze me voorbij, ze keek vanuit haar ooghoeken naar mij en toen ik terug keek, keek ze weg en draaide ze haar hoofd lichtjes naar beneden...
.. had ik maar een tank top aan.
wat is er mis met een petjequote:Op zondag 1 september 2013 11:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee Basic Fit. Gasten met petjes, hasten die hun haar doen voor het sporten etc.
Ik draag gewoon grijze mocro trainingsbroek en tanktop van WE.
kk lelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |