Nee maar dat lijkt me logisch gezien die twee een samenwerkingsverband hebbenquote:
quote:
Van VI.nl. Gebroken dusquote:José Mourinho, manager van The Blues, heeft aangegeven dat Van Ginkel niet verhuurd wordt, omdat hij een rol in het eerste elftal kan vertolken. 'Dat de onderhandelingen misschien wat langer hebben geduurd dan de bedoeling was, komt door het feit dat we eerst wilden weten wat de trainer in de nabije toekomst met mij van plan zou zijn.'
'Maar al snel was duidelijk dat Mourinho het volste vertrouwen in mij heeft en dat hij me stapje voor stapje wil inpassen in het eerste team van Chelsea', aldus Van Ginkel. 'Van verhuren wilde hij ook niks weten.'
zal wel grappig zijn als we opeen 0-5 winnen met vet goed voetbalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermeer; Boilesen, Denswil, Moisander, van Rhijn; Andersen, Poulsen, Schone; Fischer, Sigthorsson en Bojan. Zo is het dus.
zijn mooiste goal denk ikquote:
Deze vond ik ook wel mooiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
zijn mooiste goal denk ik
al was die ene van afstand ook wel mooi en die vrije trap tegen georgie ook
oja die was ik even vergetenquote:
Anderen moeten opstaan nu, gaat ook wel gebeuren verwacht ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
zal wel grappig zijn als we opeen 0-5 winnen met vet goed voetbal
Boerrigter nog in die wedstrijdquote:
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anderen moeten opstaan nu, gaat ook wel gebeuren verwacht ik.
Wat versta je dan onder opstaan? In hoeverre denk jij dat Andersen Eriksen gaat vervangen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kwaliteit. Er zijn nog zat hele goeie spelers over.
Zal gemakkelijk in het eerste elftal kunnen meedraaien, gaat alleen niet hetzelfde randement brengen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder opstaan? In hoeverre denk jij dat Andersen Eriksen gaat vervangen?
"voor hun 3 uitduels in de Europa League 2 keer respectievelijk 9.785 en 5.149 km reizen"quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Heeinz het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 13:59:05AZ en PSV moeten voor hun 3 uitduels in de Europa League 2 keer respectievelijk 9.785 en 5.149 km reizen #afstand reageer retweet
Te klein.Past niet in combinatie voetbal van Ajaxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:05 schreef Vermecelli het volgende:
kunnen we toevallig niet Iniesta huren van Barcelona? Die zit daar toch op de bank...
Nou een goede speler mag er wel bij van mij hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Koop gewoon helemaal niemand, dat zou nog geweldiger zijn.
Om sportief lekker achteruit te gaan ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Prima plan. We hebben nog 88 jeugdspelers die de gaatjes kunnen opvullenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
klaassen - poulsen - de jongquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Om sportief lekker achteruit te gaan ja.
Kaká wil weg bij Real, lijkt me ook niet onaardigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:05 schreef Vermecelli het volgende:
kunnen we toevallig niet Iniesta huren van Barcelona? Die zit daar toch op de bank...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |