SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
\Schijnt wel een goeie te zijn, maarja, is toch even 285 euro wat je neertelt..quote:
maar 3 tientjes duurder op tweakersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
\Schijnt wel een goeie te zijn, maarja, is toch even 285 euro wat je neertelt..
Uhuh..quote:
Klopt. Best wel specifiek product en al helemaal voor dat bedrag. Verwacht weer een lange ronde..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
\Schijnt wel een goeie te zijn, maarja, is toch even 285 euro wat je neertelt..
Slapen is voor mietjes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat slapen is ook een goede optie.
En even wat meer tijd om te overdenken enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
maar 3 tientjes duurder op tweakers
Sleep is for the weak zegt iemand op mijn facebook altijdquote:
ik slaap normaal altijd super langquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sleep is for the weak zegt iemand op mijn facebook altijd![]()
Ik ook, maar hij is niet zo spraakzaamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar ik ben natuurlijk dol van verwachting om te horen wat marcodej uit de koelkast heeft gepakt.
Ik hou me nog even in, want ik weet dat het slecht voor me is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij is niet zo spraakzaam
Slapenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik slaap normaal altijd super lang
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sleep is for the weak zegt iemand op mijn facebook altijd![]()
Ik zou er niet voor wakker blijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nog door tot 2.45 Tegen die tijd heb ik het geheim van Marco hopelijk ontrafeld.
Heujquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:40 schreef marcodej het volgende:
Een gekleurde messenset. Als je die koopt vraag je er gewoon om om uit de kast getrokken te worden.
Gekochtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:40 schreef marcodej het volgende:
Een gekleurde messenset. Als je die koopt vraag je er gewoon om om uit de kast getrokken te worden.
Wat heb je net gesneden uit de koelkast toevallig?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:40 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je net gesneden uit de koelkast toevallig?
Ik hou me nog even in, maar straks wordt het een homp kaas waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je net gesneden uit de koelkast toevallig?
Wow een homp kaas sjongejongejonge.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Ik hou me nog even in, maar straks wordt het een homp kaas waarschijnlijk.
trustenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook
Veel succes nog iedereen.
ibood zelfquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:55 schreef Awesome_ het volgende:
Kopen jullie op de chatsite of ibood zelf?
nee, zou al geweest moeten zijn. die hebben ze verplaatst. zijn ook een paar producten tussenuit gehaaldquote:
Slaan ze de box weer over! verdomme.. straks ben ik de hele tijd voor niks opgebleven...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:04 schreef ejfaar het volgende:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis kijk hier rond 4:40. Kan je inschatten wat er komt
ben er bang voorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:06 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Slaan ze de box weer over! verdomme.. straks ben ik de hele tijd voor niks opgebleven...
ja + dat 1dk daarna moet doorlinken naar iboodquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:08 schreef Awesome_ het volgende:
iboodhunt is wel echt een seconde of 2-3 sneller, merk ik.
tabblad is zo geopend en je zit meteen op de accountgegevens tabquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ja + dat 1dk daarna moet doorlinken naar ibood
Komen ze op tijd mee...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:25 schreef Bigwillem89 het volgende:
Huntpauze, om 07:00 uur gaan we weer verder!
Ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:38 schreef Marco001 het volgende:
Ppfff, heb ik net nog mooi een h)half uuurtje, hebben ze pauze,...
hai ceviche.quote:
Twee van deze (mja lijkt er op)quote:
na de boren van gistermiddag niets meerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Twee van deze (mja lijkt er op)
![]()
[ afbeelding ]
Niet van Ibood maar van een user hier
Hoop nog op een mimr
Jij?
Oh jammer. Ik ook niet trouwensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na de boren van gistermiddag niets meer
en kan het vandaag ook niet echt volgen
Die zal snel uitverkocht zijn geweest vermoed ik..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:34 schreef Karina het volgende:
HolaIk zag wel een mooie TV trouwens, een Samsung 40 ".
Ik lig nog in bed met mn telefoon..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:37 schreef Uccie het volgende:
Pfff hunten op tablet is echt bagger....zo maar over op de laptop!
Ik lig ook nog hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed met mn telefoon..
Lekker lui op mn vrije dagquote:
Heerlijk, ik ga vandaag met de bedrijfsarts bespreken wanneer mijn luie dagen wat minder lui zijnquote:
Ahquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heerlijk, ik ga vandaag met de bedrijfsarts bespreken wanneer mijn luie dagen wat minder lui zijn
Ja! Alleen niet vandaagquote:
Wel hè...voor huntdagen is het wel grappig thuis zitten maar verder wil ik wel weer eens gezond zijnquote:
Haha, soms heeft het zo zijn voordelen maar 'gewoon' normaal mee kunnen draaien lijkt mij ook wel te preferen jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel hè...voor huntdagen is het wel grappig thuis zitten maar verder wil ik wel weer eens gezond zijn
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:26 schreef essnhills het volgende:
Ah, naast die 144-delige nu ook een 215-delige billenset
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:26 schreef essnhills het volgende:
Ah, naast die 144-delige nu ook een 215-delige billenset
Een uitgebreidere versie voor mannen die wel van een pondje meer houden?quote:
En van nog een beetje extra variatiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een uitgebreidere versie voor mannen die wel van een pondje meer houden?
Laten we het op variatie gooien inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
En van nog een beetje extra variatie
Doe uw gasten versteld staan
Hmm, jouw naam begint met box.. wat moeten we daar nu van denkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoe lang blijft dit ding staan joh? Ennehh ... JAMO JAMO JAMO.
Ik wou net zeggen, lichaamsfuncties nog welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
Een weegschaal met lichaamsfuncties
lichaamsanalysefuncties..lezen is ook een vak, Uc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, lichaamsfuncties nog welwat zou die hebben? Een spijsvertering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik vroeg me ook al af wat dat ding dan deed.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Extra snel resultaat zien, koop deze weegschaal met ingebouwde spijsvertering! Zie de kilo's eraf vliegen en ga van 215 naar 144 billen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:37 schreef Uccie het volgende:
[..]ja ik vroeg me ook al af wat dat ding dan deed.
En laat uw gasten versteld staan!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Extra snel resultaat zien, koop deze weegschaal met ingebouwde spijsvertering! Zie de kilo's eraf vliegen en ga van 215 naar 144 billen!
Ohjaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
En laat uw gasten versteld staan!
niet vergeten hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
de hunt vanacht sloeg nergens op. Was hetzelfde als nacht ervoor, alleen sloegen ze sommige producten over. Kon gewoon voorspellen wat ging komenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
Sinds 19:10 gisteravond geen box meer, en daarbij sloeg ook de geheel nist vast. Hoerenhunt
nu nog een box kunnen voorspellen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:06 schreef ejfaar het volgende:
[..]
de hunt vanacht sloeg nergens op. Was hetzelfde als nacht ervoor, alleen sloegen ze sommige producten over. Kon gewoon voorspellen wat ging komen
verwacht er nog minimaal 2 tussen nu en 00:00quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:07 schreef zolderraam het volgende:
[..]
nu nog een box kunnen voorspellen...
Die sloegen ze precies overquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:07 schreef zolderraam het volgende:
[..]
nu nog een box kunnen voorspellen...
mijn laptop is ook niet de allernieuwstequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:10 schreef Lyza666 het volgende:
Vandaag werken dus alleen af en toe tussendoor spieken. Een box scoren gaat 'm niet worden met m'n pc uit het jaar 0.
Ik vraag me soms af of er wel meer dan 5 boxen zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:10 schreef Lyza666 het volgende:
Vandaag werken dus alleen af en toe tussendoor spieken. Een box scoren gaat 'm niet worden met m'n pc uit het jaar 0.
ik las dat er in totaal 500 boxen waren en er nu nog 342 over zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of er wel meer dan 5 boxen zijn.
Hm. Ik had inderdaad ook gelezen dat er 500 waren. Maar bij de eerste box zouden er 'al' 80 uit zijn gegaan. Dat zou dus betekenen dat er bij de 2 daarna in totaal maar 80 beschikbaar waren. 40 per keer dus ongeveer, vind je 't gek dat 't nagenoeg onmogelijk is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik las dat er in totaal 500 boxen waren en er nu nog 342 over zijn
Heeft de iBood knakker gezegd in die chat van 1dk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:16 schreef EDMAN- het volgende:
Ik lees ook zoveel, is nog nooit iets van waar geweest
Ik heb ruim een jaar terug wel 3 boxen bemachtigd met mijn simpele laptop uit 2008quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:10 schreef Lyza666 het volgende:
mag aannemen dat dat klopt, aangezien hij van ibood isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heeft de iBood knakker gezegd in die chat van 1dk.
Maar of 't ook allemaal waar is..geen flauw idee.
Mijn pc raakt al in de stress van meer dan 2 tabbladen openquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ruim een jaar terug wel 3 boxen bemachtigd met mijn simpele laptop uit 2008it is possible..
Gisteren was de box om 19u ofzo dus met een beetje geluk mis je helemaal nietsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mijn pc raakt al in de stress van meer dan 2 tabbladen open. Gaat nooit lukken, maar het lukte gister ook niet met mn gloednieuwe laptop, het maakt allemaal niks uut.
En ik moet werken dus continu opletten is er ook niet bij. Niet erg verder.
En dan ben ik er niet meer want bedrijfsfeest..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef ejfaar het volgende:
zul je zien dat alle boxen vanavondlaat pas komen
Het maakt ook allemaal geen donder uit nee, de kans is gewoon ontzettend klein, of je nou een gloednieuwe superdure computer heb of een oud krakkemikkig ding uit 1990quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mijn pc raakt al in de stress van meer dan 2 tabbladen open. Gaat nooit lukken, maar het lukte gister ook niet met mn gloednieuwe laptop, het maakt allemaal niks uut.
En ik moet werken dus continu opletten is er ook niet bij. Niet erg verder.
toch niet met jurkje aan he?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan ben ik er niet meer want bedrijfsfeest..
Meh, geen zin in..quote:
Shopze!quote:
1 bil meer dan daarnet !quote:
Voor nog net dat beetje éxtra variatiequote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:30 schreef Uccie het volgende:
Met het douchen is water in mijn oren gelopen en nu hoor ik steeds dat belletje niet
er zijn hier meer mensenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]Geluid harder zetten een optie?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koop even een koptelefoon van ibood en zet die op?
Geen idee, ik weet niet wat de voorwaarden en beperkingen zijnquote:
Och, als je net van plan was een fotoboek te maken kan ik het me wel voorstellen hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef Uccie het volgende:
Volgens mij was er wel iemand die gisteren een voucher had gekocht.
... dat fotoalbum voor 25 euro ipv 90. En ben benieuwd of het kwaliteit is enz.. Misschien heeft iemand eerder zo'n voucher aangeschaft.quote:
ja, ik bedoelde meer dat het handig is om "dit fotoalbum" erbij te zetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
... dat fotoalbum voor 25 euro ipv 90. En ben benieuwd of het kwaliteit is enz.. Misschien heeft iemand eerder zo'n voucher aangeschaft.
Ja, dat dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
BrandX had er eentje gekocht gisteren. Volgens mij is dit best een goeie aanbieding als je TOCH van plan was een album te maken.
Ik moet vandaag alleen nog even ergens douchen en dan vanaf half 6 ofzo weg, de rest van de dag heb ik niks te doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
Ik maak even wat te eten en kijk nog eventjes mee, geen zin om weer de hele dag te hunten
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Shopze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil (moet niet echtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet vandaag alleen nog even ergens douchen en dan vanaf half 6 ofzo weg, de rest van de dag heb ik niks te doen
En ik vind juist dat ik nu wel even mag luieren.. Van de week vroeg 1 van de koks op werk of ik ook wel eens een vrije dag heb, omdat ik er gewoon altijd ben als hij er isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil (moet niet echt) mijn slaapkamer schoonmaken en ik wil de gordijnen wassen. Elke dag een klusje, anders word ik te lui
Ik zie een uitverkochte smartphonequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is er gebeurd? Waarom blijft die hunt op die Onkyo hangen?
Welke onkyo? Wanneer was er een onkyo dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is er gebeurd? Waarom blijft die hunt op die Onkyo hangen?
Ja jij hebt hard gewerkt dan mag hetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik vind juist dat ik nu wel even mag luieren.. Van de week vroeg 1 van de koks op werk of ik ook wel eens een vrije dag heb, omdat ik er gewoon altijd ben als hij er is
je klusje vandaag is een box bemachtigen. Succesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij hebt hard gewerkt dan mag hetIk voer geen flikker uit de laatste tijd, vandaar dat ik deze week van mezelf in ieder geval elke dat 1 ding moet doen.
Ik ga de gok vanavond laat wagen, als het zo gaat zoals de afgelopen keren komt in het laatste uur nog wel een box voorbij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
je klusje vandaag is een box bemachtigen. Succes
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij hebt hard gewerkt dan mag hetIk voer geen flikker uit de laatste tijd, vandaar dat ik deze week van mezelf in ieder geval elke dat 1 ding moet doen.
er komen er wel meer dan 1 voorbij denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga de gok vanavond laat wagen, als het zo gaat zoals de afgelopen keren komt in het laatste uur nog wel een box voorbij.
Ja is wel zo, maar om nou weer de hele dag te gaan zitten wachten... en de kans is volgens mij niet echt veel minder als het superdruk is of gewoon drukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
er komen er wel meer dan 1 voorbij denk ikVanavond is het natuurlijk kneiterdruk
kans is sws 0 wil je zeggen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja is wel zo, maar om nou weer de hele dag te gaan zitten wachten... en de kans is volgens mij niet echt veel minder als het superdruk is of gewoon druk
deze hunt niet toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou 0,01 zoietsWant sommigen hier is het wel gelukt.
Mmmm nee geloof het niet he? Maar het is ook veel stiller hier dan afgelopen keren. Men is het een beetje zat denk ik (en niet zo raar als je ziet wat er allemaal voorbij komt).quote:
kwamen er vroeger betere dingen voorbij dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm nee geloof het niet he? Maar het is ook veel stiller hier dan afgelopen keren. Men is het een beetje zat denk ik (en niet zo raar als je ziet wat er allemaal voorbij komt).
Volgens mij meer leuke dingen en minder herhaling. En toen was het ook maar 1 dag (dacht ik, ik weet het al niet eens meerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
kwamen er vroeger betere dingen voorbij dan?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dit nog een keer ga doen eigenlijk
vroeger was alles beterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
kwamen er vroeger betere dingen voorbij dan?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dit nog een keer ga doen eigenlijk
Zozo, verwen jezelf maar weer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:58 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik ben ondertussen even lekker een eitje met ontbijtspek aan het bakken
soms zelfs maar 12 uur.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij meer leuke dingen en minder herhaling. En toen was het ook maar 1 dag (dacht ik, ik weet het al niet eens meer)
Ik zeg ook elke keer dat ik het niet meer ga doen, maar ja, de volgende keer zit ik er weer
Valt toch best mee. Die map is echt geweldig (zucht schuddend nee)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm nee geloof het niet he? Maar het is ook veel stiller hier dan afgelopen keren. Men is het een beetje zat denk ik (en niet zo raar als je ziet wat er allemaal voorbij komt).
Ja toch he? Ik wist het niet meer zeker. In ieder geval weet ik wel dat we hier vroeger meer 'lol' hadden om de zooi die voorbij kwam, dat kwam doordat er meer leuke dingen waren.quote:
Gisteren hadden we de airzookaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toch he? Ik wist het niet meer zeker. In ieder geval weet ik wel dat we hier vroeger meer 'lol' hadden om de zooi die voorbij kwam, dat kwam doordat er meer leuke dingen waren.
Dat was het enige grappige ding wat voorbij kwamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Gisteren hadden we de airzooka
Ah jammer man. Wat was het eigenlijk voor ietsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef ejfaar het volgende:
ik wilde die kruislaser.. was al bezig met betalen en werd er alsnog uitgekickt
Voor bv het waterpas maken van dingen. Dus kijken of iets recht staatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
Ah jammer man. Wat was het eigenlijk voor ietsIk weet wat een laser is, maar een kruislaser?
Ah ja natuurlijk! Dat was het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
Ja, in het begin begon gewoon de hunt, een product ging pas weg als ie echt uitverkocht was en dan kon de hunt op dag 1 ook zo maar over zijn om 2 uur s middags ofzo
Een hele dure dus in plaats van zo een ding met een druppel erin van 2 euroquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Voor bv het waterpas maken van dingen. Dus kijken of iets recht staat
Das 100x beter.. nu zie je tig keer hetzelfde product. Hunt nacht 1 en nacht 2 was ook gewoon hetzelfde... niet leuk dusquote:
ja, maar zo'n 'druppelding' kan je niet altijd zo makkelijk gebruiken en werkt ook niet echt verticaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Een hele dure dus in plaats van zo een ding met een druppel erin van 2 euro
Amenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:06 schreef Bigwillem89 het volgende:
Ik zou het ook een stuk fijner vinden dat ze alles wat je koopt in één doos doen, zodat je maar één keer verzendkosten hoeft te betalen. Dan maak je als het waren je eigen box, wel een minder leuke omdat de verrassing eraf is.
En dat kan dus niet volgens ibood omdat ze maar een heel klein eigen magazijn hebben en dus niet alleproducten zelf hebben en het dus ook niet in 1 keer kunnen opsturenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:06 schreef Bigwillem89 het volgende:
Ik zou het ook een stuk fijner vinden dat ze alles wat je koopt in één doos doen, zodat je maar één keer verzendkosten hoeft te betalen. Dan maak je als het waren je eigen box, wel een minder leuke omdat de verrassing eraf is.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:06 schreef Bigwillem89 het volgende:
maarja.. alles wat wel in dat magazijn ligt kunnen ze zgn ook niet combinerenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat kan dus niet volgens ibood omdat ze maar een heel klein eigen magazijn hebben en dus niet alleproducten zelf hebben en het dus ook niet in 1 keer kunnen opsturen
Smoesjes - ze verdienen waarschijnlijk op de verzendkosten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat kan dus niet volgens ibood omdat ze maar een heel klein eigen magazijn hebben en dus niet alleproducten zelf hebben en het dus ook niet in 1 keer kunnen opsturen
Weet ik niet hoor, DHL en postnl zijn best duurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Smoesjes - ze verdienen waarschijnlijk op de verzendkosten.
Daarom zei ik ook, volgens iboodquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Smoesjes - ze verdienen waarschijnlijk op de verzendkosten.
Voor bedrijven zijn ze niet zo duur als voor de consument. En ze berekenen gewoon de consumentenprijs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, DHL en postnl zijn best duur
maar zie ze er best voor aan om daar een euro op te pakken
ligt aan het gewicht. staat ook in de FAQ. ik dacht vouchers geen verzendkostenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:11 schreef EDMAN- het volgende:
Er zit inderdaad verschil in de verzendkosten ja! Zal wel met gewicht te maken hebben, maar een fucking voucher voor bestincanvas.nl heb ik volgens mij ook gewoon vezendkosten voor betaald bedenk ik me net!
Echt? Ik dacht dat ze dat een tijdje terug juist verandert hadden omdat iedereen daar over viel? (terecht overigensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:11 schreef EDMAN- het volgende:
Er zit inderdaad verschil in de verzendkosten ja! Zal wel met gewicht te maken hebben, maar een fucking voucher voor bestincanvas.nl heb ik volgens mij ook gewoon vezendkosten voor betaald bedenk ik me net!
Waren de verzendkosten van het canvasdoek zelf idd. Never mindquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ligt aan het gewicht. staat ook in de FAQ. ik dacht vouchers geen verzendkosten
Volgens mij niet, ik heb zo'n voucher voor een fotoboek bestel, zijn geen verzendkosten bij gerekend.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:11 schreef EDMAN- het volgende:
Dat is eigenlijk ook wel een beetje misleidend: voucher voor dat doek maar daar komen dan toch weer verzendkosten bovenop (of stond dat erbij?).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:13 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Waren de verzendkosten van het canvasdoek zelf idd. Never mind
ik kan me herinneren dat dat erbij stond. Kan het mis hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel een beetje misleidend: voucher voor dat doek maar daar komen dan toch weer verzendkosten bovenop (of stond dat erbij?).
Sterker nog als je twee vouchers hebt, betaal je ook twee keer verzendkosten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel een beetje misleidend: voucher voor dat doek maar daar komen dan toch weer verzendkosten bovenop (of stond dat erbij?).
En mensen die de hele dag zitten te azen kopen vast wel een keer iets handigs dat alsnog voorbijkomtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
Dit hele concept is trouwens wel schitterend. Alles gewoon tegen normale prijs/kleine korting verkopen en dan massa mensen als aasgieren je website laten bekijken omdat ze een mystery pakketje kunnen kopen waar ze wel op kunnen verdienen.
inderdaad. Ook een adviesprijs erbij neerzetten die totaal niet realistisch is waardoor alles megagoedkoop lijkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
Dit hele concept is trouwens wel schitterend. Alles gewoon tegen normale prijs/kleine korting verkopen en dan massa mensen als aasgieren je website laten bekijken omdat ze een mystery pakketje kunnen kopen waar ze wel op kunnen verdienen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:18 schreef EDMAN- het volgende:
De aanbieding was ook gratis, alleen je moest de verzendkosten van eht doek betalen, schiet me nu te binnen
Als is het alleen maar omdat je niet wil toegeven dat je 2 dagen zit te verspillen en uiteindelijk niets hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En mensen die de hele dag zitten te azen kopen vast wel een keer iets handigs dat alsnog voorbijkomt
dan moet je niet kopen. Ze moeten dan zoveel boxen hebben dat er wel prut in moet zittenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
Ze moeten de box een keer gewoon als dagaanbieding doen en dat je dan mag kiezen voor 1 van 30, 60 of 100 euro.
Zoals dat fotoalbum, dat is echt een goede deal. En je niet laten verleiden iets te kopen wat je niet nodig hebt, dat is de valkuil.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
er zitten soms wel koopjes bij, maar je moet goed zoeken
Yuuuup, helden zijn het eigenlijk. en * EDMAN- heeft ook weer 2 dingen gekochtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als is het alleen maar omdat je niet wil toegeven dat je 2 dagen zit te verspillen en uiteindelijk niets hebt
Precies. Ik weet wel dat ik nog nooit zo scherp ben geweest tijdens het online shoppen. Ik begin gewoon te kwijlen bij het geluid van het belletje en de bong. Goed concept dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En mensen die de hele dag zitten te azen kopen vast wel een keer iets handigs dat alsnog voorbijkomt
Reken maar dat er zat mensen zijn die zo een box kopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
dan moet je niet kopen. Ze moeten dan zoveel boxen hebben dat er wel prut in moet zitten
Had em dus bijna besteld ja, maar niet echt supernodig. Maarja, heb genoeg foto'squote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals dat fotoalbum, dat is echt een goede deal. En je niet laten verleiden iets te kopen wat je niet nodig hebt, dat is de valkuil.
Ik hoop ook nog wel wat aan te schaffen hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yuuuup, helden zijn het eigenlijk. en * EDMAN- heeft ook weer 2 dingen gekocht
maarjja.. ze maken geen winst op die boxenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Reken maar dat er zat mensen zijn die zo een box kopen.
Ik scheer goedkoper en beterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:21 schreef EDMAN- het volgende:
Deze aanbieding is goed (mannen)! Dit is een vol jaar scheren
Mwah weet ik niet. Wat refurbished zooi erin wat anders toch niet wordt verkocht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
maarjja.. ze maken geen winst op die boxen
het blijven natuurlijk pure lokkertjes voor de hunt. Voor een dagaanbieding heb je dat niet nodigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet. Wat refurbished zooi erin wat anders toch niet wordt verkocht.
Link?!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:23 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Nee, double edge scheermes... een doos van 100 mesjes kost me iets van 14 Euro
Nee weet ik ook wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
het blijven natuurlijk pure lokkertjes voor de hunt. Voor een dagaanbieding heb je dat niet nodig
Dan heb ik geen leven meerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel.
Nou ja of elke dag 1 box tussendoor tijdens de dagaanbieding.
http://www.ebay.nl/itm/10(...)tem460cad6fce&_uhb=1quote:
Cool man thanks! Eens even kijken hoe en watquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:26 schreef Yngwie het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/10(...)tem460cad6fce&_uhb=1
Vorige keer (bijna 2 jaar terug) ook gewoon via zo'n verkoper in de UK besteldHeb je natuurlijk ook het scheermes zelf nodig, maar die hoeven ook niet duur te zijn (mijne is een Gillette superspeed uit 1968)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |