Ja ik wel. Lekker vol en ze worden niet zo snel platte pannenkoeken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jij bent tevreden over deze kussens Karina ???
En ze liggen me toch een partij lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
JaMaar ik had ook zoiets: voor dag geld 2 kussens, daar kan ik me geen buil aan vallen.
Heerlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie had die kussens al? Beetje te doen?
mmmng ik twijfelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik wel. Lekker vol en ze worden niet zo snel platte pannenkoeken.
ik zou ze nu bijna gaan bestellen, want mijn kussens zijn echt waardeloosquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ze liggen me toch een partij lekkerZolang ze langs blijven komen in de hunt ga ik echt niet ergens anders kussens kopen hoor
Ik zat te twijfelen of ik nog een setje moest kopen, als back-up. Maar dan wacht ik wel tot de volgende hunt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik anderhalf jaar terug in hunt..Heerlijke dingen
Gewoon doen, ze liggen echt heerlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou ze nu bijna gaan bestellen, want mijn kussens zijn echt waardeloos
Na zo'n lange tijd moet er nu wel een komen !!!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef ejfaar het volgende:
al 19,5 uur geen boxkansloos dus eigenlijk
hahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd moet er nu wel een komen !!!!
Ik heb nog wat oude vodden als backup.. maar als deze wat ouder raken gooi ik die weg, worden mijn huidige cinderella's backup en hunt ik weer wat nieuwe cinderella'squote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik nog een setje moest kopen, als back-up. Maar dan wacht ik wel tot de volgende hunt.
Wat essie zegt, ze liggen echt goed. En goede kussens zijn meestal best duur. En nu heb je er meteen tweequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou ze nu bijna gaan bestellen, want mijn kussens zijn echt waardeloos
Ja gek he als het een hunt van woensdag en donderdag isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lols is die hunt nog steeds bezig
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team iBOOD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |