Zie hem liever dan Serero of Klassen hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja want die speelt zo geweldig bij PSV.
Andersen misschien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zie hem liever dan Serero of Klassen hoor
hadden we lodeiro maar behoudenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zie hem liever dan Serero of Klassen hoor
En dan laat de coach van de tegenstander van der Hoorn opkomen en zetten ze druk op de voetballer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh het is geen nummer 10
het is een verdediger, als we naast hem een voetballer zetten maakt het niet zoveel uit
om dat te laten gebeuren moeten ze dus volop druk zetten op elke speler zodat er niemand vrij staatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan laat de coach van de tegenstander van der Hoorn opkomen en zetten ze druk op de voetballer.
Dat is het motto hier, elke aankoop al afbranden voordat hij een eerlijke kans heeft gekregen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:25 schreef Tyron het volgende:
en laten we nou niet doen alsof vd hoorn een bal niet kan passen
3:57quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:25 schreef Tyron het volgende:
en laten we nou niet doen alsof vd hoorn een bal niet kan passen
Ik neem niet alles serieus. Maar op de meeste posts ga ik serieus in omdat ik er vanuit ga dat andere dat ook doen anders ging ik wel in ONZ postenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij neemt alles serieus hier. Of je bent een grote troll, dan ben je best goed.
Dan moet je gewoon sarcasme leren herkennen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik neem niet alles serieus. Maar op de meeste posts ga ik serieus in omdat ik er vanuit ga dat andere dat ook doen anders ging ik wel in ONZ posten
Mwuahh, bij de meeste clubs kunnen die verdedigers en niet opbouwen en niet verdedigen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
om dat te laten gebeuren moeten ze dus volop druk zetten op elke speler zodat er niemand vrij staat
wat een onzin
de reden waarom wij allemaal in de eredivisie slecht verdedigen is omdat we liever voetballers daar hebben staan
vd hoorn kan gelukkig wel verdedigen en dat is ook wel fijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh, bij de meeste clubs kunnen die verdedigers en niet opbouwen en niet verdedigen.
Dat mag hij dan bewijzen. Alleen worden er bij Ajax dus ook andere dingen gevraagd,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
vd hoorn kan gelukkig wel verdedigen en dat is ook wel fijn
jaap stam was ook geen nummer 10
Nou moet je eens even goed luisteren vriend. Ik woon ongeveer 2 uur reizen van Amsterdam af. In mijn omgeving zijn er weinig andere Ajax supporters. Ik heb dus niet de garantie dat ik elke thuiswedstrijd heen kan. Dus heb ik geen seizoenskaart. Neemt niet weg dat ik er vaak genoeg heen ga. Zonder seizoenskaart kan ik dus nog geen kaarten kopen voor het vak waar ik wil staan. En trouwens wat je zegt slaat helemaal nergens op. Je zegt dat je een successupporter bent als je voor de tegenstander komt en niet voor Ajax. Dat gaat al helemaal nergens over, ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt. Ik had graag al blind ppts willen kopen, maar dat ging dus niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Mensen komen duidelijk voor de tegenstanders en niet voor Ajax.
JR heeft het liefst alleen maar tikkitakka spelers, niet opletten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
vd hoorn kan gelukkig wel verdedigen en dat is ook wel fijn
jaap stam was ook geen nummer 10
En terecht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR heeft het liefst alleen maar tikkitakka spelers, niet opletten.
Wow, waar moet je helemaal vandaan komen dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou moet je eens even goed luisteren vriend. Ik woon ongeveer 2 uur reizen van Amsterdam af. In mijn omgeving zijn er weinig andere Ajax supporters. Ik heb dus niet de garantie dat ik elke thuiswedstrijd heen kan. Dus heb ik geen seizoenskaart. Neemt niet weg dat ik er vaak genoeg heen ga. Zonder seizoenskaart kan ik dus nog geen kaarten kopen voor het vak waar ik wil staan. En trouwens wat je zegt slaat helemaal nergens op. Je zegt dat je een successupporter bent als je voor de tegenstander komt en niet voor Ajax. Dat gaat al helemaal nergens over, ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt. Ik had graag al blind ppts willen kopen, maar dat ging dus niet.
Noord-Overijssel, altijd in de file..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wow, waar moet je helemaal vandaan komen dan?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:13 schreef Smoofie het volgende:
Die EL loting is nog voordelig voor Ajax ook ivm competitie. PSV die naar rusland ofzo moet op donderdag.
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 13:59:05AZ en PSV moeten voor hun 3 uitduels in de Europa League 2 keer respectievelijk 9.785 en 5.149 km reizen #afstand reageer retweet
quote:Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Kolbeinn Sigthórsson
Bojan Krkic
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Davy Klaassen
Tobias Sana
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Ruben Ligeon
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou moet je eens even goed luisteren vriend.
quote:Selectie voor duel met FC Groningen
Frank de Boer heeft vrijdag zijn selectie bekendgemaakt voor de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Mike van der Hoorn, Davy Klaassen en Stefano Denswil zijn de opvallendste namen in de wedstrijdselectie. Toby Alderweireld en Christian Eriksen ontbreken.
Ajax neemt het zondag vanaf 12:30 uur in de Euroborg op tegen FC Groningen. Siem de Jong en Joël Veltman onbreken wegens blessures. De achttien geselecteerde Ajacieden zijn:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Kolbeinn Sigthórsson
Bojan Krkic
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Davy Klaassen
Tobias Sana
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Altijd zo'n flauwekul. Je bent vanuit Eindhoven even snel met het vliegtuig in Sofia als met de bus in Leeuwarden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 13:59:05AZ en PSV moeten voor hun 3 uitduels in de Europa League 2 keer respectievelijk 9.785 en 5.149 km reizen #afstand reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is wennen om eriksen er niet tussen te zien staan
Niet getreurd, Davy Klaassen zit nu wel in de selectie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is wennen om eriksen er niet tussen te zien staan
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet getreurd, Davy Klaassen zit nu wel in de selectie.
Tering, das wel een een eind ja! Je moet wat voor je cluppie overhebben he..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Noord-Overijssel, altijd in de file..Zonder files anderhalf uur.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet getreurd, Davy Klaassen zit nu wel in de selectie.
mag niet van jordaniaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap overigens niet waarom Chelsea Van Ginkel niet 'kwijt' wil. Afgelopen maandag zat hij ook niet bij de selectie.
Ze hebben Van Ginkel speeltijd beloofd toch? Als ze hem nu verhuren is die belofte meteen gebroken..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap overigens niet waarom Chelsea Van Ginkel niet 'kwijt' wil. Afgelopen maandag zat hij ook niet bij de selectie.
Als ze hem zouden verhuren zou dat aan Vitesse zijn, niet Ajaxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Of juist gehouden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze hebben Van Ginkel speeltijd beloofd toch? Als ze hem nu verhuren is die belofte meteen gebroken..
Schonequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermeer; Boilesen, Denswil, Moisander, van Rhijn; Andersen, Poulsen, Schone; Fischer, Sigthorsson en Bojan. Zo is het dus.
is dat serieus gezegd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als ze hem zouden verhuren zou dat aan Vitesse zijn, niet Ajax
Hoop echt dat Andersen in de basis staat, zal wel Serero wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermeer; Boilesen, Denswil, Moisander, van Rhijn; Andersen, Poulsen, Schone; Fischer, Sigthorsson en Bojan. Zo is het dus.
Nee maar dat lijkt me logisch gezien die twee een samenwerkingsverband hebbenquote:
quote:
Van VI.nl. Gebroken dusquote:José Mourinho, manager van The Blues, heeft aangegeven dat Van Ginkel niet verhuurd wordt, omdat hij een rol in het eerste elftal kan vertolken. 'Dat de onderhandelingen misschien wat langer hebben geduurd dan de bedoeling was, komt door het feit dat we eerst wilden weten wat de trainer in de nabije toekomst met mij van plan zou zijn.'
'Maar al snel was duidelijk dat Mourinho het volste vertrouwen in mij heeft en dat hij me stapje voor stapje wil inpassen in het eerste team van Chelsea', aldus Van Ginkel. 'Van verhuren wilde hij ook niks weten.'
zal wel grappig zijn als we opeen 0-5 winnen met vet goed voetbalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef j0rdiiii het volgende:
zijn mooiste goal denk ikquote:
Deze vond ik ook wel mooiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
zijn mooiste goal denk ik
al was die ene van afstand ook wel mooi en die vrije trap tegen georgie ook
oja die was ik even vergetenquote:
Anderen moeten opstaan nu, gaat ook wel gebeuren verwacht ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
zal wel grappig zijn als we opeen 0-5 winnen met vet goed voetbal
Boerrigter nog in die wedstrijdquote:
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anderen moeten opstaan nu, gaat ook wel gebeuren verwacht ik.
Wat versta je dan onder opstaan? In hoeverre denk jij dat Andersen Eriksen gaat vervangen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kwaliteit. Er zijn nog zat hele goeie spelers over.
Zal gemakkelijk in het eerste elftal kunnen meedraaien, gaat alleen niet hetzelfde randement brengen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder opstaan? In hoeverre denk jij dat Andersen Eriksen gaat vervangen?
"voor hun 3 uitduels in de Europa League 2 keer respectievelijk 9.785 en 5.149 km reizen"quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Heeinz het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 13:59:05AZ en PSV moeten voor hun 3 uitduels in de Europa League 2 keer respectievelijk 9.785 en 5.149 km reizen #afstand reageer retweet
Te klein.Past niet in combinatie voetbal van Ajaxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:05 schreef Vermecelli het volgende:
kunnen we toevallig niet Iniesta huren van Barcelona? Die zit daar toch op de bank...
Nou een goede speler mag er wel bij van mij hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Koop gewoon helemaal niemand, dat zou nog geweldiger zijn.
Om sportief lekker achteruit te gaan ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Prima plan. We hebben nog 88 jeugdspelers die de gaatjes kunnen opvullenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
klaassen - poulsen - de jongquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Om sportief lekker achteruit te gaan ja.
Kaká wil weg bij Real, lijkt me ook niet onaardigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:05 schreef Vermecelli het volgende:
kunnen we toevallig niet Iniesta huren van Barcelona? Die zit daar toch op de bank...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |