Ik moet aan piempie denkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef MissJ het volgende:
aha en nu komen de haren op zijn armen omhoog
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef MissJ het volgende:
aha en nu komen de haren op zijn armen omhoog
Leona 2 dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
Deze is dus aangespoord door Trijntje. Gelukkig proberen ze hier niet eens geheim over te doen.
het was ook piempie die dat zeiquote:
Dat is meer correctquote:
Nou ja op zich vind ik dat ook wel kunnen, dat ze zeggen: kom je moet meedoen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
Deze is dus aangespoord door Trijntje. Gelukkig proberen ze hier niet eens geheim over te doen.
Ja, het mag best, maar ik vind dat de coaches er niet mee te maken moeten hebben. Want dan is het hele blinde van de blind auditions weg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja op zich vind ik dat ook wel kunnen, dat ze zeggen: kom je moet meedoen.
Ik was te snelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, want die kinderen zijn niet ziek/zwak/misselijk/dood.
Dat komt bij zijn tweede liedjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, want die kinderen zijn niet ziek/zwak/misselijk/dood.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Die lach -en gilsalvo's van trijntje. Wat is dezen zeg.
Bij, wat was het nou, X-Factor USA? Mocht je niet stemmen als je de kandidaat kent. Moeten ze hier ook doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het mag best, maar ik vind dat de coaches er niet mee te maken moeten hebben. Want dan is het hele blinde van de blind auditions weg.
en de jury niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Wat trekken die kandidaten lang de aandacht man...
Krijgt al geen stemmen door dat toontje, dus niet beangstigend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
Ow de verwende puberen o mio babbino caro bij een auditie, interessant...
VI op vrijdag is meuh, VI op maandag is baas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oi. Moet jij als sportman geen VI kijken?
Ach ik vind het altijd wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
VI op vrijdag is meuh, VI op maandag is baas.
Mag niet van de baasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
IK HAAT JE.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Is er hier iemand die 'positief' over hem denkt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Ik kijk nog liever VI dan hij doetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
was het the voice waar de tweets onder in beeld vooral kwamen van twitter accounts die niet bestonden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Toverheks het volgende:
alles is gescript, vooral die hand steeds in beeld boven de rode knop, eigenlijk is het een walgelijk prog.
Kom eraan baasquote:
Dat is voor voetbalfans vaak afzien toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever VI dan hij doet
Voor mij niet hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is voor voetbalfans vaak afzien toch?
Ik heb liever dat ze de wedstrijden nabespreken. Al zijn er deze week wel interessante Europese dingen gebeurd natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik vind het altijd wel leuk eigenlijk
Jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaEn jou de schuld geven zogenaamd.
Ze mogen alleen niks meer laten zien dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze de wedstrijden nabespreken. Al zijn er deze week wel interessante Europese dingen gebeurd natuurlijk.
Syrie ligt niet in Europaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze de wedstrijden nabespreken. Al zijn er deze week wel interessante Europese dingen gebeurd natuurlijk.
Ik kijk alles. Zelfs de lotingen van de CLquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij kunt ook een heel divers scala aan programma's aan.
Ja dat is echt zuur. En fox vind ik toch nog iets te duur om aan te schaffen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze mogen alleen niks meer laten zien dat is wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |