Bouwstoffen van je spierenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar? Wat is het precies en helpt het echt? Vind die shit altijd zo eng.
En Ayca, waarom drink jij het precies?
Ik heb wel te veel vet ondanks dat mijn gewicht 'normaal' is (volgens BMI).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Abartma. Je bent gewoon normaal qua gewicht.
Hmm is dat niet meer voor mannen dan? Want ik hoef niet zo'n gespierd lichaam behalve een paar abs bij mijn buik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Bouwstoffen van je spieren, voornamelijk glutamine. Zodat je sneller spieren aanmaakt, kortom.
Als je intensief sport kan het wel handig zijn. Je eet wel genoeg vlees neem ik aanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm is dat niet meer voor mannen dan? Want ik hoef niet zo'n gespierd lichaam behalve een paar abs bij mijn buik.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:57 schreef Ayca het volgende:
Ook mijn streef, daarom drink ik veel van deze shakies.Dagelijks 2, met fruit er inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij zijn trouwens weightgainers![]()
Oh ik eet weinig vlees eigenlijk, dus misschien zijn die shakes wel handig. Ah ja ik vraag het wel aan de mensen bij het fitnesscentrum.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Als je intensief sport kan het wel handig zijn. Je eet wel genoeg vlees neem ik aan(en krijgt dus wel de eiwitten binnen), lijkt me een beetje overbodig voor ons. Tenzij je van plan bent om heel zwaar te trainen. Mja, je kunt het beter aan Levo of Ayça vragen. Of aan een sportleraar.
Hoe duur eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Personal traineris duur
.Na 3 maanden moest ik ermee kappen, maar ze heeft mij wel weer leren houden van sporten.
Dankzij haar kon ik na een jaar of 10 niet gesport te hebben weer sporten.
Nah, is niet echt nodig hoor denk ik. Als je genoeg uit je voeding kan halen zou ik dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik eet weinig vlees eigenlijk, dus misschien zijn die shakes wel handig. Ah ja ik vraag het wel aan de mensen bij het fitnesscentrum.
Ik heb even de factuur erbij gepakt. Het was in de zomer van 2010.quote:
Oha.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb even de factuur erbij gepakt. Het was in de zomer van 2010.
¤ 530 voor 20 sessies van ieder 30 minuten.Dat was een pakket van 10 weken (2 sessies per week dus).
Okee. Ik eet wel gewoon veel eieren dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nah, is niet echt nodig hoor denk ik. Als je genoeg uit je voeding kan halen zou ik dat gewoon doen.
Ik vind (te veel) spieren bij een meisje niet echt opwindend eigenlijk. Strak is natuurlijk wel mooi om te zien, maar het moet niet al te zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
Oke ik wil dus een sportlichaam maar niet te gespierd. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?
Ja, dit. Niet alleen in vlees zit eiwitten natuurlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nah, is niet echt nodig hoor denk ik. Als je genoeg uit je voeding kan halen zou ik dat gewoon doen.
Oh ja strak was het woord!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind (te veel) spieren bij een meisje niet echt opwindend eigenlijk. Strak is natuurlijk wel mooi om te zien, maar het moet niet al te zichtbaar zijn.
alla allaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind (te veel) spieren bij een meisje niet echt opwindend eigenlijk. Strak is natuurlijk wel mooi om te zien, maar het moet niet al te zichtbaar zijn.
Mijn hart is al vergeven, maar squat ze minimaal 100kg?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn Griekse vriendin klaagt trouwens dat Nederlandse jongeren niet fit genoeg zijn en dat ze moeten sporten. Ze zegt dat iedereen in Griekenland sport. Haar zus heeft trouwens ook een personal trainer.
Zij is ook de reden dat ik zo geïnteresseerd ben geraakt in fitness. Echt een killerbody heeft ze, maar dat komt ook mede door haar bouw. Weet zeker dat Lev verliefd op haar zou raken als hij haar zou zien - als ze geen gavur was geweest naturlich.
Jagen op minderheden schijnt daar populairder te zijn dan voetbal ja..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn Griekse vriendin klaagt trouwens dat Nederlandse jongeren niet fit genoeg zijn en dat ze moeten sporten. Ze zegt dat iedereen in Griekenland sport.
Ik woonde destijds nog thuis terwijl ik fulltime werkte; dat was nog goed betaalbaar voor me.quote:
Ik weet het niet maar we noemen haar 'het blanke meisje met de zwarte kont'.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn hart is al vergeven, maar squat ze minimaal 100kg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |