Ik zal wel naïef zijn maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij vreemd gegaan is!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef utrecht1970 het volgende:
De vraag is natuurlijk met wie had Rafael allemaal sex
De lelijkste voetaballers hebben de mooiste vrouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zal wel naïef zijn maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij vreemd gegaan is!
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat hij is vreemdgegaan, of hij nu lelijk gevonden wordt ja of nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
De lelijkste voetaballers hebben de mooiste vrouwen.
Volgens mij bieden sommige vrouwen zich schaamteloos aan bij rijke types, is de vraag of je de verleiding kan weerstaan.
Ik kan me niet voorstellen dat als hij is vreemd gegaan dat dat is geweest met iemand die zo discreet is dat we dat niet te horen krijgen. Als je kijkt in Engeland, waar volgens mij elke voetballer vreemdgaat...daar worden die verhalen per opbod verkocht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
De lelijkste voetaballers hebben de mooiste vrouwen.
Volgens mij bieden sommige vrouwen zich schaamteloos aan bij rijke types, is de vraag of je de verleiding kan weerstaan.
Ook weer leuk voor de kinderen ditquote:Sylvie Meis heeft Rafael van der Vaart aan de lopende band bedrogen. Dat beweert althans haar voormalige beste vriendin Sabia Boulahrouz, die inmiddels zelf een relatie heeft met Sylvies ex Rafael.
"Ik heb haar vaak een alibi verschaft, ik heb alles meegemaakt", vertelt Sabia volgens verschillende Duitse media in de boulevardkrant Bild. "De lijst van haar affaires is lang. Een piloot, een bodyguard, zelfs een danser uit het programma Let's Dance, horen bij de mannen met wie Sylvie aanpapte."
Volgens Sabia wond Sylvie de ene na de andere man om haar vinger. De ex van Boulahrouz, die werd geboren als Sabia Engizek, zegt dat Sylvie heeft geprobeerd om Rafael ook een affaire in de schoenen te schuiven, zodat mensen zouden denken dat ook haar man vreemdging. Ze zou een vrouw zelfs geld hebben geboden om met Rafael uit te gaan.
Sabia zegt dat ze bewijs heeft dat haar verhaal ondersteunt. Uit respect voor familie en vrienden heeft ze lange tijd haar mond gehouden. Maar nu schaamt ze zich dat ze een rol speelde in het verhaal.
Rafael en Sylvie maakten begin dit jaar bekend dat ze gingen scheiden. Ze gaven elkaar in 2005 het jawoord en hebben samen een zoon. Sabia spreekt tegen dat zij de reden is van de breuk, en zegt dat Rafael en zij pas na de bekendmaking van de scheiding een relatie kregen.
Van die echte kansloze bimbo's misschien wel, maar als je zelf ook een gezin, een goede baan etc hebt en daar waarde aan hecht, dan sta je liever niet op de voorpagina van de Bild lijkt me.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als hij is vreemd gegaan dat dat is geweest met iemand die zo discreet is dat we dat niet te horen krijgen. Als je kijkt in Engeland, waar volgens mij elke voetballer vreemdgaat...daar worden die verhalen per opbod verkocht.
Ik denk dat Raf ook wel vreemd had kunnen gaan zónder dat er geld geboden werd, die had tochquote:De ex van Boulahrouz, die werd geboren als Sabia Engizek, zegt dat Sylvie heeft geprobeerd om Rafael ook een affaire in de schoenen te schuiven, zodat mensen zouden denken dat ook haar man vreemdging. Ze zou een vrouw zelfs geld hebben geboden om met Rafael uit te gaan.
Nee dat is waar, maar ik schat die voetballers niet echt veel hoger in dan categorie kansloze bimbo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Van die echte kansloze bimbo's misschien wel, maar als je zelf ook een gezin, een goede baan etc hebt en daar waarde aan hecht, dan sta je liever niet op de voorpagina van de Bild lijkt me.
Ja, maar als je mensen ervoor betaald kun je ze wel sturen waar ze heen gaan en waar ze gezien moeten wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat Raf ook wel vreemd had kunnen gaan zónder dat er geld geboden werd, die had toch
ook wel ''Fan's''?
Maar die kansloze Bimbo's gaan toch meestal wel ouwehoeren over hun ''prooi''?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Van die echte kansloze bimbo's misschien wel, maar als je zelf ook een gezin, een goede baan etc hebt en daar waarde aan hecht, dan sta je liever niet op de voorpagina van de Bild lijkt me.
Hmmm daar zou Raf dan nog altijd zelf bij zijn, die weet ook wel waar hij wél en niet naar toe moetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar als je mensen ervoor betaald kun je ze wel sturen waar ze heen gaan en waar ze gezien moeten worden
Ow... en van Nikkie Plessenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:00 schreef Ripley het volgende:
In januari maakte Prive inderdaad al melding van een klm piloot:
http://www.followfamous.n(...)liefd-op-klm-piloot/
Volgens Saab en Raf wel ja, Sabia heeft een keer gezegd dat als hij Sylvie echt had geslagen zij echt niet meer bevriend zou zijn met hem... Maar ja dat kan misschien nu ook in twijfel getrokken worden...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
Nou hup Saab, spill it. De klap was fake, toch?
Sabia is geen haar beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef superniger het volgende:
Wat een vieze slet is die Sylvie
Zo las ik hem niet eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
Dat zinnetje in de Telegraaf trouwens over dat Saab rust wil in haar leven en daarom dit allemaal vertelt![]()
![]()
Dat is weer te wijten aan de enorme boobies van Sab, ze valt daarmee tegen Raf aan... Kan dat arme mens ook niets aan doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef Uccie het volgende:
Ik geloof Sabia met haar "we kregen echt pas iets in maart"-verhaal ook niet...als je naar die foto's kijkt, zoals die "raak de grond met je haar"-foto, dan zijn Raf en Saab innig samen en Syl hangt er letterlijk bij.
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef Uccie het volgende:
Ik geloof Sabia met haar "we kregen echt pas iets in maart"-verhaal ook niet...als je naar die foto's kijkt, zoals die "raak de grond met je haar"-foto, dan zijn Raf en Saab innig samen en Syl hangt er letterlijk bij.
Oh en Syl heeft natuurlijk die zware extensions.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat is weer te wijten aan de enorme boobies van Sab, ze valt daarmee tegen Raf aan... Kan dat arme mens ook niets aan doen.
Je bent me net voor, dat wilde ik er nog als aanvulling bij zettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en Syl heeft natuurlijk die zware extensions.
Dus misschien heeft Sabia Sylvie wel aangemoedigd om vreemd te gaan zodat zij Rafael voor zich kon winnen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeOok al (veel) eerdere foto's waar ze zo verliefd naar hem kijkt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuw program met Syl; Let's fuck
Het artikel waar Raf zegt spijt te hebben van de klap is verdwenenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
Oh dear, de echte gate was nog niet eens begonnen![]()
Wat een dirt.
Nou hup Saab, spill it. De klap was fake, toch?
Wie zal ze deze keer kiezen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuw program met Syl; Let's fuck
Khalid is denk ik heel blij dat hij ver weg in Portugal zit en hier verder buiten kan blijven.quote:
Tuurlijk niet, Sabia poept er nog minstens 1 uit, waarvan ze zegt dat Rafaël het verwekt heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En hopelijk stoppen ze met kindertjes maken.
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Sabia poept er nog minstens 1 uit, waarvan ze zegt dat Rafaël het verwekt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |