maarja.. alles wat wel in dat magazijn ligt kunnen ze zgn ook niet combinerenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat kan dus niet volgens ibood omdat ze maar een heel klein eigen magazijn hebben en dus niet alleproducten zelf hebben en het dus ook niet in 1 keer kunnen opsturen
Smoesjes - ze verdienen waarschijnlijk op de verzendkosten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat kan dus niet volgens ibood omdat ze maar een heel klein eigen magazijn hebben en dus niet alleproducten zelf hebben en het dus ook niet in 1 keer kunnen opsturen
Weet ik niet hoor, DHL en postnl zijn best duurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Smoesjes - ze verdienen waarschijnlijk op de verzendkosten.
Daarom zei ik ook, volgens iboodquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Smoesjes - ze verdienen waarschijnlijk op de verzendkosten.
Voor bedrijven zijn ze niet zo duur als voor de consument. En ze berekenen gewoon de consumentenprijs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, DHL en postnl zijn best duur
maar zie ze er best voor aan om daar een euro op te pakken
ligt aan het gewicht. staat ook in de FAQ. ik dacht vouchers geen verzendkostenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:11 schreef EDMAN- het volgende:
Er zit inderdaad verschil in de verzendkosten ja! Zal wel met gewicht te maken hebben, maar een fucking voucher voor bestincanvas.nl heb ik volgens mij ook gewoon vezendkosten voor betaald bedenk ik me net!
Echt? Ik dacht dat ze dat een tijdje terug juist verandert hadden omdat iedereen daar over viel? (terecht overigensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:11 schreef EDMAN- het volgende:
Er zit inderdaad verschil in de verzendkosten ja! Zal wel met gewicht te maken hebben, maar een fucking voucher voor bestincanvas.nl heb ik volgens mij ook gewoon vezendkosten voor betaald bedenk ik me net!
Waren de verzendkosten van het canvasdoek zelf idd. Never mindquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ligt aan het gewicht. staat ook in de FAQ. ik dacht vouchers geen verzendkosten
Volgens mij niet, ik heb zo'n voucher voor een fotoboek bestel, zijn geen verzendkosten bij gerekend.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:11 schreef EDMAN- het volgende:
Dat is eigenlijk ook wel een beetje misleidend: voucher voor dat doek maar daar komen dan toch weer verzendkosten bovenop (of stond dat erbij?).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:13 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Waren de verzendkosten van het canvasdoek zelf idd. Never mind
ik kan me herinneren dat dat erbij stond. Kan het mis hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel een beetje misleidend: voucher voor dat doek maar daar komen dan toch weer verzendkosten bovenop (of stond dat erbij?).
Sterker nog als je twee vouchers hebt, betaal je ook twee keer verzendkosten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel een beetje misleidend: voucher voor dat doek maar daar komen dan toch weer verzendkosten bovenop (of stond dat erbij?).
En mensen die de hele dag zitten te azen kopen vast wel een keer iets handigs dat alsnog voorbijkomtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
Dit hele concept is trouwens wel schitterend. Alles gewoon tegen normale prijs/kleine korting verkopen en dan massa mensen als aasgieren je website laten bekijken omdat ze een mystery pakketje kunnen kopen waar ze wel op kunnen verdienen.
inderdaad. Ook een adviesprijs erbij neerzetten die totaal niet realistisch is waardoor alles megagoedkoop lijkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
Dit hele concept is trouwens wel schitterend. Alles gewoon tegen normale prijs/kleine korting verkopen en dan massa mensen als aasgieren je website laten bekijken omdat ze een mystery pakketje kunnen kopen waar ze wel op kunnen verdienen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:18 schreef EDMAN- het volgende:
De aanbieding was ook gratis, alleen je moest de verzendkosten van eht doek betalen, schiet me nu te binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |