SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IVLaffe huichelaar
Wel op de knoppenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja slaat toch helemaal nergens op.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kast? Een complete meubelboulevard!
[..]
[..]
Hij heeft hele schriftjes vol. Jammer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:09 schreef snellejelle het volgende:
Dit had Marco vantevoren bedacht.
Houd je rustig e-zusquote:
Dat is het 'm juist, ze doen niet eens alsof, het is allemaal zo opzichtig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:09 schreef franklop het volgende:
Ilse doet net of ze van tevoren wist dat ze er stond?
Zelfs de piepversie van Jennifer Ewbank vond ik mooier.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
DAT
Dit was echt een verkrachting op zijn Trijntjes
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het smeekt: GA VAN ME AF!!!!!
[..]
[..]
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Woorden kunnen niet beschrijven wat jij verdient door deze post
Midnight snack?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
parallel verticale streepjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:11 schreef Cee het volgende:
Nog 1 seizoen en Trijntje's ogen staan elk op een hoek van 45 graden.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:11 schreef Cee het volgende:
Nog 1 seizoen en Trijntje's ogen staan elk op een hoek van 45 graden.
hahahaha jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Die jongen bij Wendy heeft een cavia op z'n hoofd.
cup legertentquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:13 schreef MissJ het volgende:
tering ik zie nu pas die tieten![]()
Welke cup zal zij wel niet hebben?
De wereldcup.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:13 schreef MissJ het volgende:
Cup: tweepersoonstentquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:13 schreef MissJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
Dat zegt hij. Ik ken hem niet. ALs hij zo'n naam heeft, waarom doet ie dan meequote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:14 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor zijn vrouw. Hoop ik voor hemquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
bekend is relatief in dit geval
Normaal denk je: potverdikkeme, als die springt slaat ze zichzelf bewusteloos. Deze is dat stadium wel gepasseerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:13 schreef MissJ het volgende:
Eigen huis en tuin,maar dan anders....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:15 schreef Housekeeper het volgende:
Wat is dit voor een kruiwagenshow geworden. Bekende van die, kind van....
zijn piempiequote:
whahahquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal denk je: potverdikkeme, als die springt slaat ze zichzelf bewusteloos. Deze is dat stadium wel gepasseerd
Het is 1 groot complotquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigen huis en tuin,maar dan anders....
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
Even tussendoor: ik houd van dit topic, en jullie.
Ik ook. Die hele show wordt een stuk leuker door dit topic.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
Hij is een rappert die Ali kent of zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Stickertje het volgende:
waar is wudstik bekend van? heeft hij meegedaan aan een ander programma?
Hoeveel glazen alcohol heb je op? O.oquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
man ik lig in een scheur om sommige reacties hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
Ja, Dubbeltje op zijn kant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Stickertje het volgende:
is die 10gr pure heroïnequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoeveel glazen alcohol heb je op? O.o
Ja, ik kan ook een pagina over Pheno gaan aanmaken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef iBenny het volgende:
Wudstik heeft wel een eigen Wiki-pagina hoor!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wudstik
Van ontroering?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
man ik lig in een scheur om sommige reacties hierTranen. Echt
Er staat ook al op dat hij meedoet aan de Voice.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef iBenny het volgende:
dus dat. Die tieten wegen echt 40 kilo per stuk ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal denk je: potverdikkeme, als die springt slaat ze zichzelf bewusteloos. Deze is dat stadium wel gepasseerd
Doemalauwquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef iBenny het volgende:
Ik probeerde het ooit met een pagina over mezelf. Hij bleef niet langer dan een half uur onlinequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook een pagina over Pheno gaan aanmaken.
Ik zit nu aan de Ice Tea Green.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoeveel glazen alcohol heb je op? O.o
faal, hij heeft niet eens een 'selfie' geplaatst op zijn wiki paginaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er staat ook al op dat hij meedoet aan de Voice.
Waarschijnlijk is hij zo ijdel dat hij zelf die pagina beheert.
Lijken mijn bovenbenen welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Die tieten wegen echt 40 kilo per stuk ofzo
Love u 2. En ook van dit topic, hja!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
D.A.Cquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Stickertje het volgende:
Op je CV zet je normaal gesproken toch alleen dingen die je verder kunnen helpen in je carrière?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef iBenny het volgende:
Waarom staat er niet op zijn pagina dat hij een relatie had met Dewi (Idols 1)?
Dat was Jamai toch? ;-)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef iBenny het volgende:
Omdat niemand weet wie dat is. Zeg dan op zijn minst Dewi uit de playboy. En dan nog boeit het niemandquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef iBenny het volgende:
Yeah!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
trouwens Cee, even off topic, ik heb plannen om volgend jaar weer naar NY te gaanWel pas in september.
Jamai is leukquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... niemand wil in 1 adem met Jamai genoemd worden
Al jaren niet meer gezien. En dat is goed.quote:
Ja joh vreselijkquote:
Maar niet om naast wakker te wordenquote:
Lepeltje lepeltje...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar niet om naast wakker te worden
Was het niet wat, nee?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
dewi in playboy ging toch niet door?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat niemand weet wie dat is. Zeg dan op zijn minst Dewi uit de playboy. En dan nog boeit het niemand
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja joh vreselijkElke keer als ik een film ofzo zie dan moet ik zowat janken man
Nou hij valt ook niet op vrouwen, dus wat dat betreft. Maar lijkt me wel een sympathieke gozer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
En toen weer wel en toen weer niet en toen weer wel enz enzquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dewi in playboy ging toch niet door?
Omdat de foto's al waren uitgelekt o.i.d.
dat jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
"M..m...maar d...d....dat i-i-isssss....Fihihihifthh Avenuuehuhueeeeeee." *snifsnotter*
Nee, zo op de vroege ochtend, geen aanraderquote:
Kijk hachiko, epic jank.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja joh vreselijkElke keer als ik een film zie die zich daar afspeelt dan moet ik zowat janken man
Omdat je al met je broek naar beneden zat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En toen weer wel en toen weer niet en toen weer wel enz enz
Waarom weet ik dit?
okeequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En toen weer wel en toen weer niet en toen weer wel enz enz
Waarom weet ik dit?
Ok.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zo op de vroege ochtend, geen aanrader
Je valt op zijn woodstick?quote:
heb ik al gezien, inderdaad epic jank. Dagen later jankte ik nogquote:
niet jouw leven op anderen projecteren, dametje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat je al met je broek naar beneden zat?
Ik zit niet met mijn broek naar beneden hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet jouw leven op anderen projecteren, dametje.
is al gedaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV - Wudstik, iemand?
rok dan, excuses.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit niet met mijn broek naar beneden hoor.
sopshow!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet jouw leven op anderen projecteren, dametje.
ik om iets kapot te makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel de onbedwingbare behoefte opkomen te gaan krassen. Geen idee hoe dat komt
Het is net Pascalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik versta ook geen woord van wat hij zingt.
Epic jank. Zelfs Ali zou janken.quote:
Als je als rapper dit durft, gaat ie misschien nog voor een verrasssing zorgen...en anders prima kanonnenvoerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV - Wudstik, iemand?
Uccie
doen! Maar zorg wel dat je 3 familiepakken zakdoekjes klaar hebt staan en dat je de rest van de dag geen afspraken hebt en gewoon thuis kan blijven.quote:
Mijn vis is overleden aan Wudstikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:25 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Wudstik klinkt trouwens als iets dat je opgelopen hebt na onveilig sekscontact en waar je dan een antibiotica-kuur voor krijgt bij de huisarts.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haat BlofSoort Ben Cramer maar dan in een band bijeen.
Heeft dat op mij ook zo'n impact?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
doen! Maar zorg wel dat je 3 familiepakken zakdoekjes klaar hebt staan en dat je de rest van de dag geen afspraken hebt en gewoon thuis kan blijven.
die film heeft volgens mij op iedereen impact. Op mij extreem veel, want ik ben een vrouw, een emodoos en ik hou van dieren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft dat op mij ook zo'n impact?
Ik ben ook wel een emoknakker, maar weer niet zo'n dierenliefhebber.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
die film heeft volgens mij op iedereen impact. Op mij extreem veel, want ik ben een vrouw, een emodoos en ik hou van dieren.
In de blind auditions.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef Pheno het volgende:
Marco kijkt niet veel, als dit het mooist is wat ie gezien heeft
Echt de dag dat iemand in dit programma roept "013, Textielstad, Chillburg boyyyyyyyy" is de dag dat ik verhuis.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Keeeeistad
Ownee wacht. Ik was dan een SK. Vette achterbuurt joh
ik heb hem geadopteerd hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn wij nou de enigen die het lekker vonden klinken?
Hachiko.quote:
wehehe.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt de dag dat iemand in dit programma roept "013, Textielstad, Chillburg boyyyyyyyy" is de dag dat ik verhuis.
echt hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je wil groeien moet je naar Trijntje, die reet groeit per seconde.
Hachiko.quote:
Omdat apartquote:
Dat kan d'r reet niet schelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je wil groeien moet je naar Trijntje, die reet groeit per seconde.
Gelukkig woon ik nu in 072. Ow. Wacht. Marcoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt de dag dat iemand in dit programma roept "013, Textielstad, Chillburg boyyyyyyyy" is de dag dat ik verhuis.
Breng ze nou niet op ideeën Sjeeke..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |