SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, sorry hoor maar wat ik voor ogen heb is niks vergeleken wat mijn andere vriendinnen op de bank heeft, zelfde leeftijd, allemaal zijn het turken en hebben wel min 20 000 euro.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:41 schreef Bortecinem het volgende:
Beter geef je mij geld voor het openen van een nieuw deel, Joaquin.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
lol, sorry hoor maar wat ik voor ogen heb is niks vergeleken wat mijn andere vriendinnen op de bank heeft, zelfde leeftijd, allemaal zijn het turken en hebben wel min 20 000 euro.
hoe doen de meiden dat? geven ze hun kont uit ofzo?
Euhm, omdat ze werken en thuiswonen? Waarbij ze niet te maken hebben met kostgeld e.d.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
lol, sorry hoor maar wat ik voor ogen heb is niks vergeleken wat mijn andere vriendinnen op de bank heeft, zelfde leeftijd, allemaal zijn het turken en hebben wel min 20 000 euro.
hoe doen de meiden dat? geven ze hun kont uit ofzo?
Is soort fysiotherapie toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga op medische fitness denk ik. Geen idee wat het verschil is met gewone fitness aangezien ze gewoon adverteren als alle andere fitnesscentra. De kosten zijn ook bijna hetzelfde maar er is een groot verschil: ze hebben tv's!!!!
Nee, dat niet. Ik ben een beetje aan het kijken op hun facebook-pagina enzo maar volgens mij is het gewoon fitness met iets meer begeleiding.quote:
Waarom een studie van ~8 jaar volgen? Wat als je doodgaat na 4 jaar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef expans het volgende:
Wat is het nut ervan om 20k te hebben op je 22e? Wat als je doodgaat op je 23e?
Liever meer plezier/ervaringen en minder geld, zo denk ik altijd.
Geluk als je personal coach krijgtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik ben een beetje aan het kijken op hun facebook-pagina enzo maar volgens mij is het gewoon fitness met iets meer begeleiding.
ik weet dat Allah elk moment mijn leven kan afnemen, maar toch blijf ik aan de toekomst denken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef expans het volgende:
Wat is het nut ervan om 20k te hebben op je 22e? Wat als je doodgaat op je 23e?
Liever meer plezier/ervaringen en minder geld, zo denk ik altijd.
Probeer zelf ook wel wat te sparen en minder uit te geven maar ben de man in huis dus dat schiet ook niet altijd op. Vooral als je de enige bent die echt werkt naast het studeren
Toekomst investering?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom een studie van ~8 jaar volgen? Wat als je doodgaat na 4 jaar?
Sparen is ook een toekomstinvestering, de crux zit hem dan ook in de juiste afweging tussen sparen en geld uitgeven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:28 schreef expans het volgende:
[..]
Toekomst investering?
Nee kijk, het kan wel handig zijn om bv 20k te hebben klaar staan voor na je studie ivm reizen/onderneming/inleggen op huis idd maar dat zou bij mij bv betekenen dat ik letterlijk alles wat ik krijg moet oppotten en zelfs dan niet genoeg hebben op het eind.
Ik zou persoonlijk liever 3x per jaar op vakantie gaan (stedentrips en shit) en dan ~5k minder hebben, maar wel een shitload aan leuke herinneringen erbij.
mn man en ik willen ook een huis kopen, we hebben nu een huurwoning. Maar hoeveel moet je dan inleggen als je een huis wilt kopen, ze zeggen dat je 10 k al moet hebben om een huis te kunnen krijgen? is dat zo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom een studie van ~8 jaar volgen? Wat als je doodgaat na 4 jaar?
Bovendien als je later een huis wil kopen, moet je 20% oid. zelf inleggen.
NWS / Huizenkoper moet meer eigen geld meenemen #2quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
mn man en ik willen ook een huis kopen, we hebben nu een huurwoning. Maar hoeveel moet je dan inleggen als je een huis wilt kopen, ze zeggen dat je 10 k al moet hebben om een huis te kunnen krijgen? is dat zo?
Yep, ik geef geen geld meer uit aan kleding, dat scheelt enorm.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Sparen is ook een toekomstinvestering, de crux zit hem dan ook in de juiste afweging tussen sparen en geld uitgeven.
En hoe zit het nu dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:34 schreef xminator het volgende:
[..]
NWS / Huizenkoper moet meer eigen geld meenemen #2
Nadat de nieuwe regelgeving ingevoerd wordt 20% van de waarde eigen inbreng ( dus 180k huis = 36k eigen inbreng). Om de overige 144k te lenen zul je gecombineerd iets van 2,8k bruto moeten verdienen per maand (vastcontract).
dankje! Mijn man werkt nu in de leger, hij verdint ong 2000, ons huur is 700 euro. hij financieert ook zijn ouders, vandaar dat we niet echt veel overhouden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:37 schreef xminator het volgende:
Ze verdienen samen denk rond 3k bruto, genoeg om een huisje van 120k te kunnen kopen.
bedankt super handigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:47 schreef xminator het volgende:
Succes!
Hier kan je woonlasten berekenen:
https://www.rabowoonlaste(...).html?pid=272&fid=63
Hier hypotheek:
https://www.abnamro.nl/nl(...)theek-berekenen.html
Maar neem wel een ruime marge. Ik kijk nu ook rond voor koopwoningen, alleen merk wel dat sommige nieuwbouw goedkoper/beter is dan bestaande woningen. Zorg dat je een huis koopt met volledige eigendom (dus zonder erfpacht)
Ik denk dat ze vaak met hun ouders thuis Turks spreken, vandaar. Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef DoubleUU het volgende:
Waarom typen jullie Nederlands en spreken jullie vaak Turks? Geen bashing...vroeg het me gewoon af..en aan wie kan ik het beter vragen dan aan Turken zelf?!:)
Ik heb het over op straat he..Ik kom niet bij je thuis dus kan ik ook niets over zeggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vaak met hun ouders thuis Turks spreken, vandaar. Lijkt me logisch.
Als jullie gewoon Nederlands kunnen praten, waarom praten jullie dan Turks? Laatste keer dat ik gechecked heb was ik in Nederland en dat was 2 seconde geleden..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef Ayca het volgende:
Dit is een Nederlands forum. We mogen niet Turks praten.
Kijk maar eens op hababam, daar is het grootste deel Turks.
Omdat de laatste keer dat ik heb gecheckt ik Turks ben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:00 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als jullie gewoon Nederlands kunnen praten, waarom praten jullie dan Turks? Laatste keer dat ik gechecked heb was ik in Nederland en dat was 2 seconde geleden..
Nee hoor je bent Nederlander van Turkse afkomst....anders ben je illegaal:)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat de laatste keer dat ik heb gecheckt ik Turks ben.
Waarom kom je nou weer met een probleem? Er is geen probleem...Het enige wat ik vraag is waarom Turken Turks praten op een Nederlandse straat terwijl ze gewoon Nederlands kunnen? Zo'n moeilijke vraag is het nou ook weer niet..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:11 schreef Ayca het volgende:
Wat is het probleem als Turken onderling Turks praten?
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:13 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Waarom kom je nou weer met een probleem? Er is geen probleem...Het enige wat ik vraag is waarom Turken Turks praten op een Nederlandse straat terwijl ze gewoon Nederlands kunnen? Zo'n moeilijke vraag is het nou ook weer niet..
Nee hoor, als je een Turk bent met verblijfsvergunning. Wat ben je dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:05 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee hoor je bent Nederlander van Turkse afkomst....anders ben je illegaal:)
Een tijdelijke Nederlander van Turkse afkomst...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, als je een Turk bent met verblijfsvergunning. Wat ben je dan?
Omdat er over mij iets te roddelen valt misschien?:Pquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:29 schreef Ayca het volgende:
Omdat ze willen roddelen over jou zonder dat je het doorhebt.
Annen.quote:
Nieuwbouw heeft ook zijn nadelen. Je betaald o.a. bouwrente. Er is geen afwerking, dus stucen, vloer, keuken, tegels etc komt er nog eens boven op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:47 schreef xminator het volgende:
Succes!
Hier kan je woonlasten berekenen:
https://www.rabowoonlaste(...).html?pid=272&fid=63
Hier hypotheek:
https://www.abnamro.nl/nl(...)theek-berekenen.html
Maar neem wel een ruime marge. Ik kijk nu ook rond voor koopwoningen, alleen merk wel dat sommige nieuwbouw goedkoper/beter is dan bestaande woningen. Zorg dat je een huis koopt met volledige eigendom (dus zonder erfpacht)
Wij hebben een nieuwbouw gekocht met 1 inkomen. Het kan dus welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
h
[..]
dankje! Mijn man werkt nu in de leger, hij verdint ong 2000, ons huur is 700 euro. hij financieert ook zijn ouders, vandaar dat we niet echt veel overhouden.
wat we overhouden, is wat ik maak met mijn ah baan.
Ik wil wel na mijn hbo studie insaAllah een goed baan vinden.Hopelijk begin ik er volgend jaar mee!
Verheug me er al. Dan heb ik ook al de 15 k bereikt.
Omdat ik in het Turks denk/praat en wanneer het nodig is switch naar het Nederlands.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:00 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als jullie gewoon Nederlands kunnen praten, waarom praten jullie dan Turks? Laatste keer dat ik gechecked heb was ik in Nederland en dat was 2 seconde geleden..
12 oktober?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh is nog niet zeker, maar vroeg me af of je überhaupt wil meeten. Ona göre.
Dat is alleen handig omdat er dan geen reiskosten zijn? Voor de rest alleen maar nadelen (beschikbaarheid studenten en werkenden, niet de hele dag tot beschikking, volgende dag school/uni/werk en zo).quote:
Het is nodig om Nederlands te spreken. Je bent in Nederland. En als dat je niet aanstaat kan je altijd nog terug toch:) Niemand die je tegenhoudt...integendeel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef expans het volgende:
[..]
Omdat ik in het Turks denk/praat en wanneer het nodig is switch naar het Nederlands.
Onderling hoef ik niet te switchen dus praat ik standaard Turks.
Wat een onzinnige reactie. Wij zijn opgegroeid met twee talen, en daar mogen wij gebruik van maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is nodig om Nederlands te spreken. Je bent in Nederland. En als dat je niet aanstaat kan je altijd nog terug toch:) Niemand die je tegenhoudt...integendeel.
Het is gewoon asociaal...maar dat begrijp je vast niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat een onzinnige reactie. Wij zijn opgegroeid met twee talen, en daar mogen wij gebruik van maken.
Ik snap niet dat jij je hier druk over maakt.
Het is asociaal als je met 1 Turks-sprekende en 1 niet Turks-sprekende bent, en DAN onderling Turks spreekt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:11 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is gewoon asociaal...maar dat begrijp je vast niet.
Het is ook asociaal om turks te praten als je met 2 andere turken in een lift staat bij nederlandse mensen...om maar even een voorbeeld te noemen. En dat is nou precies wat ik ook bedoelde:)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is asociaal als je met 1 Turks-sprekende en 1 niet Turks-sprekende bent, en DAN onderling Turks spreekt.
Niet als je als twee Turks-sprekenden in de stad bent, bij elkaar op bezoek bent, of waar dan ook samen een gesprek voert.
Hier ben jij degene die asociaal is.
Hoe moet ik dan over die kk tatta's praten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:19 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is ook asociaal om turks te praten als je met 2 andere turken in een lift staat bij nederlandse mensen...om maar even een voorbeeld te noemen. En dat is nou precies wat ik ook bedoelde:)
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ja hoogstwaarschijnlijk.
Ein fuhrer, ein reich, een taalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is nodig om Nederlands te spreken. Je bent in Nederland. En als dat je niet aanstaat kan je altijd nog terug toch:) Niemand die je tegenhoudt...integendeel.
Je moet geen moeite doen om zulke gasten te overtuigen, gewoon in het Turks over ze praten en uitlachen. Kennis verschaft privileges, onze meertaligheid verschaft ons het privilege om over anderen te kunnen praten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:59 schreef expans het volgende:
[..]
Ein fuhrer, ein reich, een taal
Vertel, doe je ook zo moeilijk met mensen die Engels praten? Of toeristen? Of seizoensarbeiders? Polen, of Spanjaarden die nu volop aanwezig zijn in NL?
Maakt niet uit waar we zijn. We zijn Nederlands én Turks. We spreken Nederlands én Turks. Dat doen we hier in Nederland, dat doen we daar in Turkije. Jij als een simpel wezen zal nooit kunnen bevatten hoe het voelt om te leven zoals wij, zoals een hybride supermens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef xminator het volgende:
Dat is net zoiets als kostgeld aan je eigen kinderen vragen. Nederlanders
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:24 schreef zarGon het volgende:
Aan de Turkse mannen hier... R&P / Samenwonen en de kosten ervan, zouden jullie hier een probleem van maken?
Arme zarGon, helemaal in de war in dat topic.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:30 schreef zarGon het volgende:
Om eerlijk te zijn... ik vind de openingspost enorm raar, kan echt niet voorstellen dat iemand zo denkt (zal wel liggen aan mijn Turkse afkomst).
Verder zou ik mijn vriendin meteen bij me laten wonen.
Dit is echt raar om te lezen allemaal.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:28 schreef xaban06 het volgende:
TS leef je nog?
Ik zou je wc papier bewaren in een kluis, dat ze haar wc papier maar zelf regelt.
Ook zou ik alleen koken wanneer zij niet thuis is.
Ik heb ook dat ziekte..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:35 schreef zarGon het volgende:
NWS / Man heeft te-laat-kom-ziekte..
Ik ken een Turks meisje die dat moest doen. Haar ouders wilden dat ze zou trouwen, zij wou nog niet, toen moest ze opeens kostgeld gaan betalen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef xminator het volgende:
Dat is net zoiets als kostgeld aan je eigen kinderen vragen. Nederlanders
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:35 schreef zarGon het volgende:
Ik zou met een Nederlandse vriend thuiskomen om ze terug te pakken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken een Turks meisje die dat moest doen. Haar ouders wilden dat ze zou trouwen, zij wou nog niet, toen moest ze opeens kostgeld gaan betalen.
Dan hadden ze haar verstoten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou met een Nederlandse vriend thuiskomen om ze terug te pakken.
Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan hadden ze haar verstoten.
Is maar goed ook, beiden zijn niet correct.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef Bortecinem het volgende:
Najah ik ken maar weinig andere Turkse ouders die hun dochters de keuze kostgeld of huwelijk voorschotelen, heur.
Idd. Dan maar uit huis gooien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is maar goed ook, beiden zijn niet correct.
Ik zat net even te denken hoe je hier het beste van kunt profiteren... De enige oplossing die ik heb gevonden die zowel voor het meisje als de jongen positief is... is dat zij met een homosensuele Turkse jongen trouwt. Als ze er eentje in haar kringen heeft natuurlijk. En als de jongen niet uit de kast wil komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ze mocht overigens ook niet alleen gaan wonen. Het was of trouwen, of kostgeld betalen.
Genus en ik planden zoiets toen we pubers waren huahaha.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zat net even te denken hoe je hier het beste van kunt profiteren... De enige oplossing die ik heb gevonden die zowel voor het meisje als de jongen positief is... is dat zij met een homosensuele Turkse jongen trouwt. Als ze er eentje in haar kringen heeft natuurlijk. En als de jongen niet uit de kast wil komen.
Is zij verlost van haar ouders en hoeft de jongen geen smoesjes te verzinnen en kunnen ze beiden leven zoals zij willen. Alleen zitten ze dan wel vast aan elkaar, maar daar is vast wat wel op te verzinnen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Genus en ik planden zoiets toen we pubers waren huahaha.
Alsof het zo ongewoon is om te scheiden, vooral tegenwoordig. En eenmaal op eigen benen kun je meer weerstand bieden tegen je ouders, ze kunnen je dan weinig verplichten (je bent niet meer afhankelijk van ze).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:37 schreef xminator het volgende:
Genus = homo?
zG wat als ze later wel zou willen trouwen? Dan zat ze vast aan die jongen.
Herkenbaar..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:35 schreef zarGon het volgende:
Wat ga je halen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger. Zal ik naar de Mac? Een laatste keer voor ik aan mijn goede voornemens begin?
Geen joppieburger nemenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger. Zal ik naar de Mac? Een laatste keer voor ik aan mijn goede voornemens begin?
McDonnaldsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
Die app is de reden dat ik ga. Niet goed man, ik moet die echt verwijderen of zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ga je halen?
Download de Mc Donald's-app trouwens, kun je korting mee scoren (en een gratis hamburgaaah).
Ik ga op die medische fitness binnenkort en daar het bikini programma (quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:11 schreef zarGon het volgende:
En goede voornemens bestaan niet.. Je wil het of je wil het niet.
Maak een bucket list of doe mee aan day zero project. Iets in de long run in ieder geval.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die app is de reden dat ik ga. Niet goed man, ik moet die echt verwijderen of zo.
Big Tasty.
Eén b, net zoals bij abonnement. Abs.quote:[..]
Ik ga op die medische fitness binnenkort en daar het bikini programma () volgen denk ik. Ik wil (vrouwelijke) abbs kweken.
Wou? We zijn gegaan allesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik geloof je.
(Hij wou na de meet zelfs nog even langs de McDrive)
Haha nee echt de delen die je wilt showen in je bikini worden aangepakt zeg maar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:19 schreef zarGon het volgende:
Wat is een 'bikiniprogramma' trouwens? Dat je met gemak en vol zelfvertrouwen een bikini kunt dragen? (Gezien de abs en zo.)
Ik zie het al voor me dat ze ook de borsten en de vagina (delen bedekt door de bikini) willen aanpakken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha nee echt de delen die je wilt showen in je bikini worden aangepakt zeg maar.
(Dat is zowat je hele lichaam maar goed)
Dat is brazilian wax tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat ze ook de borsten en de vagina (delen bedekt door de bikini) willen aanpakken..
.
.
Ja, maar dat is lichamelijke verzorging. Heeft weinig te maken met trainen en zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat doen sommige vrouwen ook voordat ze in bikini gaan lopen
Nein, olmaz! Gavur mag nie!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:25 schreef Bortecinem het volgende:
Tenzij het Johannes Hueble is, blijft mijn antwoord nee. Ayıp ayıp.
Ipv een brazilian wax zou je ook gewoon kunnen scheren enzo..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar dat is lichamelijke verzorging. Heeft weinig te maken met trainen en zo.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt vast wel een uitzondering voor hem.
Lijkt me een soort herstel-iets?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:54 schreef xminator het volgende:
Abartma, is niet alleen voor bejaarden en gehandicapten.
Onder andere maar ook voor mensen die problemen hebben met hun enkel bijvoorbeeld. Die kunnen dan niet zo zwaar sporten en krijgen daar dan extra begeleiding (wat dus meestal gewoon een minder zware trainingsprogramma is). Dus meestal is het nadat je een goede trainingsprogramma hebt onnodig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lijkt me een soort herstel-iets?
Mooiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga op die medische fitness binnenkort en daar het bikini programma ( ) volgen denk ik. Ik wil (vrouwelijke) abbs kweken.
"Gavurlar işi biliyor."quote:
zou wel aanraken deze vrouw ook al is ze geshoppedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:43 schreef Ayca het volgende:
Julis en Borte over een paar maanden:
[ afbeelding ]
Ayça, kizmeidquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:43 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:57 schreef Ayca het volgende:
Ook mijn streef, daarom drink ik veel van deze shakies.We hebben echt heel veel van die dingen liggen thuis door mijn broertje. Ben jij ook zo'n eiwitslikker, ja!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Julis tenminste 10000 calorien per dag moet eten om er zo uit te zien. Julis past daar 10 keer in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:43 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Ayip ayipquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n eiwitslikker, ja!?
Echt waar? Wat is het precies en helpt het echt? Vind die shit altijd zo eng.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Julis het volgende:
[..]
We hebben echt heel veel van die dingen liggen thuis door mijn broertje. Ben jij ook zo'n eiwitslikker, ja!?
Abartmaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat Julis tenminste 10000 calorien per dag moet eten om er zo uit te zien. Julis past daar 10 keer in.
Ik misschien 2 keer hahah.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Julis het volgende:
[..]
We hebben echt heel veel van die dingen liggen thuis door mijn broertje. Ben jij ook zo'n eiwitslikker, ja!?
Is gewoon eiwit, niks engs aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar? Wat is het precies en helpt het echt? Vind die shit altijd zo eng.
En Ayca, waarom drink jij het precies?
Bouwstoffen van je spierenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar? Wat is het precies en helpt het echt? Vind die shit altijd zo eng.
En Ayca, waarom drink jij het precies?
Ik heb wel te veel vet ondanks dat mijn gewicht 'normaal' is (volgens BMI).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Abartma. Je bent gewoon normaal qua gewicht.
Hmm is dat niet meer voor mannen dan? Want ik hoef niet zo'n gespierd lichaam behalve een paar abs bij mijn buik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Bouwstoffen van je spieren, voornamelijk glutamine. Zodat je sneller spieren aanmaakt, kortom.
Als je intensief sport kan het wel handig zijn. Je eet wel genoeg vlees neem ik aanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm is dat niet meer voor mannen dan? Want ik hoef niet zo'n gespierd lichaam behalve een paar abs bij mijn buik.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:57 schreef Ayca het volgende:
Ook mijn streef, daarom drink ik veel van deze shakies.Dagelijks 2, met fruit er inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij zijn trouwens weightgainers![]()
Oh ik eet weinig vlees eigenlijk, dus misschien zijn die shakes wel handig. Ah ja ik vraag het wel aan de mensen bij het fitnesscentrum.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Als je intensief sport kan het wel handig zijn. Je eet wel genoeg vlees neem ik aan(en krijgt dus wel de eiwitten binnen), lijkt me een beetje overbodig voor ons. Tenzij je van plan bent om heel zwaar te trainen. Mja, je kunt het beter aan Levo of Ayça vragen. Of aan een sportleraar.
Hoe duur eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Personal traineris duur
.Na 3 maanden moest ik ermee kappen, maar ze heeft mij wel weer leren houden van sporten.
Dankzij haar kon ik na een jaar of 10 niet gesport te hebben weer sporten.
Nah, is niet echt nodig hoor denk ik. Als je genoeg uit je voeding kan halen zou ik dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik eet weinig vlees eigenlijk, dus misschien zijn die shakes wel handig. Ah ja ik vraag het wel aan de mensen bij het fitnesscentrum.
Ik heb even de factuur erbij gepakt. Het was in de zomer van 2010.quote:
Oha.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb even de factuur erbij gepakt. Het was in de zomer van 2010.
¤ 530 voor 20 sessies van ieder 30 minuten.Dat was een pakket van 10 weken (2 sessies per week dus).
Okee. Ik eet wel gewoon veel eieren dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nah, is niet echt nodig hoor denk ik. Als je genoeg uit je voeding kan halen zou ik dat gewoon doen.
Ik vind (te veel) spieren bij een meisje niet echt opwindend eigenlijk. Strak is natuurlijk wel mooi om te zien, maar het moet niet al te zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
Oke ik wil dus een sportlichaam maar niet te gespierd. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?
Ja, dit. Niet alleen in vlees zit eiwitten natuurlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nah, is niet echt nodig hoor denk ik. Als je genoeg uit je voeding kan halen zou ik dat gewoon doen.
Oh ja strak was het woord!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind (te veel) spieren bij een meisje niet echt opwindend eigenlijk. Strak is natuurlijk wel mooi om te zien, maar het moet niet al te zichtbaar zijn.
alla allaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind (te veel) spieren bij een meisje niet echt opwindend eigenlijk. Strak is natuurlijk wel mooi om te zien, maar het moet niet al te zichtbaar zijn.
Mijn hart is al vergeven, maar squat ze minimaal 100kg?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn Griekse vriendin klaagt trouwens dat Nederlandse jongeren niet fit genoeg zijn en dat ze moeten sporten. Ze zegt dat iedereen in Griekenland sport. Haar zus heeft trouwens ook een personal trainer.
Zij is ook de reden dat ik zo geïnteresseerd ben geraakt in fitness. Echt een killerbody heeft ze, maar dat komt ook mede door haar bouw. Weet zeker dat Lev verliefd op haar zou raken als hij haar zou zien - als ze geen gavur was geweest naturlich.
Jagen op minderheden schijnt daar populairder te zijn dan voetbal ja..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn Griekse vriendin klaagt trouwens dat Nederlandse jongeren niet fit genoeg zijn en dat ze moeten sporten. Ze zegt dat iedereen in Griekenland sport.
Ik woonde destijds nog thuis terwijl ik fulltime werkte; dat was nog goed betaalbaar voor me.quote:
Ik weet het niet maar we noemen haar 'het blanke meisje met de zwarte kont'.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn hart is al vergeven, maar squat ze minimaal 100kg?
Jawel maar ze is zo'n kutgriek dus laat maar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar we noemen haar 'het blanke meisje met de zwarte kont'.
Zegt dat genoeg?
Wat hebben Grieken jou misdaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jawel maar ze is zo'n kutgriek dus laat maar.
Grieks wezen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat hebben Grieken jou misdaan?
Oh dat is wel tof om te horen! Ben blij voor je dat het zo is opgelost.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woonde destijds nog thuis terwijl ik fulltime werkte; dat was nog goed betaalbaar voor me.
Het was het - voor mij - wel waard hoor. Vanwege een knieblessure heb ik héél lang niet kunnen sporten. Ik ben bij verschillende artsen (in binnen- en buitenland) geweest, ze raadden allemaal een operatie aan waarna ik een halfjaar niet zou kunnen lopen.Dankzij haar kan ik gewoon weer sporten zonder klachten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jawel maar ze is zo'n kutgriek dus laat maar.
Zo zie je maar weer, sport is altijd de oplossing.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woonde destijds nog thuis terwijl ik fulltime werkte; dat was nog goed betaalbaar voor me.
Het was het - voor mij - wel waard hoor. Vanwege een knieblessure heb ik héél lang niet kunnen sporten. Ik ben bij verschillende artsen (in binnen- en buitenland) geweest, ze raadden allemaal een operatie aan waarna ik een halfjaar niet zou kunnen lopen.Dankzij haar kan ik gewoon weer sporten zonder klachten.
Ik was (en ben) nog steeds een beginner hoor, haha.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof om te horen! Ben blij voor je dat het zo is opgelost.
Maar dat is dan niks voor mij denk ik. Ik ben echt een beginner en wil de komende tijd een beetje sparen. Verder ben ik een meisje (ja, echt) en wil ook nog geld uitgeven aan make-up enzeu.![]()
Yep. Mijn knie was de beweging simpelweg niet meer gewend waardoor ik al heel snel pijn kreeg. Zodra ik pijn voelde stopte ik met sporten. De PT heeft mij geholpen om toch door te zetten en na een week of 3-4 voelde ik geen pijn meer tijdens en na het sporten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, sport is altijd de oplossing.
Waar zijn de meisjes...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:35 schreef zarGon het volgende:
Topicreeks: Gespierde / atletische meisjes.
Staan best disturbing foto's op.
Gina Caranoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:35 schreef zarGon het volgende:
Topicreeks: Gespierde / atletische meisjes.
Staan best disturbing foto's op.
Gespierder dan dit? Ben je man ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan wel weer mooi. Zoiets wil ik. Misschien ietsjes, ietsjes gespierder.
3 jaar intensiefquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
Syl hoe lang zou ik moeten trainen om er zo uit te zien?
Ik zei IETSJES.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gespierder dan dit? Ben je man ofzo.
Oh god, dit is een strikvraag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
Syl hoe lang zou ik moeten trainen om er zo uit te zien?
Nee, jij hebt mij gezien en je weet wel iets van fitness af, dus ik vraag het mij serieus af.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh god, dit is een strikvraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gespierder dan dit is te mannelijk
Als jij aan obesitas lijdt, dan lijd ik aan über-obesitas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zei IETSJES.
Bu ne be obesita, man, bilmem ne.
Dus jij bent het er niet mee eens dat ik drie jaar intensief moet trainen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als jij aan obesitas lijdt, dan lijd ik aan über-obesitas.
Als je op je voeding let (dan heb ik het niet over het gebruik van voedingssupplementen) én 2-3x per week traint, dan kan je volgend jaar in de zomervakantie wel genieten van je mooie lichaam denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, jij hebt mij gezien en je weet wel iets van fitness af, dus ik vraag het mij serieus af.
Neuh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus jij bent het er niet mee eens dat ik drie jaar intensief moet trainen?
Cool.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je op je voeding let (dan heb ik het niet over het gebruik van voedingssupplementen) én 2-3x per week traint, dan kan je volgend jaar in de zomervakantie wel genieten van je mooie lichaam denk ik.
Kandirmasana kiziquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je op je voeding let (dan heb ik het niet over het gebruik van voedingssupplementen) én 2-3x per week traint, dan kan je volgend jaar in de zomervakantie wel genieten van je mooie lichaam denk ik.
Sarcasme neem ik aan? Die shit heeft teveel negatieve bijwerkingen, gevaarlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Levolution het volgende:
Voeding is overrated, anabole steroïden zijn de shit.
Valt wel mee, media blazen het op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sarcasme neem ik aan? Die shit heeft teveel negatieve bijwerkingen, gevaarlijk.
Jij inject ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Valt wel mee, media blazen het op.
Maakt uit welke en hoe je gebruikt natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yapamaz.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:35 schreef Che_ het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-actie-syrie.html
Gaat Erdo abi joinen?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef Ayca het volgende:
Als vrouw zou ik het al helemaal nooooit doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:such as voice changes
moest aan dit denken
Als vrouw zou ik het al helemaal nooooit doen.Fucking hendig voor ons mannen, makkelijker te vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als vrouw zou ik het al helemaal nooooit doen.Iewh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh, mijn testosteronwaarde is al hoog met 29 mmol/L (of nmol/l?, nm). Wil de volle potentie uit mezelf halen (ben nog steeds sterker aan het worden).quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef expans het volgende:
AKP = butbuddy's met PKK nu onder het mom vredesproces
Dat zou nergens op slaan. Turkije heeft een hele goede economische band nu met Noord-Irak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef expans het volgende:
Iedereen gaat dan zeggen dat ze eerst maar naar Noord-Irak moeten
Doe je ook aan vechtsport of enkel fitness?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Neh, mijn testosteronwaarde is al hoog met 29 mmol/L (of nmol/l?, nm). Wil de volle potentie uit mezelf halen (ben nog steeds sterker aan het worden).
Misschien later ooit als ik ouder ben en mijn testosteronniveaus dalen.
Geen vechtsport.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe je ook aan vechtsport of enkel fitness?
Ik stuur je een link, kijken of je het nog '_O_ ' vindt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fucking hendig voor ons mannen, makkelijker te vinden!.
Ik heb het dan ook over de kampen nabij de grens, niet over de regio zelf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Dat zou nergens op slaan. Turkije heeft een hele goede economische band nu met Noord-Irak.
Oraal heeft het geen werking volgens mij?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Valt wel mee, media blazen het op.
Maakt uit welke en hoe je gebruikt natuurlijk.
Ik vind het wel wat hebben maar misschien ben ik latente homo (nohomo).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik stuur je een link, kijken of je het nog '_O_ ' vindt.
Eerst kickboks maar al een tijdje niet meer. Van alleen fitness wordt je zo traagquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geen vechtsport.
Lijkt me wel tof tho. Jij wel?
Jawel, maar is grotere belasting voor lever enzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oraal heeft het geen werking volgens mij?
Pls don't do this in the gym, pls.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerst kickboks maar al een tijdje niet meer. Van alleen fitness wordt je zo traag. Schaduwboksen met dumbells helpt ook wel veel
Van krachttraining word je absoluut niet traag, zeker niet als je ook power cleans enzo zou doen, zeer goed voor je explosiviteit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerst kickboks maar al een tijdje niet meer. Van alleen fitness wordt je zo traag. Schaduwboksen met dumbells helpt ook wel veel
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef expans het volgende:
[..]
Pls don't do this in the gym, pls.
Alleen mocro's doen dit
Bedoel echt die BB juicehead body's.. die zijn best sloom. Je moet de trainingen gewoon goed combineren lijkt me.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Van krachttraining word je absoluut niet traag, zeker niet als je ook power cleans enzo zou doen, zeer goed voor je explosiviteit.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Turquaz52 het volgende:
V&A / [TK] Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 5M17 uit 2003, 176.xxxKM!!
*spam*spam*
quote:de auto wordt alleen verkocht aan iemand die er mee kan om gaan
BMW E46 330D Touring satiyim sana.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Turquaz52 het volgende:
V&A / [TK] Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 5M17 uit 2003, 176.xxxKM!!
*spam*spam*
Haha, deze zin. Gewoon zonder vragen en blozen SATIYIM SANA.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
BMW E46 330D Touring satiyim sana.
. yerine ? olacaktiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, deze zin. Gewoon zonder vragen en blozen SATIYIM SANA.
ALACAKSIN ULEN.
Hatchback? Brrrrrrrrquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef xaban06 het volgende:
Of E46 320TD, sana gore TurqVolledig lederen sport interieur
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik stuur je een link, kijken of je het nog '_O_ ' vindt.
Te oud..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
BMW E46 330D Touring satiyim sana.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef xaban06 het volgende:
Of E46 320TD, sana gore TurqVolledig lederen sport interieur
Vento ftw diyon he..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:36 schreef zarGon het volgende:
Dat geilerij op auto's heb ik nooit begrepen (ik begrijp de interesse erin wel though). Alhoewel, de één geilt op appeltietje en subtiele tienerkontjes, de ander op een full duplex 10 gigabyte 5 gigahertz processor videogeheugenkaart intel core i7. Weetje.
Als-ie maar 'lekker' rijdt en je van A naar B brengt, weet je.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan zondagavond denken...![]()
![]()
Als je 3000km per maand moet rijden krijg je echt wel een voorkeur voor een wat luxere auto.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:36 schreef zarGon het volgende:
Dat geilerij op auto's heb ik nooit begrepen (ik begrijp de interesse erin wel though). Alhoewel, de één geilt op appeltietje en subtiele tienerkontjes, de ander op een full duplex 10 gigabyte 5 gigahertz processor videogeheugenkaart intel core i7. Weetje.
Als-ie maar 'lekker' rijdt en je van A naar B brengt, weet je.
Oha man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als je 3000km per maand moet rijden krijg je echt wel een voorkeur voor een wat luxere auto.
Luxer als in opties of merk? Optiesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als je 3000km per maand moet rijden krijg je echt wel een voorkeur voor een wat luxere auto.
In dit geval bijna 4000km per maand..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ohaa, wat doe je danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
In dit geval bijna 4000km per maand..
Elke dag Valkenswaard <-> Venlo, en dan 's avonds nog cruisen.. Weekends boodschappen etc..quote:
Optiesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Luxer als in opties of merk? Opties, merk
.
lol, gaat sneller dan je denkt he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:53 schreef xminator het volgende:
Even berekend ik moet elke maand ~1750 km reizen om naar college te gaan (4 dagen college in één maand).
Vervolgens huis-werkverkeer: gemiddeld 40km per keer dus 80km per dag= 1280km per maand.
Zit ik ook al op 3030km per maand, moet ik nog prive ritjes erbij rekenen (=+-750km ?) maakt 3750km per maand.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Elke dag Valkenswaard <-> Venlo, en dan 's avonds nog cruisen.. Weekends boodschappen etc..
De Renault is 2 jaar geleden aangeschaft met 190k. op teller, 2 weken terug de deur uit gegaan met ruim 310.000km..
Nu weer opzoek naar een km vreter..En een luxe..
Serieus, reken het net uit. Gaat veel te snel. Dan heb je ook nog eens met file's te maken enzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
lol, gaat sneller dan je denkt he?
quote:
Het is niet dat jij geen luxe auto hebt, ik heb ook x aantal km's gemaakt met een Golf 3 (zelfde als Vento), het IS te doen, ama toch mis ik het comfort van Airco, electronische stuurbekrachtiging, electrische ramen en centraal deurvergrendeling evenals het demping van het geluid en isolatie etc..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]. Mijn auto ziet er niet uit, laten we eerlijk wezen. Veel roest, rijp voor de sloop. Onder motorkap werkt alles naar behoren, brengt hij me van A naar B en juist omdat-ie bijna 'uit elkaar valt' hoef ik er niet al te voorzichtig mee te zijn (krasjes en deukjes en zo). Verder weet ik er inhoudelijk weinig van, gewoon omdat auto's me niet op die manier trekken.
Maar ik snap ook wel dat je eenmaal de luxe hebt geproefd je niet terug wil in rijstijl en comfort. Dat heb ik allemaal nog niet meegemaakt, dus misschien komt het bij mij nog wel.
Ik begrijp wat je bedoelt en ben het met je eens. Begrijp dat gegeil op auto's ook niet. Mja zoveel mensen, zoveel wensen. De één houdt van auto's en de ander houdt ervan om 's nachts als een vrouw verkleed over de straten te lopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]. Mijn auto ziet er niet uit, laten we eerlijk wezen. Veel roest, rijp voor de sloop. Onder motorkap werkt alles naar behoren, brengt hij me van A naar B en juist omdat-ie bijna 'uit elkaar valt' hoef ik er niet al te voorzichtig mee te zijn (krasjes en deukjes en zo). Verder weet ik er inhoudelijk weinig van, gewoon omdat auto's me niet op die manier trekken.
Maar ik snap ook wel dat je eenmaal de luxe hebt geproefd je niet terug wil in rijstijl en comfort. Dat heb ik allemaal nog niet meegemaakt, dus misschien komt het bij mij nog wel.
Niet als jij 40~50.000km per jaar zou maken..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom mensen zo op auto's geilen. Ik zou heel tevreden zijn met een auto als die van zarGon. Lekker belangrijk ook.
Niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet als jij 40~50.000km per jaar zou maken..
Dan is het opeens wel erg belangrijk..
Haal jij liever met dit een vrachtwagen in?:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet.
Maar auto's boeien mij verder niet zo.
Dat weet jij nog niet, want jij hebt nog geen rijbewijsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Die tweede is te groot, kesin biryere carparim.
hm. Mijn woon-werkverkeer is rond de 1000 km per maand (zo'n 50 km per dag). Ik haal de 3000 km per maand niet, ook niet met uitjes en ditjes en datjes. Geloof je wel though, de langere ritten is comfort ook belangrijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat weet jij nog niet, want jij hebt nog geen rijbewijs
Noem eens ff de specs op van je PC.. Serieus..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
hm. Mijn woon-werkverkeer is rond de 1000 km per maand (zo'n 50 km per dag). Ik haal de 3000 km per maand niet, ook niet met uitjes en ditjes en datjes. Geloof je wel though, de langere ritten is comfort ook belangrijk.
Al ging mijn vorige reactie meer over de autogeilerij (extreme auoliefhebberij - beetje zoals een voetballiefhebber en een hooligan). Zo'n gesprek waar de specs van een auto tak tak tak tak opgenoemd worden.
Ik had hem al gezien. Tof.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Check de laatste foto @ mijn fobo. Ik heb vandaag weer eens iets "onturks" gedaan.
quote:
Zulke dingen zijn echt niet voor mij bestemd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Check de laatste foto @ mijn fobo. Ik heb vandaag weer eens iets "onturks" gedaan.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan zondagavond denken...![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn echt niet voor mij bestemd.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..].
Achteraf is het best grappig (omdat het goed is afgelopen).
Voor diegenen die er niet bij waren: auto geparkeerd in een ondergrondse parkeergarage, sleutels nog in het contact, lampen nog aan en alle deuren nog op slot..
Hoezo dat danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal wel weer voor "deli", "manyak", "salak", "aptal" worden uitgemaakt door m'n ouders en alle andere bangerikken in de familie.![]()
Al die dingen die jij opnoemt heb ik nog niet beleefd, kan het dus makkelijk missen. Al had ik deze zomer wel behoefte aan een airco,quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het is niet dat jij geen luxe auto hebt, ik heb ook x aantal km's gemaakt met een Golf 3 (zelfde als Vento), het IS te doen, ama toch mis ik het comfort van Airco, electronische stuurbekrachtiging, electrische ramen en centraal deurvergrendeling evenals het demping van het geluid en isolatie etc..
Goh, welke zou het zijnquote:Onze relatie is een Amerikaanse multinationale fastfoodketen die voornamelijk sandwiches die de klant zelf kan samenstellen en salades verkoopt. Het bedrijf werkt met franchisenemers. Deze opdracht is ten behoeve van 1 van de franchise-nemers.
Windgeruis en/of gekraak of weet ik veel wat.. Motorgeluid mag alleen brullen wanneer je het vermogen opvraagt, niet met 120 op de snelweg..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al die dingen die jij opnoemt heb ik nog niet beleefd, kan het dus makkelijk missen. Al had ik deze zomer wel behoefte aan een airco,.
Wat bedoel je met demping van het geluid? Motorgeluid? Dat wil ik juist wel horen..
Bijvoorbeeld als je op de snelweg rijdt dat je dan niet zo veel geluid hoort van buiten (mesela geluid van banden e.d.)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al die dingen die jij opnoemt heb ik nog niet beleefd, kan het dus makkelijk missen. Al had ik deze zomer wel behoefte aan een airco,.
Wat bedoel je met demping van het geluid? Motorgeluid? Dat wil ik juist wel horen..
BurgerKink?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef Ayca het volgende:
Vacatures aan het bekijken.
[..]
Goh, welke zou het zijn
Al die vacatures lijken ook op elkaar.
Dat kan ik dan weer wel allemaal opnoemen (en ik weet ook waar het voor dient), maar mij zul je geen verhitte discussie erover zien voeren. En daar doel ik dan juist op, commentaar hebben op/over het kleinste onderdeel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Noem eens ff de specs op van je PC.. Serieus..
Jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Bij Turq kun je je simkaart in de auto steken en bellen. Hebben jullie dat eerder gezien? Ik nog nooit namelijk.
Daar werken lijkt me chiller dan bij de BK/McD/KFC.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef Ayca het volgende:
Vacatures aan het bekijken.
[..]
Goh, welke zou het zijn
Al die vacatures lijken ook op elkaar.
Heb ik ook nog nooit gezien, wel handig maar met sommige telefoontjes tegenwoordig wel overbodig denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Bij Turq kun je je simkaart in de auto steken en bellen. Hebben jullie dat eerder gezien? Ik nog nooit namelijk.
Subway misschien?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef xminator het volgende:
[..]
BurgerKink?
Solliciteer voor een functie als barista of ga ergens achter de bar werken.
Ugh, dat zou echt m'n laatste keus zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar werken lijkt me chiller dan bij de BK/McD/KFC.
aight zakenman, eentje voor werk, eentje voor zaken, eentje voor vrouwtje, eentje voor casual gebruikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef Turquaz52 het volgende:
is wel handig ja, alleen heb ik mijn abbo in de auto en mijn prepaid op zak.. 2 nummers, bel liever in de auto over handsfree dan zo op straat of in bijzijn van gezelschap etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |