ik begrijp wat je bedoelt, en misschien is dat ook wel zo, het gaat haar waarschijnlijk toch alleen om haarzelf en wat ze kan krijgen en kan uitgevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in, maar om één of andere reden voelt het alsof ze Raf naar beneden haalt in het verhaal.
Die mag hij dan als de sodemieter eens gaan vertellen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef Rachilda het volgende:
[..]
nou volgens Evert zijn er nog meer verhalen....
Want? Ik zou het echt niet tof vinden als de vader (in mijn geval, mocht ik kinderen heb) van mijn kind volledig afgebrand wordt door mijn nieuwe vriendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:49 schreef Ripley het volgende:
Ik snap rafael wel. Hij doet het toch nooit goed. Hij kan de moeder van zijn kind niet kapotmaken maar ook zijn vriendin niet afvallen.
Ook dom om dingen tegen je kersverse vriendje te zeggen die niet waar zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef Rachilda het volgende:
Ik denk wel dat het even duurt voordat Sylvie echt gaat reageren.
Eigenlijk is Sylvie nu ook helemaal overgeleverd aan Sabia, want als er inderdaad nog meer verhalen zijn en Sylvie weet dat Sabia dat weet, dan kan Sylvie eigenlijk ook geen kant op, want als Sylvie nu iets zegt wat Sabia niet zint dan kan Sabia het boek nog verder open doen. En Sylvie heeft alles (lees : carrière) te verliezen en Sabia heeft niks te verliezen.
Triest voor Sylvie, dom dat ze zich heeft in gelaten met een onbetrouwbaar type als Sabia
Dat snap ik, maar dat zou ik niet in de pers bespreken maar achter de schermenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want? Ik zou het echt niet tof vinden als de vader (in mijn geval, mocht ik kinderen heb) van mijn kind volledig afgebrand wordt door mijn nieuwe vriend
ja, ook domquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ook dom om dingen tegen je kersverse vriendje te zeggen die niet waar zijn.
En als je zegt een perfect leven te hebben moet je ook je best doen zo te leven. Als je jaren in de media blért hoe gelukkig je bent met je man en dat daar niemand tussen komt en hoe goed jullie huwelijk is en ondertussen gewoon keihard vreemdgaan, tsja...![]()
Dan neem je bewust het risico dat het uitkomt.
Ik moet ook zeggen dat ik niet alles weet. Krijg het meeste wel mee op de nieuwssite's maar in grote lijnen weet ik de dingenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:03 schreef Ripley het volgende:
Sylvie en Sabia zijn een pot nat, met beiden heb ik geen medelijden. Meer voor die domme voetballers die zich laten inpalmen door manipulatieve krengen met een mooi snoetjeMaar ook niet echt
Dit klinkt natuurlijk heel naar, maar zelfs haar ziekte ver-glamouriseerde ze. Dat is haar imago, altijd alles is glamour en fantastisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:03 schreef utrecht1970 het volgende:
Waarom willen sommige mensen overkomen alsof ze 365 dagen happy zijn, verliefd en dat alles mee zit. Ik zie het in het kwadraat bij Silvie, maar volgens mij zorgt sociale media er ook wel heel erg voor dat mensen zich gelukkiger voordoen dat ze zijn en hierdoor continu lopen te toneel spelen.
Mensen die op twitter en facebook hun hele leven etaleren, maar dat terzijde.
Silvie heeft zichzelf een imago aangemeten die nu niet met de werkelijkheid blijkt te kloppen, shit happens. Ik hoop alleen niet dat ze Evert Santegoeds als PR-dame gaat inhuren want daar blijkt hij niet zo goed in te zijn.
ja mee eens hoor, die Sabia is gewoon een kreng, das duidelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Verder vind ik het echt sneu voor Sylvie. Ook al is het waar dat ze vreemd is gegaan.. Wie is Sabia omdat in de wereld te brengen? Dat doe je dan bewust om iemand kapot te maken lijkt me
Dat lijkt mij zo vermoeiend om een toneelstukje te leven.......quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit klinkt natuurlijk heel naar, maar zelfs haar ziekte ver-glamouriseerde ze. Dat is haar imago, altijd alles is glamour en fantastisch.
Alsof het een schande is om te zeggen dat je er doorheen zit.
Dat moment moet ze toch al voorbij zijn, ik kan me niet voorstellen dat als ze thuis is in haar eigen omgeving dat ze dan nog steeds met die tandpastaglimlach rondloopt te doen alsof alles okidoki is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef Amarantha het volgende:
Er komt vast een moment dat Sylvie compleet breekt en niet meer kan doen alsof het allemaal wel goed gaat. Kan me niet voorstellen als je voormalige Franse minaar/vriendje en je voormalige beste vriendin allemaal modder naar je gooit dat je je erg chillt voelt.
Ik weet niet naar wie Sylvie modder heeft gegooid? Terug naar dat Franse vriendje toch?
Ook dan is de oplossing niet vreemdgaan lijkt me.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja mee eens hoor, die Sabia is gewoon een kreng, das duidelijk
Sylvie is ook geen schatje blijkt, maar dat vreemdgaan is wel tussen haar en Rafael, wie weet wat Rafael allemaal heeft uitgespookt en misschien was Sylvie wel doodongelukkig in het huwelijk.
ben ik mee eens, maar om zo een achterbaks typetje als Sabia te moeten zijn vind ik nog vermoeienderquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:09 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo vermoeiend om een toneelstukje te leven.......
Volgens mij was het een korreltje modder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef Amarantha het volgende:
Er komt vast een moment dat Sylvie compleet breekt en niet meer kan doen alsof het allemaal wel goed gaat. Kan me niet voorstellen als je voormalige Franse minaar/vriendje en je voormalige beste vriendin allemaal modder naar je gooien dat je je erg chillt voelt.
Ik weet niet naar wie Sylvie modder heeft gegooid? Terug naar dat Franse vriendje toch?
nee, dat klopt...maar ze zal wel veel aandacht van mannen krijgen en soms ook nauw samenwerken en tja, dan zwicht je natuurlijk wel makkelijker als je in een slecht huwelijk zit - wat het vreemdgaan overigens natuurlijk niet goedpraatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook dan is de oplossing niet vreemdgaan lijkt me.
Volgens mij weet Silvie nog wel dat ze een toneelstukje speelt, Sabia is volgens mij gewoon zo.......quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ben ik mee eens, maar om zo een achterbaks typetje als Sabia te moeten zijn vind ik nog vermoeiender
Oh dat is wel een nette reactie (lijkt me?). -weg-quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Volgens mij was het een korreltje modder.
Volgens mij was de reactie dat ze nu zeker weet dat ze de juiste beslissing genomen had om de relatie te beeindigen.
zit ook wat in, maar ik vind haar manier nog wel chiquer dan dat van Sabiaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:11 schreef Ripley het volgende:
Wel nee, Sylvie stond er om bekend dat ze al een tijd specifiek op zoek was naar een rijke voetballer toen ze met Rafael kreeg. Nu heeft ze vast het plan om snel iemand te vinden die nog rijker is zodat ze lekker door kan gaan met een leventje dat draait op uiterlijk en geld.
Meer van Syl, maar goedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:13 schreef sherezade het volgende:
Nou fijn nu dat de ware aard naar boven is gekomen van Sabia,, en iedereen haar maar zo leuk vinden
Oh jij vindt het chique om aan de hele wereld te verkondigen dat je vent je gemept heeft?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Rachilda het volgende:
[..]
zit ook wat in, maar ik vind haar manier nog wel chiquer dan dat van Sabia
daarnaast heeft Sylvie nog een eigen carrière, terwijl Sabia helemaal een nobody is
Nouja dat zijn geruchten tot nu toe nog, maar dat Sabia dit naar buiten heeft gebracht zegt genoeg over haar of het nu wel of niet zo is....nu valt ze wel enorm door de mand als zogenaamde voormalige bff..quote:
tmf en costaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Of wat deed ze voor ze rijke voetballers ging versieren? Ze moet wel ergens bekend om zijn toch?
Moeten ze eens op FOK! komen lezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Het zijn allebei gefrustreerde vrouwen die graag in de schijnwerpers staan en het niet kunnen hebben als er onaardige dingen over hun gezegd worden.
Sylvie ja. Sabia niet toch? Sylvie heeft nog steeds een carrière op tvquote:
- ze was gogo danseresquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Of wat deed ze voor ze rijke voetballers ging versieren? Ze moet wel ergens bekend om zijn toch?
Dat heeftz ij niet naar buiten gebracht...pff voor de 100e keerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh jij vindt het chique om aan de hele wereld te verkondigen dat je vent je gemept heeft?
Zonder rekening te houden met de gevolgen voor je kind ( welk kind? Oh ja, gut, we hebben een kind...) Dat verhaal is vermoedelijk ook verzonnen, maar de hele wereld kent je vent nu als wife-beater, chique.
Gogo danseres.. Ah dat verklaard waarom ik haar totaal niet kenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
- ze was gogo danseres
- daarna Khalid aan de haak geslagen
- de rest is bekend
je haalt ze makkelijk door elkaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sylvie ja. Sabia niet toch? Sylvie heeft nog steeds een carrière op tv
ff goed lezen, ik vind het niet chique, ik zei ik vind gedrag Sylvie nog chiquer dan Sabiaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh jij vindt het chique om aan de hele wereld te verkondigen dat je vent je gemept heeft?
Zonder rekening te houden met de gevolgen voor je kind ( welk kind? Oh ja, gut, we hebben een kind...) Dat verhaal is vermoedelijk ook verzonnen, maar de hele wereld kent je vent nu als wife-beater, chique.
oja en ook nog spijkerbroekjes verkopen in Hamburgquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
je haalt ze makkelijk door elkaar
Volgens mij deed ze het toen met rijke horeca bazen en hing ze aan palen
ik vond haar ook van begin af aan een type kreng en achterbaksquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja dat zijn geruchten tot nu toe nog, maar dat Sabia dit naar buiten heeft gebracht zegt genoeg over haar of het nu wel of niet zo is....nu valt ze wel enorm door de mand als zogenaamde voormalige bff..
Maarja ik heb van begin af aan gezegd dat ze niet deugde, maar bijna iedereen hier vond haar zo leuk..en zo gezellig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |