Wel hè...voor huntdagen is het wel grappig thuis zitten maar verder wil ik wel weer eens gezond zijnquote:
Haha, soms heeft het zo zijn voordelen maar 'gewoon' normaal mee kunnen draaien lijkt mij ook wel te preferen jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel hè...voor huntdagen is het wel grappig thuis zitten maar verder wil ik wel weer eens gezond zijn
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:26 schreef essnhills het volgende:
Ah, naast die 144-delige nu ook een 215-delige billenset
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:26 schreef essnhills het volgende:
Ah, naast die 144-delige nu ook een 215-delige billenset
Een uitgebreidere versie voor mannen die wel van een pondje meer houden?quote:
En van nog een beetje extra variatiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een uitgebreidere versie voor mannen die wel van een pondje meer houden?
Laten we het op variatie gooien inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
En van nog een beetje extra variatie
Doe uw gasten versteld staan
Hmm, jouw naam begint met box.. wat moeten we daar nu van denkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoe lang blijft dit ding staan joh? Ennehh ... JAMO JAMO JAMO.
Ik wou net zeggen, lichaamsfuncties nog welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
Een weegschaal met lichaamsfuncties
lichaamsanalysefuncties..lezen is ook een vak, Uc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, lichaamsfuncties nog welwat zou die hebben? Een spijsvertering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik vroeg me ook al af wat dat ding dan deed.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Extra snel resultaat zien, koop deze weegschaal met ingebouwde spijsvertering! Zie de kilo's eraf vliegen en ga van 215 naar 144 billen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:37 schreef Uccie het volgende:
[..]ja ik vroeg me ook al af wat dat ding dan deed.
En laat uw gasten versteld staan!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Extra snel resultaat zien, koop deze weegschaal met ingebouwde spijsvertering! Zie de kilo's eraf vliegen en ga van 215 naar 144 billen!
Ohjaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
En laat uw gasten versteld staan!
niet vergeten hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |