SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:17 schreef Tjacka het volgende:
waarom niet de tt het is maar een spelletje
Ik denk dat Nederland zich zorgen moet maken met Louis van Gaal als coach...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricardo van Rhijn valt af bij Oranje en moet zich volgens Louis ''zorgen gaan maken''
We hebben kans.twitter:barcastuff twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 12:18:22Alba: "Champions League group is difficult. We lost against Milan and Celtic last season and Ajax always play good football." #fcblive reageer retweet
wees niet te hard voor die jongen, kan er niet zo veel aan doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Tjacka het volgende:
Uit(7): Sulejmani, Babel, Cuenca, Bonevacia, Kramer, Schenk, Dijks*.
In(2): Höner, van der Hoorn, Lobotka**, Bojan** en Syntix***.
syntix
Nu pas zorgen maken? Ik maak me al een jaar lang zorgen om zijn vormquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricardo van Rhijn valt af bij Oranje en moet zich volgens Louis ''zorgen gaan maken''
Ja, die lijkt ook al gewoon te denken dat hij gearriveerd is. Dat is funest vaak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu pas zorgen maken? Ik maak me al een jaar lang zorgen om zijn vorm
Misschien staat hij nu weer op scherp doordat Ligeon aan de deur klopt al is dat ook maar een hele povere spelerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die lijkt ook al gewoon te denken dat hij gearriveerd is. Dat is funest vaak.
Vond hem niet echt slecht de vorige keer, verdedigend moet ie nog wel wat bijleren maar hij gaf meer goeie voorzetten dan de hele flank het hele seizoenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien staat hij nu weer op scherp doordat Ligeon aan de deur klopt al is dat ook maar een hele povere speler
Ligeon is qua verdedigen ook geen wonderkind maar past op dit moment met een gemankeerde rechtervleugelspits veel beter in de basis bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien staat hij nu weer op scherp doordat Ligeon aan de deur klopt al is dat ook maar een hele povere speler
Pff, wie niet.. Van Rhijn - El Shaarawy en Neymarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu pas zorgen maken? Ik maak me al een jaar lang zorgen om zijn vorm
Greg is in potentie nog steeds veruit de beste rb van Nederland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ben ik het mee eens maar erg best is het natuurlijk allemaal niet. Heb veel meer vertrouwen in Tete voor de toekomstquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ligeon is qua verdedigen ook geen wonderkind maar past op dit moment met een gemankeerde rechtervleugelspits veel beter in de basis bij Ajax.
Juistquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben kans.twitter:barcastuff twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 12:18:22Alba: "Champions League group is difficult. We lost against Milan and Celtic last season and Ajax always play good football." #fcblive reageer retweet
12:30?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef MrStock het volgende:
Godnondeju, zondag weer om 12u30? Dan ben ik zelf nog niet klaar met voetballen
0-4 4 keer Klaassequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
12:30?Ik voel een gelijk spelletje aankomen.
Ik gun het Derk op zich wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef Saysem het volgende:
Zou wat zijn als Boerrigter straks Ajax uitschakelt
Lekker op tijd aan de drank. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Die Celtic supporters toch ook![]()
Barcelona 16 points
Celtic 7 points
AC Milan 6 points
Ajax 3 points
Blinde verkoop is sowieso al voorbij, er is gister geloot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:11 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de volgorde van de kaartverkoop hetzelfde is als vorig jaar? Dus eerst blinde verkoop waarbij SCC voorrang hebben, daarna CC, dan na de loting weer eerst SCC enzo?
Lezen aub. Ik wil weten of de volgorde hetzelfde is als vorig jaar. Er wordt nu meer geroepen dat je 4/6 september nog kaarten kan kopen 'als die er nog zijn', dus ik wil weten of ik net als vorig jaar gewoon lekker mijn kaartjes kan kopen. Toen kon dat makkelijk. Ik neem toch aan dat je niet wil suggereren dat ik een successupporter ben omdat ik geen seizoenskaart hebquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Blinde verkoop is sowieso al voorbij, er is gister geloot.
Maar nu eerst SCC eigen plek.
Dan extra SCC +1.
Dan de rest van de successupporters.
Frank heeft wel zoiets laten doorschemeren, zou mooi zijn!quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lezen aub. Ik wil weten of de volgorde hetzelfde is als vorig jaar. Er wordt nu meer geroepen dat je 4/6 september nog kaarten kan kopen 'als die er nog zijn', dus ik wil weten of ik net als vorig jaar gewoon lekker mijn kaartjes kan kopen. Toen kon dat makkelijk. Ik neem toch aan dat je niet wil suggereren dat ik een successupporter ben omdat ik geen seizoenskaart heb?
Waarom Van der Hoorn nu al afschrijven die kerel zit net bij ons die gaat er echt wel komen heerlijke verdediger is dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Frank heeft wel zoiets laten doorschemeren, zou mooi zijn!
Dan nog Andersen erin en je kiest weer echt voor jong talent, zou weer een mooi signaal zijn. Aankoop v/d Hoorn had van mij niet gehoeven, Duarte hoeft ook niet omdat hij toch al 23 is. Voor de breedte hebben we Schöne al. Kortom, koop toptalent of koop goedkope breedteaankopen. Duarte en v/d Hoorn lijken dure breedteaankopen.
Ik schrijf hem niet af, had van mij alleen niet gehoeven als aankoop met Denswil en Veltman achter de hand. Maar is wel een jongen die zich nog erg zou kunnen ontwikkelen inderdaad, laten we het hopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Van der Hoorn nu al afschrijven die kerel zit net bij ons die gaat er echt wel komen heerlijke verdediger is dat.
Kan alleen totaal niet met ruimte in de rug spelen en voetballend is het echt heel pover. Alleen bruikbaar tegen tegenstanders die Ajax vast kunnen zetten en waar Ajax de underdog is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Van der Hoorn nu al afschrijven die kerel zit net bij ons die gaat er echt wel komen heerlijke verdediger is dat.
Van die lijst vind ik alleen Sana een slechte aankoop (maar ja, drie ton waar heb je het over), Bojan en van der Hoorn twijfelgeval.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:58 schreef stoeltafel het volgende:
[ http://img802.imageshack.us/img802/56/kxuj.png (copy/paste deze link) ]
Aankopen van Overmars.
Hij speelde bij Utrecht ook vaak met ruimte in de rug vorig seizoen en deed dat niet onverdienstelijk. Voetballend is het wel minder maar goed hij is nog jong genoeg om dat bij te kunnen schavenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan alleen totaal niet met ruimte in de rug spelen en voetballend is het echt heel pover. Alleen bruikbaar tegen tegenstanders die Ajax vast kunnen zetten en waar Ajax de underdog is.
Utrecht speelde juist heel erg compact, dat was hun kracht ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij speelde bij Utrecht ook vaak met ruimte in de rug vorig seizoen en deed dat niet onverdienstelijk. Voetballend is het wel minder maar goed hij is nog jong genoeg om dat bij te kunnen schaven
Boeiend. Kaka kan er geen reet van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:31 schreef Smoofie het volgende:
Boateng naar Schalke. Zou Milan Kaka terugha;en?
Oke.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend. Kaka kan er geen reet van.
We zien het allemaal wel ik heb er vertrouwen in dat hij wat kan toevoegen aan Ajax. Veltman daarin tegen heb ik helemaal niets meequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Utrecht speelde juist heel erg compact, dat was hun kracht ook.
En voetballend komt hij echt schrijnend veel te kort. Schijnt ook op trainingen totaal uit de toon te vallen.
Wel terecht... Van Rhijn lijkt ook een beetje stil te staan... en verdedigend laat hij echt net iets te vaak een steekje vallen voor het absolute topniveauquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo hehe, iemand heeft het doorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Tjacka het volgende:
Uit(7): Sulejmani, Babel, Cuenca, Bonevacia, Kramer, Schenk, Dijks*.
In(2): Höner, van der Hoorn, Lobotka**, Bojan** en Syntix***.
syntix
okequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zo hehe, iemand heeft het door![]()
Staat er pas 3-5 topics in of zo
Als je op je 21e niet technisch onderlegd bent dan leer je het nooit meer. Vind het echt een enorm domme aankoop, snap er nog steeds niks van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij speelde bij Utrecht ook vaak met ruimte in de rug vorig seizoen en deed dat niet onverdienstelijk. Voetballend is het wel minder maar goed hij is nog jong genoeg om dat bij te kunnen schaven
Gelukkig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:11 schreef stoeltafel het volgende:
Sam van Raalte @SamRaalte 6m
Opvallend: Nico-Jan Hoogma, algemeen directeur van Heracles, ontkent dat #Ajax een verhoogd bod op Duarte uit heeft gebracht.
Dacht ik al.
Hopen dat ze naar Chernomorets moetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:13 schreef Smoofie het volgende:
Die EL loting is nog voordelig voor Ajax ook ivm competitie. PSV die naar rusland ofzo moet op donderdag.
twitter:ChrisEriksen8 twitterde op woensdag 21-08-2013 om 15:15:11Looking fwd to playing against Sheriff Tiraspol in Europa League #makeitcount #hatseflats reageer retweet
halen we Tadic, van Ginkel en nog een tropische verrassing.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:13 schreef Syntix het volgende:
Binnen twee dagen komt er duidelijkheid volgens Overmars dus ff geduld.
Tweets editten, xd xdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:14 schreef wieisboos het volgende:
twitter:ChrisEriksen8 twitterde op woensdag 21-08-2013 om 15:15:11Looking fwd to playing against Sheriff Tiraspol in Europa League #makeitcount #hatseflats reageer retweet
Verander dan tenminste nog de datum.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:14 schreef wieisboos het volgende:
Net alsof dat zou gebeurenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
halen we Tadic, van Ginkel en nog een tropische verrassing.
Tadic te duurquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
halen we Tadic, van Ginkel en nog een tropische verrassing.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:17 schreef Smoofie het volgende:
Ja ja, hadden ze toch maar Maher gehaald.
eh het is geen nummer 10quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je op je 21e niet technisch onderlegd bent dan leer je het nooit meer. Vind het echt een enorm domme aankoop, snap er nog steeds niks van.
Dat kansloze achteraf gelulquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:17 schreef Smoofie het volgende:
Ja want die speelt zo geweldig bij PSV.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:17 schreef Smoofie het volgende:
Zie hem liever dan Serero of Klassen hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja want die speelt zo geweldig bij PSV.
Andersen misschien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zie hem liever dan Serero of Klassen hoor
hadden we lodeiro maar behoudenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zie hem liever dan Serero of Klassen hoor
En dan laat de coach van de tegenstander van der Hoorn opkomen en zetten ze druk op de voetballer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh het is geen nummer 10
het is een verdediger, als we naast hem een voetballer zetten maakt het niet zoveel uit
om dat te laten gebeuren moeten ze dus volop druk zetten op elke speler zodat er niemand vrij staatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan laat de coach van de tegenstander van der Hoorn opkomen en zetten ze druk op de voetballer.
Dat is het motto hier, elke aankoop al afbranden voordat hij een eerlijke kans heeft gekregen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:25 schreef Tyron het volgende:
en laten we nou niet doen alsof vd hoorn een bal niet kan passen
3:57quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:25 schreef Tyron het volgende:
en laten we nou niet doen alsof vd hoorn een bal niet kan passen
Ik neem niet alles serieus. Maar op de meeste posts ga ik serieus in omdat ik er vanuit ga dat andere dat ook doen anders ging ik wel in ONZ postenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij neemt alles serieus hier. Of je bent een grote troll, dan ben je best goed.
Dan moet je gewoon sarcasme leren herkennen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik neem niet alles serieus. Maar op de meeste posts ga ik serieus in omdat ik er vanuit ga dat andere dat ook doen anders ging ik wel in ONZ posten
Mwuahh, bij de meeste clubs kunnen die verdedigers en niet opbouwen en niet verdedigen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
om dat te laten gebeuren moeten ze dus volop druk zetten op elke speler zodat er niemand vrij staat
wat een onzin
de reden waarom wij allemaal in de eredivisie slecht verdedigen is omdat we liever voetballers daar hebben staan
vd hoorn kan gelukkig wel verdedigen en dat is ook wel fijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh, bij de meeste clubs kunnen die verdedigers en niet opbouwen en niet verdedigen.
Dat mag hij dan bewijzen. Alleen worden er bij Ajax dus ook andere dingen gevraagd,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
vd hoorn kan gelukkig wel verdedigen en dat is ook wel fijn
jaap stam was ook geen nummer 10
Nou moet je eens even goed luisteren vriend. Ik woon ongeveer 2 uur reizen van Amsterdam af. In mijn omgeving zijn er weinig andere Ajax supporters. Ik heb dus niet de garantie dat ik elke thuiswedstrijd heen kan. Dus heb ik geen seizoenskaart. Neemt niet weg dat ik er vaak genoeg heen ga. Zonder seizoenskaart kan ik dus nog geen kaarten kopen voor het vak waar ik wil staan. En trouwens wat je zegt slaat helemaal nergens op. Je zegt dat je een successupporter bent als je voor de tegenstander komt en niet voor Ajax. Dat gaat al helemaal nergens over, ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt. Ik had graag al blind ppts willen kopen, maar dat ging dus niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Mensen komen duidelijk voor de tegenstanders en niet voor Ajax.
JR heeft het liefst alleen maar tikkitakka spelers, niet opletten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
vd hoorn kan gelukkig wel verdedigen en dat is ook wel fijn
jaap stam was ook geen nummer 10
En terecht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR heeft het liefst alleen maar tikkitakka spelers, niet opletten.
Wow, waar moet je helemaal vandaan komen dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou moet je eens even goed luisteren vriend. Ik woon ongeveer 2 uur reizen van Amsterdam af. In mijn omgeving zijn er weinig andere Ajax supporters. Ik heb dus niet de garantie dat ik elke thuiswedstrijd heen kan. Dus heb ik geen seizoenskaart. Neemt niet weg dat ik er vaak genoeg heen ga. Zonder seizoenskaart kan ik dus nog geen kaarten kopen voor het vak waar ik wil staan. En trouwens wat je zegt slaat helemaal nergens op. Je zegt dat je een successupporter bent als je voor de tegenstander komt en niet voor Ajax. Dat gaat al helemaal nergens over, ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt. Ik had graag al blind ppts willen kopen, maar dat ging dus niet.
Noord-Overijssel, altijd in de file..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wow, waar moet je helemaal vandaan komen dan?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:13 schreef Smoofie het volgende:
Die EL loting is nog voordelig voor Ajax ook ivm competitie. PSV die naar rusland ofzo moet op donderdag.
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 13:59:05AZ en PSV moeten voor hun 3 uitduels in de Europa League 2 keer respectievelijk 9.785 en 5.149 km reizen #afstand reageer retweet
quote:Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Kolbeinn Sigthķrsson
Bojan Krkic
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Davy Klaassen
Tobias Sana
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Ruben Ligeon
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou moet je eens even goed luisteren vriend.
quote:Selectie voor duel met FC Groningen
Frank de Boer heeft vrijdag zijn selectie bekendgemaakt voor de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Mike van der Hoorn, Davy Klaassen en Stefano Denswil zijn de opvallendste namen in de wedstrijdselectie. Toby Alderweireld en Christian Eriksen ontbreken.
Ajax neemt het zondag vanaf 12:30 uur in de Euroborg op tegen FC Groningen. Siem de Jong en Joël Veltman onbreken wegens blessures. De achttien geselecteerde Ajacieden zijn:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Kolbeinn Sigthķrsson
Bojan Krkic
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Davy Klaassen
Tobias Sana
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Altijd zo'n flauwekul. Je bent vanuit Eindhoven even snel met het vliegtuig in Sofia als met de bus in Leeuwarden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 13:59:05AZ en PSV moeten voor hun 3 uitduels in de Europa League 2 keer respectievelijk 9.785 en 5.149 km reizen #afstand reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is wennen om eriksen er niet tussen te zien staan
Niet getreurd, Davy Klaassen zit nu wel in de selectie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is wennen om eriksen er niet tussen te zien staan
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet getreurd, Davy Klaassen zit nu wel in de selectie.
Tering, das wel een een eind ja! Je moet wat voor je cluppie overhebben he..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Noord-Overijssel, altijd in de file..Zonder files anderhalf uur.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet getreurd, Davy Klaassen zit nu wel in de selectie.
mag niet van jordaniaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap overigens niet waarom Chelsea Van Ginkel niet 'kwijt' wil. Afgelopen maandag zat hij ook niet bij de selectie.
Ze hebben Van Ginkel speeltijd beloofd toch? Als ze hem nu verhuren is die belofte meteen gebroken..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap overigens niet waarom Chelsea Van Ginkel niet 'kwijt' wil. Afgelopen maandag zat hij ook niet bij de selectie.
Als ze hem zouden verhuren zou dat aan Vitesse zijn, niet Ajaxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Of juist gehouden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze hebben Van Ginkel speeltijd beloofd toch? Als ze hem nu verhuren is die belofte meteen gebroken..
Schonequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermeer; Boilesen, Denswil, Moisander, van Rhijn; Andersen, Poulsen, Schone; Fischer, Sigthorsson en Bojan. Zo is het dus.
is dat serieus gezegd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als ze hem zouden verhuren zou dat aan Vitesse zijn, niet Ajax
Hoop echt dat Andersen in de basis staat, zal wel Serero wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermeer; Boilesen, Denswil, Moisander, van Rhijn; Andersen, Poulsen, Schone; Fischer, Sigthorsson en Bojan. Zo is het dus.
Nee maar dat lijkt me logisch gezien die twee een samenwerkingsverband hebbenquote:
quote:
Van VI.nl. Gebroken dusquote:José Mourinho, manager van The Blues, heeft aangegeven dat Van Ginkel niet verhuurd wordt, omdat hij een rol in het eerste elftal kan vertolken. 'Dat de onderhandelingen misschien wat langer hebben geduurd dan de bedoeling was, komt door het feit dat we eerst wilden weten wat de trainer in de nabije toekomst met mij van plan zou zijn.'
'Maar al snel was duidelijk dat Mourinho het volste vertrouwen in mij heeft en dat hij me stapje voor stapje wil inpassen in het eerste team van Chelsea', aldus Van Ginkel. 'Van verhuren wilde hij ook niks weten.'
zal wel grappig zijn als we opeen 0-5 winnen met vet goed voetbalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef j0rdiiii het volgende:
zijn mooiste goal denk ikquote:
Deze vond ik ook wel mooiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
zijn mooiste goal denk ik
al was die ene van afstand ook wel mooi en die vrije trap tegen georgie ook
oja die was ik even vergetenquote:
Anderen moeten opstaan nu, gaat ook wel gebeuren verwacht ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
zal wel grappig zijn als we opeen 0-5 winnen met vet goed voetbal
Boerrigter nog in die wedstrijdquote:
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anderen moeten opstaan nu, gaat ook wel gebeuren verwacht ik.
Wat versta je dan onder opstaan? In hoeverre denk jij dat Andersen Eriksen gaat vervangen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kwaliteit. Er zijn nog zat hele goeie spelers over.
Zal gemakkelijk in het eerste elftal kunnen meedraaien, gaat alleen niet hetzelfde randement brengen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder opstaan? In hoeverre denk jij dat Andersen Eriksen gaat vervangen?
"voor hun 3 uitduels in de Europa League 2 keer respectievelijk 9.785 en 5.149 km reizen"quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Heeinz het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 13:59:05AZ en PSV moeten voor hun 3 uitduels in de Europa League 2 keer respectievelijk 9.785 en 5.149 km reizen #afstand reageer retweet
Te klein.Past niet in combinatie voetbal van Ajaxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:05 schreef Vermecelli het volgende:
kunnen we toevallig niet Iniesta huren van Barcelona? Die zit daar toch op de bank...
Nou een goede speler mag er wel bij van mij hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Koop gewoon helemaal niemand, dat zou nog geweldiger zijn.
Om sportief lekker achteruit te gaan ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Prima plan. We hebben nog 88 jeugdspelers die de gaatjes kunnen opvullenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
klaassen - poulsen - de jongquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Om sportief lekker achteruit te gaan ja.
Kaká wil weg bij Real, lijkt me ook niet onaardigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:05 schreef Vermecelli het volgende:
kunnen we toevallig niet Iniesta huren van Barcelona? Die zit daar toch op de bank...
Ik vind niks kopen een beter alternatief dan meer dan een miljoen aan Duarte spenderen. Zo'n Duarte is echt een zeer tijdelijke oplossing.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Om sportief lekker achteruit te gaan ja.
Trein niet sneller dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Noord-Overijssel, altijd in de file..Zonder files anderhalf uur.
Haha zou je wel denken, maar dat is ook al gauw 2.5 uur zie ik. Hier in de buurt zijn geen treinen, moet ik eerst met de bus naar Zwolle. Denk ook niet dat m'n vader dat zou willen..quote:
Naar mijn mening zijn we nu 1 steunpilaar kwijt, en vorig jaar 3quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er weer hetzelfde in als vorig jaar... kampioen zou mooi zijn, maar geen must nu je twee echte steunpilaren kwijt bent kun je dat niet zomaar verwachten... laat er maar wat nieuwe goeie jonkies opstaan en ook dat is voor dit seizoen al winst
Ik heb er dan ook wel vertrouwen in dat we AC Milan kunnen hebben. Barca is gewoon weer net zoals Real de vorige jaren.quote:
Redelijk alternatief inderdaad. Werk aan de winkel voor Overmars.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kaká wil weg bij Real, lijkt me ook niet onaardig
Samen met Ozilquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Redelijk alternatief inderdaad. Werk aan de winkel voor Overmars.
Natuurlijk kunnen we dat, PSV kon het ook. De ervaring in onze ploeg kan ook van pas komen, dat heeft PSV ook heel weinig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook wel vertrouwen in dat we AC Milan kunnen hebben. Barca is gewoon weer net zoals Real de vorige jaren.
Het moet dan wel allemaal een paar versnellingen hoger dan er tot nu toe is gespeeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen we dat, PSV kon het ook. De ervaring in onze ploeg kan ook van pas komen, dat heeft PSV ook heel weinig.
Misschien dat wat frisheid in het elftal goed isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het moet dan wel allemaal een paar versnellingen hoger dan er tot nu toe is gespeeld
Dan heb je totaal geen realiteitsbesef.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:07 schreef Hathor het volgende:
Loodzware poule word er gezegd, ik vind het best meevallen. Alleen Barcelona acht ik een maatje te groot voor Ajax, tegen Milan acht ik de kansen fifty fifty,
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:07 schreef Hathor het volgende:
Loodzware poule word er gezegd, ik vind het best meevallen. Alleen Barcelona acht ik een maatje te groot voor Ajax, tegen Milan acht ik de kansen fifty fifty, en Celtic mag gewoon geen probleem zijn.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat wat frisheid in het elftal goed is.
Geen want wij hebben geen talenten van een dergelijk kaliberquote:
“We moeten onze jonkies wel eerst een kans geven voordat we een oordeel kunnen vellen. Wij hebben als technische staf veel vertrouwen in de talenten die Ajax heeft. En wie weet is zo'n talent wel een relevatie. PSV stelt drie of vier spelers op van wie we nog nooit hadden gehoord en ineens zijn het revelaties. Waarom zou dat bij Ajax niet zo kunnen zijn?”
http://www.ajaxlife.nl/up(...)enario-en-revelaties
Tja zeg het maar. Wie krijgt de kans?
Zo spelen:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:33 schreef stoeltafel het volgende:
De Boer hoopt op 'PSV-scenario' en revelaties
NIEUWS30 AUGUSTUS 2013 OM 16:18
Het gaat er drie weken goed en PSV is ineens een voorbeeld. Š ProShots
Er iets iets geks aan de hand. Ajax werd drie keer op rij kampioen terwijl de puinhopen bij PSV steeds groter werden, maar toch gebruiken Ajacieden juist PSV steeds vaker als voorbeeld.
Na de teleurstellende wedstrijd in Heerenveen, die in 3-3 eindigde, wees Johan Cruijff er al op dat PSV verder is dan Ajax omdat de buitenspelers in Eindhoven wel renderen en nu wijst Frank de Boer naar de lampenclub.
Terwijl Ajax op het laatste moment zijn belangrijkste spelers kwijtraakt, is de renovatie van PSV een stuk eerder in de zomer van start gegaan. Er staat onder leiding van Phillip Cocu een volledig nieuw elftal dat nog best leuk voetbal op de mat legt ook.
Bij Ajax valt het in de openingsfase van het seizoen juist een beetje tegen, terwijl Christian Eriksen en Toby Alderweireld spoedig vertrekken en Siem de Jong en Daley Blind geblesseerd zijn. Van het vaste elftal blijft zondag in Groningen slechts de helft over.
Hebben de Ajaxsupporters vertrouwen in een goede afloop op bezoek bij de Trots van het Noorden? Dat is, eerlijk gezegd, nog maar de vraag. De Boer hoopt dat het Ajax de komende week precies zo loopt als bij PSV.
“Er zijn diverse spelers vertrokken bij Ajax die erg belangrijk waren en veel doelpunten maakten. Nu staan er jonge jongens en zien we plotseling een veel beter PSV dan vorig seizoen. Voordat we bij Ajax conclusies trekken, kijken we eerst hoe de vervangers het doen,” geeft De Boer aan.
“We moeten onze jonkies wel eerst een kans geven voordat we een oordeel kunnen vellen. Wij hebben als technische staf veel vertrouwen in de talenten die Ajax heeft. En wie weet is zo'n talent wel een relevatie. PSV stelt drie of vier spelers op van wie we nog nooit hadden gehoord en ineens zijn het revelaties. Waarom zou dat bij Ajax niet zo kunnen zijn?”
http://www.ajaxlife.nl/up(...)enario-en-revelaties
Tja zeg het maar. Wie krijgt de kans?
Met het vertrek van Janssen gingen we er alleen maar op vooruitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:40 schreef Heeinz het volgende:
Hou toch op met dat gelazer dat we Eriksen en Alderweireld missen. Wie misten we vorig jaar al wel niet? Met Anita, Janssen en Vertonghen leverden we veel meer in hoor.
Janssen?!?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:40 schreef Heeinz het volgende:
Hou toch op met dat gelazer dat we Eriksen en Alderweireld missen. Wie misten we vorig jaar al wel niet? Met Anita, Janssen en Vertonghen leverden we veel meer in hoor.
Janssenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:40 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Janssen![]()
!!!! Eriksen speelde dat seizoen al beter dan hem.
En Vertonghen speelt niet op zo cruciale positie als Eriksen, Eriksen was het hart van onze systeem.
Vertonghen is een half seizoen belangrijk en topniveau geweest, daarvoor was het echt niet super hoor. Hij kreeg niet voor niets een half jaar lang enorm veel kritiek.quote:
Tranen met tuiten, die jongen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Janssen![]()
En Vertonghen speelt niet op zo cruciale positie als Eriksen, Eriksen was het hart van onze systeem.
Je kent het verschil niet tussen links en rechts?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo spelen:
Boilesen - Denswilll - Moisander - Van Rhijn
Andersen - Poulsen - De Jong
Fisher - Siggy - Bojan
Jaja, Eriksen was the best en de rest was knudde. We kennen het riedeltje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vertonghen is een half seizoen belangrijk en topniveau geweest, daarvoor was het echt niet super hoor. Hij kreeg niet voor niets een half jaar lang enorm veel kritiek.
Nee hoor, de rest was niet knudde. Ben een enorme fan van Vertonghen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, Eriksen was the best en de rest was knudde. We kennen het riedeltje.
Die Heeinz heeft inderdaad niet gelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tranen met tuiten, die jongen.
Celtic is fysiek erg sterk. Ik denk dat Ajax het echt lastig gaat krijgen tegen Celtic. FC Barcelona komt gewoon ff voetballes geven. Milan op een slechte dag kan je misschien wel puntje pakken. Milan op normale of goede dag is verliezen. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:07 schreef Hathor het volgende:
Loodzware poule word er gezegd, ik vind het best meevallen. Alleen Barcelona acht ik een maatje te groot voor Ajax, tegen Milan acht ik de kansen fifty fifty, en Celtic mag gewoon geen probleem zijn. Ik zie de kansen op overwintering beduidend beter als die poule van vorig jaar met Dortmund en Real.
Lijkt me prima defensie en middenveld, alleen voorin moet veel meer effectiviteit komen. Hopelijk krijgen De Boer en Bergkamp dat voor elkaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo spelen:
Boilesen - Denswilll - Moisander - Van Rhijn
Andersen - Poulsen - De Jong
Fisher - Siggy - Bojan
Eens, de Jong is nu meer nodig dan ooit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gelukkig hebben we De Jong nog anders was het helemaal ernstig met ons middenveld. Er mag echt wel iemand bij
Direct doen Andersen is echt nog niet klaar om de plek van Eriksen op te vangenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe denken jullie over de mogelijke komst van Duarte dan?
Valt weinig over te zeggen, doet het goed bij Heracles maar je weet nooit hoe dat gaat uitpakken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe denken jullie over de mogelijke komst van Duarte dan?
Verthongen was ook gewoon veruit de beste speler van de Eredivisie. Eriksen is dat nooit geweest en zal dat ook nooit zijn geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, Eriksen was the best en de rest was knudde. We kennen het riedeltje.
Daar zijn de meningen over verdeelt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verthongen was ook gewoon veruit de beste speler van de Eredivisie. Eriksen is dat nooit geweest en zal dat ook nooit zijn geworden.
Ik vraag me alleen af of Duarte dat al wel is. Hij is wel belangrijk voor Heracles, maar om dit Ajax meteen in te schuiven lijkt me ook lastig voor hem. Hoewel ik het wel een hele toffe speler vindquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Direct doen Andersen is echt nog niet klaar om de plek van Eriksen op te vangen
Anita speelde wel op een cruciale positie en dat is ook goed gegaan, iedereen dacht dat hij onvervangbaar was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Janssen![]()
Van Ginkel zal nu wel aan het huilen zijn in Engeland. Die heeft al een vast stoeltje op de tribune gekregen van Mourinho, terwijl hij bij Ajax nu gewoon een basisplaats gehad zou hebben en lekker CL kon spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gelukkig hebben we De Jong nog anders was het helemaal ernstig met ons middenveld. Er mag echt wel iemand bij
Ik vond Anita wel goed, maar niet onmisbaar + die is te vroeg vertrokken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Anita speelde wel op een cruciale positie en dat is ook goed gegaan, iedereen dacht dat hij onvervangbaar was.
Iemand die Eriksen zo 1,2,3 kan opvangen gaat er toch niet komen of Ajax moet ineens gek doen en Tadic halen. Duarte kan dit seizoen dan mooi op de plek van Eriksen spelen en een plekje naar rechts gaan als De Jong volgend seizoen weg gaat want die zal onderhand ook wel een stapje hoger op willenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of Duarte dat al wel is. Hij is wel belangrijk voor Heracles, maar om dit Ajax meteen in te schuiven lijkt me ook lastig voor hem. Hoewel ik het wel een hele toffe speler vind
quote:De Boer wijst naar PSV: ‘Waarom zou het bij Ajax niet zo kunnen zijn?’
Christian Eriksen en Toby Alderweireld lijken te gaan vertrekken bij Ajax en volgens sommigen is de club uit de hoofdstad daardoor niet meer de grote titelfavoriet. Trainer Frank de Boer wijst echter op PSV: in Eindhoven voerde trainer Phillip Cocu een grondige renovatie door en de jongelingen doen het prima.
“Waarom zou dit bij Ajax niet zo kunnen zijn”, tekent AjaxLife op uit de mond van de oefenmeester. “Er zijn diverse spelers vertrokken bij Ajax die erg belangrijk waren en veel doelpunten maakten. We moeten onze jonkies wel eerst een kans geven voordat we een oordeel kunnen vellen. Wij hebben als technische staf veel vertrouwen in de talenten die Ajax heeft. En wie weet is zo'n talent wel een revelatie.”
Volgens De Boer staat er bij PSV nu ‘een veel beter PSV dan vorig seizoen’. De Eindhovenaren namen afscheid van onder anderen Mark van Bommel, Dries Mertens, Jeremain Lens en Kevin Strootman. Overigens kan De Boer zondag tegen FC Groningen ook niet beschikken over Siem de Jong en Daley Blind: de aanvoerder en de linksback zijn geblesseerd.
Omdat PSV explosieve snelle jongens hebben. Terwijl bij Ajax het op het moment zo langzaam is als bagger.quote:
Een Fischer in vorm moet het bij ons natuurlijk doen. Ook zou je het van Bojan moeten verwachten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:12 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Omdat PSV explosieve snelle jongens hebben. Terwijl bij Ajax het op het moment zo langzaam is als bagger.
Fischer in vorm is zeker een topspeler, maar op het moment is ie dat niet. Bojan heb ik geen hoge pet van op, denk dan ook dat we weinig profijt van hen zullen hebben...ik hoop dat ik het mis heb.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een Fischer in vorm moet het bij ons natuurlijk doen. Ook zou je het van Bojan moeten verwachten.
Bojan komt er nog wel denk ik. Fischer mag wel eens een prikkel gebruiken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een Fischer in vorm moet het bij ons natuurlijk doen. Ook zou je het van Bojan moeten verwachten.
Ja je zou toch denken dat iemand met de ervaring van Bojan wel tegen de matige verdediging van de Eredivisie op kanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Fischer in vorm is zeker een topspeler, maar op het moment is ie dat niet. Bojan heb ik geen hoge pet van op, denk dan ook dat we weinig profijt van hen zullen hebben...ik hoop dat ik het mis heb.
We zullen het zien. Zondag maar eerst weer eens puntjes laten liggen in Groningenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja je zou toch denken dat iemand met de ervaring van Bojan wel tegen de matige verdediging van de Eredivisie op kan
En Fischer tja, die moet er gewoon weer achter komen dat hij pas 19 is en niet 25.
Ben bang van ook, half 1 en een uit wedstrijd zonder Eriksen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
We zullen het zien. Zondag maar eerst weer eens puntjes laten liggen in Groningen
Waar baseer je dat op dat Bojan er nog wel komt? Die gast heeft al god weet hoeveel jaar niets laten zienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bojan komt er nog wel denk ik. Fischer mag wel eens een prikkel gebruiken.
Is Poulsen ook weg?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:22 schreef Greco91 het volgende:
Ajax mag blij zijn met de 3e plek in deze poule. Van Celtic weet je niet wat je kunt verwachten (Utrecht paar jaar terug), maar Ajax is ook dramatisch verzwakt. Eriksen was de beste man, en je had een fijn middenveld met De Jong, Eriksen en Poulsen (Loper, Passer en een Controleur). Ajax heeft nu geen enkele passer meer: Klaassen (loper), Schone (te weinig creativiteit) en Serero (is het net niet).
Hij heeft wel gelijk. Ajax heeft altijd een grote mond over de jeugdopleiding, laat ze het ook maar bewijzen dan.quote:
Ligeon heeft goede indruk achterlaten..dus zie die graag spelen. Voor de rest zou ik denswil wel eens willen zien en andersen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ajax heeft altijd een grote mond over de jeugdopleiding, laat ze het ook maar bewijzen dan.
Frank zal Bojan nog wel even laten staanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ligeon heeft goede indruk achterlaten..dus zie die graag spelen. Voor de rest zou ik denswil wel eens willen zien en andersen.
Sana mogen ze van mij ook wel weer een kans geven op rechts. Veel slechter dan Bojan kan hij het toch niet doen
als er iemand zelfkennis heeft is t fischer welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja je zou toch denken dat iemand met de ervaring van Bojan wel tegen de matige verdediging van de Eredivisie op kan
En Fischer tja, die moet er gewoon weer achter komen dat hij pas 19 is en niet 25.
Nog heel lang.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank zal Bojan nog wel even laten staan
Sommige Ajax supporters hebben een grote mond over de jeugdopleiding, dat is toch een nuance verschilquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ajax heeft altijd een grote mond over de jeugdopleiding, laat ze het ook maar bewijzen dan.
Kunnen ze die blessure van cuenca niet aan Bojan geven en dan gewoon weer cuenca huren. Ik heb niet veel gezien van die jongen, maar wat ik zag werd ik wel redelijk blij van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank zal Bojan nog wel even laten staan
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kunnen ze die blessure van cuenca niet aan Bojan geven en dan gewoon weer cuenca huren. Ik heb niet veel gezien van die jongen, maar wat ik zag werd ik wel redelijk blij van.
Wat zag jij dan dat ik niet zag? Ik zag een jongen 30 scharen maken, telkens naar binnentrekken en het spel weer rommelig maken en het speelveld veel te klein maken. Weet je wie ik mis, Boerrigter. Ongelovelijk dat hij weg moest, hij had tenminste nog wat diepgang in tegenstelling tot Bojan en Fischer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kunnen ze die blessure van cuenca niet aan Bojan geven en dan gewoon weer cuenca huren. Ik heb niet veel gezien van die jongen, maar wat ik zag werd ik wel redelijk blij van.
Probleem met Boerrigter is dat hij niet zelf zn man kon passeren maar altijd afhankelijk was van een bal die hem kon lanceren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:45 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Wat zag jij dan dat ik niet zag? Ik zag een jongen 30 scharen maken, telkens naar binnentrekken en het spel weer rommelig maken en het speelveld veel te klein maken. Weet je wie ik mis, Boerrigter. Ongelovelijk dat hij weg moest, hij had tenminste nog wat diepgang in tegenstelling tot Bojan en Fischer.
Heb jij de laatste wedstrijden gezien van boerrigter? Die jongen was z'n snelheid kwijt en dan blijft er weinig over. Enige wat goed heeft gedaan vorig seizoen is de fout van PSV afstraffen zodat Ajax won..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:45 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Wat zag jij dan dat ik niet zag? Ik zag een jongen 30 scharen maken, telkens naar binnentrekken en het spel weer rommelig maken en het speelveld veel te klein maken. Weet je wie ik mis, Boerrigter. Ongelovelijk dat hij weg moest, hij had tenminste nog wat diepgang in tegenstelling tot Bojan en Fischer.
Het is onzin dat zijn snelheid weg is. Dat hij niet in vorm was vorig seizoen en misschien niet in de speelstijl paste daar kan ik wel inkomen maar hij is nog steeds bloedsnelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:48 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Heb jij de laatste wedstrijden gezien van boerrigter? Die jongen was z'n snelheid kwijt en dan blijft er weinig over. Enige wat goed heeft gedaan vorig seizoen is de fout van PSV afstraffen zodat Ajax won..
Ben ik toch weer blij dat jij Ajax niet bentquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:50 schreef Greco91 het volgende:
Slechter dan Bojan en Fischer was hij zeker niet. Bojan loopt als een kip zonder kop rond, en Fischer loopt alsof hij gisteren 15 stemmen boven Ribery is gekomen.
Als ik Ajax was zou ik nog even heel snel orde op zaken stellen. Duarte en Mokhtar halen. Laatstgenoemde heeft een goede techniek en kan weleens de nieuwe Chadli worden. Lijkt me ook prettig dat Fischer wat concurrentie voelt.
De Jong/Klaassen, Poulsen, Andersen/Duarte
Schone, Sigthorsson, Mokhtar/Fischer
Mokhtar is wel echt een een leuke speler die kun je er best bij hebben. Technisch zeer sterk, goed overzicht prima spelertjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik toch weer blij dat jij Ajax niet bent
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 septemberquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef tammepiet het volgende:
Duarte liever niet. Wil graag okay is nog geen halve Maher en een derde van Eriksen.
Tot wanneer is de markt open?
Mokhtar heeft nu paar wedstrijdjes goed gespeeld en iedereen vind hem de nieuwe Ronaldoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:55 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Schone = Duarte
Klaassen < Duarte
Serero << Duarte
Duarte is toegevoegde waarde
Fischer < Mokhtar (Momenteel, iedereen die Fischer zegt kijkt puur naar naam, maar Viktor is de laatste 3 maanden niet 1x fatsoenlijk langs een tegenstander gekomen terwijl Mokhtar gewoon echt een goed ventje is. Fischer heeft meer talent, maar ja..het komt er niet uit. En Sana, Bojan etc. zijn ook niet beter als Mokhtar.
Je begon goed, maar toen zei je dat Bojan minder is als Mokhtar. Das weer overdreven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:55 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Schone = Duarte
Klaassen < Duarte
Serero << Duarte
Duarte is toegevoegde waarde
Fischer < Mokhtar (Momenteel, iedereen die Fischer zegt kijkt puur naar naam, maar Viktor is de laatste 3 maanden niet 1x fatsoenlijk langs een tegenstander gekomen terwijl Mokhtar gewoon echt een goed ventje is. Fischer heeft meer talent, maar ja..het komt er niet uit. En Sana, Bojan etc. zijn ook niet beter als Mokhtar.
Mokhtar was vorig seizoen ook al de revelatie van Zwolle. En ik lees dat Duarte geen 1/3e van Eriksen is. Dat klopt, maar spelers als Eriksen, Vertonghen en Suarez zijn jongens die 1x per 10 jaar in Amsterdam spelen. Dat moet geen norm zijn, helaas moet Schone, Serero, Blind en dit soort middelmaat de norm zijn met dit beleid.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mokhtar heeft nu paar wedstrijdjes goed gespeeld en iedereen vind hem de nieuwe Ronaldo
Als je schone en poulsen weg flikkert en siggie er in zet ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:59 schreef tammepiet het volgende:
Cillessen; Ligeon, Moisander, Denswil, Boilesen; de Jong, Poulsen, Fischer; Schøne, Krikc, aankoop.
Zie het liefst 2 flankspelers komen. Sana nog even lozen.
Sigthorsson is bruikbaar in de Bulykin rol.
Nee dat zegt niemandquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mokhtar heeft nu paar wedstrijdjes goed gespeeld en iedereen vind hem de nieuwe Ronaldo
Ajax levert elk jaar een jongen zoals eriksen, verthongen of Suárez af. Als je kijkt welke spelers de afgelopen 10 jaar bij Ajax gespeeld hebben kan je daar een leuk team van maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:59 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Mokhtar was vorig seizoen ook al de revelatie van Zwolle. En ik lees dat Duarte geen 1/3e van Eriksen is. Dat klopt, maar spelers als Eriksen, Vertonghen en Suarez zijn jongens die 1x per 10 jaar in Amsterdam spelen. Dat moet geen norm zijn, helaas moet Schone, Serero, Blind en dit soort middelmaat de norm zijn met dit beleid.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:05 schreef Greco91 het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen; de Jong (c), Poulsen, Duarte;
Sana, Sigthorsson, Mokhtar
Schaduwteam:
Cillessen; Ligeon, Van der Hoorn, Veltman, Blind; Klaassen, Schone, Andersen;
Bojan, Hoesen, Fischer
WEG: Serero
Volgend seizoen: Dijks van Heerenveen ipv. Daley Blind (overschat vind ik persoonlijk, omdat hij ''aardig lijkt'' en ''medelijden opwekt'' negeert men al zijn chaos en foutjes die hij wekelijks maakt, en heeft nooit in de geschiedenis van Ajax eerder zo een middelmatige voetballer zoveel krediet gehad.) Vriendjespolitiek.
Krijgen een mooi afscheid, goeie gasten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)in_mijn_hart___.html
Mike Verweij in gesprek met Toby Alderweireld, vandaag.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:05 schreef Greco91 het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen; de Jong (c), Poulsen, Duarte;
Sana, Sigthorsson, Mokhtar
Schaduwteam:
Cillessen; Ligeon, Van der Hoorn, Veltman, Blind; Klaassen, Schone, Andersen;
Bojan, Hoesen, Fischer
WEG: Serero
Volgend seizoen: Dijks van Heerenveen ipv. Daley Blind (overschat vind ik persoonlijk, omdat hij ''aardig lijkt'' en ''medelijden opwekt'' negeert men al zijn chaos en foutjes die hij wekelijks maakt, en heeft nooit in de geschiedenis van Ajax eerder zo een middelmatige voetballer zoveel krediet gehad.) Vriendjespolitiek.
GVD ik moet het allemaal weer zelf doen he. WEER Syntix.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een diarree komt hier langs sinds het vertrek van Eriksen.
Zonder jouw geen interessante discussies/posts? Vertel eens waarom je het niet eens bent met mijn reactie dan.quote:
Doe jij deze ff Ajacied422...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:18 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Zonder jouw geen interessante discussies/posts? Vertel eens waarom je het niet eens bent met mijn reactie dan.
Het grootste probleem waardoor je gelijk het niveau van Ajax onderuit haalt, is die verdwaasde Sigthorsson. Dan zit er geen voetbal meer in dit Ajax.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:18 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Zonder jouw geen interessante discussies/posts? Vertel eens waarom je het niet eens bent met mijn reactie dan.
Enige probleem is dat Hoesen niet beter is en er niets in de jeugd loopt die dat snel kan invullenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het grootste probleem waardoor je gelijk het niveau van Ajax onderuit haalt, is die verdwaasde Sigthorsson. Dan zit er geen voetbal meer in dit Ajax.
Dat is al meerdere keren besproken hier.
Kan jij mij vertellen waar hij het heeft gehad over een targetman? Je ''Bojan is te klein'' verhaal slaat op niets.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Greco91 het volgende:
Oke, Sigthorsson is vind ik ook geen sterk voetballende spits. Maargoed bij gebrek aan beter hem dan maar.. Frank de Boer wil een targetman en die rol vervult Sigthorsson beter dan Hoesen. Bojan is met zijn geringe lengte veel te klein.
Hoesen is meer balvast. Dat heeft Ajax momenteel meer nodig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige probleem is dat Hoesen niet beter is en er niets in de jeugd loopt die dat snel kan invullen
Nou ik neem aan dat je met je naam Ajax wel een beetje volgt. Het spel van Ajax is algemeen bekend toch? Ajax wil druk zetten op de tegenstanders en wil blijven domineren. Dan heb je een redelijk sterke spits nodig die:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij mij vertellen waar hij het heeft gehad over een targetman? Je ''Bojan is te klein'' verhaal slaat op niets.
Maar Bojan speelt toch op rechts gastquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat je met je naam Ajax wel een beetje volgt. Het spel van Ajax is algemeen bekend toch? Ajax wil druk zetten op de tegenstanders en wil blijven domineren. Dan heb je een redelijk sterke spits nodig die:
- De bal kan vasthouden, waardoor Ajax kan blijven domineren
- Kan koppen op de voorzetten van de backs
- De bal kan vasthouden wanneer de vleugelspelers of de middevelders aansluiten.
Bojan Krkic is met alle respect iemand van het postuur Cvitanich. Zet hem in de punt en je verliest alle drie de punten die juist FdB wil zien bij Ajax. Niet alle teams kunnen ala Barca met een spits van 1.70 spelen, in mijn ogen hoort dat niet, zelfs bij Barca niet. Je mist gewoon de stootkracht.
maar meneer we hebben geen goede voorzetten van de backsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat je met je naam Ajax wel een beetje volgt. Het spel van Ajax is algemeen bekend toch? Ajax wil druk zetten op de tegenstanders en wil blijven domineren. Dan heb je een redelijk sterke spits nodig die:
- De bal kan vasthouden, waardoor Ajax kan blijven domineren
- Kan koppen op de voorzetten van de backs
- De bal kan vasthouden wanneer de vleugelspelers of de middevelders aansluiten.
Bojan Krkic is met alle respect iemand van het postuur Cvitanich. Zet hem in de punt en je verliest alle drie de punten die juist FdB wil zien bij Ajax. Niet alle teams kunnen ala Barca met een spits van 1.70 spelen, in mijn ogen hoort dat niet, zelfs bij Barca niet. Je mist gewoon de stootkracht.
Hoesen is gewoon beter hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige probleem is dat Hoesen niet beter is en er niets in de jeugd loopt die dat snel kan invullen
Maar gast, volgens mij staat hierboven toch de vraag; Waarom ik vind dat Bojan te klein is voor de spits?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maar Bojan speelt toch op rechts gast
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar meneer we hebben geen goede voorzetten van de backs
en geen echte vleugelspelers
Tja, ik zeg dat Frank de Boer zo speelt, ik niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar meneer we hebben geen goede voorzetten van de backs
en geen echte vleugelspelers
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:31 schreef Greco91 het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik zeg dat Frank de Boer zo speelt, ik niet.
maar daarom snap ik stinho welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:31 schreef Greco91 het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik zeg dat Frank de Boer zo speelt, ik niet.
Nou, ik bedoelde meer dat ie zn draai in het team nog even moet vinden. Hij heeft pas 4 wedstrijden gespeeld, dus ik vind dat te kort om hem daarop af te rekenen. Ik zeg niet dat ie wereldtop is, maar ik denk wel dat ie genoeg voetballende kwaliteiten in zn mars heeft om Ajax in ieder geval van dienst te zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dat Bojan er nog wel komt? Die gast heeft al god weet hoeveel jaar niets laten zien
twitter:StevenLaurensse twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 17:55:07Frank de Boer in College Tour: "Ajax is dit moment bezig om twee spelers te halen. Beide Nederlanders". #Ajax reageer retweet
Kan best zijn en laten we het hopen dat de jeugd zich laat gelden. Daarmee ga je nog niet de Champions League winnen. Zeker niet tegen het huidige Barcalona. 4x landskampioen lijkt mij een goede tweede en daarna is het Bye Bye Frank ben ik bangquote:
Duarte en Van Ginkel..?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:41 schreef wieisboos het volgende:
twitter:StevenLaurensse twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 17:55:07Frank de Boer in College Tour: "Ajax is dit moment bezig om twee spelers te halen. Beide Nederlanders". #Ajax reageer retweet
Spannend.twitter:WesleyKrip twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 17:38:28De Boer:"We zijn ook nog bezig met een Nederlandse jongen, van een buitenlandse club en het is niet Van Ginkel." #collegetour @ajaxlife reageer retweet
verdomme manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:41 schreef wieisboos het volgende:
Sneijder en Nigel de Jongquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:41 schreef wieisboos het volgende:
twitter:AjaciedenEU twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 18:48:08Suggestie uit geīnformeerde bron uit publiek: @rafvdvaart komt terug, de Boer ontkende. reageer retweet
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Suggestie uit geīnformeerde bron uit publiek: @rafvdvaart komt terug, de Boer ontkende.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Ajax - Barcelona? Ben 2 seizoenen niet geweest, dus ben het ff kwijt. Wanneer start de verkoop en je zal er wel een clubcard voor nodig hebben?
Op dit moment is er alleen een passe-partout verkoop. Ajax Life-, Ajax Jonge Schare- en Ajax Kids Club kaarthouders kunnen vanaf maandag 2 september 12.00 uur een passe-partout kopen. Vanaf vrijdag 6 september 09.00 uur kunnen ook de Ajax Club kaarthouders een passe-partout kopen. Meer informatie en het verkoopschema volgt via de website.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Ajax - Barcelona? Ben 2 seizoenen niet geweest, dus ben het ff kwijt. Wanneer start de verkoop en je zal er wel een clubcard voor nodig hebben?
Danku.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op dit moment is er alleen een passe-partout verkoop. Ajax Life-, Ajax Jonge Schare- en Ajax Kids Club kaarthouders kunnen vanaf maandag 2 september 12.00 uur een passe-partout kopen. Vanaf vrijdag 6 september 09.00 uur kunnen ook de Ajax Club kaarthouders een passe-partout kopen. Meer informatie en het verkoopschema volgt via de website.
Let op; het is nog niet bekend of er een losse verkoop voor de Champions League thuiswedstrijden gaat plaatsvinden.
Wanneer je de eigen plek hebt gekocht kan je deze vanaf 9 september zelf printen. Je vindt je bestelde kaart(en) nadat je bent ingelogd in de online ticketshop onder het kopje 'tickets printen'. Met je geprinte e-ticket(s) kun je het stadion betreden, je krijgt dus geen kaarten thuis gestuurd.
Het is voor VAK410 (424-425) niet mogelijk om gebruik te maken van e-tickets. De bestelde kaart(en) worden verzonden naar het adres van de kaarthouder.
Ola John, Elia (twitter:keesleurink twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 18:49:23@DuBlanqeBogarde Frank zei daar ook dat het ging om Duarte en om een Nederlander bij een buitenlandse club. Van Ginkel bleek onhaalbaar. reageer retweet
Geef je niet veel kans voor Ajax - Barca. Passe partouts zullen ook wel de deur uit vliegen, en naast jou zijn er nog veel anderen die alleen naar die wedstrijd willen. Losse wedstrijden zullen ook veel later in de verkoop gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
Ai...das jammer. Heb wel clubcard, maar wil naar of Barca of celtic... Passe partout liever niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op dit moment is er alleen een passe-partout verkoop. Ajax Life-, Ajax Jonge Schare- en Ajax Kids Club kaarthouders kunnen vanaf maandag 2 september 12.00 uur een passe-partout kopen. Vanaf vrijdag 6 september 09.00 uur kunnen ook de Ajax Club kaarthouders een passe-partout kopen. Meer informatie en het verkoopschema volgt via de website.
Let op; het is nog niet bekend of er een losse verkoop voor de Champions League thuiswedstrijden gaat plaatsvinden.
Wanneer je de eigen plek hebt gekocht kan je deze vanaf 9 september zelf printen. Je vind bestelde kaart(en) nadat je bent ingelogd in de online ticketshop onder het kopje 'tickets printen'. Met je geprinte e-ticket(s) kun je het stadion betreden, je krijgt dus geen kaarten thuis gestuurd.
Het is voor VAK410 (424-425) niet mogelijk om gebruik te maken van e-tickets. De bestelde kaart(en) worden verzonden naar het adres van de kaarthouder.
anitaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:55 schreef wieisboos het volgende:
Ola John, Elia (twitter:keesleurink twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 18:49:23@DuBlanqeBogarde Frank zei daar ook dat het ging om Duarte en om een Nederlander bij een buitenlandse club. Van Ginkel bleek onhaalbaar. reageer retweet
), Afellay (
), Anita, Heitinga, Urby
100 euro dan heb ik een kaartje voor jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:56 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ai...das jammer. Heb wel clubcard, maar wil naar of Barca of celtic... Passe partout liever niet.
Dan moet je wachten en flink betalen voor een losse kaart.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:56 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ai...das jammer. Heb wel clubcard, maar wil naar of Barca of celtic... Passe partout liever niet.
Ik heb daar wel 100 euro voor overquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
100 euro dan heb ik een kaartje voor je
gr gr marktplaats
voor een kaartje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:58 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel 100 euro voor over
Hij zei toch twee Nederlanders uit het buitenland?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:55 schreef wieisboos het volgende:
), Afellay (
), Anita, Heitinga, Urby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |