nee, maar de site kan het niet aan dus lijkt het alsof die opnieuw komtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er waren twee boxen achter elkaar?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
2 achter elkaar dacht ik. Of het leek zoEr kwam er eentje en daarna zag ik hem opeens nog een keer.
aaarhh dat ik net nu mobiel zit met derek ogelvie opquote:
Je hebt gelijk ...ik dacht ook dat het er 2 waren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef essnhills het volgende:
Er waren volgens mij helemaal geen 2 boxen hoor? Het gebeurt wel vaker dat ie bij de box weer volstroomt omdat de genen die door waren er uit geknikkerd werden.. volgens de geschiedenis was er ook maar 1 box
Ah slim om daar te kijken, niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Staat in de history idd eentje van 40e.
Die wilde ik eigenlijik toch het liefstquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah slim om daar te kijken, niet eens aan gedacht.
Goed dan gaan we wel voor die van 100 euro
Kun je het beste even zoeken op unboxing filmpjes op youtube, kan echt van alles zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef appelen het volgende:
Wat zit er eigenlijk zoal in die boxen?
Tof spulquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef appelen het volgende:
Appelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef appelen het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je het beste even zoeken op unboxing filmpjes op youtube, kan echt van alles zijn.
Bulkzooi met lichte beschadiging aan de verpakking waar je schijnbaar tweede hands dikke winst op kan makenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef appelen het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef marcodej het volgende:
Tip: Weerwolven is wel een leuk spel.
koop hem dan in de winkel. die verzendkosten erbij maakt het nou niet echt goedkoper... en je kan hem meteen meenemne..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weerwolven (het origineel) is wel een vet leuk spel trouwens.
Zeker, maar de korting vind ik een beetje lullig met de verzendkosten erbijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weerwolven (het origineel) is wel een vet leuk spel trouwens.
Dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef marcodej het volgende:
Tip: Weerwolven is wel een leuk spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |