abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130594684
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Rachilda het volgende:

[..]

zit ook wat in, maar ik vind haar manier nog wel chiquer dan dat van Sabia
daarnaast heeft Sylvie nog een eigen carrière, terwijl Sabia helemaal een nobody is
Wellicht is dat ook weer opgeblazen allemaal, ik zei vroeger ook wel eens later trouw ik met een rijke man en maakte daar met vriendinnen grapjes over.......dat doen er toch wel meer als je jong bent?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:21:15 #202
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130594689
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Rachilda het volgende:

[..]

- ze was gogo danseres
- daarna Khalid aan de haak geslagen
- de rest is bekend
+ een onbeduidend baantje als verkoopster in een jeanszaak.
pi_130594693
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

je haalt ze makkelijk door elkaar :)
Volgens mij deed ze het toen met rijke horeca bazen en hing ze aan palen
wow, mooie carrière, maar niet heus hahaha, arme Rafael, dat hij zich daardoor laat inpalmen, hij moet goed desperate zijn of heel naief
pi_130594697
heerlijk dit, paar dagen vrij en dan dit, ga ze bijna een dank-tweet sturen. (bijna :') )

maar ondertussen heeft de publieke opinie het maar moeilijk, die vliegen nu van de ene kant naar de andere kant qua sympathie, want het ene moment lijkt de een nog zo aardig en gewoon en het volgende moment wordt de ander juist zielig gevonden. de nederlander heeft het er maar zwaar mee.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  roze donderdag 29 augustus 2013 @ 14:22:53 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130594740
En ik begrijp goed hieruit dat Sabia verder ook geen carrière heeft momenteel? Ik zou het als ik Raf was toch aantrekkelijker vinden dat Sylvie gewoon hier eigen ding doet en een carrière heeft
Your beauty never ever scared me.
pi_130594749
Scenario:
Ouderjaarsavond: Rafael en Sabia biechten aan Silvie op dat ze voor elkaar gevallen zijn.
Silvie gaat door het lint, waarop Sabia fijntjes opmerkt dat zij nog een fransman in Parijs heeft zitten waar ze mee rommelt al een tijdje.
Vervolgens gaat Rafael door het lint en is de chaos compleet inclusief klap.
Enkele gasten hebben het gezien, waarna het koppel meteen besluit wereldkundig te maken dat ze gaan scheiden.
  roze donderdag 29 augustus 2013 @ 14:23:10 #207
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130594754
Bedankt voor de informatie mensen :D Snap ik 't allemaal weer iets beter hihi
pi_130594774
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Als Silvie (is het nou silvie of sylvie) het verhaal over die mep niet naar buiten gebracht heeft, heeft ze ook weinig aan damage control gedaan.
Alleen een quote (als dat al waar is) " dat heb ik hem al vergeven"
Ja maar tegen de duitse Bild zou Rafael ook gezegd hebben van '' Dat was heel dom van mij", geeft Rafael toe. "Ik ben een idioot en het spijt me heel erg. Dat had nooit mogen gebeuren".

dus dat begrijp ik dan ook weer niet
pi_130594788
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:21 schreef sherezade het volgende:

[..]

Wellicht is dat ook weer opgeblazen allemaal, ik zei vroeger ook wel eens later trouw ik met een rijke man en maakte daar met vriendinnen grapjes over.......dat doen er toch wel meer als je jong bent?
Het ging wel wat verder dan dat hoor. Haar ex-collega's van TMF en haar ex-manager wisten dat ze specifiek uitging in bepaalde tenten om voetballers te kunnen versieren en dat ze dat ook echt als doel had gesteld.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_130594821
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:19 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ik vond haar ook van begin af aan een type kreng en achterbaks
^O^ ben je een van de weinige geweest hier... :)
pi_130594849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het ging wel wat verder dan dat hoor. Haar ex-collega's van TMF en haar ex-manager wisten dat ze specifiek uitging in bepaalde tenten om voetballers te kunnen versieren en dat ze dat ook echt als doel had gesteld.
maar ik vind dat nogal wat anders als een 17-jarig meisje dat doet of een vrouw van +/- 30 met kinderen
pi_130594854
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
dat kan haast niet lang gaan duren.

(als hij het belang van zijn kind tenminste eens voorop stelt, daar wordt echt alles boven zijn hoofd uitgevochten op het ogenblik. ik hoop dat hij er niet al te veel van meekrijgt, maar ik ben bang dat er geen ontkomen aan is :{ )
Ik denk inderdaad dat kind v/d Vaart hier ook meeleest.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130594876
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja oke maar wat is daar van waar? in dat wereldje zit ook zoveel jaloezie en nijd onder elkaar, bovendien die ex manager die Spiros of hoe die heet ? is zelf ook een grote drol
  Admin donderdag 29 augustus 2013 @ 14:26:32 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130594885
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat kind v/d Vaart hier ook meeleest.
Weet jij veel? geen ouder die op hem let en de Nanny spreekt geen nederlands.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_130594925
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
Alsof je met een Duitse nanny tijd krijgt om te internetten, tussen de marcheerlessen en Bratwurstgeschichte door. :{w.
pi_130594938
quote:

[..]

Ik denk dat ie nog eerder op Miley Cyrus zoekt dan zijn moeder :P
pi_130594959
quote:

[..]

Ja dat zou wel erg voor dat knulleke zijn :{ waarom had die Sabia ook niet de eer aan zichzelf kunnen houden en gewoon haar snor kunnen houden, vies wijf....
Wat zou Damian ervan vinden dat papa zijn nieuwe vriendin mama helemaal door de stront trekt???

Nou ik denk dat ze zo haar eigen ruiten in gooit
pi_130595011
een reactie op nu.nl

Hoe je het ook wendt of keert, die Sabia is slecht nieuws: eerst claimt ze dat zij en Sylvie beste vriendinnen zijn, vervolgens dat Sylvie haar gebruikte als 'alibi' (vermoedelijk tegenover Rafael) om affaires te hebben en dan eindigt ze met dat ze goede vrienden was met zowel Sylvie asl Rafael en dat ze slechts een luisterend oor was voor hem, waarna ze kennelijk allebei hoteldebotel verliefd op elkaar werden...

Fijn voor Rafael dat zijn 'goede vriendin' kennelijk totaal geen moeite had met liegen tegen hem over wat zijn vrouw vermoedelijk allemaal uitspookte en dan vervolgens zeer bezorgd naar zijn emotionele perikelen luisterde, terwijl ze al jaren lang Sylvie hielp om affaires te hebben...

Ik denk dat het vrij duidelijk is dat de enige 'winnaar' in deze gehele soap Khalid Boulahrouz is...
pi_130595019
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef Rachilda het volgende:

[..]

maar ik vind dat nogal wat anders als een 17-jarig meisje dat doet of een vrouw van +/- 30 met kinderen
Sylvie was toen 23, 24 hoor, geen 17 :)

En ik vind die Sabia ook niks. Maar laten we alsjeblieft niet doen alsof Sylvie een haar beter is.
pi_130595024
Je zou verwachten dat Sabia nu 10 punten achterstaat.
Ik probeer te begrijpen wat er aantrekkelijk aan een vrouw is die je ex (en moeder van je kind) volledig door het slijkt haalt.
Ben benieuwd of Rafael haar nog steeds zo'n gezinsmens vind, zoiets zei hij eerder
pi_130595025
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:29 schreef Rachilda het volgende:
een reactie op nu.nl

Hoe je het ook wendt of keert, die Sabia is slecht nieuws: eerst claimt ze dat zij en Sylvie beste vriendinnen zijn, vervolgens dat Sylvie haar gebruikte als 'alibi' (vermoedelijk tegenover Rafael) om affaires te hebben en dan eindigt ze met dat ze goede vrienden was met zowel Sylvie asl Rafael en dat ze slechts een luisterend oor was voor hem, waarna ze kennelijk allebei hoteldebotel verliefd op elkaar werden...

Fijn voor Rafael dat zijn 'goede vriendin' kennelijk totaal geen moeite had met liegen tegen hem over wat zijn vrouw vermoedelijk allemaal uitspookte en dan vervolgens zeer bezorgd naar zijn emotionele perikelen luisterde, terwijl ze al jaren lang Sylvie hielp om affaires te hebben...

Ik denk dat het vrij duidelijk is dat de enige 'winnaar' in deze gehele soap Khalid Boulahrouz is...
inderdaad, denk dat Khalid enige "winnaar" is in deze
pi_130595072
Als ik rafael was zou ik Sabia ook aan de kant zetten inderdaad, na dit verhaal. Ze was medeplichtig aan het bedrog van Sylvie en heeft hem moedwillig voorgelogen.
pi_130595073
Kan het niet zo zijn dat Sabia dit niet aan Bild heeft verteld maar aan Zarka? Jaloers misschien? "Pas maar op met die Sylvie, die gaat vreemd bij de vleet". Dat dat het beloofde sappige verhaal van deel twee van het interview was, waar Sylvie een stokje voor heeft gestoken. En dat Bild nu net doet alsof Saab dit rechtstreeks in een interview met Bild heeft gezegd. :P
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_130595078
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

Sylvie was toen 23, 24 hoor, geen 17 :)

En ik vind die Sabia ook niks. Maar laten we alsjeblieft niet doen alsof Sylvie een haar beter is.
Wat weet je als je 23 bent? dan ben je nog een kind die de wereld aan het ontdekken is
  roze donderdag 29 augustus 2013 @ 14:32:55 #225
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130595127
Wie weet komt er één deze dagen wel een nieuwsbericht dat Raf en Sabia uit elkaar zijn

8-) *O*
pi_130595137
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef sherezade het volgende:

[..]

Wat weet je als je 23 bent? dan ben je nog een kind die de wereld aan het ontdekken is
de meeste voetbalvrouwen hebben dan al 2,3 kinderen hoor.
pi_130595174
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Wie weet komt er één deze dagen wel een nieuwsbericht dat Raf en Sabia uit elkaar zijn

8-) *O*
ik hoop dat Rafael zo slim is
  roze donderdag 29 augustus 2013 @ 14:34:57 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130595203
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:34 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ik hoop dat Rafael zo slim is
Ik ook
pi_130595222
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja oke maar wat is daar van waar? in dat wereldje zit ook zoveel jaloezie en nijd onder elkaar, bovendien die ex manager die Spiros of hoe die heet ? is zelf ook een grote drol
Sander Lantinga zei het onder andere in een interview in nieuwe revu. Denk niet dat die heel afgunstig van sylvie was.
pi_130595235
of kunnen we Sylvies plan niet ten uitvoer brengen en een vrouw op Rafel afsturen ;)
pi_130595256
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef sherezade het volgende:

[..]

Een kind wiens doel het is om zich in te neuken bij een rijke voetballer?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:36:53 #232
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130595276
Verkeerde gate..ik weet het, maar ik moet zeggen, dit vind ik een gezondere kijk op het leven dan de glamourcolumns van Syl: http://www.nu.nl/achterkl(...)au-niet-perfect.html
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  roze donderdag 29 augustus 2013 @ 14:37:27 #233
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130595292
Ik ga dit echt volgen. Niet zo zeer omdat ik iets met Sylvie, Rafael of Sabia heb maar ik vind dit best wel grappig _O- En ben nu wel nieuwsgierig hoe dit alles eindigt
pi_130595310
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef Ripley het volgende:

[..]

is dan aardig gelukt, daarna heeft ze zelf een carriere weten op te bouwen, dat maakt wat mij betreft Sylvie toch een haar beter dan Sabia, die totaal niks doet, zelf diverse kinderen heeft bij meerdere mannen en haar eerste kind niet eens ziet.
Ik zou zeggen probeer eerst de relatie met je kind te verbeteren
pi_130595315
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef Uccie het volgende:
Verkeerde gate..ik weet het, maar ik moet zeggen, dit vind ik een gezondere kijk op het leven dan de glamourcolumns van Syl: http://www.nu.nl/achterkl(...)au-niet-perfect.html
Jaaaa, maar een doorgewinterde SHO-lezer weet dan al dat daar een campagne achter zit, omdat het bij Yo en Wes ook niet allemaal glorieus is, dit is het begin van het einde! Waar rook is, is vuur, immers! Ik ben kamp Wesley.
  roze donderdag 29 augustus 2013 @ 14:39:33 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130595353
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef Rachilda het volgende:

[..]

is dan aardig gelukt, daarna heeft ze zelf een carriere weten op te bouwen, dat maakt wat mij betreft Sylvie toch een haar beter dan Sabia, die totaal niks doet, zelf diverse kinderen heeft bij meerdere mannen en haar eerste kind niet eens ziet.
Helemaal met je eens. Zoals ik net ook al zei.. Het lijkt me als man ook een stuk aantrekkelijker dat een vrouw gewoon zelf een goeie carrière heeft i.p.v dat ze niets doet
  Admin donderdag 29 augustus 2013 @ 14:41:17 #237
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130595404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Ripley het volgende:
Als ik rafael was zou ik Sabia ook aan de kant zetten inderdaad, na dit verhaal. Ze was medeplichtig aan het bedrog van Sylvie en heeft hem moedwillig voorgelogen.
Die man heeft geen ruggengraat, niks, nada, noppes.
Toch ook al die jaren met Syl, dat meedoen aan het heppiedepeppie-plaatje.
Wat een enorme drol.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 29 augustus 2013 @ 14:41:31 #238
211040 Uccie
pi_130595409
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jaaaa, maar een doorgewinterde SHO-lezer weet dan al dat daar een campagne achter zit, omdat het bij Yo en Wes ook niet allemaal glorieus is, dit is het begin van het einde! Waar rook is, is vuur, immers! Ik ben kamp Wesley.
Ik ben geen volovertuigd Yo fan, maar om één of andere reden komt ze op mij altijd wel normaler over. Maar als ik dan iemand zou moeten steunen van alle voetbalvrouwen, zou ik team Yo zijn (alleen die tanden :X)
pi_130595419
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef Ripley het volgende:

[..]

nouja ze waren toch ookal 3 jaar samen voordat ze aan kinderen begonnen? Kijk Sabia dan, volgens mij is ze al in de 1e week dat ze samen was met Rafael gestopt met de pil...dat kun je pas inneuken noemen...
En maar de hele tijd roepen'' ik kan ieder moment in verwachting raken;;

Haar 3e kind kreeg ze immers ook toen ze al uitelkaar was met Khalid....ze moest toch nog effe snel een kind eruit poepen ookal waren ze al uitelkaar...heel slim
  Admin donderdag 29 augustus 2013 @ 14:42:20 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130595435
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef Ripley het volgende:

[..]

Sander Lantinga zei het onder andere in een interview in nieuwe revu. Denk niet dat die heel afgunstig van sylvie was.
Dit is al heel oud nieuws toch?
Had de AJAX horde ook niet een spreekkoor over haar?

pi_130595441
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:39 schreef Amarantha het volgende:

Helemaal met je eens. Zoals ik net ook al zei.. Het lijkt me als man ook een stuk aantrekkelijker dat een vrouw gewoon zelf een goeie carrière heeft i.p.v dat ze niets doet
Er zijn nog steeds mannen die het fijner vinden als hun vrouw(tje) thuis zit te wachten.
  roze donderdag 29 augustus 2013 @ 14:43:01 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130595457
Wat ik nu lees.. Dacht ik Google Sabia is nu ik lees dat ze kinderen heeft.
quote:
De mooie sexy Sabia Boulahrouz heet eigenlijk Sabia Engizek, maar toen zij trouwde met voetballer Khalid Boulahrouz nam zij de achternaam Boulahrouz aan. Sabia, een voormalig go-go-danseres, staat in Hamburg te boek als een ware golddigger.
Vooral dat dik gedrukte :D
*Bron* Klikte gewoon een link aan
  Admin donderdag 29 augustus 2013 @ 14:43:36 #243
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130595482
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jij leest hier echt vaak mee _O-
Zo las ik dat bericht ook al _O- Redden wat er te redden valt.
'we hebben het echt geprobeerd'

pi_130595489
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef Rachilda het volgende:

[..]

En sylvie laat dat kind volgens de geruchten vooral bij de nanny, dus dat is ook niet optimaal voor de relatie met je kind.
Sylvie redde die carriere overigens ook niet op eigen kracht he, die kwam pas op gang toen ze met rafael was. daarvoor was ze vooral een wannabe.

Laat ik het zo zeg: ze zijn beiden knap, maar verder vind ik ze allebei niet sympathiek.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:44:29 #245
211040 Uccie
pi_130595513
quote:
3s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Er zijn nog steeds mannen die het fijner vinden als hun vrouw(tje) thuis zit te wachten.
Er zit ook nog wel een verschil tussen een carrière waarbij je een baan hebt en elke avond thuis bent, misschien een keer moet overwerken of een weekje naar het buitenland of een vrouw hebben die een carrière heeft en er nagenoeg nooit is, zoals toen ze in Londen woonde.
  Admin donderdag 29 augustus 2013 @ 14:44:37 #246
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130595517
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Wat ik nu lees.. Dacht ik Google Sabia is nu ik lees dat ze kinderen heeft.

[..]

Vooral dat dik gedrukte :D
*Bron* Klikte gewoon een link aan
Lees de vorige delen op FOK! even? Daar vind je veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan op andere sites O-)

Admin donderdag 29 augustus 2013 @ 14:45:18 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130595539
quote:
3s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

En een gewoon balletje gehakt voor hem maakt.
Met jus.

Moderator / Miss SHO donderdag 29 augustus 2013 @ 14:45:22 #248
22592 crew  Ole
pi_130595541
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dit is al heel oud nieuws toch?
Had de AJAX horde ook niet een spreekkoor over haar?
Sylvie is de hoer van Amsterdam
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Admin donderdag 29 augustus 2013 @ 14:45:47 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130595558
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef Ole het volgende:

[..]

Sylvie is de hoer van Amsterdam
Dat, niks nieuws dus.

roze donderdag 29 augustus 2013 @ 14:45:50 #250
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130595559
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lees de vorige delen op FOK! even? Daar vind je veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan op andere sites O-)
Ik weet wat ik vanavond/vannacht ga doen ;) Even de vorige delen checken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')