Sabia is geen haar beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef superniger het volgende:
Wat een vieze slet is die Sylvie
Zo las ik hem niet eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
Dat zinnetje in de Telegraaf trouwens over dat Saab rust wil in haar leven en daarom dit allemaal vertelt![]()
![]()
Dat is weer te wijten aan de enorme boobies van Sab, ze valt daarmee tegen Raf aan... Kan dat arme mens ook niets aan doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef Uccie het volgende:
Ik geloof Sabia met haar "we kregen echt pas iets in maart"-verhaal ook niet...als je naar die foto's kijkt, zoals die "raak de grond met je haar"-foto, dan zijn Raf en Saab innig samen en Syl hangt er letterlijk bij.
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef Uccie het volgende:
Ik geloof Sabia met haar "we kregen echt pas iets in maart"-verhaal ook niet...als je naar die foto's kijkt, zoals die "raak de grond met je haar"-foto, dan zijn Raf en Saab innig samen en Syl hangt er letterlijk bij.
Oh en Syl heeft natuurlijk die zware extensions.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat is weer te wijten aan de enorme boobies van Sab, ze valt daarmee tegen Raf aan... Kan dat arme mens ook niets aan doen.
Je bent me net voor, dat wilde ik er nog als aanvulling bij zettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en Syl heeft natuurlijk die zware extensions.
Dus misschien heeft Sabia Sylvie wel aangemoedigd om vreemd te gaan zodat zij Rafael voor zich kon winnen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeOok al (veel) eerdere foto's waar ze zo verliefd naar hem kijkt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuw program met Syl; Let's fuck
Het artikel waar Raf zegt spijt te hebben van de klap is verdwenenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
Oh dear, de echte gate was nog niet eens begonnen![]()
Wat een dirt.
Nou hup Saab, spill it. De klap was fake, toch?
Wie zal ze deze keer kiezen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuw program met Syl; Let's fuck
Khalid is denk ik heel blij dat hij ver weg in Portugal zit en hier verder buiten kan blijven.quote:
Tuurlijk niet, Sabia poept er nog minstens 1 uit, waarvan ze zegt dat Rafaël het verwekt heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En hopelijk stoppen ze met kindertjes maken.
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Sabia poept er nog minstens 1 uit, waarvan ze zegt dat Rafaël het verwekt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |