Herkenbaar..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:35 schreef zarGon het volgende:
NWS / Man heeft te-laat-kom-ziekte..
Wat ga je halen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger. Zal ik naar de Mac? Een laatste keer voor ik aan mijn goede voornemens begin?
Geen joppieburger nemenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger. Zal ik naar de Mac? Een laatste keer voor ik aan mijn goede voornemens begin?
McDonnaldsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
Die app is de reden dat ik ga. Niet goed man, ik moet die echt verwijderen of zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ga je halen?
Download de Mc Donald's-app trouwens, kun je korting mee scoren (en een gratis hamburgaaah).
Ik ga op die medische fitness binnenkort en daar het bikini programma (quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:11 schreef zarGon het volgende:
En goede voornemens bestaan niet.. Je wil het of je wil het niet.
Maak een bucket list of doe mee aan day zero project. Iets in de long run in ieder geval.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die app is de reden dat ik ga. Niet goed man, ik moet die echt verwijderen of zo.
Big Tasty.
Eén b, net zoals bij abonnement. Abs.quote:[..]
Ik ga op die medische fitness binnenkort en daar het bikini programma () volgen denk ik. Ik wil (vrouwelijke) abbs kweken.
Wou? We zijn gegaan allesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik geloof je.
(Hij wou na de meet zelfs nog even langs de McDrive)
Haha nee echt de delen die je wilt showen in je bikini worden aangepakt zeg maar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:19 schreef zarGon het volgende:
Wat is een 'bikiniprogramma' trouwens? Dat je met gemak en vol zelfvertrouwen een bikini kunt dragen? (Gezien de abs en zo.)
Ik zie het al voor me dat ze ook de borsten en de vagina (delen bedekt door de bikini) willen aanpakken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha nee echt de delen die je wilt showen in je bikini worden aangepakt zeg maar.
(Dat is zowat je hele lichaam maar goed)
Dat is brazilian wax tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat ze ook de borsten en de vagina (delen bedekt door de bikini) willen aanpakken..
.
.
Ja, maar dat is lichamelijke verzorging. Heeft weinig te maken met trainen en zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat doen sommige vrouwen ook voordat ze in bikini gaan lopen
Nein, olmaz! Gavur mag nie!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:25 schreef Bortecinem het volgende:
Tenzij het Johannes Hueble is, blijft mijn antwoord nee. Ayıp ayıp.
Ipv een brazilian wax zou je ook gewoon kunnen scheren enzo..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar dat is lichamelijke verzorging. Heeft weinig te maken met trainen en zo.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt vast wel een uitzondering voor hem.
Lijkt me een soort herstel-iets?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:54 schreef xminator het volgende:
Abartma, is niet alleen voor bejaarden en gehandicapten.
Onder andere maar ook voor mensen die problemen hebben met hun enkel bijvoorbeeld. Die kunnen dan niet zo zwaar sporten en krijgen daar dan extra begeleiding (wat dus meestal gewoon een minder zware trainingsprogramma is). Dus meestal is het nadat je een goede trainingsprogramma hebt onnodig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lijkt me een soort herstel-iets?
Mooiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga op die medische fitness binnenkort en daar het bikini programma ( ) volgen denk ik. Ik wil (vrouwelijke) abbs kweken.
"Gavurlar işi biliyor."quote:
zou wel aanraken deze vrouw ook al is ze geshoppedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:43 schreef Ayca het volgende:
Julis en Borte over een paar maanden:
[ afbeelding ]
Ayça, kizmeidquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:43 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:57 schreef Ayca het volgende:
Ook mijn streef, daarom drink ik veel van deze shakies.We hebben echt heel veel van die dingen liggen thuis door mijn broertje. Ben jij ook zo'n eiwitslikker, ja!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Julis tenminste 10000 calorien per dag moet eten om er zo uit te zien. Julis past daar 10 keer in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:43 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Ayip ayipquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n eiwitslikker, ja!?
Echt waar? Wat is het precies en helpt het echt? Vind die shit altijd zo eng.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Julis het volgende:
[..]
We hebben echt heel veel van die dingen liggen thuis door mijn broertje. Ben jij ook zo'n eiwitslikker, ja!?
Abartmaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat Julis tenminste 10000 calorien per dag moet eten om er zo uit te zien. Julis past daar 10 keer in.
Ik misschien 2 keer hahah.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Julis het volgende:
[..]
We hebben echt heel veel van die dingen liggen thuis door mijn broertje. Ben jij ook zo'n eiwitslikker, ja!?
Is gewoon eiwit, niks engs aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar? Wat is het precies en helpt het echt? Vind die shit altijd zo eng.
En Ayca, waarom drink jij het precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |