SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IVBay of Plenty
Stiekem hoop ik erop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Breng ze nou niet op ideeën Sjeeke..
Nooit van gehoord, is dat erg?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hachiko.
Ik huilde drie dagen later nog
Maar wel van mooiheid, niet van verdriet.
Diegene die "077 Ventje Locoooo" verzonnen heeft mogen ze van mij ook doodknuppelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt de dag dat iemand in dit programma roept "013, Textielstad, Chillburg boyyyyyyyy" is de dag dat ik verhuis.
Ja.quote:
Nee hoor, zo'n bekende film is het niet.quote:
Neuh, dat boeit ons niet zoveel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
Is dat nou niet vervelend, als je uit 't Oosten komt, dat figuren als Ali B steeds aan je refereren als 'het boertje' of 'boerinnetje'?
Oh van Richard Gere houd ik ook totaal niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n bekende film is het niet.
Mooiste rol van Richard Gere ooit, die vind ik normaal niet te pruimen.
Tuurlijk wel..anders zie ik jullie nooitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:32 schreef Pheno het volgende:
Zo, we hoeven de volgende keer al niet meer te kijken. Overdreven gedoe
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar trekker je je niet veel van aan?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik vind Ali B de leukste coach van de vier![]()
Wat is er hinderlijk en vooral wat is er hypocriet aan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef AhmedJaret het volgende:
die laatste had dus een tattoo op zijn arm "Allah" ik weet niet of mensen dat hebben gezien? vind het toch vrij hinderlijk en hypocriet
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar trekker je je niet veel van aan?
Als COACH in zo'n tvshow wel ja. Trijntje en Marco zijn saai, Ilse eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]je houd van luide schreeuwlelijke aandacht vragende kinderachtige kerels met een irritant accent?
Ik heb gewoon de supercup gemist door TVOH.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
TV / [RTL4] RTL Late Night #3 flopshow
We zijn nog met de analyses bezig. De derde helft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
TV / [RTL4] RTL Late Night #3 flopshow
Oh ja Bayern. Even kieken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de supercup gemist door TVOH.![]()
Gelukkig wordt het verlengen denk ik.
in de Islam is het tattooeren van je lichaam in de meeste dan niet alle scholingen not donequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er hinderlijk en vooral wat is er hypocriet aan?
Ik vind Ali B de grootste aansteller van de vier.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
Trijntje is echt nu een Chinese olifant geworden, en heb zo'n gevoel dat als die niet oppast echt giga-dik gaat worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 06:31 schreef female81 het volgende:
En die broek van Trijntje. DIE BROEK.
Ze is al een wandelende planeet met een eigen zwaartekrachtveld, hoor..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:13 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Trijntje is echt nu een Chinese olifant geworden, en heb zo'n gevoel dat als die niet oppast echt giga-dik gaat worden.
Vandaag om 18 uur volgens mij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand heel misschien wanneer de herhaling op tv komt?
ja, die ene (tenminste volgens mij was het geheel toch maar 1) die achtergrondzang deed bij Anouk op het songfestivalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:59 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag over de TT: Waren er weer hippos te zien op tv of iets anders?
Thanks!quote:
Jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:36 schreef Greys het volgende:
De man met de baard, welke was dat? Heb het begin gemist.
Heb net die Wudstick nog even terug gekeken, die vond ik echt tof
er zitten een hoop achtergrondzangers bij die dan gepusht worden om ook eens mee te doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoezo zijn sommige zangers door de coaches zelf uitgenodigd
Ik denk dat het manipuleren vaak op hele andere wijze plaatsvindt dan de meeste mensen denken. Volgens mij is het voor de jury net zo blind als voor ons. Echter, heel hilversum en het muziekwereldje is best een kliekje. Veel kandidaten zijn al bekend bij de jury of zelfs gevraagd om mee te doen. Ja, die stem herkennen ze dan vaak wel. Verder heeft de jury natuurlijk duidelijk zicht op het publiek. Na een paar jaar jureren weet zo'n jurylid echt wel wat voor type persoon er staat adhv de reakties. Of ze knap is/lelijk/dik etc.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:02 schreef Maartel het volgende:
Pffft, wat hapert die RTL XL stream
Toch ff gekeken, vooral vanwege Ilse, die overigens wel heel erg snel is ver-RTL-d.
Wat ik me overigens afvraag: zou álles doorgestoken kaart zijn, of zal het gewoon zo zijn dat de coaches van tevoren alle audities zien, dan al bepalen wie ze ws wel/niet in hun team willen hebben, en daarom soms bij de eerste noot al denken 'ah, ja, die moet ik hebben!'?
Ik vond die twee ook de mooiste zangstemmen hebben van deze 1e aflevering.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:09 schreef ato het volgende:
[..]
Ja
Ehh die man met de baard, pet op, psychiatrisch verpleegkundige is en een paar kinderen heeft.
Ik ben zijn naam kwijt..Prachtige stem.
Overigens vind ik Shirma wel goed, ook een prachtige stem. Ik moet wel lachen dat Shirma achtergrondzangeres is van Anouk, die weer iets tegen Ilse heeft.
Volgens mij zag je bijna dat Ilse ook denken.
Trouwens alles is toch aan elkaar geknipt en geplakt? Zodat natuurlijk het lijkt dat de eerste kandidaten kiest voor Ilse en Alie..
Ik vind Trijntje en Wendy eerder meevallen, vergeleken met het voorgaande seizoen!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:57 schreef iBenny het volgende:
Mitchell Brunings staat #1 in de iTunes top 100. De afgelopen 24 uur 2x zo vaak gedownload als de nummer 2, Wake Me Up van Avicii
2 uur en 30 minquote:
graag gedaanquote:
Jazeker, winnaarquote:Op donderdag 5 september 2013 19:22 schreef Uccie het volgende:
Ja hoor, de eerste "hasbeen" is gesignaleerd, Arno Kolenbrander, ooit kandidaat (winnaar?) soundmixshow en voormalig musicalster doet mee.
Mwah... Meghan deed in 2010 mee aan Una Voce Particolare en wonquote:Op donderdag 5 september 2013 19:22 schreef Uccie het volgende:
Ja hoor, de eerste "hasbeen" is gesignaleerd, Arno Kolenbrander, ooit kandidaat (winnaar?) soundmixshow en voormalig musicalster doet mee.
Ja, zeg...quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:28 schreef franklop het volgende:
Meisje niet thuis. Dus voetbal kijken, sorry!
ik zap wel ff in de rust danquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
Jammer, ik had gehoopt dat ie Susudio van Phil Collins zou zingen.
valt wel mee, toch??quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:43 schreef iBenny het volgende:
Hij is qua niveau de auditieronde eigenlijk al ontstegen met dit optreden
Kan jij dat ook dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
alihelemaal hysterisch omdat iemand geluidjes kan maken
Goeie toe-tap steedsquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik vond zijn dansje alleen nogal afstotelijk
Zijn gewone zang vond ik ook verdomd goedquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
alihelemaal hysterisch omdat iemand geluidjes kan maken
Wauw, Stickert.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn gewoon woorden met de klinkers eruit... nkntnnbm <-
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn gewoon woorden met de klinkers eruit... nkntnnbm <-
Ik denk dat het je zal verbazen hoe weinig er is gescriptquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Jongens, gooi dat script eens weg, wat vermoeiend.
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het je zal verbazen hoe weinig er is gescript
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:48 schreef oLexie het volgende:
Gelukkig keek ik op Fok en zag ik dit topic, stond net klaar om nog even te gaan sporten maar beter Voice kijken.
trijntje ging ook bij de voice itten ipv te gaan sporten.. weet je eker dat het een goede keuze is?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:48 schreef oLexie het volgende:
Gelukkig keek ik op Fok en zag ik dit topic, stond net klaar om nog even te gaan sporten maar beter Voice kijken.
hoe dichtbij dan? Ging ze op je zitten??quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik helaas van dichtbij gezien, dat was best schrikken...
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
trijntje ging ook bij de voice itten ipv te gaan sporten.. weet je eker dat het een goede keuze is?
ik stond vlak voor het podium...quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
hoe dichtbij dan? Ging ze op je zitten??
Gelukkig, het is best eerlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
Als deze met die looks ook nog kan zingen IS HET NIET EERLIJK![]()
Hm tsjaquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mondzorgkunde. Mondhygienist in wording dus.
nee hoor, je bent zeker niet de enigequote:Op vrijdag 6 september 2013 20:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ben ik hier de enige die de grapjes van Ali ongelooflijk onnozel en irritant vind?
Zet die gast in een programma met kleuters daar issie m.i.qua niveau beter op zijn plek.
Ja dit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gemaakte/geforceerde stem en iedereen draait om...???
Ja die mis ik ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:51 schreef oLexie het volgende:
Ik mis Nick en Simon. Die waren veel leuker.
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
dit inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
ik ook, die deden tenminste normaal ipv deze 'kijk eens naar mij hoe enthousiast ik ben' juryquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:51 schreef oLexie het volgende:
Ik mis Nick en Simon. Die waren veel leuker.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:52 schreef Pheno het volgende:
Geschreeuw. Alsof iemand een cactus in haar kut heeft gestopt.
Het zou echt geniaal zijn als ze dat eens in zouden voeren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:52 schreef Apotheose het volgende:
als er ook een keer gedrukt wordt gaan de remmen los he... Komt er allemaal overbodig geschreeuw bij. Ik zou meteen weer drukken om weer om te draaien.
Mijn sashimi-RSS-alert ging afquote:
Die is er wel, maar niemand ziet hemquote:
van Velzen past makkelijk in haar reetquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij zit van Velzen in d ebuik van Trijntje. Of dieselloc.
Ik denk in dr heupenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
wie zit er dan in heur reet?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:55 schreef fratsman het volgende:
"heddegedagezedgehadjamindedawerkelijkwaor"
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:55 schreef fratsman het volgende:
"heddegedagezedgehadjamindedawerkelijkwaor"
die stoel gaat straks vanzelf kadeng als ze er doorheen zaktquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop nog steeds dat trijntje straks in die stoel, "keddeng keddeng, oehoeh" gaat roepen.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Als ze voor Nikita omdraaiden, moeten ze dat hier ook doen![]()
Dit is prettiger om aan te horen. Niet om te zien, wel om te horen.
ditquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
leuk.. iemand die niet schreeuwt of nare riedeltjes doet
Mee eens. Het is niet denderend, maar het is ook niet zo tenenkrommend trommelvliesverscheurend als Nikita.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Als ze voor Nikita omdraaiden, moeten ze dat hier ook doen![]()
Dit is prettiger om aan te horen. Niet om te zien, wel om te horen.
Zeker, die was goed. Maar hun commentaar is heel vaak goed en poetisch, zodanig dat ik ze ervan verdenk dat er tekstschrijvers aan te pas zijn gekomen. Misschien ben ik te achterdochtig maar het is zo nu en dan subliem wat ze zo maar even als repliek uit hun mouw schudden...quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Ali z'n Ewbank grap was leuk, eerlijk is eerlijk.
prima voor achtergrond muziek in een supermarktquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Ik luister liever een uur naar deze gast dan tien minuten naar Nikita![]()
Maar tis wel saaiig idd.
riemmaat evenaarquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:58 schreef Skaai het volgende:
Ja wat een reet heeft die gekregen. En dan trekken ze d'r ook nog een dierenprint aan
Nikita is beterquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
prima voor achtergrond muziek in een supermarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nu zijn die lui al zo gewend te ouwehoeren in interviews enzo. En ze spreken uit ervaring dus niet zo gek dat ze het ook goed uit hun bek krijgen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zeker, die was goed. Maar hun commentaar is heel vaak goed en poetisch, zodanig dat ik ze ervan verdenk dat er tekstschrijvers aan te pas zijn gekomen. Misschien ben ik te achterdochtig maar het is zo nu en dan subliem wat ze zo maar even als repliek uit hun mouw schudden...
Zijn eigen introductie was al een beetje om te janken jaquote:
en de broek is los en flodderig.. waarschijnlijk een pyjama broek want de exemplaren van het vorig seizoen past ze niet meer inquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:58 schreef Skaai het volgende:
Ja wat een reet heeft die gekregen. En dan trekken ze d'r ook nog een dierenprint aan
nog nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
Zat ze nou net klem toen ze wilde opstaan, of zag ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
die stoel gaat straks vanzelf kadeng als ze er doorheen zakt
ja, weet ik, maar ik ben nog niet zo enthousiast over een kandidaat geweest. Behalve Mitchel, maar toen was ik te laat...quote:
hij is leraar_O-quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:00 schreef Pheno het volgende:
Ziet eruit als langharig werkschuw tuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |