SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
veel keuze voor weinig geld: decathlonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Voor een paar dagen kan het wel, ik moet ook nog een nieuwe halen een dezer dagen
ja kom maar op met dat geld!!quote:
Laat ik daar nou net vlakbij wonenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel keuze voor weinig geld: decathlon
Dat hoorde ik je gister ook zeggen volgensmijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:40 schreef EDMAN- het volgende:
Dit is trouwens echt niet goed voor m'n werk dit. Zal morgen een drukke dag worden vrees ik
Yup haha, was vanochtend ook druk. Nu heb ik geen zin meer. Morgen maar ff knallenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat hoorde ik je gister ook zeggen volgensmij
M'n vriend heeft laatst bij de Perry Sport een backpack gekocht, 70 liter (geloof ik) en 40 euro (acties en kortingen enzo..) Ik zou zoiets eerder inde winkel kopen dan online, hij moet ook gewoon goed op je rug zitten enzo natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Thanks! Ja die wil ik dus. Nu twijfel ik alleen even of 45 liter niet net te weinig is?
ik heb netjes gewacht.. en toen dacht ik dan geef ik hem wel een naamtopic om te troostenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heb je hem en dan gebruik je hem niet
We hebben je wel helemaal overtuigd met die kussens hè?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef Karina het volgende:
Als ik ze nog niet had dan kocht ik ze
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben je wel helemaal overtuigd met die kussens hè?
quote:
Hier is de expert van de kussens: ze slapen prima.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wow waar is die product expert? Ik ben nu op het forum, dus kom maar
Ja ik wel. Lekker vol en ze worden niet zo snel platte pannenkoeken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jij bent tevreden over deze kussens Karina ???
En ze liggen me toch een partij lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
JaMaar ik had ook zoiets: voor dag geld 2 kussens, daar kan ik me geen buil aan vallen.
Heerlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie had die kussens al? Beetje te doen?
mmmng ik twijfelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik wel. Lekker vol en ze worden niet zo snel platte pannenkoeken.
ik zou ze nu bijna gaan bestellen, want mijn kussens zijn echt waardeloosquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ze liggen me toch een partij lekkerZolang ze langs blijven komen in de hunt ga ik echt niet ergens anders kussens kopen hoor
Ik zat te twijfelen of ik nog een setje moest kopen, als back-up. Maar dan wacht ik wel tot de volgende hunt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik anderhalf jaar terug in hunt..Heerlijke dingen
Gewoon doen, ze liggen echt heerlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou ze nu bijna gaan bestellen, want mijn kussens zijn echt waardeloos
Na zo'n lange tijd moet er nu wel een komen !!!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef ejfaar het volgende:
al 19,5 uur geen boxkansloos dus eigenlijk
hahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd moet er nu wel een komen !!!!
Ik heb nog wat oude vodden als backup.. maar als deze wat ouder raken gooi ik die weg, worden mijn huidige cinderella's backup en hunt ik weer wat nieuwe cinderella'squote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik nog een setje moest kopen, als back-up. Maar dan wacht ik wel tot de volgende hunt.
Wat essie zegt, ze liggen echt goed. En goede kussens zijn meestal best duur. En nu heb je er meteen tweequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou ze nu bijna gaan bestellen, want mijn kussens zijn echt waardeloos
Ja gek he als het een hunt van woensdag en donderdag isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lols is die hunt nog steeds bezig
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team iBOOD.
Ja hier ook, belletje. BAM! KLIK! BAM! VAKJE! BAM! Gateway.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
Kut ik drukte op het vlakje en bad gateway
Ik denk dat het in dit geval de schuld is van de Rabobankquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef appelen het volgende:
Ik had hem gekocht volgens rabobank nee dus
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval de schuld is van de Rabobank
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval de schuld is van de Rabobank
had hetzelfdequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Erna kon ik het nog een keer proberen en kreeg ik weer de melding dat ik niet goed op het vlakje drukte wat echt niet waar isstelletje kuttekoppen.
Ja dit had ik ook steeds...ik heb verdomme -6 op mijn neus staan, ik zal het toch wel scherp zienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Erna kon ik het nog een keer proberen en kreeg ik weer de melding dat ik niet goed op het vlakje drukte wat echt niet waar isstelletje kuttekoppen.
Oh vandaar dat ik nog een keer kon proberen... had ik ook niet door. maar toen ging het dus fout met dat vlakjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef marcodej het volgende:
Ik had pas door dat het een tweede doos was en toen was ie al uitverkocht.
Gefeliciteerdquote:
wtf ik ben daar nu al geband terwijl ik nog nooit op die site ben geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef ejfaar het volgende:
http://robbers187.blogspot.nl/2011/10/ibood-scam.html
De eerste doos kreeg ik meteen bad gateway de tweede kwam ik tot het vlakjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik nog een keer kon proberen... had ik ook niet door. maar toen ging het dus fout met dat vlakje
Vanavond ga ik het op mijn pc proberen, al weet ik echt 100% zeker dat ik op dat stomme vlekje zat te drukken als een mallenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dit had ik ook steeds...ik heb verdomme -6 op mijn neus staan, ik zal het toch wel scherp zien
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef essnhills het volgende:
Lol, nu allemaal mensen die dahten de box te bestellen en dit ding kopen en meteen weer annuleren ofzo?
2x 50 volgens mij ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
Waren het eigenlijk 2x dezelfde boxen? Door de stress heb ik dat niet eens gezien.
er was maar één boxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
Waren het eigenlijk 2x dezelfde boxen? Door de stress heb ik dat niet eens gezien.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je moet toch op het donkere gedeelte van het vlak klikken ?
er waren twee boxen achter elkaar?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
donkere gedeelte? die lichte stipjes toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je moet toch op het donkere gedeelte van het vlak klikken ?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er waren twee boxen achter elkaar?
2 achter elkaar dacht ik. Of het leek zoquote:
nee, maar de site kan het niet aan dus lijkt het alsof die opnieuw komtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er waren twee boxen achter elkaar?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
2 achter elkaar dacht ik. Of het leek zoEr kwam er eentje en daarna zag ik hem opeens nog een keer.
aaarhh dat ik net nu mobiel zit met derek ogelvie opquote:
Je hebt gelijk ...ik dacht ook dat het er 2 waren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef essnhills het volgende:
Er waren volgens mij helemaal geen 2 boxen hoor? Het gebeurt wel vaker dat ie bij de box weer volstroomt omdat de genen die door waren er uit geknikkerd werden.. volgens de geschiedenis was er ook maar 1 box
Ah slim om daar te kijken, niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Staat in de history idd eentje van 40e.
Die wilde ik eigenlijik toch het liefstquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah slim om daar te kijken, niet eens aan gedacht.
Goed dan gaan we wel voor die van 100 euro
Kun je het beste even zoeken op unboxing filmpjes op youtube, kan echt van alles zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef appelen het volgende:
Wat zit er eigenlijk zoal in die boxen?
Tof spulquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef appelen het volgende:
Appelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef appelen het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je het beste even zoeken op unboxing filmpjes op youtube, kan echt van alles zijn.
Bulkzooi met lichte beschadiging aan de verpakking waar je schijnbaar tweede hands dikke winst op kan makenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef appelen het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef marcodej het volgende:
Tip: Weerwolven is wel een leuk spel.
koop hem dan in de winkel. die verzendkosten erbij maakt het nou niet echt goedkoper... en je kan hem meteen meenemne..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weerwolven (het origineel) is wel een vet leuk spel trouwens.
Zeker, maar de korting vind ik een beetje lullig met de verzendkosten erbijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weerwolven (het origineel) is wel een vet leuk spel trouwens.
Dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef marcodej het volgende:
Tip: Weerwolven is wel een leuk spel.
Ik heb het al, vandaar dat ik het weet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef zolderraam het volgende:
[..]
koop hem dan in de winkel. die verzendkosten erbij maakt het nou niet echt goedkoper... en je kan hem meteen meenemne..
Ja inderdaad, er is vast wel een winkel te vinden waar je hem voor die prijs kunt vinden met verzenden erbij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zeker, maar de korting vind ik een beetje lullig met de verzendkosten erbij
Draadstalig had er 1 geloof ikquote:
heel leuk spel mar je moet dus tien of meer mensen zo ver zien te krijgen dat spel serieus en eerlijk te spelenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
Toevallig las ik daar laatst iets over, Weerwolven. Dat het zo leuk is.
Oh dat wordt lastig dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heel leuk spel mar je moet dus tien of meer mensen zo ver zien te krijgen dat spel serieus en eerlijk te spelen
Ja een loting zou beter zijn. mensen met turbo internet hebben nu al voordeelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef ejfaar het volgende:
waarom het systeem niet veranderen.. laat iedereen zich gewoon inschrijven op die box (bijv 5 minuten de tijd) die de box wil en daar gewoon een x aantal uit trekken/
Het kleine plekje wat je ziet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef ejfaar het volgende:
ik lees dat je op het donkere vak moet klikken.. maar het hele vak is donker.. moet je nu op de stipjes klikken of op het grote zwarte vak?
en mensen die dichter bij de server wonen. Woon je in bv groningen dan ben je bij voorbaat al kansloosquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja een loting zou beter zijn. mensen met turbo internet hebben nu al voordeel
Jahaaaa.. lees eens..quote:
Een echte hunter is voorbereid op alles!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:05 schreef EDMAN- het volgende:
Bah, ineens gebeld worden tijdens de hunt. Leave me the fuck alone!
in een kroeg in de buurt deden ze dat spel vroeger wel eens.quote:
Lijkt me best wel leuk dan, vooral in de kroeg natuurlijk, biertje erbijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in een kroeg in de buurt deden ze dat spel vroeger wel eens.
Je moet ook iemand hebben die als spelleider de boel in goede banen leidt en er een spannend verhaal van maakt
quote:
Dat is een heel breed begrip, de komende tijdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef summer2bird het volgende:
Volgens de Ibood chat medewerker komt er nog een box aan, de komende tijd.
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef summer2bird het volgende:
hij zegt alleen dat er nog eentje komt vandaagquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef summer2bird het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef summer2bird het volgende:
als ie maar lekker snel komt, zodat ik hem nog mee kan pakkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef ejfaar het volgende:
[..]
hij zegt alleen dat er nog eentje komt vandaag
Amsterdamquote:
Waar lees je dat? De 100 EU moet er nog inkomen en om 12 uur eindigt hij. Elke Einstein (en niet einstein) kan dus wel bedenken dat er nog één moet komenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef summer2bird het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
als ie maar lekker snel komt, zodat ik hem nog mee kan pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
Uhuh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij staat ook daadwerkelijk ingelogd bij 1dk om de chat te kunnen blijven volgen?
Ze zijn wat afgevallen sinds de laatste paar..quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Amsterdam
[..]
Waar lees je dat? De 100 EU moet er nog inkomen en om 12 uur eindigt hij. Elke Einstein (en niet einstein) kan dus wel bedenken dat er nog één moet komen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij staat ook daadwerkelijk ingelogd bij 1dk om de chat te kunnen blijven volgen?
Hey wacht, ik kan de chat nu ook weer volgen, en ik ben niet ingelogd?quote:
Ok, dan neem ik je box welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef marcodej het volgende:
Een mooie bestekset, bordenset of messenset en een goeie rugzak, daar ga ik voor vandaag.
Ze hadden gezeik met de snelheid omdat er teveel lurkers waren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey wacht, ik kan de chat nu ook weer volgen, en ik ben niet ingelogd?
Als dat zo was had ik er al 10 gehadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef ejfaar het volgende:
je moet in de buurt van Amsterdam wonen om die box te kunnen pakken
server staat daar.. dus als je daar woont en beetje snel internet hebt ben je de eerste ivm de pingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik er al 10 gehad
waarom is iedereen daar zo lyrisch over? grote winkans?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef jeroendh het volgende:
De pizza actie is er weer: https://www.facebook.com/1dagskoopjes/posts/627210883979702
niet in de buurt, INquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef ejfaar het volgende:
Ik ga wel even een uurtje achter mijn pc zitten ipv laptop, als hij dan tussen nu en rond een uur of 4 weer komt dan moet ik hem wel hebben zou je zeggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
server staat daar.. dus als je daar woont en beetje snel internet hebt ben je de eerste ivm de ping
Deel je hem met de TV-SC'ers?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga wel even een uurtje achter mijn pc zitten ipv laptop, als hij dan tussen nu en rond een uur of 4 weer komt dan moet ik hem wel hebben zou je zeggen
Meh, in totaal 4 keer in box gehad in verschillende hunts, allevier dat ik in Delft zat.. is niet echt bij Amsterdam om de hoek vind ik..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef ejfaar het volgende:
met gewoon internet kom je er buiten Amsterdam eigenlijk niet tussen volgens mijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef appelen het volgende:
Kennis belt me op dat ze de box heeft
Ze woont in Meerssen (Limburg)
Hoeft dus niet per se, maar ze heeft wel highspeed internet
Als ie alles kwijt kanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Damn, in die 100 euro box zit echt zoveel, die gast maakt 100en euro's winst
??quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef draadstalig het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet helemaal legaal aan de doos ben gekomen. Althans, aan de doos wel, maar ik had meer specifieke informatie.
wat wist je dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef draadstalig het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet helemaal legaal aan de doos ben gekomen. Althans, aan de doos wel, maar ik had meer specifieke informatie.
Volgens hem heeft hij een aantal spullen gehouden en een 'mooie winst' weten te maken daar bovenop. Er zat zelfs een of andere versterker ofzo in van 400 euro waardequote:
Dat is wel netjes ja. Zal die Onkyo wel zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens hem heeft hij een aantal spullen gehouden en een 'mooie winst' weten te maken daar bovenop. Er zat zelfs een of andere versterker ofzo in van 400 euro waarde
quote:
Ik kwam er vanochtend achter dat ik iemand in die kringen goed ken. Die heeft me een periode gegeven van 1 uur, waarin de box gegarandeerd zou komen. Welke box wist hij niet (prijsklasse) aangezien ook hij hier niet van op de hoogte wordt gesteld. Is iemand die veel IT werkzaamheden voor Ibood doet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens hem heeft hij een aantal spullen gehouden en een 'mooie winst' weten te maken daar bovenop. Er zat zelfs een of andere versterker ofzo in van 400 euro waarde
weet je ook wanneer de volgende komt?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef draadstalig het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam er vanochtend achter dat ik iemand in die kringen goed ken. Die heeft me een periode gegeven van 1 uur, waarin de box gegarandeerd zou komen. Welke box wist hij niet (prijsklasse) aangezien ook hij hier niet van op de hoogte wordt gesteld. Is iemand die veel IT werkzaamheden voor Ibood doet.
Maar dan moet je nog steeds geluk hebben dus. Je bent alleen dat uur iets alerterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef draadstalig het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam er vanochtend achter dat ik iemand in die kringen goed ken. Die heeft me een periode gegeven van 1 uur, waarin de box gegarandeerd zou komen. Welke box wist hij niet (prijsklasse) aangezien ook hij hier niet van op de hoogte wordt gesteld. Is iemand die veel IT werkzaamheden voor Ibood doet.
Hou ons ook even op de hoogte danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef draadstalig het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
weet je ook wanneer de volgende komt?
Wat was jouw taktiek om het snelst te zijn?
Nee volgende weet ik niet, maar ik ben hem nu aan het vragen. Ik zeg hem al dat ik dacht dat hij een grap maakte, waardoor ik niet heb zitten oplettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds geluk hebben dus. Je bent alleen dat uur iets alerter
niet liev.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dacht je zelfTuurlijk niet malle.
In die ik toen heb overgenomen zat een smartphone inderdaad. Die ik niet gebruikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hou ons ook even op de hoogte dan
IN die 100 euro box zit dus ook gewoon een smartphone of tablet soms
Doe maar dm danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]Als er iets in zit wat ik niet wil mogen jullie het kopen
Ja dat is het. En dan de verzendkosten voor de canvas erbij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
9 euro voor een canvas?? Dus een custom canvas laten maken met jouw gekozen foto?!? begrijp ik dat goed?
heb jij ook een box?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]Als er iets in zit wat ik niet wil mogen jullie het kopen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef appelen het volgende:
Ik ga even de stad in.. niet echt goede hunt
owquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
NeeHet is nog steeds ALS Ik hem heb.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef appelen het volgende:
Ik ga even de stad in.. niet echt goede hunt
canvas trekt me niet om het zo groot te doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef EDMAN- het volgende:
Snap hem
ik heb zo'n canvas, prima kwaliteit!
Nouja de prijs op de site is daadwerkelijk 29.95, en ik heb een grote lege plek op mn muur in mn kamerquote:
Prima dealquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja de prijs op de site is daadwerkelijk 29.95, en ik heb een grote lege plek op mn muur in mn kamer
Ik vertrouw die 'adviesprijzen' nooit echt, maar het bewijs is op de site geleverd dat het echt voor zoveel woerdt verkocht. 15 euro incl voor een leuke vakantiefoto op de muur is wel leukquote:
Ik eet niet thuis vanavondquote:
that's mequote:
klinkt goedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet niet thuis vanavondWe hebben iets met fingerfood en BBQ op het bedrijfsfeest vanavond..
Het zal in ieder geval wel gezellig wordenquote:
ik kom in vele gedaanten:quote:
Mjah ik doe nog een paar uurtjes mee, moet over 2 uurtjes toch weg..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben het ook alweer bijna zat, ik ga straks weer lekker op balkon zitten.
Dress code: leer / latex?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef ejfaar het volgende:
Karina stuurde me net een PM dat ze volgende week een FOK!iboodhuntmeet organiseert bij haar thuis
masturbeerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom in vele gedaanten:
brombeer
knuffelbeer
pedobeer
troefelbeer
bruine beer
bolke de beer
quote:
Relaxt! Met z'n allen elkaar neukenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef ejfaar het volgende:
Karina stuurde me net een PM dat ze volgende week een FOK!iboodhuntmeet organiseert bij haar thuis
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef ejfaar het volgende:
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef ejfaar het volgende:
terwijl we de doos uitpakkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Relaxt! Met z'n allen elkaar neuken
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Relaxt! Met z'n allen elkaar neuken
Moeten ook nog terugrijden he:Pquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]Jullie mogen langskomen hoor, wel zelf bier meenemen dan.
Oh en ik ben verhuisd naar een andere kamer, dan moet ik wel mijn pinpas en reader meenemen, je weet maar nooit natuurlijk!
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef Karina het volgende:
Oh en ik ben verhuisd naar een andere kamer, dan moet ik wel mijn pinpas en reader meenemen, je weet maar nooit natuurlijk!
alleen langs, of ook binnen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen geldquote:
Nee ik was afgeleidquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heb je hem en dan gebruik je hem niet
treinen is voor paupersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij geen school/werk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben het ook alweer bijna zat, ik ga straks weer lekker op balkon zitten.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
MuggenzifterDan mag je zelfs binnen komen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
treinen is voor paupersOh hier wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
OH dit is best een aardig horloge trouwens vind ik.
Dat is variabel..quote:
that reminds me: kan mn horloge ophalen na een maand weg te zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
OH dit is best een aardig horloge trouwens vind ik.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben twee weken terug ontslagen dus even niks nee
site lag er nog sneller uit dan vorige xquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef Lyza666 het volgende:
Box gemist zie ik. Goh, verrassend.
Maar vanaf afgelopen maandag had ik ook vakantie, nu dus iets langerquote:
inderdaad. De airzooka daarentegenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zinloos. De gasten die er dan zijn kennen 'm al en zullen dus niet versteld staan. Zonde.
Dat bedoel ik.. wel een beetje origineel blijven hoor.. suikerspinnen is het helemaal tegenwoordigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zinloos. De gasten die er dan zijn kennen 'm al en zullen dus niet versteld staan. Zonde.
heb ik voor niets de snoepgraaimachine gekochtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. wel een beetje origineel blijven hoor.. suikerspinnen is het helemaal tegenwoordig
Ik vind suikerspinnen niet zo heel lekker maar het lijkt me wel leuk om zelf te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. wel een beetje origineel blijven hoor.. suikerspinnen is het helemaal tegenwoordig
Wat voor werk deed je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben twee weken terug ontslagen dus even niks nee
quote:
Bedacht ik me net ook al. Bij vorige hunts werd je er nog mee doodgegooid, ik heb er nu nog geen 1 langs zien komen.quote:
Kantoorwerk, crediteuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
heb ik voor niets de snoepgraaimachine gekocht
Ik heb een klein apparaat, maar het is nog best lastigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind suikerspinnen niet zo heel lekker maar het lijkt me wel leuk om zelf te maken.
Nee maar ik kan wel heel hard vloeken en dat filmpje dan sturen, zou ik dan winnen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe banner
Iemand dit al gedaan?
heb een foto van m'n piemel opgestuurd. waarschijnlijk krijg ik een doosquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe banner
Iemand dit al gedaan?
hand in de doos geeft je meer kans bij die nerdsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik kan wel heel hard vloeken en dat filmpje dan sturen, zou ik dan winnen?
Nee dat is debiteurenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mensen achter hun kont aanbellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |