Jawel maar ze is zo'n kutgriek dus laat maar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar we noemen haar 'het blanke meisje met de zwarte kont'.
Zegt dat genoeg?
Wat hebben Grieken jou misdaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jawel maar ze is zo'n kutgriek dus laat maar.
Grieks wezen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat hebben Grieken jou misdaan?
Oh dat is wel tof om te horen! Ben blij voor je dat het zo is opgelost.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woonde destijds nog thuis terwijl ik fulltime werkte; dat was nog goed betaalbaar voor me.
Het was het - voor mij - wel waard hoor. Vanwege een knieblessure heb ik héél lang niet kunnen sporten. Ik ben bij verschillende artsen (in binnen- en buitenland) geweest, ze raadden allemaal een operatie aan waarna ik een halfjaar niet zou kunnen lopen.Dankzij haar kan ik gewoon weer sporten zonder klachten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jawel maar ze is zo'n kutgriek dus laat maar.
Zo zie je maar weer, sport is altijd de oplossing.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woonde destijds nog thuis terwijl ik fulltime werkte; dat was nog goed betaalbaar voor me.
Het was het - voor mij - wel waard hoor. Vanwege een knieblessure heb ik héél lang niet kunnen sporten. Ik ben bij verschillende artsen (in binnen- en buitenland) geweest, ze raadden allemaal een operatie aan waarna ik een halfjaar niet zou kunnen lopen.Dankzij haar kan ik gewoon weer sporten zonder klachten.
Ik was (en ben) nog steeds een beginner hoor, haha.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof om te horen! Ben blij voor je dat het zo is opgelost.
Maar dat is dan niks voor mij denk ik. Ik ben echt een beginner en wil de komende tijd een beetje sparen. Verder ben ik een meisje (ja, echt) en wil ook nog geld uitgeven aan make-up enzeu.![]()
Yep. Mijn knie was de beweging simpelweg niet meer gewend waardoor ik al heel snel pijn kreeg. Zodra ik pijn voelde stopte ik met sporten. De PT heeft mij geholpen om toch door te zetten en na een week of 3-4 voelde ik geen pijn meer tijdens en na het sporten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, sport is altijd de oplossing.
Waar zijn de meisjes...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:35 schreef zarGon het volgende:
Topicreeks: Gespierde / atletische meisjes.
Staan best disturbing foto's op.
Gina Caranoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:35 schreef zarGon het volgende:
Topicreeks: Gespierde / atletische meisjes.
Staan best disturbing foto's op.
Gespierder dan dit? Ben je man ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan wel weer mooi. Zoiets wil ik. Misschien ietsjes, ietsjes gespierder.
3 jaar intensiefquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
Syl hoe lang zou ik moeten trainen om er zo uit te zien?
Ik zei IETSJES.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gespierder dan dit? Ben je man ofzo.
Oh god, dit is een strikvraag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
Syl hoe lang zou ik moeten trainen om er zo uit te zien?
Nee, jij hebt mij gezien en je weet wel iets van fitness af, dus ik vraag het mij serieus af.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh god, dit is een strikvraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |