Het zijn pas 31 delenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet wat ik vanavond/vannacht ga doenEven bijlezen over Sabia
Ja, dat is algemeen bekend dacht ik, maar kennelijk niet bij iedereenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is al heel oud nieuws toch?
Had de AJAX horde ook niet een spreekkoor over haar?
Ik denk dat Damian er vooral is gekomen omdat Raf heel graag een kind wilde en nu voor Saab is gegaan omdat zij wel openstaat (no pun intendedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
En sylvie laat dat kind volgens de geruchten vooral bij de nanny, dus dat is ook niet optimaal voor de relatie met je kind.
Sylvie redde die carriere overigens ook niet op eigen kracht he, die kwam pas op gang toen ze met rafael was. daarvoor was ze vooral een wannabe.
Laat ik het zo zeg: ze zijn beiden knap, maar verder vind ik ze allebei niet sympathiek.
Dat hoort gewoon bij je algemene kennisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is algemeen bekend dacht ik, maar kennelijk niet bij iedereen
net als dat Zlatan en rafael elkaar niet kunnen uitstaan omdat Zlatan Sylvie eerst heeft uitgeprobeerd
Ach ben ik zo doorheen, scroll het gewoon door. Ga echt niet alles lezen haha, gewoon de dingen die me opvallen daar stop ik en lees ik evenquote:
het wachten is op de reactie van Sylviequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:50 schreef roos85 het volgende:
Zo,weer bij gelezen..wat een wendingen allemaal
Huh?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef Rachilda het volgende:
[..]
inderdaad, denk dat Khalid enige "winnaar" is in deze
Ze heeft al gereageerd, volgens haar zijn het natuurlijk weer allemaal leugens:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef Rachilda het volgende:
[..]
het wachten is op de reactie van Sylvie
of wellicht heeft Zarka nog een aanvulling op dit verhaal van Saab
En ze is dus ook weer terug in Duitsland vanuit L.A.quote:"Ich finde es schade, dass es so viele Lügen und schlechten Geschmack gibt."
inderdaad Zarka heeft de boel goed op gang weten te brengenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef Noek het volgende:
Maar goed dat die goudeerlijke integere Fransman zijn mond heeft opengedaan.
Sabia lijkt me nog steeds een gezellig wijf.
en dan zijn ze al heel vroeg verzekerd van veel kinderalimentatiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:33 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
de meeste voetbalvrouwen hebben dan al 2,3 kinderen hoor.
Dat is nog niks had je haar vroegah moeten zien...het heeft nogal wat ingrepen gekost om een beetje voor de dag te komen zoals nu, t leek voorheen wel een travestietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:59 schreef Rachilda het volgende:
ow ja, nog een verschil tussen Sylvie en Sabia, die Sylvie is wel veel knapper dan Sabia, brrr, ik vind die Sabia maar lelijk met haar opgespoten lippen en te grote nepborsten
Is dit waar Khalid Boulahrouz destijds voor viel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat is nog niks had je haar vroegah moeten zien...het heeft nogal wat ingrepen gekost om een beetje voor de dag te komen zoals nu, t leek voorheen wel een travestiet
[ afbeelding ]
nee hier was ze al moeder van haar 2 jarige dochter destijds (tenminste dat staat bij de foto)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Is dit waar Khalid Boulahrouz destijds voor viel?
dat lijkt me sterk eerlijk gezegd, maar in de hele media wordt het hele gedoe uitgebreid behandeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat kind v/d Vaart hier ook meeleest.
ja ik heb hem opgeslagen op de harde schijf, het was gewoon een gedrocht vroeger dat hoeven we niet onder de deken te vegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Noek het volgende:
God mens, hoe vaak ga je die nog hier neerplempen? Ik heb mijn vroegere foto's ritueel verbrand en heb daarna mijn la gereinigd met salie. In die tijd was dat gewoon zo.
Maar dit is echt de 1001e keer dat je die foto hier plaatst. Heb je 'em onder je muisknop zitten? Ja hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |