ik had de foto nog niet gezienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ik heb hem opgeslagen op de harde schijf, het was gewoon een gedrocht vroeger dat hoeven we niet onder de deken te vegen.
en wat was in die tijd zo?
ah tenminste een iemand die er niet over zeiktquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Rachilda het volgende:
ik had
[..]
ik had de foto nog niet gezien
Ben jij Sherezade want je reageerde net ook al op jezelf?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Rachilda het volgende:
ik had
[..]
Ho ho ho, Syl zou ziets nooooooooooooooooooooooit doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee als dat zo was zat ik nu lekker op hawaii ergens met een paar lekkere kerels
?? waar gaat dit overquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben jij Sherezade want je reageerde net ook al op jezelf?
Wie is Zietsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho ho, Syl zou ziets nooooooooooooooooooooooit doen
Die is heilig.
wat hebben wij als mensen van de vroegere generatie toch een enorm voordeel dat onze foto's uit vroegere tijden niet digitaal gemaakt zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Noek het volgende:
God mens, hoe vaak ga je die nog hier neerplempen? Ik heb mijn vroegere foto's ritueel verbrand en heb daarna mijn la gereinigd met salie. In die tijd was dat gewoon zo.
Maar dit is echt de 1001e keer dat je die foto hier plaatst. Heb je 'em onder je muisknop zitten? Ja hè?
wow dan ben je één van de weinigenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Rachilda het volgende:
ik had
[..]
aha dat bedoel je, ok, ...ik had dat stukje gekopieerd van "nujij.nl"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Over dit.
SHO / [FAKEGATE]Syl , Raf en Sab #31 Kijk uit voor de modder!
Ik ook niet, daar durf ik nu best voor uit te komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:43 schreef lady-wrb het volgende:
wow dan ben je één van de weinigen
My bad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:43 schreef Rachilda het volgende:
[..]
aha dat bedoel je, ok, ...ik had dat stukje gekopieerd van "nujij.nl"
Dat had ik er ook boven geschreven
dus ik reageerde niet op iets wat ik zelf had geschreven, maar op iets wat ik had gekopieerd op nujij.nl
Van mij ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat hebben wij als mensen van de vroegere generatie toch een enorm voordeel dat onze foto's uit vroegere tijden niet digitaal gemaakt zijn.
ik heb mijn onflatteuze jeugdfoto's bijna allemaal kunnen onderscheppen en vernietigen.
als ik ooit op mijn 80ste beroemd wordt, vinden ze alleen nog maar flatteuze plaatjes
ik ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Rachilda het volgende:
ik had
[..]
als ze idd zoveel relaties buiten haar huwelijk had, waarom is er dan niet één die uit de school klapt? had ze ze destijds dan wel goed ingeschat als zijnde discreet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:45 schreef Rachilda het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat "nieuws" hebben vanavond bij rtlboulevard, bijvoorbeeld een interview met de KLM piloot waar ze een relatie mee had ofzo...
achja je hebt foto's en je hebt foto's , die van ons algemeen genomen zullen hooguit wat nerd achtig en een foute kledingkeuze betreffen....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat hebben wij als mensen van de vroegere generatie toch een enorm voordeel dat onze foto's uit vroegere tijden niet digitaal gemaakt zijn.
ik heb mijn onflatteuze jeugdfoto's bijna allemaal kunnen onderscheppen en vernietigen.
als ik ooit op mijn 80ste beroemd wordt, vinden ze alleen nog maar flatteuze plaatjes
erger kon het ook niet worden, of ze kon zo als clown het circus in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ook niet
maar eerlijk is eerlijk, ze is erop vooruit gegaan
De doorgewinterde SHO-gate lezer vermoedt dan echter weer dat dit bericht niet voor janlul uitgerekend nu naar buiten wordt gebracht. Yolanthe heeft zich overduidelijk laten gebruiken door kamp Raf + Sabia; het is een indirecte aanklacht naar Sylvies huichelarijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaaa, maar een doorgewinterde SHO-lezer weet dan al dat daar een campagne achter zit, omdat het bij Yo en Wes ook niet allemaal glorieus is, dit is het begin van het einde! Waar rook is, is vuur, immers! Ik ben kamp Wesley.
wie weet waren die mannen ook in een relatie of getrouwd en wilden/willen ze dat ook liever geheim houdenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als ze idd zoveel relaties buiten haar huwelijk had, waarom is er dan niet één die uit de school klapt? had ze ze destijds dan wel goed ingeschat als zijnde discreet?
het lijkt me sterk, maar ja, je weet nooit natuurlijk
Wat is er trouwens mis mee om je vrouw een corrigerend tikje te geven als ze loopt te hoeren met een andere vent?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Scenario:
Ouderjaarsavond: Rafael en Sabia biechten aan Silvie op dat ze voor elkaar gevallen zijn.
Silvie gaat door het lint, waarop Sabia fijntjes opmerkt dat zij nog een fransman in Parijs heeft zitten waar ze mee rommelt al een tijdje.
Vervolgens gaat Rafael door het lint en is de chaos compleet inclusief klap.
Enkele gasten hebben het gezien, waarna het koppel meteen besluit wereldkundig te maken dat ze gaan scheiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |