niet in de buurt, INquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef ejfaar het volgende:
je moet in de buurt van Amsterdam wonen om die box te kunnen pakken
Ik ga wel even een uurtje achter mijn pc zitten ipv laptop, als hij dan tussen nu en rond een uur of 4 weer komt dan moet ik hem wel hebben zou je zeggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
server staat daar.. dus als je daar woont en beetje snel internet hebt ben je de eerste ivm de ping
Deel je hem met de TV-SC'ers?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga wel even een uurtje achter mijn pc zitten ipv laptop, als hij dan tussen nu en rond een uur of 4 weer komt dan moet ik hem wel hebben zou je zeggen
Meh, in totaal 4 keer in box gehad in verschillende hunts, allevier dat ik in Delft zat.. is niet echt bij Amsterdam om de hoek vind ik..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef ejfaar het volgende:
je moet in de buurt van Amsterdam wonen om die box te kunnen pakken
met gewoon internet kom je er buiten Amsterdam eigenlijk niet tussen volgens mijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef appelen het volgende:
Kennis belt me op dat ze de box heeft
Ze woont in Meerssen (Limburg)
Hoeft dus niet per se, maar ze heeft wel highspeed internet
Als ie alles kwijt kanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Damn, in die 100 euro box zit echt zoveel, die gast maakt 100en euro's winst
??quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef draadstalig het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet helemaal legaal aan de doos ben gekomen. Althans, aan de doos wel, maar ik had meer specifieke informatie.
wat wist je dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef draadstalig het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet helemaal legaal aan de doos ben gekomen. Althans, aan de doos wel, maar ik had meer specifieke informatie.
Volgens hem heeft hij een aantal spullen gehouden en een 'mooie winst' weten te maken daar bovenop. Er zat zelfs een of andere versterker ofzo in van 400 euro waardequote:
Dat is wel netjes ja. Zal die Onkyo wel zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens hem heeft hij een aantal spullen gehouden en een 'mooie winst' weten te maken daar bovenop. Er zat zelfs een of andere versterker ofzo in van 400 euro waarde
quote:
Ik kwam er vanochtend achter dat ik iemand in die kringen goed ken. Die heeft me een periode gegeven van 1 uur, waarin de box gegarandeerd zou komen. Welke box wist hij niet (prijsklasse) aangezien ook hij hier niet van op de hoogte wordt gesteld. Is iemand die veel IT werkzaamheden voor Ibood doet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens hem heeft hij een aantal spullen gehouden en een 'mooie winst' weten te maken daar bovenop. Er zat zelfs een of andere versterker ofzo in van 400 euro waarde
weet je ook wanneer de volgende komt?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef draadstalig het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam er vanochtend achter dat ik iemand in die kringen goed ken. Die heeft me een periode gegeven van 1 uur, waarin de box gegarandeerd zou komen. Welke box wist hij niet (prijsklasse) aangezien ook hij hier niet van op de hoogte wordt gesteld. Is iemand die veel IT werkzaamheden voor Ibood doet.
Maar dan moet je nog steeds geluk hebben dus. Je bent alleen dat uur iets alerterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef draadstalig het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam er vanochtend achter dat ik iemand in die kringen goed ken. Die heeft me een periode gegeven van 1 uur, waarin de box gegarandeerd zou komen. Welke box wist hij niet (prijsklasse) aangezien ook hij hier niet van op de hoogte wordt gesteld. Is iemand die veel IT werkzaamheden voor Ibood doet.
Hou ons ook even op de hoogte danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef draadstalig het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
weet je ook wanneer de volgende komt?
Wat was jouw taktiek om het snelst te zijn?
Nee volgende weet ik niet, maar ik ben hem nu aan het vragen. Ik zeg hem al dat ik dacht dat hij een grap maakte, waardoor ik niet heb zitten oplettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds geluk hebben dus. Je bent alleen dat uur iets alerter
niet liev.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dacht je zelfTuurlijk niet malle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |