Moeten ook nog terugrijden he:Pquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]Jullie mogen langskomen hoor, wel zelf bier meenemen dan.
Oh en ik ben verhuisd naar een andere kamer, dan moet ik wel mijn pinpas en reader meenemen, je weet maar nooit natuurlijk!
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef Karina het volgende:
Oh en ik ben verhuisd naar een andere kamer, dan moet ik wel mijn pinpas en reader meenemen, je weet maar nooit natuurlijk!
alleen langs, of ook binnen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen geldquote:
Nee ik was afgeleidquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heb je hem en dan gebruik je hem niet
treinen is voor paupersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij geen school/werk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben het ook alweer bijna zat, ik ga straks weer lekker op balkon zitten.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
MuggenzifterDan mag je zelfs binnen komen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
treinen is voor paupersOh hier wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
OH dit is best een aardig horloge trouwens vind ik.
Dat is variabel..quote:
that reminds me: kan mn horloge ophalen na een maand weg te zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
OH dit is best een aardig horloge trouwens vind ik.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben twee weken terug ontslagen dus even niks nee
site lag er nog sneller uit dan vorige xquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef Lyza666 het volgende:
Box gemist zie ik. Goh, verrassend.
Maar vanaf afgelopen maandag had ik ook vakantie, nu dus iets langerquote:
inderdaad. De airzooka daarentegenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zinloos. De gasten die er dan zijn kennen 'm al en zullen dus niet versteld staan. Zonde.
Dat bedoel ik.. wel een beetje origineel blijven hoor.. suikerspinnen is het helemaal tegenwoordigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zinloos. De gasten die er dan zijn kennen 'm al en zullen dus niet versteld staan. Zonde.
heb ik voor niets de snoepgraaimachine gekochtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. wel een beetje origineel blijven hoor.. suikerspinnen is het helemaal tegenwoordig
Ik vind suikerspinnen niet zo heel lekker maar het lijkt me wel leuk om zelf te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. wel een beetje origineel blijven hoor.. suikerspinnen is het helemaal tegenwoordig
Wat voor werk deed je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben twee weken terug ontslagen dus even niks nee
quote:
Bedacht ik me net ook al. Bij vorige hunts werd je er nog mee doodgegooid, ik heb er nu nog geen 1 langs zien komen.quote:
Kantoorwerk, crediteuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
heb ik voor niets de snoepgraaimachine gekocht
Ik heb een klein apparaat, maar het is nog best lastigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind suikerspinnen niet zo heel lekker maar het lijkt me wel leuk om zelf te maken.
Nee maar ik kan wel heel hard vloeken en dat filmpje dan sturen, zou ik dan winnen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe banner
Iemand dit al gedaan?
heb een foto van m'n piemel opgestuurd. waarschijnlijk krijg ik een doosquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe banner
Iemand dit al gedaan?
hand in de doos geeft je meer kans bij die nerdsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik kan wel heel hard vloeken en dat filmpje dan sturen, zou ik dan winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |