de hunt vanacht sloeg nergens op. Was hetzelfde als nacht ervoor, alleen sloegen ze sommige producten over. Kon gewoon voorspellen wat ging komenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
Sinds 19:10 gisteravond geen box meer, en daarbij sloeg ook de geheel nist vast. Hoerenhunt
nu nog een box kunnen voorspellen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:06 schreef ejfaar het volgende:
[..]
de hunt vanacht sloeg nergens op. Was hetzelfde als nacht ervoor, alleen sloegen ze sommige producten over. Kon gewoon voorspellen wat ging komen
verwacht er nog minimaal 2 tussen nu en 00:00quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:07 schreef zolderraam het volgende:
[..]
nu nog een box kunnen voorspellen...
Die sloegen ze precies overquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:07 schreef zolderraam het volgende:
[..]
nu nog een box kunnen voorspellen...
mijn laptop is ook niet de allernieuwstequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:10 schreef Lyza666 het volgende:
Vandaag werken dus alleen af en toe tussendoor spieken. Een box scoren gaat 'm niet worden met m'n pc uit het jaar 0.
Ik vraag me soms af of er wel meer dan 5 boxen zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:10 schreef Lyza666 het volgende:
Vandaag werken dus alleen af en toe tussendoor spieken. Een box scoren gaat 'm niet worden met m'n pc uit het jaar 0.
ik las dat er in totaal 500 boxen waren en er nu nog 342 over zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of er wel meer dan 5 boxen zijn.
Hm. Ik had inderdaad ook gelezen dat er 500 waren. Maar bij de eerste box zouden er 'al' 80 uit zijn gegaan. Dat zou dus betekenen dat er bij de 2 daarna in totaal maar 80 beschikbaar waren. 40 per keer dus ongeveer, vind je 't gek dat 't nagenoeg onmogelijk is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik las dat er in totaal 500 boxen waren en er nu nog 342 over zijn
Heeft de iBood knakker gezegd in die chat van 1dk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:16 schreef EDMAN- het volgende:
Ik lees ook zoveel, is nog nooit iets van waar geweest
Ik heb ruim een jaar terug wel 3 boxen bemachtigd met mijn simpele laptop uit 2008quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:10 schreef Lyza666 het volgende:
mag aannemen dat dat klopt, aangezien hij van ibood isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heeft de iBood knakker gezegd in die chat van 1dk.
Maar of 't ook allemaal waar is..geen flauw idee.
Mijn pc raakt al in de stress van meer dan 2 tabbladen openquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ruim een jaar terug wel 3 boxen bemachtigd met mijn simpele laptop uit 2008it is possible..
Gisteren was de box om 19u ofzo dus met een beetje geluk mis je helemaal nietsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mijn pc raakt al in de stress van meer dan 2 tabbladen open. Gaat nooit lukken, maar het lukte gister ook niet met mn gloednieuwe laptop, het maakt allemaal niks uut.
En ik moet werken dus continu opletten is er ook niet bij. Niet erg verder.
En dan ben ik er niet meer want bedrijfsfeest..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef ejfaar het volgende:
zul je zien dat alle boxen vanavondlaat pas komen
Het maakt ook allemaal geen donder uit nee, de kans is gewoon ontzettend klein, of je nou een gloednieuwe superdure computer heb of een oud krakkemikkig ding uit 1990quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mijn pc raakt al in de stress van meer dan 2 tabbladen open. Gaat nooit lukken, maar het lukte gister ook niet met mn gloednieuwe laptop, het maakt allemaal niks uut.
En ik moet werken dus continu opletten is er ook niet bij. Niet erg verder.
toch niet met jurkje aan he?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan ben ik er niet meer want bedrijfsfeest..
Meh, geen zin in..quote:
Shopze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
1 bil meer dan daarnet !quote:
Voor nog net dat beetje éxtra variatiequote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:30 schreef Uccie het volgende:
Met het douchen is water in mijn oren gelopen en nu hoor ik steeds dat belletje niet
er zijn hier meer mensenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]Geluid harder zetten een optie?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koop even een koptelefoon van ibood en zet die op?
Geen idee, ik weet niet wat de voorwaarden en beperkingen zijnquote:
Och, als je net van plan was een fotoboek te maken kan ik het me wel voorstellen hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef Uccie het volgende:
Volgens mij was er wel iemand die gisteren een voucher had gekocht.
... dat fotoalbum voor 25 euro ipv 90. En ben benieuwd of het kwaliteit is enz.. Misschien heeft iemand eerder zo'n voucher aangeschaft.quote:
ja, ik bedoelde meer dat het handig is om "dit fotoalbum" erbij te zetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
... dat fotoalbum voor 25 euro ipv 90. En ben benieuwd of het kwaliteit is enz.. Misschien heeft iemand eerder zo'n voucher aangeschaft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |