Ik zal wel naïef zijn maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij vreemd gegaan is!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef utrecht1970 het volgende:
De vraag is natuurlijk met wie had Rafael allemaal sex
De lelijkste voetaballers hebben de mooiste vrouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zal wel naïef zijn maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij vreemd gegaan is!
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat hij is vreemdgegaan, of hij nu lelijk gevonden wordt ja of nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
De lelijkste voetaballers hebben de mooiste vrouwen.
Volgens mij bieden sommige vrouwen zich schaamteloos aan bij rijke types, is de vraag of je de verleiding kan weerstaan.
Ik kan me niet voorstellen dat als hij is vreemd gegaan dat dat is geweest met iemand die zo discreet is dat we dat niet te horen krijgen. Als je kijkt in Engeland, waar volgens mij elke voetballer vreemdgaat...daar worden die verhalen per opbod verkocht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
De lelijkste voetaballers hebben de mooiste vrouwen.
Volgens mij bieden sommige vrouwen zich schaamteloos aan bij rijke types, is de vraag of je de verleiding kan weerstaan.
Ook weer leuk voor de kinderen ditquote:Sylvie Meis heeft Rafael van der Vaart aan de lopende band bedrogen. Dat beweert althans haar voormalige beste vriendin Sabia Boulahrouz, die inmiddels zelf een relatie heeft met Sylvies ex Rafael.
"Ik heb haar vaak een alibi verschaft, ik heb alles meegemaakt", vertelt Sabia volgens verschillende Duitse media in de boulevardkrant Bild. "De lijst van haar affaires is lang. Een piloot, een bodyguard, zelfs een danser uit het programma Let's Dance, horen bij de mannen met wie Sylvie aanpapte."
Volgens Sabia wond Sylvie de ene na de andere man om haar vinger. De ex van Boulahrouz, die werd geboren als Sabia Engizek, zegt dat Sylvie heeft geprobeerd om Rafael ook een affaire in de schoenen te schuiven, zodat mensen zouden denken dat ook haar man vreemdging. Ze zou een vrouw zelfs geld hebben geboden om met Rafael uit te gaan.
Sabia zegt dat ze bewijs heeft dat haar verhaal ondersteunt. Uit respect voor familie en vrienden heeft ze lange tijd haar mond gehouden. Maar nu schaamt ze zich dat ze een rol speelde in het verhaal.
Rafael en Sylvie maakten begin dit jaar bekend dat ze gingen scheiden. Ze gaven elkaar in 2005 het jawoord en hebben samen een zoon. Sabia spreekt tegen dat zij de reden is van de breuk, en zegt dat Rafael en zij pas na de bekendmaking van de scheiding een relatie kregen.
Van die echte kansloze bimbo's misschien wel, maar als je zelf ook een gezin, een goede baan etc hebt en daar waarde aan hecht, dan sta je liever niet op de voorpagina van de Bild lijkt me.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als hij is vreemd gegaan dat dat is geweest met iemand die zo discreet is dat we dat niet te horen krijgen. Als je kijkt in Engeland, waar volgens mij elke voetballer vreemdgaat...daar worden die verhalen per opbod verkocht.
Ik denk dat Raf ook wel vreemd had kunnen gaan zónder dat er geld geboden werd, die had tochquote:De ex van Boulahrouz, die werd geboren als Sabia Engizek, zegt dat Sylvie heeft geprobeerd om Rafael ook een affaire in de schoenen te schuiven, zodat mensen zouden denken dat ook haar man vreemdging. Ze zou een vrouw zelfs geld hebben geboden om met Rafael uit te gaan.
Nee dat is waar, maar ik schat die voetballers niet echt veel hoger in dan categorie kansloze bimbo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Van die echte kansloze bimbo's misschien wel, maar als je zelf ook een gezin, een goede baan etc hebt en daar waarde aan hecht, dan sta je liever niet op de voorpagina van de Bild lijkt me.
Ja, maar als je mensen ervoor betaald kun je ze wel sturen waar ze heen gaan en waar ze gezien moeten wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat Raf ook wel vreemd had kunnen gaan zónder dat er geld geboden werd, die had toch
ook wel ''Fan's''?
Maar die kansloze Bimbo's gaan toch meestal wel ouwehoeren over hun ''prooi''?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Van die echte kansloze bimbo's misschien wel, maar als je zelf ook een gezin, een goede baan etc hebt en daar waarde aan hecht, dan sta je liever niet op de voorpagina van de Bild lijkt me.
Hmmm daar zou Raf dan nog altijd zelf bij zijn, die weet ook wel waar hij wél en niet naar toe moetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar als je mensen ervoor betaald kun je ze wel sturen waar ze heen gaan en waar ze gezien moeten worden
Ow... en van Nikkie Plessenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:00 schreef Ripley het volgende:
In januari maakte Prive inderdaad al melding van een klm piloot:
http://www.followfamous.n(...)liefd-op-klm-piloot/
Volgens Saab en Raf wel ja, Sabia heeft een keer gezegd dat als hij Sylvie echt had geslagen zij echt niet meer bevriend zou zijn met hem... Maar ja dat kan misschien nu ook in twijfel getrokken worden...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
Nou hup Saab, spill it. De klap was fake, toch?
Sabia is geen haar beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef superniger het volgende:
Wat een vieze slet is die Sylvie
Zo las ik hem niet eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
Dat zinnetje in de Telegraaf trouwens over dat Saab rust wil in haar leven en daarom dit allemaal vertelt![]()
![]()
Dat is weer te wijten aan de enorme boobies van Sab, ze valt daarmee tegen Raf aan... Kan dat arme mens ook niets aan doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef Uccie het volgende:
Ik geloof Sabia met haar "we kregen echt pas iets in maart"-verhaal ook niet...als je naar die foto's kijkt, zoals die "raak de grond met je haar"-foto, dan zijn Raf en Saab innig samen en Syl hangt er letterlijk bij.
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef Uccie het volgende:
Ik geloof Sabia met haar "we kregen echt pas iets in maart"-verhaal ook niet...als je naar die foto's kijkt, zoals die "raak de grond met je haar"-foto, dan zijn Raf en Saab innig samen en Syl hangt er letterlijk bij.
Oh en Syl heeft natuurlijk die zware extensions.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat is weer te wijten aan de enorme boobies van Sab, ze valt daarmee tegen Raf aan... Kan dat arme mens ook niets aan doen.
Je bent me net voor, dat wilde ik er nog als aanvulling bij zettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en Syl heeft natuurlijk die zware extensions.
Dus misschien heeft Sabia Sylvie wel aangemoedigd om vreemd te gaan zodat zij Rafael voor zich kon winnen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeOok al (veel) eerdere foto's waar ze zo verliefd naar hem kijkt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuw program met Syl; Let's fuck
Het artikel waar Raf zegt spijt te hebben van de klap is verdwenenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
Oh dear, de echte gate was nog niet eens begonnen![]()
Wat een dirt.
Nou hup Saab, spill it. De klap was fake, toch?
Wie zal ze deze keer kiezen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuw program met Syl; Let's fuck
Khalid is denk ik heel blij dat hij ver weg in Portugal zit en hier verder buiten kan blijven.quote:
Tuurlijk niet, Sabia poept er nog minstens 1 uit, waarvan ze zegt dat Rafaël het verwekt heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En hopelijk stoppen ze met kindertjes maken.
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Sabia poept er nog minstens 1 uit, waarvan ze zegt dat Rafaël het verwekt heeft.
Je moet als voetbalvrouw de alimentatie voor de kinders veilig stellen.quote:
Ja, ja het zal allemaal welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je moet als voetbalvrouw de alimentatie voor de kinders veilig stellen.
Frusti much?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
dat is gewoon de waarheid. Alle vrouwen willen snel trouwen en kinderen werpen zodat de kinderalimentatie en partneralimentatie veilig is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja het zal allemaal wel
Ja, ja zal allemaal wel, ik heb geen kindertjes en ik ben al heel lang getrouwd dus zal welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef superniger het volgende:
[..]
dat is gewoon de waarheid. Alle vrouwen willen snel trouwen en kinderen werpen zodat de kinderalimentatie en partneralimentatie veilig is.
Alle vrouwen zelfsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef superniger het volgende:
[..]
dat is gewoon de waarheid. Alle vrouwen willen snel trouwen en kinderen werpen zodat de kinderalimentatie en partneralimentatie veilig is.
Kuch... kortzichtig... kuch kuch...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef superniger het volgende:
[..]
sabia heeft niet alle tijd van de wereld, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
danku voor deze opmerking, ik heb weer hard kunnen lachen om hoe sommige mensen 'denken' , ik was even vergeten dat de missing link gewoon rondloopt op fok.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is een logisch gevolg wanneer je als man of jongen zijnde niet aan de vrouw komtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:54 schreef WRH het volgende:
[..]
danku voor deze opmerking, ik heb weer hard kunnen lachen om hoe sommige mensen 'denken' , ik was even vergeten dat de missing link gewoon rondloopt op fok.
Zeg je nu dat je niet aan ''de vrouw'' kan komen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is een logisch gevolg wanneer je als man of jongen zijnde niet aan de vrouw komt
postorderbruid.nl heeft mij van deze zelfkritiekloze haat afgelopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je niet aan ''de vrouw'' kan komen?
kostda?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
postorderbruid.nl heeft mij van deze zelfkritiekloze haat afgelopen
écht hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
Wat een schijnheilige backstabber, die Sabia.
ja, dat wel inderdaad, had wellicht al jaren geleden met Sylvie aangepapt om Raf tzt af te kunnen pakkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
wat ik niet zo goed snap is dat Sylvie die Sabia vertrouwde, ik vind die Sabia er zo geniepig uitzien, daar zou ik geen geheimen mee delenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
jahoor, allemaal. Hoeren zijn het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef superniger het volgende:
[..]
nou wellicht om de boel van haarzelf af te leiden misschien, omdat Zarka in dat interview vertelde dat zij ook Zarka van Sylvie zou afpakkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
Wil niet weten hoe Sylvie zich voelt nu van alle kanten de aanval geopend is.
Begrijp niet zo goed waarom die Sabia met dit nieuws naar buiten komt. Hier was toch geen aanleiding voor, behalve dat die andere ex van Sylvie met modder aan het gooien is? Dat Sabia voor haar mannetje wil opkomen omdat er volgens haar te veel verkeerde info over haar man naar buiten komt, ok, maar dit lijkt toch meer persoonlijke rancune?
die hebben al een vader lijkt me.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of heeft ze het over die 3 kinderen die ze al heeft?
Dan zal ze er nog wel eentje uit gaan poepenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
die hebben al een vader lijkt me.
.
maar dat heeft die Franse Lul in de publiciteit gebrachtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:05 schreef Rachilda het volgende:
[..]
nou wellicht om de boel van haarzelf af te leiden misschien, omdat Zarka in dat interview vertelde dat zij ook Zarka van Sylvie zou afpakken
Kinderachtig gedoe allemaal trouwens
De rest lijkt wel pure jaloeziequote:Sabia heeft lang haar mond gehouden 'uit respect voor familie en vrienden'. Wat de 35-jarige vriendin van Rafael van der Vaart nu het meeste wil ontkrachten is dat ze Rafael van Sylvie heeft afgepakt. "Dat is absoluut niet waar." Ze was met beiden goed bevriend. "Pas aan het einde van hun huwelijk heb ik vele uren gepraat met Rafael over zijn zorgen en problemen."
Die bemoeit zich nergens meequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:09 schreef Copycat het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Rafael wel happy is met die modderpraktijk van Sabia. het gaat nog steeds om de moeder van je kind. en je nieuwe neukertje haalt haar even lekker door de modder. Of het is zijn vorm van passief-agressief zijn. Kan ook.
Hoe dan ook, wat een treurnis.
quote:De voetballer zelf houdt zich verre van alle geruchten. "Rafael houdt zich hierbuiten. Hij wil zich alleen maar concentreren op zijn club en de familie."
klopt, maar die Sabia is knettergek dat blijkt wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar dat heeft die Franse Lul in de publiciteit gebrachtNiet Syl...
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Wat doet ze trouwens in het dagelijks leven behalve modder gooien en Raf verleiden, heeft ze wel gewoon werk?
Die komt ook steeds meer over als een slappe vaatdoek. Speelbal voor golddiggende wijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die bemoeit zich nergens meealsof dat nog een optie is ...
[..]
Tja...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die komt ook steeds meer over als een slappe vaatdoek. Speelbal voor golddiggende wijven.
Omdat hij niet via de media mee wil knokkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die komt ook steeds meer over als een slappe vaatdoek. Speelbal voor golddiggende wijven.
inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
jahoor, allemaal. Hoeren zijn het.
Nee. Omdat hij blijkbaar onvoldoende overwicht heeft om zijn vriendin van dit moddergooien te weerhouden. Moddergooien ten koste van zijn ex en zo ook zijn kind.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:13 schreef opgebaarde het volgende:
Omdat hij niet via de media mee wil knokken
Hmmm.. dijbeenblessurequote:Rafael van der Vaart mist zaterdag mogelijk de thuiswedstrijd van Hamburger SV tegen Eintracht Braunschweig. De spelmaker van de Duitse club heeft last van een dijbeenblessure. 'Het is zeer de vraag of hij het haalt', zei trainer Thorsten Fink niet al te optimistisch.
ja maar volgens vd gijp zijn er geen homo's onder de voetballersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:56 schreef WRH het volgende:
kijk en daar ging het dus mis, dat had Raf moeten doen, van die vrouwen afblijven, gewoon niet aankomen
Ik betwijfel of dat je meteen een vaatdoek maakt maar ik snap je puntquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Omdat hij blijkbaar onvoldoende overwicht heeft om zijn vriendin van dit moddergooien te weerhouden. Moddergooien ten koste van zijn ex en zo ook zijn kind.
Lekker heh... zo'n voetveegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:19 schreef yvonne het volgende:
Wat is die Raf een ruggengraatloze lulman man man.
je kucht veel. Misschien moet je wat hoestdrank innemenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
Kuch... kortzichtig... kuch kuch...
Ik ben al bijna 9 jaar samen met mijn vriend maar ik wil niet trouwen en kinderen moet ik ook nog even niet aan denken...
Suggereer je nu dat Raf ook van de mannenliefde is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar volgens vd gijp zijn er geen homo's onder de voetballers
Bij welk standje hoort zoiets?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hmmm.. dijbeenblessure
juist...voorlopig gaat het nog door, Syl is de volgende die gaat reageren...ben benieuwd...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef yvonne het volgende:
Iedere keer denk ik, nou deze Gate is wel afgelopen, maar nee
Nou, misschien is het nu echt "on".quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef yvonne het volgende:
Iedere keer denk ik, nou deze Gate is wel afgelopen, maar nee
Standje hopeloosquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij welk standje hoort zoiets?
Kamp Sylviequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:22 schreef Rachilda het volgende:
[..]
juist...voorlopig gaat het nog door, Syl is de volgende die gaat reageren...ben benieuwd...
Of hij is nog kwaad over de verhalen met oud en nieuw, en vindt het wel prima dat de vuile was op straat ligt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Omdat hij blijkbaar onvoldoende overwicht heeft om zijn vriendin van dit moddergooien te weerhouden. Moddergooien ten koste van zijn ex en zo ook zijn kind.
dit zou wel eens een keerpunt in zijn carrière kunnen zijn en dan neerwaarts.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oeps daar gaat Raf zijn carriere... had die andere Ex van Saab daar ook geen last van?![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pstraining-HSV.dhtml
[..]
Hmmm.. dijbeenblessure
Voor de draad er mee! Vandaag is de dag dat alles gezegd mag worden!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Raf ook van de mannenliefde is?
Ik heb dit namelijk een keer eerder gehoord, van een "vriend" die het zelf ervaren heeft
Ook dan is het een treurig stuk vreten. Grow the fuck up.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:23 schreef Leandra het volgende:
Of hij is nog kwaad over de verhalen met oud en nieuw, en vindt het wel prima dat de vuile was op straat ligt.
heeft Sabia al een nieuwe BFF?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit zou wel eens een keerpunt in zijn carrière kunnen zijn en dan neerwaarts.
en dan eens kijken hoe lang sabia nog blijft plakken
Had Youp daar niet ooit een mooi stukje over?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oeps daar gaat Raf zijn carriere... had die andere Ex van Saab daar ook geen last van?![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pstraining-HSV.dhtml
[..]
Hmmm.. dijbeenblessure
Haha. Ik weet niet eens hoe betrouwbaar die "vriend" van mij is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Voor de draad er mee! Vandaag is de dag dat alles gezegd mag worden!
Yo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:25 schreef Rachilda het volgende:
[..]
heeft Sabia al een nieuwe BFF?
kweeniet? Heb je een Toepje?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had Youp daar niet ooit een mooi stukje over?
zou best kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij is nog kwaad over de verhalen met oud en nieuw, en vindt het wel prima dat de vuile was op straat ligt.
dat kan haast niet lang gaan duren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:25 schreef Rachilda het volgende:
Ben ook benieuwd wanneer de eerste ruzies tussen Sabia en Raf zullen plaats vinden en hij spijt krijgt van zijn nieuwe relatie
Dat mag je niet aannemen. Om lekker door te generaliseren, vrouwen kunnen erg gemeen zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou best kunnen
Want Sabia zal dit toch wel eerst even met hem overlegd hebben mag je aannemen?
En dat Raf dan zegt, ja hoor Saab, ga je gang maar?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou best kunnen
Want Sabia zal dit toch wel eerst even met hem overlegd hebben mag je aannemen?
Hij is dus sowieso een lul. Maakt niet uit wat er gebeurt, hij is hétquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dat Raf dan zegt, ja hoor Saab, ga je gang maar?
Dan is het écht een lul
Ja, ik denk dat ook echt. Zo'n Bild gaat echt zo te werk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef Uccie het volgende:
Of Sabia heeft met niemand gepraat en Bild verzint het op basis van geruchten.
Hij is ''De Lul'' bedoel je?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij is dus sowieso een lul. Maakt niet uit wat er gebeurt, hij is hét
ik denk dat die Sabia die Rafael nu behoorlijk in de tang heeft, die bepaalt voorlopig alles thuis, die Raf laat zich helemaal inpalmen, dom dom domquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat mag je niet aannemen. Om lekker door te generaliseren, vrouwen kunnen erg gemeen zijn
't is gewoon een dommerik die zich helemaal laat manipuleren door die Sabiaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan is het écht een lul
Ja, en daarvoor 10 jaar door Syl dus die heeft dat misschien gewoon nodigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:32 schreef Rachilda het volgende:
[..]
't is gewoon een dommerik die zich helemaal laat manipuleren door die Sabia
weet het niet...anders had die Sabia nu toch al het verhaal kunnen ontkrachten, het is al een paar uur in de wereld, of is Sabia nog niet wakker?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ook echt. Zo'n Bild gaat echt zo te werk.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:19 schreef yvonne het volgende:
Wat is die Raf een ruggengraatloze lulman man man.
zou ik ook idioot vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan is het écht een lul
joh, die Sabia heeft Raf zo gemanipuleerd, die Raf slikt nu alles voor zoete koekquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou ik ook idioot vinden![]()
Maar als Sabia dat echt tegen bild heeft gezegd dat geloof ik niet dat hij niet wist wat sabia zou zeggen. En wie weet heeft ie ook wel gezegd je doet maar wat je niet laten kunt. Maar het gaat er bij mij niet in dat ze het er samen niet over hebben gehad wat ze wel en niet naar buiten brengen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en daarvoor 10 jaar door Syl dus die heeft dat misschien gewoon nodig
Ik kan me niet voorstellen dat je met iemand in een relatie zit, je zijn ex gaat afmaken in de pers en dat niet op z'n minst bij de croissantjes én de jus d'orange even meldt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou ik ook idioot vinden![]()
Maar als Sabia dat echt tegen bild heeft gezegd dat geloof ik niet dat hij niet wist wat sabia zou zeggen. En wie weet heeft ie ook wel gezegd je doet maar wat je niet laten kunt. Maar het gaat er bij mij niet in dat ze het er samen niet over hebben gehad wat ze wel en niet naar buiten brengen.
ghehehehehehequote:
het lijkt me van een afstand wel een type dat geen zin heeft in heisa en sabia gewoon dr gang laat gaan. Dat ie totaal niet stil staat bijvoorbeeld bij wat het voor zn zoon kan betekenen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef Rachilda het volgende:
[..]
joh, die Sabia heeft Raf zo gemanipuleerd, die Raf slikt nu alles voor zoete koek
Nee hij was met zijn ex toch...ik ben even haar naam kwijt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Woonde Rafael al op zichzelf toen hij wat met Silvie kreeg?
Ik heb ergens gelezen dat hij niet goed alleen kon zijn en als Silvie er niet was hij altijd een jeugdvriend over liet komen (of was dat niet rafael).
Zou verklaren dat hij zich op de eerste de beste vrouw die voorbijkwam stortte om maar niet alleen te zijn.
Blijkbaar was Damian toen bij Silvie anders was het de nanny geweest.
Ja en die danser van Lets Dance heb ik ook al eerder gehoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:39 schreef Starlie het volgende:
Misschien heeft Sabia het allemaal wel helemaal niet gezegd... Die roddels van die KLM piloot waren er al veel eerder, misschien is het "interview" met Sabia wel verzonnen!
En toch vind ik het raar...ze zegt eigenlijk: mijn huidige vriend is een sukkel die je overal in kan laten trappen, want hij had niets door.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:40 schreef alors het volgende:
Het is een betaalartikel op de site dus ik neem aan dat het wel een enigszins op waarheid gebaseerd verhaal is en dat ze ook echt met Sabia hebben gesproken. Het wordt behoorlijk groot gebracht en ik denk niet dat ze zo uitpakken met een via-via-verhaal.
en anders had kamp Sabia toch al aangegeven dat het niet waar isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:40 schreef alors het volgende:
Het is een betaalartikel op de site dus ik neem aan dat het wel een enigszins op waarheid gebaseerd verhaal is en dat ze ook echt met Sabia hebben gesproken. Het wordt behoorlijk groot gebracht en ik denk niet dat ze zo uitpakken met een via-via-verhaal.
Dat weten we niet, of hij iets door had. Daar zegt ze verder ook niks over.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
En toch vind ik het raar...ze zegt eigenlijk: mijn huidige vriend is een sukkel die je overal in kan laten trappen, want hij had niets door.
Stel het is een onzin verhaal. Dan is het niet zo gek om even je tijd te nemen om na te denken hoe te reagerenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:43 schreef Rachilda het volgende:
[..]
en anders had kamp Sabia toch al aangegeven dat het niet waar is
waar blijft Sylvie nou met haar reactie? is Albert Verlinde Syl al aan het contacten?
mwa ben niet mee eens, als Sylvie tegen Raf zegt dat ze voor werk weg moest maar in de tussentijd gaat Sylvie met de piloot de hort op dan zal hij toch geloven dat ze voor haar werk weg moet, waarom zou hij dat niet geloven, vind dat niet met sukkel of met overal in kunnen laten trappen te maken, elke ander zou dat dan toch ook gelovenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
En toch vind ik het raar...ze zegt eigenlijk: mijn huidige vriend is een sukkel die je overal in kan laten trappen, want hij had niets door.
de bild kan sabia hebben gebeld met 'we hebben vernomen dat sylvie behoorlijk ontrouw is geweest, zo is daar een klm piloot, een danser blabla, kun jij dat bevestigen?'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en die danser van Lets Dance heb ik ook al eerder gehoord.
quote:Sylvie van der Vaart krijgt steun
van onze redactie
AMSTERDAM -
De onthulling van Sabia dat Sylvie jarenlang vreemdging, is bij velen in het verkeerde keelgat geschoten.
Foto: Telegraaf
Twitter wordt overstelpt met reacties: "Wat een vreselijk mens die Sabia, eerst doen alsof ze de beste vriendin is van Sylvie en haar nu zo te kijk zetten." "Wat een in en in slechte vriendin.. Liever kwijt dan rijk." "Wat heeft deze judasstreek voor nut?"
Ook in Duitsland krijgt Sabia de zwarte piet toegespeeld. Een twitteraar schrijft: "Wie met modder naar anderen gooit, heeft zelf vuiligheid onder zijn vingernagels."
Steun is er ook van de fansite van Sylvie met een boodschap en hint naar een leugen van Sabia.
Sylvies ex Guillaume Zarka beschuldigde Sabia gisteren in een interview van vriendjes inpikken. Volgens de Fransman zou Sabia tegen Sylvie hebben gezegd dat zij na Rafael ook haar Guillaume van haar af zou pakken.
Volg ons ook op Twitter
Ja heb je gelijk in, maar om één of andere reden voelt het alsof ze Raf naar beneden haalt in het verhaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:45 schreef Rachilda het volgende:
[..]
mwa ben niet mee eens, als Sylvie tegen Raf zegt dat ze voor werk weg moest maar in de tussentijd gaat Sylvie met de piloot de hort op dan zal hij toch geloven dat ze voor haar werk weg moet, waarom zou hij dat niet geloven, vind dat niet met sukkel of met overal in kunnen laten trappen te maken, elke ander zou dat dan toch ook geloven
ik begrijp wat je bedoelt, en misschien is dat ook wel zo, het gaat haar waarschijnlijk toch alleen om haarzelf en wat ze kan krijgen en kan uitgevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in, maar om één of andere reden voelt het alsof ze Raf naar beneden haalt in het verhaal.
Die mag hij dan als de sodemieter eens gaan vertellen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef Rachilda het volgende:
[..]
nou volgens Evert zijn er nog meer verhalen....
Want? Ik zou het echt niet tof vinden als de vader (in mijn geval, mocht ik kinderen heb) van mijn kind volledig afgebrand wordt door mijn nieuwe vriendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:49 schreef Ripley het volgende:
Ik snap rafael wel. Hij doet het toch nooit goed. Hij kan de moeder van zijn kind niet kapotmaken maar ook zijn vriendin niet afvallen.
Ook dom om dingen tegen je kersverse vriendje te zeggen die niet waar zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef Rachilda het volgende:
Ik denk wel dat het even duurt voordat Sylvie echt gaat reageren.
Eigenlijk is Sylvie nu ook helemaal overgeleverd aan Sabia, want als er inderdaad nog meer verhalen zijn en Sylvie weet dat Sabia dat weet, dan kan Sylvie eigenlijk ook geen kant op, want als Sylvie nu iets zegt wat Sabia niet zint dan kan Sabia het boek nog verder open doen. En Sylvie heeft alles (lees : carrière) te verliezen en Sabia heeft niks te verliezen.
Triest voor Sylvie, dom dat ze zich heeft in gelaten met een onbetrouwbaar type als Sabia
Dat snap ik, maar dat zou ik niet in de pers bespreken maar achter de schermenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want? Ik zou het echt niet tof vinden als de vader (in mijn geval, mocht ik kinderen heb) van mijn kind volledig afgebrand wordt door mijn nieuwe vriend
ja, ook domquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ook dom om dingen tegen je kersverse vriendje te zeggen die niet waar zijn.
En als je zegt een perfect leven te hebben moet je ook je best doen zo te leven. Als je jaren in de media blért hoe gelukkig je bent met je man en dat daar niemand tussen komt en hoe goed jullie huwelijk is en ondertussen gewoon keihard vreemdgaan, tsja...![]()
Dan neem je bewust het risico dat het uitkomt.
Ik moet ook zeggen dat ik niet alles weet. Krijg het meeste wel mee op de nieuwssite's maar in grote lijnen weet ik de dingenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:03 schreef Ripley het volgende:
Sylvie en Sabia zijn een pot nat, met beiden heb ik geen medelijden. Meer voor die domme voetballers die zich laten inpalmen door manipulatieve krengen met een mooi snoetjeMaar ook niet echt
Dit klinkt natuurlijk heel naar, maar zelfs haar ziekte ver-glamouriseerde ze. Dat is haar imago, altijd alles is glamour en fantastisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:03 schreef utrecht1970 het volgende:
Waarom willen sommige mensen overkomen alsof ze 365 dagen happy zijn, verliefd en dat alles mee zit. Ik zie het in het kwadraat bij Silvie, maar volgens mij zorgt sociale media er ook wel heel erg voor dat mensen zich gelukkiger voordoen dat ze zijn en hierdoor continu lopen te toneel spelen.
Mensen die op twitter en facebook hun hele leven etaleren, maar dat terzijde.
Silvie heeft zichzelf een imago aangemeten die nu niet met de werkelijkheid blijkt te kloppen, shit happens. Ik hoop alleen niet dat ze Evert Santegoeds als PR-dame gaat inhuren want daar blijkt hij niet zo goed in te zijn.
ja mee eens hoor, die Sabia is gewoon een kreng, das duidelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Verder vind ik het echt sneu voor Sylvie. Ook al is het waar dat ze vreemd is gegaan.. Wie is Sabia omdat in de wereld te brengen? Dat doe je dan bewust om iemand kapot te maken lijkt me
Dat lijkt mij zo vermoeiend om een toneelstukje te leven.......quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit klinkt natuurlijk heel naar, maar zelfs haar ziekte ver-glamouriseerde ze. Dat is haar imago, altijd alles is glamour en fantastisch.
Alsof het een schande is om te zeggen dat je er doorheen zit.
Dat moment moet ze toch al voorbij zijn, ik kan me niet voorstellen dat als ze thuis is in haar eigen omgeving dat ze dan nog steeds met die tandpastaglimlach rondloopt te doen alsof alles okidoki is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef Amarantha het volgende:
Er komt vast een moment dat Sylvie compleet breekt en niet meer kan doen alsof het allemaal wel goed gaat. Kan me niet voorstellen als je voormalige Franse minaar/vriendje en je voormalige beste vriendin allemaal modder naar je gooit dat je je erg chillt voelt.
Ik weet niet naar wie Sylvie modder heeft gegooid? Terug naar dat Franse vriendje toch?
Ook dan is de oplossing niet vreemdgaan lijkt me.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja mee eens hoor, die Sabia is gewoon een kreng, das duidelijk
Sylvie is ook geen schatje blijkt, maar dat vreemdgaan is wel tussen haar en Rafael, wie weet wat Rafael allemaal heeft uitgespookt en misschien was Sylvie wel doodongelukkig in het huwelijk.
ben ik mee eens, maar om zo een achterbaks typetje als Sabia te moeten zijn vind ik nog vermoeienderquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:09 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo vermoeiend om een toneelstukje te leven.......
Volgens mij was het een korreltje modder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef Amarantha het volgende:
Er komt vast een moment dat Sylvie compleet breekt en niet meer kan doen alsof het allemaal wel goed gaat. Kan me niet voorstellen als je voormalige Franse minaar/vriendje en je voormalige beste vriendin allemaal modder naar je gooien dat je je erg chillt voelt.
Ik weet niet naar wie Sylvie modder heeft gegooid? Terug naar dat Franse vriendje toch?
nee, dat klopt...maar ze zal wel veel aandacht van mannen krijgen en soms ook nauw samenwerken en tja, dan zwicht je natuurlijk wel makkelijker als je in een slecht huwelijk zit - wat het vreemdgaan overigens natuurlijk niet goedpraatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook dan is de oplossing niet vreemdgaan lijkt me.
Volgens mij weet Silvie nog wel dat ze een toneelstukje speelt, Sabia is volgens mij gewoon zo.......quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ben ik mee eens, maar om zo een achterbaks typetje als Sabia te moeten zijn vind ik nog vermoeiender
Oh dat is wel een nette reactie (lijkt me?). -weg-quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Volgens mij was het een korreltje modder.
Volgens mij was de reactie dat ze nu zeker weet dat ze de juiste beslissing genomen had om de relatie te beeindigen.
zit ook wat in, maar ik vind haar manier nog wel chiquer dan dat van Sabiaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:11 schreef Ripley het volgende:
Wel nee, Sylvie stond er om bekend dat ze al een tijd specifiek op zoek was naar een rijke voetballer toen ze met Rafael kreeg. Nu heeft ze vast het plan om snel iemand te vinden die nog rijker is zodat ze lekker door kan gaan met een leventje dat draait op uiterlijk en geld.
Meer van Syl, maar goedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:13 schreef sherezade het volgende:
Nou fijn nu dat de ware aard naar boven is gekomen van Sabia,, en iedereen haar maar zo leuk vinden
Oh jij vindt het chique om aan de hele wereld te verkondigen dat je vent je gemept heeft?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Rachilda het volgende:
[..]
zit ook wat in, maar ik vind haar manier nog wel chiquer dan dat van Sabia
daarnaast heeft Sylvie nog een eigen carrière, terwijl Sabia helemaal een nobody is
Nouja dat zijn geruchten tot nu toe nog, maar dat Sabia dit naar buiten heeft gebracht zegt genoeg over haar of het nu wel of niet zo is....nu valt ze wel enorm door de mand als zogenaamde voormalige bff..quote:
tmf en costaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Of wat deed ze voor ze rijke voetballers ging versieren? Ze moet wel ergens bekend om zijn toch?
Moeten ze eens op FOK! komen lezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Het zijn allebei gefrustreerde vrouwen die graag in de schijnwerpers staan en het niet kunnen hebben als er onaardige dingen over hun gezegd worden.
Sylvie ja. Sabia niet toch? Sylvie heeft nog steeds een carrière op tvquote:
- ze was gogo danseresquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Of wat deed ze voor ze rijke voetballers ging versieren? Ze moet wel ergens bekend om zijn toch?
Dat heeftz ij niet naar buiten gebracht...pff voor de 100e keerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh jij vindt het chique om aan de hele wereld te verkondigen dat je vent je gemept heeft?
Zonder rekening te houden met de gevolgen voor je kind ( welk kind? Oh ja, gut, we hebben een kind...) Dat verhaal is vermoedelijk ook verzonnen, maar de hele wereld kent je vent nu als wife-beater, chique.
Gogo danseres.. Ah dat verklaard waarom ik haar totaal niet kenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
- ze was gogo danseres
- daarna Khalid aan de haak geslagen
- de rest is bekend
je haalt ze makkelijk door elkaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sylvie ja. Sabia niet toch? Sylvie heeft nog steeds een carrière op tv
ff goed lezen, ik vind het niet chique, ik zei ik vind gedrag Sylvie nog chiquer dan Sabiaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh jij vindt het chique om aan de hele wereld te verkondigen dat je vent je gemept heeft?
Zonder rekening te houden met de gevolgen voor je kind ( welk kind? Oh ja, gut, we hebben een kind...) Dat verhaal is vermoedelijk ook verzonnen, maar de hele wereld kent je vent nu als wife-beater, chique.
oja en ook nog spijkerbroekjes verkopen in Hamburgquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
je haalt ze makkelijk door elkaar
Volgens mij deed ze het toen met rijke horeca bazen en hing ze aan palen
ik vond haar ook van begin af aan een type kreng en achterbaksquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja dat zijn geruchten tot nu toe nog, maar dat Sabia dit naar buiten heeft gebracht zegt genoeg over haar of het nu wel of niet zo is....nu valt ze wel enorm door de mand als zogenaamde voormalige bff..
Maarja ik heb van begin af aan gezegd dat ze niet deugde, maar bijna iedereen hier vond haar zo leuk..en zo gezellig![]()
Wellicht is dat ook weer opgeblazen allemaal, ik zei vroeger ook wel eens later trouw ik met een rijke man en maakte daar met vriendinnen grapjes over.......dat doen er toch wel meer als je jong bent?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Rachilda het volgende:
[..]
zit ook wat in, maar ik vind haar manier nog wel chiquer dan dat van Sabia
daarnaast heeft Sylvie nog een eigen carrière, terwijl Sabia helemaal een nobody is
+ een onbeduidend baantje als verkoopster in een jeanszaak.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
- ze was gogo danseres
- daarna Khalid aan de haak geslagen
- de rest is bekend
wow, mooie carrière, maar niet heus hahaha, arme Rafael, dat hij zich daardoor laat inpalmen, hij moet goed desperate zijn of heel naiefquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
je haalt ze makkelijk door elkaar
Volgens mij deed ze het toen met rijke horeca bazen en hing ze aan palen
Ja maar tegen de duitse Bild zou Rafael ook gezegd hebben van '' Dat was heel dom van mij", geeft Rafael toe. "Ik ben een idioot en het spijt me heel erg. Dat had nooit mogen gebeuren".quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Als Silvie (is het nou silvie of sylvie) het verhaal over die mep niet naar buiten gebracht heeft, heeft ze ook weinig aan damage control gedaan.
Alleen een quote (als dat al waar is) " dat heb ik hem al vergeven"
Het ging wel wat verder dan dat hoor. Haar ex-collega's van TMF en haar ex-manager wisten dat ze specifiek uitging in bepaalde tenten om voetballers te kunnen versieren en dat ze dat ook echt als doel had gesteld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wellicht is dat ook weer opgeblazen allemaal, ik zei vroeger ook wel eens later trouw ik met een rijke man en maakte daar met vriendinnen grapjes over.......dat doen er toch wel meer als je jong bent?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:19 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik vond haar ook van begin af aan een type kreng en achterbaks
maar ik vind dat nogal wat anders als een 17-jarig meisje dat doet of een vrouw van +/- 30 met kinderenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het ging wel wat verder dan dat hoor. Haar ex-collega's van TMF en haar ex-manager wisten dat ze specifiek uitging in bepaalde tenten om voetballers te kunnen versieren en dat ze dat ook echt als doel had gesteld.
Ik denk inderdaad dat kind v/d Vaart hier ook meeleest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
dat kan haast niet lang gaan duren.
(als hij het belang van zijn kind tenminste eens voorop stelt, daar wordt echt alles boven zijn hoofd uitgevochten op het ogenblik. ik hoop dat hij er niet al te veel van meekrijgt, maar ik ben bang dat er geen ontkomen aan is)
Ja oke maar wat is daar van waar? in dat wereldje zit ook zoveel jaloezie en nijd onder elkaar, bovendien die ex manager die Spiros of hoe die heet ? is zelf ook een grote drolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het ging wel wat verder dan dat hoor. Haar ex-collega's van TMF en haar ex-manager wisten dat ze specifiek uitging in bepaalde tenten om voetballers te kunnen versieren en dat ze dat ook echt als doel had gesteld.
Weet jij veel? geen ouder die op hem let en de Nanny spreekt geen nederlands.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat kind v/d Vaart hier ook meeleest.
Alsof je met een Duitse nanny tijd krijgt om te internetten, tussen de marcheerlessen en Bratwurstgeschichte door.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
Weet jij veel? geen ouder die op hem let en de Nanny spreekt geen nederlands.
Ik denk dat ie nog eerder op Miley Cyrus zoekt dan zijn moederquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat zou wel erg voor dat knulleke zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sylvie was toen 23, 24 hoor, geen 17quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar ik vind dat nogal wat anders als een 17-jarig meisje dat doet of een vrouw van +/- 30 met kinderen
inderdaad, denk dat Khalid enige "winnaar" is in dezequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:29 schreef Rachilda het volgende:
een reactie op nu.nl
Hoe je het ook wendt of keert, die Sabia is slecht nieuws: eerst claimt ze dat zij en Sylvie beste vriendinnen zijn, vervolgens dat Sylvie haar gebruikte als 'alibi' (vermoedelijk tegenover Rafael) om affaires te hebben en dan eindigt ze met dat ze goede vrienden was met zowel Sylvie asl Rafael en dat ze slechts een luisterend oor was voor hem, waarna ze kennelijk allebei hoteldebotel verliefd op elkaar werden...
Fijn voor Rafael dat zijn 'goede vriendin' kennelijk totaal geen moeite had met liegen tegen hem over wat zijn vrouw vermoedelijk allemaal uitspookte en dan vervolgens zeer bezorgd naar zijn emotionele perikelen luisterde, terwijl ze al jaren lang Sylvie hielp om affaires te hebben...
Ik denk dat het vrij duidelijk is dat de enige 'winnaar' in deze gehele soap Khalid Boulahrouz is...
Wat weet je als je 23 bent? dan ben je nog een kind die de wereld aan het ontdekken isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sylvie was toen 23, 24 hoor, geen 17
En ik vind die Sabia ook niks. Maar laten we alsjeblieft niet doen alsof Sylvie een haar beter is.
de meeste voetbalvrouwen hebben dan al 2,3 kinderen hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat weet je als je 23 bent? dan ben je nog een kind die de wereld aan het ontdekken is
ik hoop dat Rafael zo slim isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Wie weet komt er één deze dagen wel een nieuwsbericht dat Raf en Sabia uit elkaar zijn
![]()
![]()
Sander Lantinga zei het onder andere in een interview in nieuwe revu. Denk niet dat die heel afgunstig van sylvie was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja oke maar wat is daar van waar? in dat wereldje zit ook zoveel jaloezie en nijd onder elkaar, bovendien die ex manager die Spiros of hoe die heet ? is zelf ook een grote drol
Een kind wiens doel het is om zich in te neuken bij een rijke voetballer?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat weet je als je 23 bent? dan ben je nog een kind die de wereld aan het ontdekken is
is dan aardig gelukt, daarna heeft ze zelf een carriere weten op te bouwen, dat maakt wat mij betreft Sylvie toch een haar beter dan Sabia, die totaal niks doet, zelf diverse kinderen heeft bij meerdere mannen en haar eerste kind niet eens ziet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een kind wiens doel het is om zich in te neuken bij een rijke voetballer?
Jaaaa, maar een doorgewinterde SHO-lezer weet dan al dat daar een campagne achter zit, omdat het bij Yo en Wes ook niet allemaal glorieus is, dit is het begin van het einde! Waar rook is, is vuur, immers! Ik ben kamp Wesley.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef Uccie het volgende:
Verkeerde gate..ik weet het, maar ik moet zeggen, dit vind ik een gezondere kijk op het leven dan de glamourcolumns van Syl: http://www.nu.nl/achterkl(...)au-niet-perfect.html
Helemaal met je eens. Zoals ik net ook al zei.. Het lijkt me als man ook een stuk aantrekkelijker dat een vrouw gewoon zelf een goeie carrière heeft i.p.v dat ze niets doetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
is dan aardig gelukt, daarna heeft ze zelf een carriere weten op te bouwen, dat maakt wat mij betreft Sylvie toch een haar beter dan Sabia, die totaal niks doet, zelf diverse kinderen heeft bij meerdere mannen en haar eerste kind niet eens ziet.
Ik zou zeggen probeer eerst de relatie met je kind te verbeteren
Die man heeft geen ruggengraat, niks, nada, noppes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Ripley het volgende:
Als ik rafael was zou ik Sabia ook aan de kant zetten inderdaad, na dit verhaal. Ze was medeplichtig aan het bedrog van Sylvie en heeft hem moedwillig voorgelogen.
Ik ben geen volovertuigd Yo fan, maar om één of andere reden komt ze op mij altijd wel normaler over. Maar als ik dan iemand zou moeten steunen van alle voetbalvrouwen, zou ik team Yo zijn (alleen die tandenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaaa, maar een doorgewinterde SHO-lezer weet dan al dat daar een campagne achter zit, omdat het bij Yo en Wes ook niet allemaal glorieus is, dit is het begin van het einde! Waar rook is, is vuur, immers! Ik ben kamp Wesley.
nouja ze waren toch ookal 3 jaar samen voordat ze aan kinderen begonnen? Kijk Sabia dan, volgens mij is ze al in de 1e week dat ze samen was met Rafael gestopt met de pil...dat kun je pas inneuken noemen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een kind wiens doel het is om zich in te neuken bij een rijke voetballer?
Dit is al heel oud nieuws toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sander Lantinga zei het onder andere in een interview in nieuwe revu. Denk niet dat die heel afgunstig van sylvie was.
Er zijn nog steeds mannen die het fijner vinden als hun vrouw(tje) thuis zit te wachten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Helemaal met je eens. Zoals ik net ook al zei.. Het lijkt me als man ook een stuk aantrekkelijker dat een vrouw gewoon zelf een goeie carrière heeft i.p.v dat ze niets doet
Vooral dat dik gedruktequote:De mooie sexy Sabia Boulahrouz heet eigenlijk Sabia Engizek, maar toen zij trouwde met voetballer Khalid Boulahrouz nam zij de achternaam Boulahrouz aan. Sabia, een voormalig go-go-danseres, staat in Hamburg te boek als een ware golddigger.
Jij leest hier echt vaak meequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaaa, maar een doorgewinterde SHO-lezer weet dan al dat daar een campagne achter zit, omdat het bij Yo en Wes ook niet allemaal glorieus is, dit is het begin van het einde! Waar rook is, is vuur, immers! Ik ben kamp Wesley.
En sylvie laat dat kind volgens de geruchten vooral bij de nanny, dus dat is ook niet optimaal voor de relatie met je kind.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
is dan aardig gelukt, daarna heeft ze zelf een carriere weten op te bouwen, dat maakt wat mij betreft Sylvie toch een haar beter dan Sabia, die totaal niks doet, zelf diverse kinderen heeft bij meerdere mannen en haar eerste kind niet eens ziet.
Ik zou zeggen probeer eerst de relatie met je kind te verbeteren
Er zit ook nog wel een verschil tussen een carrière waarbij je een baan hebt en elke avond thuis bent, misschien een keer moet overwerken of een weekje naar het buitenland of een vrouw hebben die een carrière heeft en er nagenoeg nooit is, zoals toen ze in Londen woonde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mannen die het fijner vinden als hun vrouw(tje) thuis zit te wachten.
Lees de vorige delen op FOK! even? Daar vind je veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan op andere sitesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Wat ik nu lees.. Dacht ik Google Sabia is nu ik lees dat ze kinderen heeft.
[..]
Vooral dat dik gedrukte![]()
*Bron* Klikte gewoon een link aan
En een gewoon balletje gehakt voor hem maakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mannen die het fijner vinden als hun vrouw(tje) thuis zit te wachten.
Sylvie is de hoer van Amsterdamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is al heel oud nieuws toch?
Had de AJAX horde ook niet een spreekkoor over haar?
Dat, niks nieuws dus.quote:
Ik weet wat ik vanavond/vannacht ga doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees de vorige delen op FOK! even? Daar vind je veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan op andere sites
Het zijn pas 31 delenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet wat ik vanavond/vannacht ga doenEven bijlezen over Sabia
Ja, dat is algemeen bekend dacht ik, maar kennelijk niet bij iedereenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is al heel oud nieuws toch?
Had de AJAX horde ook niet een spreekkoor over haar?
Ik denk dat Damian er vooral is gekomen omdat Raf heel graag een kind wilde en nu voor Saab is gegaan omdat zij wel openstaat (no pun intendedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
En sylvie laat dat kind volgens de geruchten vooral bij de nanny, dus dat is ook niet optimaal voor de relatie met je kind.
Sylvie redde die carriere overigens ook niet op eigen kracht he, die kwam pas op gang toen ze met rafael was. daarvoor was ze vooral een wannabe.
Laat ik het zo zeg: ze zijn beiden knap, maar verder vind ik ze allebei niet sympathiek.
Dat hoort gewoon bij je algemene kennisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is algemeen bekend dacht ik, maar kennelijk niet bij iedereen
net als dat Zlatan en rafael elkaar niet kunnen uitstaan omdat Zlatan Sylvie eerst heeft uitgeprobeerd
Ach ben ik zo doorheen, scroll het gewoon door. Ga echt niet alles lezen haha, gewoon de dingen die me opvallen daar stop ik en lees ik evenquote:
het wachten is op de reactie van Sylviequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:50 schreef roos85 het volgende:
Zo,weer bij gelezen..wat een wendingen allemaal
Huh?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef Rachilda het volgende:
[..]
inderdaad, denk dat Khalid enige "winnaar" is in deze
Ze heeft al gereageerd, volgens haar zijn het natuurlijk weer allemaal leugens:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef Rachilda het volgende:
[..]
het wachten is op de reactie van Sylvie
of wellicht heeft Zarka nog een aanvulling op dit verhaal van Saab
En ze is dus ook weer terug in Duitsland vanuit L.A.quote:"Ich finde es schade, dass es so viele Lügen und schlechten Geschmack gibt."
inderdaad Zarka heeft de boel goed op gang weten te brengenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef Noek het volgende:
Maar goed dat die goudeerlijke integere Fransman zijn mond heeft opengedaan.
Sabia lijkt me nog steeds een gezellig wijf.
en dan zijn ze al heel vroeg verzekerd van veel kinderalimentatiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:33 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
de meeste voetbalvrouwen hebben dan al 2,3 kinderen hoor.
Dat is nog niks had je haar vroegah moeten zien...het heeft nogal wat ingrepen gekost om een beetje voor de dag te komen zoals nu, t leek voorheen wel een travestietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:59 schreef Rachilda het volgende:
ow ja, nog een verschil tussen Sylvie en Sabia, die Sylvie is wel veel knapper dan Sabia, brrr, ik vind die Sabia maar lelijk met haar opgespoten lippen en te grote nepborsten
Is dit waar Khalid Boulahrouz destijds voor viel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat is nog niks had je haar vroegah moeten zien...het heeft nogal wat ingrepen gekost om een beetje voor de dag te komen zoals nu, t leek voorheen wel een travestiet
[ afbeelding ]
nee hier was ze al moeder van haar 2 jarige dochter destijds (tenminste dat staat bij de foto)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Is dit waar Khalid Boulahrouz destijds voor viel?
dat lijkt me sterk eerlijk gezegd, maar in de hele media wordt het hele gedoe uitgebreid behandeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat kind v/d Vaart hier ook meeleest.
ja ik heb hem opgeslagen op de harde schijf, het was gewoon een gedrocht vroeger dat hoeven we niet onder de deken te vegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Noek het volgende:
God mens, hoe vaak ga je die nog hier neerplempen? Ik heb mijn vroegere foto's ritueel verbrand en heb daarna mijn la gereinigd met salie. In die tijd was dat gewoon zo.
Maar dit is echt de 1001e keer dat je die foto hier plaatst. Heb je 'em onder je muisknop zitten? Ja hè?
ik had de foto nog niet gezienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ik heb hem opgeslagen op de harde schijf, het was gewoon een gedrocht vroeger dat hoeven we niet onder de deken te vegen.
en wat was in die tijd zo?
ah tenminste een iemand die er niet over zeiktquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Rachilda het volgende:
ik had
[..]
ik had de foto nog niet gezien
Ben jij Sherezade want je reageerde net ook al op jezelf?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Rachilda het volgende:
ik had
[..]
Ho ho ho, Syl zou ziets nooooooooooooooooooooooit doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee als dat zo was zat ik nu lekker op hawaii ergens met een paar lekkere kerels
?? waar gaat dit overquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben jij Sherezade want je reageerde net ook al op jezelf?
Wie is Zietsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho ho, Syl zou ziets nooooooooooooooooooooooit doen
Die is heilig.
wat hebben wij als mensen van de vroegere generatie toch een enorm voordeel dat onze foto's uit vroegere tijden niet digitaal gemaakt zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Noek het volgende:
God mens, hoe vaak ga je die nog hier neerplempen? Ik heb mijn vroegere foto's ritueel verbrand en heb daarna mijn la gereinigd met salie. In die tijd was dat gewoon zo.
Maar dit is echt de 1001e keer dat je die foto hier plaatst. Heb je 'em onder je muisknop zitten? Ja hè?
wow dan ben je één van de weinigenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Rachilda het volgende:
ik had
[..]
aha dat bedoel je, ok, ...ik had dat stukje gekopieerd van "nujij.nl"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Over dit.
SHO / [FAKEGATE]Syl , Raf en Sab #31 Kijk uit voor de modder!
Ik ook niet, daar durf ik nu best voor uit te komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:43 schreef lady-wrb het volgende:
wow dan ben je één van de weinigen
My bad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:43 schreef Rachilda het volgende:
[..]
aha dat bedoel je, ok, ...ik had dat stukje gekopieerd van "nujij.nl"
Dat had ik er ook boven geschreven
dus ik reageerde niet op iets wat ik zelf had geschreven, maar op iets wat ik had gekopieerd op nujij.nl
Van mij ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat hebben wij als mensen van de vroegere generatie toch een enorm voordeel dat onze foto's uit vroegere tijden niet digitaal gemaakt zijn.
ik heb mijn onflatteuze jeugdfoto's bijna allemaal kunnen onderscheppen en vernietigen.
als ik ooit op mijn 80ste beroemd wordt, vinden ze alleen nog maar flatteuze plaatjes
ik ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Rachilda het volgende:
ik had
[..]
als ze idd zoveel relaties buiten haar huwelijk had, waarom is er dan niet één die uit de school klapt? had ze ze destijds dan wel goed ingeschat als zijnde discreet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:45 schreef Rachilda het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat "nieuws" hebben vanavond bij rtlboulevard, bijvoorbeeld een interview met de KLM piloot waar ze een relatie mee had ofzo...
achja je hebt foto's en je hebt foto's , die van ons algemeen genomen zullen hooguit wat nerd achtig en een foute kledingkeuze betreffen....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat hebben wij als mensen van de vroegere generatie toch een enorm voordeel dat onze foto's uit vroegere tijden niet digitaal gemaakt zijn.
ik heb mijn onflatteuze jeugdfoto's bijna allemaal kunnen onderscheppen en vernietigen.
als ik ooit op mijn 80ste beroemd wordt, vinden ze alleen nog maar flatteuze plaatjes
erger kon het ook niet worden, of ze kon zo als clown het circus in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ook niet
maar eerlijk is eerlijk, ze is erop vooruit gegaan
De doorgewinterde SHO-gate lezer vermoedt dan echter weer dat dit bericht niet voor janlul uitgerekend nu naar buiten wordt gebracht. Yolanthe heeft zich overduidelijk laten gebruiken door kamp Raf + Sabia; het is een indirecte aanklacht naar Sylvies huichelarijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
wie weet waren die mannen ook in een relatie of getrouwd en wilden/willen ze dat ook liever geheim houdenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als ze idd zoveel relaties buiten haar huwelijk had, waarom is er dan niet één die uit de school klapt? had ze ze destijds dan wel goed ingeschat als zijnde discreet?
het lijkt me sterk, maar ja, je weet nooit natuurlijk
Wat is er trouwens mis mee om je vrouw een corrigerend tikje te geven als ze loopt te hoeren met een andere vent?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Scenario:
Ouderjaarsavond: Rafael en Sabia biechten aan Silvie op dat ze voor elkaar gevallen zijn.
Silvie gaat door het lint, waarop Sabia fijntjes opmerkt dat zij nog een fransman in Parijs heeft zitten waar ze mee rommelt al een tijdje.
Vervolgens gaat Rafael door het lint en is de chaos compleet inclusief klap.
Enkele gasten hebben het gezien, waarna het koppel meteen besluit wereldkundig te maken dat ze gaan scheiden.
alles. je slaat je vrouw niet. gewoon met een koffer aan de straat zetten en een taxi bellen is genoegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat is er trouwens mis mee om je vrouw een corrigerend tikje te geven als ze loopt te hoeren met een andere vent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |