OF je vriendin een paar oorbellenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Goed bezig, nu hebben we een box verdiend.
Die heb ik niet, dus doe toch maar een box.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
OF je vriendin een paar oorbellen
+1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus doe toch maar een box.
http://www.ibood.com/nl/n(...)te_outdoor_kameraad/quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)gaanbieding&m4n=6477
die??? das meer een trolley
Oh ik ook niet, ook maar een box danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus doe toch maar een box.
Thanks! Ja die wil ik dus. Nu twijfel ik alleen even of 45 liter niet net te weinig is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)te_outdoor_kameraad/
Weet niet, voor 25 euro kun je natuurlijk niet sukkelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Thanks! Ja die wil ik dus. Nu twijfel ik alleen even of 45 liter niet net te weinig is?
Heb je geen vriendin? Shocking? Als Specularium hier achter kwam.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ook niet, ook maar een box dan
waar wil je hem voor gebruiken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Thanks! Ja die wil ik dus. Nu twijfel ik alleen even of 45 liter niet net te weinig is?
Maarja, da's dan vast ook weer baggerkwaliteit voor die prijs. Voor een echte travel backpack zou ik wel ook echt een goede willen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Weet niet, voor 25 euro kun je natuurlijk niet sukkelen.
Ik wil binnen nu en 2 jaar een jaartje weg samen met vriendinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar wil je hem voor gebruiken?
Dat is dan inderdaad wel zo..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maarja, da's dan vast ook weer baggerkwaliteit voor die prijs. Voor een echte travel backpack zou ik wel ook echt een goede willen.
Nee, zat tot half vier op, voor niks. Toen kwam de pauze tot 7 uur.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef Karina het volgende:
Maar wacht: er is dus sinds afgelopen avond geen 1 box meer langsgekomen?
Hm. Dan zou ik zeker eentje kopen die je in een heusche winkel kunt uitproberen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik wil binnen nu en 2 jaar een jaartje weg samen met vriendin
Dan zou ik een betere kopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dus echt backpacken? dan is 45 wat aan de kleine kant ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar als je er een jaar mee rond moet lopen zou ik ook zeker even passen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Dan zou ik zeker eentje kopen die je in een heusche winkel kunt uitproberen!
een speciaalzaak inlopen. Als je een jaar er mee wilt doen dan kun je geen risico lopen en wil je een van echte kwaliteit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
(Y)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus echt backpacken? dan is 45 wat aan de kleine kant ja.
volgens mij heb ik er 1 van 60L
"Pasvorm" scheelt echt wel enorm met die dingen. De ene zit gewoon stukken fijner dan de ander, is te persoonlijk om eentje van 25 euro online aan te schaffen. Vinnik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar als je er een jaar mee rond moet lopen zou ik ook zeker even passen!
geld moet rollen,quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
(Y)
goede tips, ik koop em hier niet. En duurt toch nog 2 jaar. Maarja, consumeren is zo leuk he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |