SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:17 schreef Tjacka het volgende:
waarom niet de tt het is maar een spelletje
Ik denk dat Nederland zich zorgen moet maken met Louis van Gaal als coach...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricardo van Rhijn valt af bij Oranje en moet zich volgens Louis ''zorgen gaan maken''
We hebben kans.twitter:barcastuff twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 12:18:22Alba: "Champions League group is difficult. We lost against Milan and Celtic last season and Ajax always play good football." #fcblive reageer retweet
wees niet te hard voor die jongen, kan er niet zo veel aan doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Tjacka het volgende:
Uit(7): Sulejmani, Babel, Cuenca, Bonevacia, Kramer, Schenk, Dijks*.
In(2): Höner, van der Hoorn, Lobotka**, Bojan** en Syntix***.
syntix
Nu pas zorgen maken? Ik maak me al een jaar lang zorgen om zijn vormquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricardo van Rhijn valt af bij Oranje en moet zich volgens Louis ''zorgen gaan maken''
Ja, die lijkt ook al gewoon te denken dat hij gearriveerd is. Dat is funest vaak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu pas zorgen maken? Ik maak me al een jaar lang zorgen om zijn vorm
Misschien staat hij nu weer op scherp doordat Ligeon aan de deur klopt al is dat ook maar een hele povere spelerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die lijkt ook al gewoon te denken dat hij gearriveerd is. Dat is funest vaak.
Vond hem niet echt slecht de vorige keer, verdedigend moet ie nog wel wat bijleren maar hij gaf meer goeie voorzetten dan de hele flank het hele seizoenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien staat hij nu weer op scherp doordat Ligeon aan de deur klopt al is dat ook maar een hele povere speler
Ligeon is qua verdedigen ook geen wonderkind maar past op dit moment met een gemankeerde rechtervleugelspits veel beter in de basis bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien staat hij nu weer op scherp doordat Ligeon aan de deur klopt al is dat ook maar een hele povere speler
Pff, wie niet.. Van Rhijn - El Shaarawy en Neymarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu pas zorgen maken? Ik maak me al een jaar lang zorgen om zijn vorm
Greg is in potentie nog steeds veruit de beste rb van Nederland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ben ik het mee eens maar erg best is het natuurlijk allemaal niet. Heb veel meer vertrouwen in Tete voor de toekomstquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ligeon is qua verdedigen ook geen wonderkind maar past op dit moment met een gemankeerde rechtervleugelspits veel beter in de basis bij Ajax.
Juistquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben kans.twitter:barcastuff twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 12:18:22Alba: "Champions League group is difficult. We lost against Milan and Celtic last season and Ajax always play good football." #fcblive reageer retweet
12:30?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef MrStock het volgende:
Godnondeju, zondag weer om 12u30? Dan ben ik zelf nog niet klaar met voetballen
0-4 4 keer Klaassequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
12:30?Ik voel een gelijk spelletje aankomen.
Ik gun het Derk op zich wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef Saysem het volgende:
Zou wat zijn als Boerrigter straks Ajax uitschakelt
Lekker op tijd aan de drank. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Die Celtic supporters toch ook![]()
Barcelona 16 points
Celtic 7 points
AC Milan 6 points
Ajax 3 points
Blinde verkoop is sowieso al voorbij, er is gister geloot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:11 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de volgorde van de kaartverkoop hetzelfde is als vorig jaar? Dus eerst blinde verkoop waarbij SCC voorrang hebben, daarna CC, dan na de loting weer eerst SCC enzo?
Lezen aub. Ik wil weten of de volgorde hetzelfde is als vorig jaar. Er wordt nu meer geroepen dat je 4/6 september nog kaarten kan kopen 'als die er nog zijn', dus ik wil weten of ik net als vorig jaar gewoon lekker mijn kaartjes kan kopen. Toen kon dat makkelijk. Ik neem toch aan dat je niet wil suggereren dat ik een successupporter ben omdat ik geen seizoenskaart hebquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Blinde verkoop is sowieso al voorbij, er is gister geloot.
Maar nu eerst SCC eigen plek.
Dan extra SCC +1.
Dan de rest van de successupporters.
Frank heeft wel zoiets laten doorschemeren, zou mooi zijn!quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lezen aub. Ik wil weten of de volgorde hetzelfde is als vorig jaar. Er wordt nu meer geroepen dat je 4/6 september nog kaarten kan kopen 'als die er nog zijn', dus ik wil weten of ik net als vorig jaar gewoon lekker mijn kaartjes kan kopen. Toen kon dat makkelijk. Ik neem toch aan dat je niet wil suggereren dat ik een successupporter ben omdat ik geen seizoenskaart heb?
Waarom Van der Hoorn nu al afschrijven die kerel zit net bij ons die gaat er echt wel komen heerlijke verdediger is dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Frank heeft wel zoiets laten doorschemeren, zou mooi zijn!
Dan nog Andersen erin en je kiest weer echt voor jong talent, zou weer een mooi signaal zijn. Aankoop v/d Hoorn had van mij niet gehoeven, Duarte hoeft ook niet omdat hij toch al 23 is. Voor de breedte hebben we Schöne al. Kortom, koop toptalent of koop goedkope breedteaankopen. Duarte en v/d Hoorn lijken dure breedteaankopen.
Ik schrijf hem niet af, had van mij alleen niet gehoeven als aankoop met Denswil en Veltman achter de hand. Maar is wel een jongen die zich nog erg zou kunnen ontwikkelen inderdaad, laten we het hopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Van der Hoorn nu al afschrijven die kerel zit net bij ons die gaat er echt wel komen heerlijke verdediger is dat.
Kan alleen totaal niet met ruimte in de rug spelen en voetballend is het echt heel pover. Alleen bruikbaar tegen tegenstanders die Ajax vast kunnen zetten en waar Ajax de underdog is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Van der Hoorn nu al afschrijven die kerel zit net bij ons die gaat er echt wel komen heerlijke verdediger is dat.
Van die lijst vind ik alleen Sana een slechte aankoop (maar ja, drie ton waar heb je het over), Bojan en van der Hoorn twijfelgeval.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:58 schreef stoeltafel het volgende:
[ http://img802.imageshack.us/img802/56/kxuj.png (copy/paste deze link) ]
Aankopen van Overmars.
Hij speelde bij Utrecht ook vaak met ruimte in de rug vorig seizoen en deed dat niet onverdienstelijk. Voetballend is het wel minder maar goed hij is nog jong genoeg om dat bij te kunnen schavenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan alleen totaal niet met ruimte in de rug spelen en voetballend is het echt heel pover. Alleen bruikbaar tegen tegenstanders die Ajax vast kunnen zetten en waar Ajax de underdog is.
Utrecht speelde juist heel erg compact, dat was hun kracht ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij speelde bij Utrecht ook vaak met ruimte in de rug vorig seizoen en deed dat niet onverdienstelijk. Voetballend is het wel minder maar goed hij is nog jong genoeg om dat bij te kunnen schaven
Boeiend. Kaka kan er geen reet van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:31 schreef Smoofie het volgende:
Boateng naar Schalke. Zou Milan Kaka terugha;en?
Oke.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend. Kaka kan er geen reet van.
We zien het allemaal wel ik heb er vertrouwen in dat hij wat kan toevoegen aan Ajax. Veltman daarin tegen heb ik helemaal niets meequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Utrecht speelde juist heel erg compact, dat was hun kracht ook.
En voetballend komt hij echt schrijnend veel te kort. Schijnt ook op trainingen totaal uit de toon te vallen.
Wel terecht... Van Rhijn lijkt ook een beetje stil te staan... en verdedigend laat hij echt net iets te vaak een steekje vallen voor het absolute topniveauquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |