En dan ben ik er niet meer want bedrijfsfeest..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef ejfaar het volgende:
zul je zien dat alle boxen vanavondlaat pas komen
Het maakt ook allemaal geen donder uit nee, de kans is gewoon ontzettend klein, of je nou een gloednieuwe superdure computer heb of een oud krakkemikkig ding uit 1990quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mijn pc raakt al in de stress van meer dan 2 tabbladen open. Gaat nooit lukken, maar het lukte gister ook niet met mn gloednieuwe laptop, het maakt allemaal niks uut.
En ik moet werken dus continu opletten is er ook niet bij. Niet erg verder.
toch niet met jurkje aan he?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan ben ik er niet meer want bedrijfsfeest..
Meh, geen zin in..quote:
Shopze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
1 bil meer dan daarnet !quote:
Voor nog net dat beetje éxtra variatiequote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:30 schreef Uccie het volgende:
Met het douchen is water in mijn oren gelopen en nu hoor ik steeds dat belletje niet
er zijn hier meer mensenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]Geluid harder zetten een optie?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koop even een koptelefoon van ibood en zet die op?
Geen idee, ik weet niet wat de voorwaarden en beperkingen zijnquote:
Och, als je net van plan was een fotoboek te maken kan ik het me wel voorstellen hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef Uccie het volgende:
Volgens mij was er wel iemand die gisteren een voucher had gekocht.
... dat fotoalbum voor 25 euro ipv 90. En ben benieuwd of het kwaliteit is enz.. Misschien heeft iemand eerder zo'n voucher aangeschaft.quote:
ja, ik bedoelde meer dat het handig is om "dit fotoalbum" erbij te zetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
... dat fotoalbum voor 25 euro ipv 90. En ben benieuwd of het kwaliteit is enz.. Misschien heeft iemand eerder zo'n voucher aangeschaft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |