SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gespierder dan dit is te mannelijk
Als jij aan obesitas lijdt, dan lijd ik aan über-obesitas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zei IETSJES.
Bu ne be obesita, man, bilmem ne.
Dus jij bent het er niet mee eens dat ik drie jaar intensief moet trainen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als jij aan obesitas lijdt, dan lijd ik aan über-obesitas.
Als je op je voeding let (dan heb ik het niet over het gebruik van voedingssupplementen) én 2-3x per week traint, dan kan je volgend jaar in de zomervakantie wel genieten van je mooie lichaam denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, jij hebt mij gezien en je weet wel iets van fitness af, dus ik vraag het mij serieus af.
Neuh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus jij bent het er niet mee eens dat ik drie jaar intensief moet trainen?
Cool.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je op je voeding let (dan heb ik het niet over het gebruik van voedingssupplementen) én 2-3x per week traint, dan kan je volgend jaar in de zomervakantie wel genieten van je mooie lichaam denk ik.
Kandirmasana kiziquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je op je voeding let (dan heb ik het niet over het gebruik van voedingssupplementen) én 2-3x per week traint, dan kan je volgend jaar in de zomervakantie wel genieten van je mooie lichaam denk ik.
Sarcasme neem ik aan? Die shit heeft teveel negatieve bijwerkingen, gevaarlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Levolution het volgende:
Voeding is overrated, anabole steroïden zijn de shit.
Valt wel mee, media blazen het op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sarcasme neem ik aan? Die shit heeft teveel negatieve bijwerkingen, gevaarlijk.
Jij inject ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Valt wel mee, media blazen het op.
Maakt uit welke en hoe je gebruikt natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yapamaz.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:35 schreef Che_ het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-actie-syrie.html
Gaat Erdo abi joinen?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef Ayca het volgende:
Als vrouw zou ik het al helemaal nooooit doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:such as voice changes
moest aan dit denken
Als vrouw zou ik het al helemaal nooooit doen.Fucking hendig voor ons mannen, makkelijker te vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als vrouw zou ik het al helemaal nooooit doen.Iewh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh, mijn testosteronwaarde is al hoog met 29 mmol/L (of nmol/l?, nm). Wil de volle potentie uit mezelf halen (ben nog steeds sterker aan het worden).quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef expans het volgende:
AKP = butbuddy's met PKK nu onder het mom vredesproces
Dat zou nergens op slaan. Turkije heeft een hele goede economische band nu met Noord-Irak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef expans het volgende:
Iedereen gaat dan zeggen dat ze eerst maar naar Noord-Irak moeten
Doe je ook aan vechtsport of enkel fitness?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Neh, mijn testosteronwaarde is al hoog met 29 mmol/L (of nmol/l?, nm). Wil de volle potentie uit mezelf halen (ben nog steeds sterker aan het worden).
Misschien later ooit als ik ouder ben en mijn testosteronniveaus dalen.
Geen vechtsport.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe je ook aan vechtsport of enkel fitness?
Ik stuur je een link, kijken of je het nog '_O_ ' vindt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fucking hendig voor ons mannen, makkelijker te vinden!.
Ik heb het dan ook over de kampen nabij de grens, niet over de regio zelf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Dat zou nergens op slaan. Turkije heeft een hele goede economische band nu met Noord-Irak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |