Ik moet aan piempie denkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef MissJ het volgende:
aha en nu komen de haren op zijn armen omhoog
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef MissJ het volgende:
aha en nu komen de haren op zijn armen omhoog
Leona 2 dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
Deze is dus aangespoord door Trijntje. Gelukkig proberen ze hier niet eens geheim over te doen.
het was ook piempie die dat zeiquote:
Dat is meer correctquote:
Nou ja op zich vind ik dat ook wel kunnen, dat ze zeggen: kom je moet meedoen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
Deze is dus aangespoord door Trijntje. Gelukkig proberen ze hier niet eens geheim over te doen.
Ja, het mag best, maar ik vind dat de coaches er niet mee te maken moeten hebben. Want dan is het hele blinde van de blind auditions weg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja op zich vind ik dat ook wel kunnen, dat ze zeggen: kom je moet meedoen.
Ik was te snelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, want die kinderen zijn niet ziek/zwak/misselijk/dood.
Dat komt bij zijn tweede liedjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, want die kinderen zijn niet ziek/zwak/misselijk/dood.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Die lach -en gilsalvo's van trijntje. Wat is dezen zeg.
Bij, wat was het nou, X-Factor USA? Mocht je niet stemmen als je de kandidaat kent. Moeten ze hier ook doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het mag best, maar ik vind dat de coaches er niet mee te maken moeten hebben. Want dan is het hele blinde van de blind auditions weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |