Ja, ja het zal allemaal welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je moet als voetbalvrouw de alimentatie voor de kinders veilig stellen.
Frusti much?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
dat is gewoon de waarheid. Alle vrouwen willen snel trouwen en kinderen werpen zodat de kinderalimentatie en partneralimentatie veilig is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja het zal allemaal wel
Ja, ja zal allemaal wel, ik heb geen kindertjes en ik ben al heel lang getrouwd dus zal welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef superniger het volgende:
[..]
dat is gewoon de waarheid. Alle vrouwen willen snel trouwen en kinderen werpen zodat de kinderalimentatie en partneralimentatie veilig is.
Alle vrouwen zelfsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef superniger het volgende:
[..]
dat is gewoon de waarheid. Alle vrouwen willen snel trouwen en kinderen werpen zodat de kinderalimentatie en partneralimentatie veilig is.
Kuch... kortzichtig... kuch kuch...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef superniger het volgende:
[..]
sabia heeft niet alle tijd van de wereld, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
danku voor deze opmerking, ik heb weer hard kunnen lachen om hoe sommige mensen 'denken' , ik was even vergeten dat de missing link gewoon rondloopt op fok.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is een logisch gevolg wanneer je als man of jongen zijnde niet aan de vrouw komtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:54 schreef WRH het volgende:
[..]
danku voor deze opmerking, ik heb weer hard kunnen lachen om hoe sommige mensen 'denken' , ik was even vergeten dat de missing link gewoon rondloopt op fok.
Zeg je nu dat je niet aan ''de vrouw'' kan komen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is een logisch gevolg wanneer je als man of jongen zijnde niet aan de vrouw komt
postorderbruid.nl heeft mij van deze zelfkritiekloze haat afgelopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je niet aan ''de vrouw'' kan komen?
kostda?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
postorderbruid.nl heeft mij van deze zelfkritiekloze haat afgelopen
écht hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
Wat een schijnheilige backstabber, die Sabia.
ja, dat wel inderdaad, had wellicht al jaren geleden met Sylvie aangepapt om Raf tzt af te kunnen pakkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
wat ik niet zo goed snap is dat Sylvie die Sabia vertrouwde, ik vind die Sabia er zo geniepig uitzien, daar zou ik geen geheimen mee delenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
jahoor, allemaal. Hoeren zijn het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef superniger het volgende:
[..]
nou wellicht om de boel van haarzelf af te leiden misschien, omdat Zarka in dat interview vertelde dat zij ook Zarka van Sylvie zou afpakkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
Wil niet weten hoe Sylvie zich voelt nu van alle kanten de aanval geopend is.
Begrijp niet zo goed waarom die Sabia met dit nieuws naar buiten komt. Hier was toch geen aanleiding voor, behalve dat die andere ex van Sylvie met modder aan het gooien is? Dat Sabia voor haar mannetje wil opkomen omdat er volgens haar te veel verkeerde info over haar man naar buiten komt, ok, maar dit lijkt toch meer persoonlijke rancune?
die hebben al een vader lijkt me.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of heeft ze het over die 3 kinderen die ze al heeft?
Dan zal ze er nog wel eentje uit gaan poepenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
die hebben al een vader lijkt me.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |