Het grootste probleem waardoor je gelijk het niveau van Ajax onderuit haalt, is die verdwaasde Sigthorsson. Dan zit er geen voetbal meer in dit Ajax.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:18 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Zonder jouw geen interessante discussies/posts? Vertel eens waarom je het niet eens bent met mijn reactie dan.
Enige probleem is dat Hoesen niet beter is en er niets in de jeugd loopt die dat snel kan invullenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het grootste probleem waardoor je gelijk het niveau van Ajax onderuit haalt, is die verdwaasde Sigthorsson. Dan zit er geen voetbal meer in dit Ajax.
Dat is al meerdere keren besproken hier.
Kan jij mij vertellen waar hij het heeft gehad over een targetman? Je ''Bojan is te klein'' verhaal slaat op niets.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Greco91 het volgende:
Oke, Sigthorsson is vind ik ook geen sterk voetballende spits. Maargoed bij gebrek aan beter hem dan maar.. Frank de Boer wil een targetman en die rol vervult Sigthorsson beter dan Hoesen. Bojan is met zijn geringe lengte veel te klein.
Hoesen is meer balvast. Dat heeft Ajax momenteel meer nodig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige probleem is dat Hoesen niet beter is en er niets in de jeugd loopt die dat snel kan invullen
Nou ik neem aan dat je met je naam Ajax wel een beetje volgt. Het spel van Ajax is algemeen bekend toch? Ajax wil druk zetten op de tegenstanders en wil blijven domineren. Dan heb je een redelijk sterke spits nodig die:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij mij vertellen waar hij het heeft gehad over een targetman? Je ''Bojan is te klein'' verhaal slaat op niets.
Maar Bojan speelt toch op rechts gastquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat je met je naam Ajax wel een beetje volgt. Het spel van Ajax is algemeen bekend toch? Ajax wil druk zetten op de tegenstanders en wil blijven domineren. Dan heb je een redelijk sterke spits nodig die:
- De bal kan vasthouden, waardoor Ajax kan blijven domineren
- Kan koppen op de voorzetten van de backs
- De bal kan vasthouden wanneer de vleugelspelers of de middevelders aansluiten.
Bojan Krkic is met alle respect iemand van het postuur Cvitanich. Zet hem in de punt en je verliest alle drie de punten die juist FdB wil zien bij Ajax. Niet alle teams kunnen ala Barca met een spits van 1.70 spelen, in mijn ogen hoort dat niet, zelfs bij Barca niet. Je mist gewoon de stootkracht.
maar meneer we hebben geen goede voorzetten van de backsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat je met je naam Ajax wel een beetje volgt. Het spel van Ajax is algemeen bekend toch? Ajax wil druk zetten op de tegenstanders en wil blijven domineren. Dan heb je een redelijk sterke spits nodig die:
- De bal kan vasthouden, waardoor Ajax kan blijven domineren
- Kan koppen op de voorzetten van de backs
- De bal kan vasthouden wanneer de vleugelspelers of de middevelders aansluiten.
Bojan Krkic is met alle respect iemand van het postuur Cvitanich. Zet hem in de punt en je verliest alle drie de punten die juist FdB wil zien bij Ajax. Niet alle teams kunnen ala Barca met een spits van 1.70 spelen, in mijn ogen hoort dat niet, zelfs bij Barca niet. Je mist gewoon de stootkracht.
Hoesen is gewoon beter hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige probleem is dat Hoesen niet beter is en er niets in de jeugd loopt die dat snel kan invullen
Maar gast, volgens mij staat hierboven toch de vraag; Waarom ik vind dat Bojan te klein is voor de spits?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maar Bojan speelt toch op rechts gast
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar meneer we hebben geen goede voorzetten van de backs
en geen echte vleugelspelers
Tja, ik zeg dat Frank de Boer zo speelt, ik niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar meneer we hebben geen goede voorzetten van de backs
en geen echte vleugelspelers
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:31 schreef Greco91 het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik zeg dat Frank de Boer zo speelt, ik niet.
maar daarom snap ik stinho welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:31 schreef Greco91 het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik zeg dat Frank de Boer zo speelt, ik niet.
Nou, ik bedoelde meer dat ie zn draai in het team nog even moet vinden. Hij heeft pas 4 wedstrijden gespeeld, dus ik vind dat te kort om hem daarop af te rekenen. Ik zeg niet dat ie wereldtop is, maar ik denk wel dat ie genoeg voetballende kwaliteiten in zn mars heeft om Ajax in ieder geval van dienst te zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dat Bojan er nog wel komt? Die gast heeft al god weet hoeveel jaar niets laten zien
twitter:StevenLaurensse twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 17:55:07Frank de Boer in College Tour: "Ajax is dit moment bezig om twee spelers te halen. Beide Nederlanders". #Ajax reageer retweet
Kan best zijn en laten we het hopen dat de jeugd zich laat gelden. Daarmee ga je nog niet de Champions League winnen. Zeker niet tegen het huidige Barcalona. 4x landskampioen lijkt mij een goede tweede en daarna is het Bye Bye Frank ben ik bangquote:
Duarte en Van Ginkel..?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:41 schreef wieisboos het volgende:
twitter:StevenLaurensse twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 17:55:07Frank de Boer in College Tour: "Ajax is dit moment bezig om twee spelers te halen. Beide Nederlanders". #Ajax reageer retweet
Spannend.twitter:WesleyKrip twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 17:38:28De Boer:"We zijn ook nog bezig met een Nederlandse jongen, van een buitenlandse club en het is niet Van Ginkel." #collegetour @ajaxlife reageer retweet
verdomme manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:41 schreef wieisboos het volgende:
Sneijder en Nigel de Jongquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:41 schreef wieisboos het volgende:
twitter:AjaciedenEU twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 18:48:08Suggestie uit geïnformeerde bron uit publiek: @rafvdvaart komt terug, de Boer ontkende. reageer retweet
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Suggestie uit geïnformeerde bron uit publiek: @rafvdvaart komt terug, de Boer ontkende.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Ajax - Barcelona? Ben 2 seizoenen niet geweest, dus ben het ff kwijt. Wanneer start de verkoop en je zal er wel een clubcard voor nodig hebben?
Op dit moment is er alleen een passe-partout verkoop. Ajax Life-, Ajax Jonge Schare- en Ajax Kids Club kaarthouders kunnen vanaf maandag 2 september 12.00 uur een passe-partout kopen. Vanaf vrijdag 6 september 09.00 uur kunnen ook de Ajax Club kaarthouders een passe-partout kopen. Meer informatie en het verkoopschema volgt via de website.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Ajax - Barcelona? Ben 2 seizoenen niet geweest, dus ben het ff kwijt. Wanneer start de verkoop en je zal er wel een clubcard voor nodig hebben?
Danku.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op dit moment is er alleen een passe-partout verkoop. Ajax Life-, Ajax Jonge Schare- en Ajax Kids Club kaarthouders kunnen vanaf maandag 2 september 12.00 uur een passe-partout kopen. Vanaf vrijdag 6 september 09.00 uur kunnen ook de Ajax Club kaarthouders een passe-partout kopen. Meer informatie en het verkoopschema volgt via de website.
Let op; het is nog niet bekend of er een losse verkoop voor de Champions League thuiswedstrijden gaat plaatsvinden.
Wanneer je de eigen plek hebt gekocht kan je deze vanaf 9 september zelf printen. Je vindt je bestelde kaart(en) nadat je bent ingelogd in de online ticketshop onder het kopje 'tickets printen'. Met je geprinte e-ticket(s) kun je het stadion betreden, je krijgt dus geen kaarten thuis gestuurd.
Het is voor VAK410 (424-425) niet mogelijk om gebruik te maken van e-tickets. De bestelde kaart(en) worden verzonden naar het adres van de kaarthouder.
Ola John, Elia (twitter:keesleurink twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 18:49:23@DuBlanqeBogarde Frank zei daar ook dat het ging om Duarte en om een Nederlander bij een buitenlandse club. Van Ginkel bleek onhaalbaar. reageer retweet
Geef je niet veel kans voor Ajax - Barca. Passe partouts zullen ook wel de deur uit vliegen, en naast jou zijn er nog veel anderen die alleen naar die wedstrijd willen. Losse wedstrijden zullen ook veel later in de verkoop gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
Ai...das jammer. Heb wel clubcard, maar wil naar of Barca of celtic... Passe partout liever niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op dit moment is er alleen een passe-partout verkoop. Ajax Life-, Ajax Jonge Schare- en Ajax Kids Club kaarthouders kunnen vanaf maandag 2 september 12.00 uur een passe-partout kopen. Vanaf vrijdag 6 september 09.00 uur kunnen ook de Ajax Club kaarthouders een passe-partout kopen. Meer informatie en het verkoopschema volgt via de website.
Let op; het is nog niet bekend of er een losse verkoop voor de Champions League thuiswedstrijden gaat plaatsvinden.
Wanneer je de eigen plek hebt gekocht kan je deze vanaf 9 september zelf printen. Je vind bestelde kaart(en) nadat je bent ingelogd in de online ticketshop onder het kopje 'tickets printen'. Met je geprinte e-ticket(s) kun je het stadion betreden, je krijgt dus geen kaarten thuis gestuurd.
Het is voor VAK410 (424-425) niet mogelijk om gebruik te maken van e-tickets. De bestelde kaart(en) worden verzonden naar het adres van de kaarthouder.
anitaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:55 schreef wieisboos het volgende:
Ola John, Elia (twitter:keesleurink twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 18:49:23@DuBlanqeBogarde Frank zei daar ook dat het ging om Duarte en om een Nederlander bij een buitenlandse club. Van Ginkel bleek onhaalbaar. reageer retweet
), Afellay (
), Anita, Heitinga, Urby
100 euro dan heb ik een kaartje voor jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:56 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ai...das jammer. Heb wel clubcard, maar wil naar of Barca of celtic... Passe partout liever niet.
Dan moet je wachten en flink betalen voor een losse kaart.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:56 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ai...das jammer. Heb wel clubcard, maar wil naar of Barca of celtic... Passe partout liever niet.
Ik heb daar wel 100 euro voor overquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
100 euro dan heb ik een kaartje voor je
gr gr marktplaats
voor een kaartje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:58 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel 100 euro voor over
Hij zei toch twee Nederlanders uit het buitenland?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:55 schreef wieisboos het volgende:
), Afellay (
), Anita, Heitinga, Urby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |