In die ik toen heb overgenomen zat een smartphone inderdaad. Die ik niet gebruikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hou ons ook even op de hoogte dan
IN die 100 euro box zit dus ook gewoon een smartphone of tablet soms
Doe maar dm danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]Als er iets in zit wat ik niet wil mogen jullie het kopen
Ja dat is het. En dan de verzendkosten voor de canvas erbij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
9 euro voor een canvas?? Dus een custom canvas laten maken met jouw gekozen foto?!? begrijp ik dat goed?
heb jij ook een box?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]Als er iets in zit wat ik niet wil mogen jullie het kopen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef appelen het volgende:
Ik ga even de stad in.. niet echt goede hunt
owquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
NeeHet is nog steeds ALS Ik hem heb.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef appelen het volgende:
Ik ga even de stad in.. niet echt goede hunt
canvas trekt me niet om het zo groot te doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef EDMAN- het volgende:
Snap hem
ik heb zo'n canvas, prima kwaliteit!
Nouja de prijs op de site is daadwerkelijk 29.95, en ik heb een grote lege plek op mn muur in mn kamerquote:
Prima dealquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja de prijs op de site is daadwerkelijk 29.95, en ik heb een grote lege plek op mn muur in mn kamer
Ik vertrouw die 'adviesprijzen' nooit echt, maar het bewijs is op de site geleverd dat het echt voor zoveel woerdt verkocht. 15 euro incl voor een leuke vakantiefoto op de muur is wel leukquote:
Ik eet niet thuis vanavondquote:
that's mequote:
klinkt goedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet niet thuis vanavondWe hebben iets met fingerfood en BBQ op het bedrijfsfeest vanavond..
Het zal in ieder geval wel gezellig wordenquote:
Mjah ik doe nog een paar uurtjes mee, moet over 2 uurtjes toch weg..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben het ook alweer bijna zat, ik ga straks weer lekker op balkon zitten.
Dress code: leer / latex?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef ejfaar het volgende:
Karina stuurde me net een PM dat ze volgende week een FOK!iboodhuntmeet organiseert bij haar thuis
masturbeerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom in vele gedaanten:
brombeer
knuffelbeer
pedobeer
troefelbeer
bruine beer
bolke de beer
quote:
Relaxt! Met z'n allen elkaar neukenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef ejfaar het volgende:
Karina stuurde me net een PM dat ze volgende week een FOK!iboodhuntmeet organiseert bij haar thuis
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef ejfaar het volgende:
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef ejfaar het volgende:
terwijl we de doos uitpakkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Relaxt! Met z'n allen elkaar neuken
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Relaxt! Met z'n allen elkaar neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |