Ja hier ook, belletje. BAM! KLIK! BAM! VAKJE! BAM! Gateway.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
Kut ik drukte op het vlakje en bad gateway
Ik denk dat het in dit geval de schuld is van de Rabobankquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef appelen het volgende:
Ik had hem gekocht volgens rabobank nee dus
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval de schuld is van de Rabobank
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval de schuld is van de Rabobank
had hetzelfdequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Erna kon ik het nog een keer proberen en kreeg ik weer de melding dat ik niet goed op het vlakje drukte wat echt niet waar isstelletje kuttekoppen.
Ja dit had ik ook steeds...ik heb verdomme -6 op mijn neus staan, ik zal het toch wel scherp zienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Erna kon ik het nog een keer proberen en kreeg ik weer de melding dat ik niet goed op het vlakje drukte wat echt niet waar isstelletje kuttekoppen.
Oh vandaar dat ik nog een keer kon proberen... had ik ook niet door. maar toen ging het dus fout met dat vlakjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef marcodej het volgende:
Ik had pas door dat het een tweede doos was en toen was ie al uitverkocht.
Gefeliciteerdquote:
wtf ik ben daar nu al geband terwijl ik nog nooit op die site ben geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef ejfaar het volgende:
http://robbers187.blogspot.nl/2011/10/ibood-scam.html
De eerste doos kreeg ik meteen bad gateway de tweede kwam ik tot het vlakjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik nog een keer kon proberen... had ik ook niet door. maar toen ging het dus fout met dat vlakje
Vanavond ga ik het op mijn pc proberen, al weet ik echt 100% zeker dat ik op dat stomme vlekje zat te drukken als een mallenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dit had ik ook steeds...ik heb verdomme -6 op mijn neus staan, ik zal het toch wel scherp zien
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef essnhills het volgende:
Lol, nu allemaal mensen die dahten de box te bestellen en dit ding kopen en meteen weer annuleren ofzo?
2x 50 volgens mij ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
Waren het eigenlijk 2x dezelfde boxen? Door de stress heb ik dat niet eens gezien.
er was maar één boxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
Waren het eigenlijk 2x dezelfde boxen? Door de stress heb ik dat niet eens gezien.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je moet toch op het donkere gedeelte van het vlak klikken ?
er waren twee boxen achter elkaar?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
donkere gedeelte? die lichte stipjes toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je moet toch op het donkere gedeelte van het vlak klikken ?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er waren twee boxen achter elkaar?
2 achter elkaar dacht ik. Of het leek zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |