Moet van die zaaddonor van d'r.quote:
Ik dacht het ook even...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Zei hij nou "ik ben psychiatrisch patiënt"?
Als vader, ik bedacht het me ook al.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Lutte het volgende:
Ik druk, maar dat petje gaat natuurlijk niet
wie geen muzikaal talent heeft wordt of DJ of rapper..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
Er komt straks nog een rapper.
Overigens is dat in mijn ogen een baas.
of blijft fokkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie geen muzikaal talent heeft wordt of DJ of rapper..
Ik vind Eminem wel goed of de wat oudere rapquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of grunter, of bakker, of stratenmaker, of advocaat, of lid van de Jostiband, etc. etc.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat is een mening.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een BNer uit het C-genre die gigantisch faalt. Of een oud-winnaar van een andere talentenjacht.quote:
Of Trijntje Oosterhuisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Of grunter, of bakker, of stratenmaker, of advocaat, of lid van de Jostiband, etc. etc.
Ik weet er wel eentje die meedoet, volgens mij de dochter van Ben Cramerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een BNer uit het C-genre die gigantisch faalt. Of een oud-winnaar van een andere talentenjacht.
De dochter van Ben Cramerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een BNer uit het C-genre die gigantisch faalt. Of een oud-winnaar van een andere talentenjacht.
Ik kijk nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Ali B wat een misselijke gast is het toch, commentaar van lik me *****
oh jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet er wel eentje die meedoet, volgens mij de dochter van Ben Cramer
Ilse is ook irritantquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:07 schreef roos85 het volgende:
WTF, eerste auditie en ik vind Ali nu al irritant..
Zo begon het bij mij ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |