Ik zou er niet voor wakker blijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nog door tot 2.45 Tegen die tijd heb ik het geheim van Marco hopelijk ontrafeld.
Heujquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:40 schreef marcodej het volgende:
Een gekleurde messenset. Als je die koopt vraag je er gewoon om om uit de kast getrokken te worden.
Gekochtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:40 schreef marcodej het volgende:
Een gekleurde messenset. Als je die koopt vraag je er gewoon om om uit de kast getrokken te worden.
Wat heb je net gesneden uit de koelkast toevallig?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:40 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je net gesneden uit de koelkast toevallig?
Ik hou me nog even in, maar straks wordt het een homp kaas waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je net gesneden uit de koelkast toevallig?
Wow een homp kaas sjongejongejonge.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Ik hou me nog even in, maar straks wordt het een homp kaas waarschijnlijk.
trustenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook
Veel succes nog iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |