je moet gwn geniete meid t moet wel leuk bleivequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
O: 500ml halfvolle melk + havermout
T: Twee snickers
L: Twee tosti's en een salade
T: Blikje cola, twee bolletjes citroenijs
D: Groot big mac menu en cheeseburger
T: Blikje red bull en 50gr pinda's
Dem feels. Wat een crapdag.
Rippetoe raadt dat af, liever op non-squat dagen tanktop knallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil in tank top gaan trainen, ik kan dat nu wel hebben maar is dat wel handig met squatten ivm glij gevaar?
Fuck, ik squat 3x p/w.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rippetoe raadt dat af, liever op non-squat dagen tanktop knallen.
ik heb liever een dubbele whopper en curly fries en een magnumquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:51 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb ook wel zin in een big mac, en snickers. En ijs.
Ok ik heb goed idee brah. Waarschijnlijk squat je in het begin dus trek dan shirt boven je tanktop aan. En dan na squatten als je begint te zweten trek je je shirt uit en komt je tanktop tevoorschijn.quote:
Maar waarom?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rippetoe raadt dat af, liever op non-squat dagen tanktop knallen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ok ik heb goed idee brah. Waarschijnlijk squat je in het begin dus trek dan shirt boven je tanktop aan. En dan na squatten als je begint te zweten trek je je shirt uit en komt je tanktop tevoorschijn.
Deze man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Levolution het volgende:
bitches miren die shit ook als je stiekem een beetje je tanktop ook omhoog laat kruipen waardoor je ze kan teasen met je abs
Zoals Dima al zei, kan eraf glijden door zweet. Tenminste dat is wat Rippetoe zegt.quote:
Het grote Panzer Chocomel met Panda-dieet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:24 schreef Susteren het volgende:
Yo, ik ben ineens afgevallen wtf, ik ga nu echt dirty bulk doen denk ik. Wat zal ik kopen wat lekker is, makkelijke calorieen maar toch wel goed?
Volle melk...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:24 schreef Susteren het volgende:
Yo, ik ben ineens afgevallen wtf, ik ga nu echt dirty bulk doen denk ik. Wat zal ik kopen wat lekker is, makkelijke calorieen maar toch wel goed?
Drink ik al 3 liter per dag zowat...quote:
Nooit last van gehad met lowbar imo. Maar zou kunnen dat mensen er last van krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zoals Dima al zei, kan eraf glijden door zweet. Tenminste dat is wat Rippetoe zegt.
Halfvol toch ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Drink ik al 3 liter per dag zowat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |