SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IVheitieh
zwanger van een locomotiefquote:
Een krater van een vulkaan is prima.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:54 schreef Uccie het volgende:
Dit kan je toch niet meer op niveau krijgen?
Tuurlijk wel...hij weet het zelf misschien nog niet helemaalquote:
Ze lijdt aan het I'm so cute syndroom.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Mmmm ik neem mijn woorden terug, ik vind Ilse toch niet zo een leuk mens. Beetje irritant.
Niemand voor mijn gevoelquote:
Ik zie je blog al vol spanning tegemoet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef Cee het volgende:
Dat worden nog een hoop Tukker- en Mocro-"grapjes". Het gaat een lang seizoen worden.
Ja precies. Dat kokette lachje bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze lijdt aan het I'm so cute syndroom.
Vroeger was ze onzeker. Nu is ze onecht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. Dat kokette lachje bijvoorbeeld.
Ik dien het gewoon in. No matter what.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Lutte het volgende:
We zouden gewoon een vergoeding moeten krijgen om te kijken
Declareren bij de belasting!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dien het gewoon in. No matter what.
Ik vind het ook meer 'R'damsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het Rotterdams was. In ieder geval niet Bredaas.
Ook 2 sec in beeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die mensen bij d'r, waarom willen die mee?
Het is een teken van bovenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Mijn tv stoort ook, ik denk dat er hier in de buurt iets niet goed zit of zo.
Jij klinkt kei-ABN's. Voor mij dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het ook meer 'R'damsik praat zo niet
Zeker weten dat ze de grond in wordt getrapt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die mensen bij d'r, waarom willen die mee?
Kwalitatief wel verstandig...maar wij zijn gezelligerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat ik eigenlijk VI moet kijken![]()
Wat is dat?>quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat ik eigenlijk VI moet kijken![]()
Ik wilde iets posten over barbapapquote:
Ach de jongens zijn ook best lief hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kwalitatief wel verstandig...maar wij zijn gezelliger
Duhquote:
Weet ik, maakte maar een grapje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach de jongens zijn ook best lief hoor![]()
Deze dame staat er wel bij als een boerentrien.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie geeft haar zo haar astronautenbol aan?
Nee, het klonk wel leuk, maar zij is zo kut dat ik haar verder niet hoef te zien.quote:
Ik zit te kijken welke soap op is.quote:
Dat werd gezegd ja..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat beertje kon ten minste zingen
Vrijwillig?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk geen soaps. Voetbal International.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, het klonk wel leuk, maar zij is zo kut dat ik haar verder niet hoef te zien.
Da's toch ook een soap.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
VI is toch ook een soap?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel die huwelijkenquote:
Het is voetbal, dus per definitie kijk ik nietquote:
Vorig seizoen was ik er ook wel eens hoor!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wat leuk we hebben nu een Stickert en Stickertje.
O.oquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ik er ook wel eens hoor!
Ik ben de niet plakkende Sickert met de T aan het eind!
Moet van die zaaddonor van d'r.quote:
Ik dacht het ook even...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Zei hij nou "ik ben psychiatrisch patiënt"?
Als vader, ik bedacht het me ook al.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Lutte het volgende:
Ik druk, maar dat petje gaat natuurlijk niet
wie geen muzikaal talent heeft wordt of DJ of rapper..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
Er komt straks nog een rapper.
Overigens is dat in mijn ogen een baas.
of blijft fokkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie geen muzikaal talent heeft wordt of DJ of rapper..
Ik vind Eminem wel goed of de wat oudere rapquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of grunter, of bakker, of stratenmaker, of advocaat, of lid van de Jostiband, etc. etc.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat is een mening.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een BNer uit het C-genre die gigantisch faalt. Of een oud-winnaar van een andere talentenjacht.quote:
Of Trijntje Oosterhuisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Of grunter, of bakker, of stratenmaker, of advocaat, of lid van de Jostiband, etc. etc.
Ik weet er wel eentje die meedoet, volgens mij de dochter van Ben Cramerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een BNer uit het C-genre die gigantisch faalt. Of een oud-winnaar van een andere talentenjacht.
De dochter van Ben Cramerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een BNer uit het C-genre die gigantisch faalt. Of een oud-winnaar van een andere talentenjacht.
Ik kijk nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Ali B wat een misselijke gast is het toch, commentaar van lik me *****
oh jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet er wel eentje die meedoet, volgens mij de dochter van Ben Cramer
Ilse is ook irritantquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:07 schreef roos85 het volgende:
WTF, eerste auditie en ik vind Ali nu al irritant..
Zo begon het bij mij ook.quote:
Ik moet aan piempie denkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef MissJ het volgende:
aha en nu komen de haren op zijn armen omhoog
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef MissJ het volgende:
aha en nu komen de haren op zijn armen omhoog
Leona 2 dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
Deze is dus aangespoord door Trijntje. Gelukkig proberen ze hier niet eens geheim over te doen.
het was ook piempie die dat zeiquote:
Dat is meer correctquote:
Nou ja op zich vind ik dat ook wel kunnen, dat ze zeggen: kom je moet meedoen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
Deze is dus aangespoord door Trijntje. Gelukkig proberen ze hier niet eens geheim over te doen.
Ja, het mag best, maar ik vind dat de coaches er niet mee te maken moeten hebben. Want dan is het hele blinde van de blind auditions weg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja op zich vind ik dat ook wel kunnen, dat ze zeggen: kom je moet meedoen.
Ik was te snelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, want die kinderen zijn niet ziek/zwak/misselijk/dood.
Dat komt bij zijn tweede liedjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, want die kinderen zijn niet ziek/zwak/misselijk/dood.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Die lach -en gilsalvo's van trijntje. Wat is dezen zeg.
Bij, wat was het nou, X-Factor USA? Mocht je niet stemmen als je de kandidaat kent. Moeten ze hier ook doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het mag best, maar ik vind dat de coaches er niet mee te maken moeten hebben. Want dan is het hele blinde van de blind auditions weg.
en de jury niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Wat trekken die kandidaten lang de aandacht man...
Krijgt al geen stemmen door dat toontje, dus niet beangstigend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
Ow de verwende puberen o mio babbino caro bij een auditie, interessant...
VI op vrijdag is meuh, VI op maandag is baas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oi. Moet jij als sportman geen VI kijken?
Ach ik vind het altijd wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
VI op vrijdag is meuh, VI op maandag is baas.
Mag niet van de baasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
IK HAAT JE.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Is er hier iemand die 'positief' over hem denkt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Ik kijk nog liever VI dan hij doetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
was het the voice waar de tweets onder in beeld vooral kwamen van twitter accounts die niet bestonden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Toverheks het volgende:
alles is gescript, vooral die hand steeds in beeld boven de rode knop, eigenlijk is het een walgelijk prog.
Kom eraan baasquote:
Dat is voor voetbalfans vaak afzien toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever VI dan hij doet
Voor mij niet hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is voor voetbalfans vaak afzien toch?
Ik heb liever dat ze de wedstrijden nabespreken. Al zijn er deze week wel interessante Europese dingen gebeurd natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik vind het altijd wel leuk eigenlijk
Jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaEn jou de schuld geven zogenaamd.
Ze mogen alleen niks meer laten zien dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze de wedstrijden nabespreken. Al zijn er deze week wel interessante Europese dingen gebeurd natuurlijk.
Syrie ligt niet in Europaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze de wedstrijden nabespreken. Al zijn er deze week wel interessante Europese dingen gebeurd natuurlijk.
Ik kijk alles. Zelfs de lotingen van de CLquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij kunt ook een heel divers scala aan programma's aan.
Ja dat is echt zuur. En fox vind ik toch nog iets te duur om aan te schaffen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze mogen alleen niks meer laten zien dat is wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |