Noem eens ff de specs op van je PC.. Serieus..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
hm. Mijn woon-werkverkeer is rond de 1000 km per maand (zo'n 50 km per dag). Ik haal de 3000 km per maand niet, ook niet met uitjes en ditjes en datjes. Geloof je wel though, de langere ritten is comfort ook belangrijk.
Al ging mijn vorige reactie meer over de autogeilerij (extreme auoliefhebberij - beetje zoals een voetballiefhebber en een hooligan). Zo'n gesprek waar de specs van een auto tak tak tak tak opgenoemd worden.
Ik had hem al gezien. Tof.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Check de laatste foto @ mijn fobo. Ik heb vandaag weer eens iets "onturks" gedaan.
quote:
Zulke dingen zijn echt niet voor mij bestemd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Check de laatste foto @ mijn fobo. Ik heb vandaag weer eens iets "onturks" gedaan.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan zondagavond denken...![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn echt niet voor mij bestemd.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..].
Achteraf is het best grappig (omdat het goed is afgelopen).
Voor diegenen die er niet bij waren: auto geparkeerd in een ondergrondse parkeergarage, sleutels nog in het contact, lampen nog aan en alle deuren nog op slot..
Hoezo dat danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal wel weer voor "deli", "manyak", "salak", "aptal" worden uitgemaakt door m'n ouders en alle andere bangerikken in de familie.![]()
Al die dingen die jij opnoemt heb ik nog niet beleefd, kan het dus makkelijk missen. Al had ik deze zomer wel behoefte aan een airco,quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het is niet dat jij geen luxe auto hebt, ik heb ook x aantal km's gemaakt met een Golf 3 (zelfde als Vento), het IS te doen, ama toch mis ik het comfort van Airco, electronische stuurbekrachtiging, electrische ramen en centraal deurvergrendeling evenals het demping van het geluid en isolatie etc..
Goh, welke zou het zijnquote:Onze relatie is een Amerikaanse multinationale fastfoodketen die voornamelijk sandwiches die de klant zelf kan samenstellen en salades verkoopt. Het bedrijf werkt met franchisenemers. Deze opdracht is ten behoeve van 1 van de franchise-nemers.
Windgeruis en/of gekraak of weet ik veel wat.. Motorgeluid mag alleen brullen wanneer je het vermogen opvraagt, niet met 120 op de snelweg..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al die dingen die jij opnoemt heb ik nog niet beleefd, kan het dus makkelijk missen. Al had ik deze zomer wel behoefte aan een airco,.
Wat bedoel je met demping van het geluid? Motorgeluid? Dat wil ik juist wel horen..
Bijvoorbeeld als je op de snelweg rijdt dat je dan niet zo veel geluid hoort van buiten (mesela geluid van banden e.d.)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al die dingen die jij opnoemt heb ik nog niet beleefd, kan het dus makkelijk missen. Al had ik deze zomer wel behoefte aan een airco,.
Wat bedoel je met demping van het geluid? Motorgeluid? Dat wil ik juist wel horen..
BurgerKink?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef Ayca het volgende:
Vacatures aan het bekijken.
[..]
Goh, welke zou het zijn
Al die vacatures lijken ook op elkaar.
Dat kan ik dan weer wel allemaal opnoemen (en ik weet ook waar het voor dient), maar mij zul je geen verhitte discussie erover zien voeren. En daar doel ik dan juist op, commentaar hebben op/over het kleinste onderdeel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Noem eens ff de specs op van je PC.. Serieus..
Jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Bij Turq kun je je simkaart in de auto steken en bellen. Hebben jullie dat eerder gezien? Ik nog nooit namelijk.
Daar werken lijkt me chiller dan bij de BK/McD/KFC.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef Ayca het volgende:
Vacatures aan het bekijken.
[..]
Goh, welke zou het zijn
Al die vacatures lijken ook op elkaar.
Heb ik ook nog nooit gezien, wel handig maar met sommige telefoontjes tegenwoordig wel overbodig denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Bij Turq kun je je simkaart in de auto steken en bellen. Hebben jullie dat eerder gezien? Ik nog nooit namelijk.
Subway misschien?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef xminator het volgende:
[..]
BurgerKink?
Solliciteer voor een functie als barista of ga ergens achter de bar werken.
Ugh, dat zou echt m'n laatste keus zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar werken lijkt me chiller dan bij de BK/McD/KFC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |