Ik heb het al, vandaar dat ik het weet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef zolderraam het volgende:
[..]
koop hem dan in de winkel. die verzendkosten erbij maakt het nou niet echt goedkoper... en je kan hem meteen meenemne..
Ja inderdaad, er is vast wel een winkel te vinden waar je hem voor die prijs kunt vinden met verzenden erbij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zeker, maar de korting vind ik een beetje lullig met de verzendkosten erbij
Draadstalig had er 1 geloof ikquote:
heel leuk spel mar je moet dus tien of meer mensen zo ver zien te krijgen dat spel serieus en eerlijk te spelenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
Toevallig las ik daar laatst iets over, Weerwolven. Dat het zo leuk is.
Oh dat wordt lastig dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heel leuk spel mar je moet dus tien of meer mensen zo ver zien te krijgen dat spel serieus en eerlijk te spelen
Ja een loting zou beter zijn. mensen met turbo internet hebben nu al voordeelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef ejfaar het volgende:
waarom het systeem niet veranderen.. laat iedereen zich gewoon inschrijven op die box (bijv 5 minuten de tijd) die de box wil en daar gewoon een x aantal uit trekken/
Het kleine plekje wat je ziet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef ejfaar het volgende:
ik lees dat je op het donkere vak moet klikken.. maar het hele vak is donker.. moet je nu op de stipjes klikken of op het grote zwarte vak?
en mensen die dichter bij de server wonen. Woon je in bv groningen dan ben je bij voorbaat al kansloosquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja een loting zou beter zijn. mensen met turbo internet hebben nu al voordeel
Jahaaaa.. lees eens..quote:
Een echte hunter is voorbereid op alles!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:05 schreef EDMAN- het volgende:
Bah, ineens gebeld worden tijdens de hunt. Leave me the fuck alone!
in een kroeg in de buurt deden ze dat spel vroeger wel eens.quote:
Lijkt me best wel leuk dan, vooral in de kroeg natuurlijk, biertje erbijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in een kroeg in de buurt deden ze dat spel vroeger wel eens.
Je moet ook iemand hebben die als spelleider de boel in goede banen leidt en er een spannend verhaal van maakt
quote:
Dat is een heel breed begrip, de komende tijdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef summer2bird het volgende:
Volgens de Ibood chat medewerker komt er nog een box aan, de komende tijd.
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef summer2bird het volgende:
hij zegt alleen dat er nog eentje komt vandaagquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef summer2bird het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |