abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130637314
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Om sportief lekker achteruit te gaan ja.
Ik vind niks kopen een beter alternatief dan meer dan een miljoen aan Duarte spenderen. Zo'n Duarte is echt een zeer tijdelijke oplossing.
pi_130637321
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Noord-Overijssel, altijd in de file.. ;( Zonder files anderhalf uur.
Trein niet sneller dan? ^O^
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:24:01 #153
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130637527
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Leonos het volgende:

[..]

Trein niet sneller dan? ^O^
Haha zou je wel denken, maar dat is ook al gauw 2.5 uur zie ik. Hier in de buurt zijn geen treinen, moet ik eerst met de bus naar Zwolle. Denk ook niet dat m'n vader dat zou willen..
pi_130637663

:)
pi_130637869
Ik zit er weer hetzelfde in als vorig jaar... kampioen zou mooi zijn, maar geen must nu je twee echte steunpilaren kwijt bent kun je dat niet zomaar verwachten... laat er maar wat nieuwe goeie jonkies opstaan en ook dat is voor dit seizoen al winst
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:35:06 #156
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130637924
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er weer hetzelfde in als vorig jaar... kampioen zou mooi zijn, maar geen must nu je twee echte steunpilaren kwijt bent kun je dat niet zomaar verwachten... laat er maar wat nieuwe goeie jonkies opstaan en ook dat is voor dit seizoen al winst
Naar mijn mening zijn we nu 1 steunpilaar kwijt, en vorig jaar 3 :). Gewoon titelfavoriet als je het mij vraagt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:41:23 #157
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130638135
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:42:45 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130638192
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er dan ook wel vertrouwen in dat we AC Milan kunnen hebben. Barca is gewoon weer net zoals Real de vorige jaren.
Oh.
pi_130638415
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kaká wil weg bij Real, lijkt me ook niet onaardig
Redelijk alternatief inderdaad. Werk aan de winkel voor Overmars.
pi_130638540
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:49 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Redelijk alternatief inderdaad. Werk aan de winkel voor Overmars.
Samen met Ozil :)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:57:52 #161
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130638774
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb er dan ook wel vertrouwen in dat we AC Milan kunnen hebben. Barca is gewoon weer net zoals Real de vorige jaren.
Natuurlijk kunnen we dat, PSV kon het ook. De ervaring in onze ploeg kan ook van pas komen, dat heeft PSV ook heel weinig.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:58:52 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_130638810
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen we dat, PSV kon het ook. De ervaring in onze ploeg kan ook van pas komen, dat heeft PSV ook heel weinig.
Het moet dan wel allemaal een paar versnellingen hoger dan er tot nu toe is gespeeld
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:00:16 #163
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130638860
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het moet dan wel allemaal een paar versnellingen hoger dan er tot nu toe is gespeeld
Misschien dat wat frisheid in het elftal goed is :).
Oh.
pi_130639096
Loodzware poule word er gezegd, ik vind het best meevallen. Alleen Barcelona acht ik een maatje te groot voor Ajax, tegen Milan acht ik de kansen fifty fifty, en Celtic mag gewoon geen probleem zijn. Ik zie de kansen op overwintering beduidend beter als die poule van vorig jaar met Dortmund en Real.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Forum Admin vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:08:05 #165
35723 crew  GGMM
pi_130639139
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:07 schreef Hathor het volgende:
Loodzware poule word er gezegd, ik vind het best meevallen. Alleen Barcelona acht ik een maatje te groot voor Ajax, tegen Milan acht ik de kansen fifty fifty,
Dan heb je totaal geen realiteitsbesef.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130639418
We hebben wel van City gewonnen en tegen Dortmund goed gespeeld vorig jaar maar we zitten nu zonder Eriksen en Alderweireld, dus we zijn gewoon 20 tot 30% minder dan vorig jaar. Van der Hoorn moet nog ervaring op doen. Ik zie hem niet zomaar El Sharawy en Balotelli uitschakelen.

Duarte of Serero zijn echt 40% minder dan Eriksen.
pi_130639556
Vergeet ook niet dat de wedstrijden tegen PSV de eerste wedstrijden van milan van het seizoen waren; levert een wat vertekend beeld op van hun niveau.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:23:21 #168
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_130639604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:07 schreef Hathor het volgende:
Loodzware poule word er gezegd, ik vind het best meevallen. Alleen Barcelona acht ik een maatje te groot voor Ajax, tegen Milan acht ik de kansen fifty fifty, en Celtic mag gewoon geen probleem zijn.
:') ________________________________________________!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_130639654
Dit Ajax (zonder Eriksen en Alderweireld) gaat het al moeilijk krijgen met Celtic.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:26:33 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_130639709
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien dat wat frisheid in het elftal goed is :).
Laten we het hopen :)
pi_130639909
De Boer hoopt op 'PSV-scenario' en revelaties

NIEUWS30 AUGUSTUS 2013 OM 16:18
Het gaat er drie weken goed en PSV is ineens een voorbeeld. © ProShots
Er iets iets geks aan de hand. Ajax werd drie keer op rij kampioen terwijl de puinhopen bij PSV steeds groter werden, maar toch gebruiken Ajacieden juist PSV steeds vaker als voorbeeld.

Na de teleurstellende wedstrijd in Heerenveen, die in 3-3 eindigde, wees Johan Cruijff er al op dat PSV verder is dan Ajax omdat de buitenspelers in Eindhoven wel renderen en nu wijst Frank de Boer naar de lampenclub.

Terwijl Ajax op het laatste moment zijn belangrijkste spelers kwijtraakt, is de renovatie van PSV een stuk eerder in de zomer van start gegaan. Er staat onder leiding van Phillip Cocu een volledig nieuw elftal dat nog best leuk voetbal op de mat legt ook.

Bij Ajax valt het in de openingsfase van het seizoen juist een beetje tegen, terwijl Christian Eriksen en Toby Alderweireld spoedig vertrekken en Siem de Jong en Daley Blind geblesseerd zijn. Van het vaste elftal blijft zondag in Groningen slechts de helft over.

Hebben de Ajaxsupporters vertrouwen in een goede afloop op bezoek bij de Trots van het Noorden? Dat is, eerlijk gezegd, nog maar de vraag. De Boer hoopt dat het Ajax de komende week precies zo loopt als bij PSV.

“Er zijn diverse spelers vertrokken bij Ajax die erg belangrijk waren en veel doelpunten maakten. Nu staan er jonge jongens en zien we plotseling een veel beter PSV dan vorig seizoen. Voordat we bij Ajax conclusies trekken, kijken we eerst hoe de vervangers het doen,” geeft De Boer aan.

“We moeten onze jonkies wel eerst een kans geven voordat we een oordeel kunnen vellen. Wij hebben als technische staf veel vertrouwen in de talenten die Ajax heeft. En wie weet is zo'n talent wel een relevatie. PSV stelt drie of vier spelers op van wie we nog nooit hadden gehoord en ineens zijn het revelaties. Waarom zou dat bij Ajax niet zo kunnen zijn?”

http://www.ajaxlife.nl/up(...)enario-en-revelaties

Tja zeg het maar. Wie krijgt de kans?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:38:49 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_130640066
quote:

“We moeten onze jonkies wel eerst een kans geven voordat we een oordeel kunnen vellen. Wij hebben als technische staf veel vertrouwen in de talenten die Ajax heeft. En wie weet is zo'n talent wel een relevatie. PSV stelt drie of vier spelers op van wie we nog nooit hadden gehoord en ineens zijn het revelaties. Waarom zou dat bij Ajax niet zo kunnen zijn?”

Geen want wij hebben geen talenten van een dergelijk kaliber
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_130640086
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:33 schreef stoeltafel het volgende:
De Boer hoopt op 'PSV-scenario' en revelaties

NIEUWS30 AUGUSTUS 2013 OM 16:18
Het gaat er drie weken goed en PSV is ineens een voorbeeld. © ProShots
Er iets iets geks aan de hand. Ajax werd drie keer op rij kampioen terwijl de puinhopen bij PSV steeds groter werden, maar toch gebruiken Ajacieden juist PSV steeds vaker als voorbeeld.

Na de teleurstellende wedstrijd in Heerenveen, die in 3-3 eindigde, wees Johan Cruijff er al op dat PSV verder is dan Ajax omdat de buitenspelers in Eindhoven wel renderen en nu wijst Frank de Boer naar de lampenclub.

Terwijl Ajax op het laatste moment zijn belangrijkste spelers kwijtraakt, is de renovatie van PSV een stuk eerder in de zomer van start gegaan. Er staat onder leiding van Phillip Cocu een volledig nieuw elftal dat nog best leuk voetbal op de mat legt ook.

Bij Ajax valt het in de openingsfase van het seizoen juist een beetje tegen, terwijl Christian Eriksen en Toby Alderweireld spoedig vertrekken en Siem de Jong en Daley Blind geblesseerd zijn. Van het vaste elftal blijft zondag in Groningen slechts de helft over.

Hebben de Ajaxsupporters vertrouwen in een goede afloop op bezoek bij de Trots van het Noorden? Dat is, eerlijk gezegd, nog maar de vraag. De Boer hoopt dat het Ajax de komende week precies zo loopt als bij PSV.

“Er zijn diverse spelers vertrokken bij Ajax die erg belangrijk waren en veel doelpunten maakten. Nu staan er jonge jongens en zien we plotseling een veel beter PSV dan vorig seizoen. Voordat we bij Ajax conclusies trekken, kijken we eerst hoe de vervangers het doen,” geeft De Boer aan.

Zo spelen:

Boilesen - Denswilll - Moisander - Van Rhijn
Andersen - Poulsen - De Jong
Fisher - Siggy - Bojan
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:40:59 #174
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130640138
Hou toch op met dat gelazer dat we Eriksen en Alderweireld missen. Wie misten we vorig jaar al wel niet? Met Anita, Janssen en Vertonghen leverden we veel meer in hoor.
pi_130640156
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:40 schreef Heeinz het volgende:
Hou toch op met dat gelazer dat we Eriksen en Alderweireld missen. Wie misten we vorig jaar al wel niet? Met Anita, Janssen en Vertonghen leverden we veel meer in hoor.
Met het vertrek van Janssen gingen we er alleen maar op vooruit
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')