Wellicht is dat ook weer opgeblazen allemaal, ik zei vroeger ook wel eens later trouw ik met een rijke man en maakte daar met vriendinnen grapjes over.......dat doen er toch wel meer als je jong bent?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Rachilda het volgende:
[..]
zit ook wat in, maar ik vind haar manier nog wel chiquer dan dat van Sabia
daarnaast heeft Sylvie nog een eigen carrière, terwijl Sabia helemaal een nobody is
+ een onbeduidend baantje als verkoopster in een jeanszaak.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
- ze was gogo danseres
- daarna Khalid aan de haak geslagen
- de rest is bekend
wow, mooie carrière, maar niet heus hahaha, arme Rafael, dat hij zich daardoor laat inpalmen, hij moet goed desperate zijn of heel naiefquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
je haalt ze makkelijk door elkaar
Volgens mij deed ze het toen met rijke horeca bazen en hing ze aan palen
Ja maar tegen de duitse Bild zou Rafael ook gezegd hebben van '' Dat was heel dom van mij", geeft Rafael toe. "Ik ben een idioot en het spijt me heel erg. Dat had nooit mogen gebeuren".quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Als Silvie (is het nou silvie of sylvie) het verhaal over die mep niet naar buiten gebracht heeft, heeft ze ook weinig aan damage control gedaan.
Alleen een quote (als dat al waar is) " dat heb ik hem al vergeven"
Het ging wel wat verder dan dat hoor. Haar ex-collega's van TMF en haar ex-manager wisten dat ze specifiek uitging in bepaalde tenten om voetballers te kunnen versieren en dat ze dat ook echt als doel had gesteld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wellicht is dat ook weer opgeblazen allemaal, ik zei vroeger ook wel eens later trouw ik met een rijke man en maakte daar met vriendinnen grapjes over.......dat doen er toch wel meer als je jong bent?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:19 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik vond haar ook van begin af aan een type kreng en achterbaks
maar ik vind dat nogal wat anders als een 17-jarig meisje dat doet of een vrouw van +/- 30 met kinderenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het ging wel wat verder dan dat hoor. Haar ex-collega's van TMF en haar ex-manager wisten dat ze specifiek uitging in bepaalde tenten om voetballers te kunnen versieren en dat ze dat ook echt als doel had gesteld.
Ik denk inderdaad dat kind v/d Vaart hier ook meeleest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
dat kan haast niet lang gaan duren.
(als hij het belang van zijn kind tenminste eens voorop stelt, daar wordt echt alles boven zijn hoofd uitgevochten op het ogenblik. ik hoop dat hij er niet al te veel van meekrijgt, maar ik ben bang dat er geen ontkomen aan is)
Ja oke maar wat is daar van waar? in dat wereldje zit ook zoveel jaloezie en nijd onder elkaar, bovendien die ex manager die Spiros of hoe die heet ? is zelf ook een grote drolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het ging wel wat verder dan dat hoor. Haar ex-collega's van TMF en haar ex-manager wisten dat ze specifiek uitging in bepaalde tenten om voetballers te kunnen versieren en dat ze dat ook echt als doel had gesteld.
Weet jij veel? geen ouder die op hem let en de Nanny spreekt geen nederlands.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat kind v/d Vaart hier ook meeleest.
Alsof je met een Duitse nanny tijd krijgt om te internetten, tussen de marcheerlessen en Bratwurstgeschichte door.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
Weet jij veel? geen ouder die op hem let en de Nanny spreekt geen nederlands.
Ik denk dat ie nog eerder op Miley Cyrus zoekt dan zijn moederquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat zou wel erg voor dat knulleke zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sylvie was toen 23, 24 hoor, geen 17quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar ik vind dat nogal wat anders als een 17-jarig meisje dat doet of een vrouw van +/- 30 met kinderen
inderdaad, denk dat Khalid enige "winnaar" is in dezequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:29 schreef Rachilda het volgende:
een reactie op nu.nl
Hoe je het ook wendt of keert, die Sabia is slecht nieuws: eerst claimt ze dat zij en Sylvie beste vriendinnen zijn, vervolgens dat Sylvie haar gebruikte als 'alibi' (vermoedelijk tegenover Rafael) om affaires te hebben en dan eindigt ze met dat ze goede vrienden was met zowel Sylvie asl Rafael en dat ze slechts een luisterend oor was voor hem, waarna ze kennelijk allebei hoteldebotel verliefd op elkaar werden...
Fijn voor Rafael dat zijn 'goede vriendin' kennelijk totaal geen moeite had met liegen tegen hem over wat zijn vrouw vermoedelijk allemaal uitspookte en dan vervolgens zeer bezorgd naar zijn emotionele perikelen luisterde, terwijl ze al jaren lang Sylvie hielp om affaires te hebben...
Ik denk dat het vrij duidelijk is dat de enige 'winnaar' in deze gehele soap Khalid Boulahrouz is...
Wat weet je als je 23 bent? dan ben je nog een kind die de wereld aan het ontdekken isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sylvie was toen 23, 24 hoor, geen 17
En ik vind die Sabia ook niks. Maar laten we alsjeblieft niet doen alsof Sylvie een haar beter is.
de meeste voetbalvrouwen hebben dan al 2,3 kinderen hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat weet je als je 23 bent? dan ben je nog een kind die de wereld aan het ontdekken is
ik hoop dat Rafael zo slim isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Wie weet komt er één deze dagen wel een nieuwsbericht dat Raf en Sabia uit elkaar zijn
![]()
![]()
Sander Lantinga zei het onder andere in een interview in nieuwe revu. Denk niet dat die heel afgunstig van sylvie was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja oke maar wat is daar van waar? in dat wereldje zit ook zoveel jaloezie en nijd onder elkaar, bovendien die ex manager die Spiros of hoe die heet ? is zelf ook een grote drol
Een kind wiens doel het is om zich in te neuken bij een rijke voetballer?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat weet je als je 23 bent? dan ben je nog een kind die de wereld aan het ontdekken is
is dan aardig gelukt, daarna heeft ze zelf een carriere weten op te bouwen, dat maakt wat mij betreft Sylvie toch een haar beter dan Sabia, die totaal niks doet, zelf diverse kinderen heeft bij meerdere mannen en haar eerste kind niet eens ziet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een kind wiens doel het is om zich in te neuken bij een rijke voetballer?
Jaaaa, maar een doorgewinterde SHO-lezer weet dan al dat daar een campagne achter zit, omdat het bij Yo en Wes ook niet allemaal glorieus is, dit is het begin van het einde! Waar rook is, is vuur, immers! Ik ben kamp Wesley.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef Uccie het volgende:
Verkeerde gate..ik weet het, maar ik moet zeggen, dit vind ik een gezondere kijk op het leven dan de glamourcolumns van Syl: http://www.nu.nl/achterkl(...)au-niet-perfect.html
Helemaal met je eens. Zoals ik net ook al zei.. Het lijkt me als man ook een stuk aantrekkelijker dat een vrouw gewoon zelf een goeie carrière heeft i.p.v dat ze niets doetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
is dan aardig gelukt, daarna heeft ze zelf een carriere weten op te bouwen, dat maakt wat mij betreft Sylvie toch een haar beter dan Sabia, die totaal niks doet, zelf diverse kinderen heeft bij meerdere mannen en haar eerste kind niet eens ziet.
Ik zou zeggen probeer eerst de relatie met je kind te verbeteren
Die man heeft geen ruggengraat, niks, nada, noppes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Ripley het volgende:
Als ik rafael was zou ik Sabia ook aan de kant zetten inderdaad, na dit verhaal. Ze was medeplichtig aan het bedrog van Sylvie en heeft hem moedwillig voorgelogen.
Ik ben geen volovertuigd Yo fan, maar om één of andere reden komt ze op mij altijd wel normaler over. Maar als ik dan iemand zou moeten steunen van alle voetbalvrouwen, zou ik team Yo zijn (alleen die tandenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaaa, maar een doorgewinterde SHO-lezer weet dan al dat daar een campagne achter zit, omdat het bij Yo en Wes ook niet allemaal glorieus is, dit is het begin van het einde! Waar rook is, is vuur, immers! Ik ben kamp Wesley.
nouja ze waren toch ookal 3 jaar samen voordat ze aan kinderen begonnen? Kijk Sabia dan, volgens mij is ze al in de 1e week dat ze samen was met Rafael gestopt met de pil...dat kun je pas inneuken noemen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een kind wiens doel het is om zich in te neuken bij een rijke voetballer?
Dit is al heel oud nieuws toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sander Lantinga zei het onder andere in een interview in nieuwe revu. Denk niet dat die heel afgunstig van sylvie was.
Er zijn nog steeds mannen die het fijner vinden als hun vrouw(tje) thuis zit te wachten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Helemaal met je eens. Zoals ik net ook al zei.. Het lijkt me als man ook een stuk aantrekkelijker dat een vrouw gewoon zelf een goeie carrière heeft i.p.v dat ze niets doet
Vooral dat dik gedruktequote:De mooie sexy Sabia Boulahrouz heet eigenlijk Sabia Engizek, maar toen zij trouwde met voetballer Khalid Boulahrouz nam zij de achternaam Boulahrouz aan. Sabia, een voormalig go-go-danseres, staat in Hamburg te boek als een ware golddigger.
Jij leest hier echt vaak meequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaaa, maar een doorgewinterde SHO-lezer weet dan al dat daar een campagne achter zit, omdat het bij Yo en Wes ook niet allemaal glorieus is, dit is het begin van het einde! Waar rook is, is vuur, immers! Ik ben kamp Wesley.
En sylvie laat dat kind volgens de geruchten vooral bij de nanny, dus dat is ook niet optimaal voor de relatie met je kind.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
is dan aardig gelukt, daarna heeft ze zelf een carriere weten op te bouwen, dat maakt wat mij betreft Sylvie toch een haar beter dan Sabia, die totaal niks doet, zelf diverse kinderen heeft bij meerdere mannen en haar eerste kind niet eens ziet.
Ik zou zeggen probeer eerst de relatie met je kind te verbeteren
Er zit ook nog wel een verschil tussen een carrière waarbij je een baan hebt en elke avond thuis bent, misschien een keer moet overwerken of een weekje naar het buitenland of een vrouw hebben die een carrière heeft en er nagenoeg nooit is, zoals toen ze in Londen woonde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mannen die het fijner vinden als hun vrouw(tje) thuis zit te wachten.
Lees de vorige delen op FOK! even? Daar vind je veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan op andere sitesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Wat ik nu lees.. Dacht ik Google Sabia is nu ik lees dat ze kinderen heeft.
[..]
Vooral dat dik gedrukte![]()
*Bron* Klikte gewoon een link aan
En een gewoon balletje gehakt voor hem maakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mannen die het fijner vinden als hun vrouw(tje) thuis zit te wachten.
Sylvie is de hoer van Amsterdamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is al heel oud nieuws toch?
Had de AJAX horde ook niet een spreekkoor over haar?
Dat, niks nieuws dus.quote:
Ik weet wat ik vanavond/vannacht ga doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees de vorige delen op FOK! even? Daar vind je veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan op andere sites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |