Janssen?!?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:40 schreef Heeinz het volgende:
Hou toch op met dat gelazer dat we Eriksen en Alderweireld missen. Wie misten we vorig jaar al wel niet? Met Anita, Janssen en Vertonghen leverden we veel meer in hoor.
Janssenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:40 schreef Heeinz het volgende:
Hou toch op met dat gelazer dat we Eriksen en Alderweireld missen. Wie misten we vorig jaar al wel niet? Met Anita, Janssen en Vertonghen leverden we veel meer in hoor.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Janssen![]()
!!!! Eriksen speelde dat seizoen al beter dan hem.
En Vertonghen speelt niet op zo cruciale positie als Eriksen, Eriksen was het hart van onze systeem.
Vertonghen is een half seizoen belangrijk en topniveau geweest, daarvoor was het echt niet super hoor. Hij kreeg niet voor niets een half jaar lang enorm veel kritiek.quote:
Tranen met tuiten, die jongen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Janssen![]()
En Vertonghen speelt niet op zo cruciale positie als Eriksen, Eriksen was het hart van onze systeem.
Je kent het verschil niet tussen links en rechts?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo spelen:
Boilesen - Denswilll - Moisander - Van Rhijn
Andersen - Poulsen - De Jong
Fisher - Siggy - Bojan
Jaja, Eriksen was the best en de rest was knudde. We kennen het riedeltje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vertonghen is een half seizoen belangrijk en topniveau geweest, daarvoor was het echt niet super hoor. Hij kreeg niet voor niets een half jaar lang enorm veel kritiek.
Nee hoor, de rest was niet knudde. Ben een enorme fan van Vertonghen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, Eriksen was the best en de rest was knudde. We kennen het riedeltje.
Die Heeinz heeft inderdaad niet gelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tranen met tuiten, die jongen.
Celtic is fysiek erg sterk. Ik denk dat Ajax het echt lastig gaat krijgen tegen Celtic. FC Barcelona komt gewoon ff voetballes geven. Milan op een slechte dag kan je misschien wel puntje pakken. Milan op normale of goede dag is verliezen. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:07 schreef Hathor het volgende:
Loodzware poule word er gezegd, ik vind het best meevallen. Alleen Barcelona acht ik een maatje te groot voor Ajax, tegen Milan acht ik de kansen fifty fifty, en Celtic mag gewoon geen probleem zijn. Ik zie de kansen op overwintering beduidend beter als die poule van vorig jaar met Dortmund en Real.
Lijkt me prima defensie en middenveld, alleen voorin moet veel meer effectiviteit komen. Hopelijk krijgen De Boer en Bergkamp dat voor elkaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo spelen:
Boilesen - Denswilll - Moisander - Van Rhijn
Andersen - Poulsen - De Jong
Fisher - Siggy - Bojan
Eens, de Jong is nu meer nodig dan ooit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gelukkig hebben we De Jong nog anders was het helemaal ernstig met ons middenveld. Er mag echt wel iemand bij
Direct doen Andersen is echt nog niet klaar om de plek van Eriksen op te vangenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe denken jullie over de mogelijke komst van Duarte dan?
Valt weinig over te zeggen, doet het goed bij Heracles maar je weet nooit hoe dat gaat uitpakken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe denken jullie over de mogelijke komst van Duarte dan?
Verthongen was ook gewoon veruit de beste speler van de Eredivisie. Eriksen is dat nooit geweest en zal dat ook nooit zijn geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, Eriksen was the best en de rest was knudde. We kennen het riedeltje.
Daar zijn de meningen over verdeelt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verthongen was ook gewoon veruit de beste speler van de Eredivisie. Eriksen is dat nooit geweest en zal dat ook nooit zijn geworden.
Ik vraag me alleen af of Duarte dat al wel is. Hij is wel belangrijk voor Heracles, maar om dit Ajax meteen in te schuiven lijkt me ook lastig voor hem. Hoewel ik het wel een hele toffe speler vindquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Direct doen Andersen is echt nog niet klaar om de plek van Eriksen op te vangen
Anita speelde wel op een cruciale positie en dat is ook goed gegaan, iedereen dacht dat hij onvervangbaar was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Janssen![]()
Van Ginkel zal nu wel aan het huilen zijn in Engeland. Die heeft al een vast stoeltje op de tribune gekregen van Mourinho, terwijl hij bij Ajax nu gewoon een basisplaats gehad zou hebben en lekker CL kon spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gelukkig hebben we De Jong nog anders was het helemaal ernstig met ons middenveld. Er mag echt wel iemand bij
Ik vond Anita wel goed, maar niet onmisbaar + die is te vroeg vertrokken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Anita speelde wel op een cruciale positie en dat is ook goed gegaan, iedereen dacht dat hij onvervangbaar was.
Iemand die Eriksen zo 1,2,3 kan opvangen gaat er toch niet komen of Ajax moet ineens gek doen en Tadic halen. Duarte kan dit seizoen dan mooi op de plek van Eriksen spelen en een plekje naar rechts gaan als De Jong volgend seizoen weg gaat want die zal onderhand ook wel een stapje hoger op willenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of Duarte dat al wel is. Hij is wel belangrijk voor Heracles, maar om dit Ajax meteen in te schuiven lijkt me ook lastig voor hem. Hoewel ik het wel een hele toffe speler vind
quote:De Boer wijst naar PSV: ‘Waarom zou het bij Ajax niet zo kunnen zijn?’
Christian Eriksen en Toby Alderweireld lijken te gaan vertrekken bij Ajax en volgens sommigen is de club uit de hoofdstad daardoor niet meer de grote titelfavoriet. Trainer Frank de Boer wijst echter op PSV: in Eindhoven voerde trainer Phillip Cocu een grondige renovatie door en de jongelingen doen het prima.
“Waarom zou dit bij Ajax niet zo kunnen zijn”, tekent AjaxLife op uit de mond van de oefenmeester. “Er zijn diverse spelers vertrokken bij Ajax die erg belangrijk waren en veel doelpunten maakten. We moeten onze jonkies wel eerst een kans geven voordat we een oordeel kunnen vellen. Wij hebben als technische staf veel vertrouwen in de talenten die Ajax heeft. En wie weet is zo'n talent wel een revelatie.”
Volgens De Boer staat er bij PSV nu ‘een veel beter PSV dan vorig seizoen’. De Eindhovenaren namen afscheid van onder anderen Mark van Bommel, Dries Mertens, Jeremain Lens en Kevin Strootman. Overigens kan De Boer zondag tegen FC Groningen ook niet beschikken over Siem de Jong en Daley Blind: de aanvoerder en de linksback zijn geblesseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |